2.0 (v 1.1 03.10.2013)

Obecná diskuze o módech pro Diablo 2 Lord of Destruction.

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:
2.0 (v 1.1 03.10.2013)

Příspěvek od Tordah » 11.08.2013, 18:17 hod.

Ahoj, rozhodol som sa vyrobiť menší "fix" mod. Jeho cieľom nie je zásadne prekopať hru, ale podporiť niektoré nepoužívané skilly a buildy.
U niektorých postáv nebudem zasahovať do toho kolko dmg robia spells, ale ako fungujú.

Mod je pre Patch 1.13c (dll súbory) ale pôjde spustiť (bez dll súborov) aj na starších verziách

DOWNLOAD v podpise


Zoznam zmien:

UI
- rozšírený obsah truhly
- rozšírený obsah kocky


Items
- oprava preklepov v txt od blizzardu a doplnenie chýbajúcich stringov
- oprava niektorých vlastností (zobrazovanie pierce na razortail,..)
- oprava obrázka 2x3 pre item 2x4 Blood Raven's Charge
- rune drop 1.13
- trag oul full set - zrušený vampire morph (slow cast), nahradený glow aurou
Ostatné
- character skills revised na patch 1.13


Amazon
- penetrate zvýšená synergy +10% per level
- IMPALE - zruešná speed penalty, pridaný mana cost per level
- charged strike - 4 Frame NHD
- opravený fend bug, odstránená chyba v kóde pri event handleri. Počas fend/zeal animácie nehodí do dodge modu

Assassin
- blade sentinel - útočí rýhlosťou blade fury
- blade sentinel - zrušený 1/2 penalty pre 2handed weapons
- blade fury - zrušený 1/2 penalty pre 2handed weapons
- blade shield - útočí rýhlosťou blade fury
- blade shield - zrušený 1/2 penalty pre 2handed weapons
- fade - zobrazovanie damage resist
- charge up skills - duration 8 sec + 0,4s per level


Necromancer
- Iron maiden - ztrojnásobený efekt
- poison dagger - funguje aj s scythe weapon class


Barbarian
- iron skin - normal damage reduction, magic damage reduction. na vyšších leveloch vyššia redukcia
- natural resistance - zrušený strop (80%) - môže ísť oveľa vyššie ak je dostatočne vysoký skill level, zmenený priebeh na 5+5/lvl
- increased stamina - znížený základ pre stamina bonus, pridaný life bonus
- double throw - pridaný +10%damage per point
- stun - stun duration sa na vyšších leveloch zvyšuje (z 10/5/2 na 10/8/6)
- battle command - zdvojená duration, zrušená duration synergy z shout a BO, pridaný all skill bonus 1+(blvl/5) , chance to uninterruptable attack: 1+1/lvl
- shout - zrušená duration synergy z battle orders
- battle orders - zrušená duration synergy z shout, oslabený základ


Paladin
- zobrazovanie max resist na aurách
- Fist of Heavens holy bolt - neignoruje resisty demon. undead only
- Thorns - ztrojnásobený efekt


Sorceress
- teleport - len tam kam postava vidí
- inferno - oprava inferno damage bugu
- chain lightning - pridaná krivka na damage na vysokých leveloch z 15 15 15 na 15 17 19
- warmth - upravený mana regen, pridaný cold resist za každý bod
- static field - znížený základ ale rastie so slvl, telekynesis ako synergia pre radius, mana cost per level
- energy shield - upravený popis synergie


Druid
- armageddon nepotrebuje hurikán
- vyvolanie vlkov a medveďa naraz
- arctic blast - oprava damage bug
- armageddon - explosion radius z 3 na 5
- Oak sage - oslabený základ
- Spirit of barbs - ztrojnásobený efekt
- vines - za každých 5 bodov +1 vine


Monsters
- oprava monster chains


World
- úprava Worldstone chamber - odstránenie prekážok
- úprava Durance of Hate lvl 3 - odstránenie prekážok


Ostatné
Necro Heads - vymenený poison damage za %poison damage (of Anthrax až do 20%)
gamble - šanca na rare (normal 10% nm 20% hell 30%)
gamble - šanca na unique 1% z 0,05%)
gamble - šanca na set 2% (z 0,15)




Postupne by som chcel zoznam doplniť o ďalšie veci. Pripomienky a návrhy sú vítané.
Naposledy upravil(a) Tordah dne 08.12.2013, 22:18 hod., celkem upraveno 16 x.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0

Příspěvek od Fraxinus » 11.08.2013, 20:11 hod.

wow, hodně štěstí tedy.

JInak...přidej k Amazonce opravu Attack Rating bugu u úplně všech skillů s bonusem k attack ratingu.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: 2.0

Příspěvek od Attia » 11.08.2013, 20:52 hod.

zajímavý...

pokud se bavíme o úpravách buildů(skillů) líbily by se mi tyhle věci (jen můj názor)

u sosy bych brutálně zvedl nárok na manu u teleportu...fakt rapidně...aby se odstranilo neustálý portění a sosa ten port používala fakt jen v nouzi nebo na přeskok místa místo dlouhýho obcházení. Aby ale vymizelo to že držím port a prakticky neběhám. pokud by to šlo, nároky na manu bych dal procentuální a ne bodovou. tzn že 1b v portu by bral 50% many (ne jen 24 many). každý bod v portu by snížil náročnost portu o 2%...20b = 10% náročnost na manu.
bylo by zajímavý jak by se změnila strategie sorcerek ohledně využití teleportu a bodů v tomhle skillu...

ohledně buildů, určitě mě štve že nejde víc využít nova a frost nova sorc...slabý dmg ale to by až takový problém nebyl...spíš mě dycky štvala ta neskutečná náročnost na manu...protože to má celkem slabý dmg oproti jinejm skilům, tak bych dal mnohem menší nárok na manu aby šel ten skill víc spamovat a víc využít jeho potenciál...

pak bych upravil Leap Attack u barbara...při doskoku by se v určitým rádiusu dostaly montra do stunu (s určitou šancí, ne se 100%), případně dostali 1/3 dmg z toho co dá samotnej Leap Attack.

u assy bych dal plnej dmg na blade fury a blade sentinel, ne jen 3/4

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0

Příspěvek od Tordah » 11.08.2013, 22:24 hod.

ďakujem za postrehy Attia

U teleportu takáto zmena možná nebude, ale niečo určite vymyslím. Možno troška vyšší mana cost a budeš sa môcť teleportovať len tam kam dovidíš
V cold tree plánujem väčšie zmeny, info čoskoro doplním.

V blade vetve dám preč 1/2 penalty pre 2handed weapons, a ešte nejaké drobnosti.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0

Příspěvek od Dark_Deamon » 12.08.2013, 00:28 hod.

Attia: Penalizovat Sose Teleport mi přijde dost utažený za vlasy. Pak bych mohl říct: snížit o 50% Battle Orders, o 50% Valkyrii životy, -50% všem duchům od Druida bonusy, které dávají, snížit na polovinu Asse BoS atd. Každá postava má specifickej skill...takovej klenot řekněme.

Frost Nova není žádný killovací kouzlo, ale Nova, když na to má člověk equip, tak je to mega zabiják.

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: 2.0

Příspěvek od Attia » 13.08.2013, 00:42 hod.

tak šlo mi spíš o klasickej port boost...nelze srovnávat BO a port...možná je to jen můj názor ale podle mě je port nejvíc support skill v D2...dává sorcce možnost neskutečně rychle se prokousat na hell, findění s portem je 100 a 1 oproti bez portu, úniky z nebezpečných situací, rushování postav na multiplayeru atd atd atd...neříkám že to co jsem navrhl je ideální, jen že by se mi líbilo kdyby port byl spíš využívaný intelejkuálně podle potřeby a ne místo run/walk pohybu...

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0

Příspěvek od Tordah » 13.08.2013, 17:26 hod.

Dark_Deamon píše:Attia: Penalizovat Sose Teleport mi přijde dost utažený za vlasy. Pak bych mohl říct: snížit o 50% Battle Orders, o 50% Valkyrii životy, -50% všem duchům od Druida bonusy, které dávají, snížit na polovinu Asse BoS atd. Každá postava má specifickej skill...takovej klenot řekněme.
Ono nie je problém že každá postava má klenot, ale že bez neho nejde hrať. To už nie je klenot ale barlička.
Napríklad bez battle orders neexistuje žiadny build. Ten skill úplne ruší už len uvažovanie o altenatíve.

U Valkyrie hp znížim. Decoy dáva slušnú synergy aj tak
Bonus z battle orders oslabne
bonusy z increase stamina, increase speed, iron skin a natural resistance sa zmenia alebo zlepšia
oak sage oslabne
HoW damage oslabne velmi málo
bonus z spirit of barbs ... asi úplne vymením. Má niekto nápad?


prvý príspevok v téme vždy upravím so zoznamom nápadov
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: 2.0

Příspěvek od Javurek » 13.08.2013, 17:43 hod.

Spirit of Barbs bych dal at to ma neco jako convu a nebo skill kterej bude třeba snižovat physical resist mobům ale bude nvyšovat resistence na jiné elementy.

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0

Příspěvek od Tordah » 14.08.2013, 10:05 hod.

To nepôjde. Keby hral v partii tak bude robiť zle casterom.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: 2.0

Příspěvek od Javurek » 14.08.2013, 15:38 hod.

O tom to ale je, že máš volbu zda to použít nebo ne. Snížíš damage redukci ale zápor to má ten s jinejma resistamama. Jde o to že Summoner nemá narozdíl od Necromancera Amplify damage, takže tohle by pomohlo.

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0

Příspěvek od Tordah » 10.09.2013, 21:07 hod.

FEND BUG opravený! :D

neplatný link odstránený
Naposledy upravil(a) Tordah dne 08.12.2013, 22:22 hod., celkem upraveno 1 x.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
kolij
Burning Soul
Příspěvky:604
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Kolij#2462

Re: 2.0

Příspěvek od kolij » 11.09.2013, 14:49 hod.

Můžu se zeptat co to bylo za bug u toho Fendu? Nikdy jsem ho nepoužíval...

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: 2.0

Příspěvek od Attia » 11.09.2013, 15:02 hod.

pokud jsi neměl body v úhybech, tak Fend fungoval v pohodě. Problém nastával, když jsi měl nějaký body v úhybech a přitom používal fend. Protože fend funguje na principu několikanásobného útoku, stávalo se, že když jsi zahájil útok a někdo tě zasáhnul a sputil úhyby, animace fendu sice dojela do konce ale žádný z dalších útoků nezasáhnul. Takže je nemilým pravidlem, že pokud jsi fajtil s vícero monstrama najednou, dostávaly tě dost často do úhybů a tím pádem jsi defakto vůbec nic netrefoval. Maximálně tuším jen první zásah...smysl celého fend útoky byl teda zbytečný když jsi nic netrefoval...Proto dyž někdo jel Fendzonku, bylo výhodnější do úhybů nedávat ani bod.

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 (v 1.1 03.10.2013)

Příspěvek od Tordah » 03.10.2013, 19:17 hod.

prvý release.
ďakujem za nápady. To že sa nedostali do tohto releasu neznamená že sú ignorované. Pracujem na nich.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: 2.0 (v 1.1 03.10.2013)

Příspěvek od Welwet » 09.12.2013, 02:28 hod.

Celkově nádhera, řekl bych že by se co se týče vyrovnanosti nemusel ani blizz stydět..ale ono už to dost právě překope v kompletu hru ....třeba bych teď musel při kompletním patchi naprosto měnit buildy no.. :lol: ale ten fend asi testnu ..zní to lákavě :twisted:

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: 2.0 (v 1.1 03.10.2013)

Příspěvek od Attia » 09.12.2013, 12:45 hod.

jj některý úpravy jsou pecka a kdyby byly ve vanille byla by mnohem lepší. Jen na pár věcí jsem se chtěl zeptat.

1) Warmth, proč dává cold res?
2) Natural Rezist, proč jsi šel s tím stropem o tolik víš?
3) Blade sentinel. To že útočí rychlostí BF znamená žes jim zrušil cast delay?
4) Increased stamina. Bude se na ten life bonus vztahovat efekt z BO? Pokud dá do toho někdo víc bodů, nebojíš se že pak bude barbar lítat s 10k HP?
5) Battle command. To že bude dávat víc +all skills, nemyslíš že to bude dělat bordel v partě? Když dá takový BC sorcce, a přidá jí další +all skilly, tu sorcku to fest hodí nahoru...

Neber to jako kritiku, spíš dotazy proč jsi to udělal zrovna takhle...;-) Jinak si myslím že spousta změn by krásně mohla být v 1.13 patchi, kdyby si s tím blizz fakt vyhrál...

Jen teda trochu mi nedává smysl ta zvětšená kostka. Myslím je smysl proč měla 4*3 byl v tom, aby ji lidi nenosily u sebe jako druhej invetář. A sloužila fakt jen k mutacím a receptům. Tohle už mi přijde jako zásah pro pohodlnější hraní než že by to mělo smysluplný podklad. Zvětšená truhla mi ještě smysl dává, ale kostka je podle mě spíš komfort...;-)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 (v 1.1 03.10.2013)

Příspěvek od Fraxinus » 09.12.2013, 13:17 hod.

Přidám pár postřehů:
1) penalizaci 1/2 na 2hand weapon u assassinky bych raději ponechal. V mnoha případech by hrozilo, že pak budou její skilly blade sentinel atd. příliš silné.
2) poison dagger bych přejmenoval na poison strike nebo tak něco, protože když bude fungovat i s jinými zbraněmi, je původní název nevhodný.
3) na battle command mám stejný názor jako attia
4) trojnásobný thorms s amplifou na hlavě a další amplifou na hlavě nepřítele = 12násobný dmg. Dost imba.
5) warmth (zde ne poznámka ale vysvětlení attiovi): cold resist proto, že warmth znamená hřejivost nebo tak něco. Takže je cold resist z jazykovědného hlediska logické.
6) medvěd a vlci najednou je dost citelný zásah do balancu. Ponechal bych je raději zvlášť.
7) ty odstraněné překážky ve WK a DoH3 bych radši neodstraňoval, zejména u Baala se hodí, protože se tam člověk může schovat před odtlačením tím námrazákem.
8) gamble je také dost imba, vpodstatě znehodnocuje dropování předmětů z monster.

Toto jsou mé podněty k zamyšlení, také bych ocenil nějaké stanovisko od autora. Hodně štěstí v tvorbě, bude-li se tento mod ještě nějak vyvíjet.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: 2.0 (v 1.1 03.10.2013)

Příspěvek od Attia » 09.12.2013, 13:55 hod.

Popravdě se přiznám že koukat na to z jazykovědného pohledu mě nenapadlo...;-)

Ale i tak, dávat někam cold rez kvůli jménu skillu mi nepřijde ideální, uvidíme co k tomu písne Tordah, co ho k tomu vedlo. ;-) Jinak jen upřesním svou otázku k tomu Warmth. Ten cold rez dá jen za každý vložený hard bod nebo cold rezy přidají i případně + skilly? Protože Když vemu v potaz že prakticky každá sosa tam dá pokaždý min 1b, tak s +sk by cold rezy byly vždycky značně nahoře oproti jiným rezům. Už jen proto že sosy jedou převážně na co nejvíc +sk.

Ale jak říkám, rád si to nechám vysvětlit :-)

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 (v 1.1 03.10.2013)

Příspěvek od Tordah » 09.12.2013, 14:02 hod.

1. Warmth, teda teplo. čím ti je teplejšie, tým menej ti je zima. Chcel som z tej pasivky spraviť trošíčku viac než 1 bod a zabudni. A príde mi to logické so zdrojom tepla trvá chladu dlhšie aby si premrzol.
2. Pretože mi vždy u barba chýbali resisty. A zo skillu kde stačil len bod lebo ďalej bol s*it, je skill ktorý úmerne rastie s bodmi. Predstav si že by ww alebo berserk s každým ďalším bodom klesal na sile a na 19. leveli za bod zvýši damage len o 1%. Určite by sa to nikomu nepáčlo. U NR bol s tým každý v pohode :-)
3. cast delay má, ale nečaká sekundu medzi údermi. Nemám tento build po novom ešte odskúšaný, takže aj kritika je vítaná.
Chcem aby blade build šiel hrať samostatne aj bez traps. Minule som sa tak potešil keď som zbadal tému HC MELEE assassin ... až na to sklamanie že sa melee nekoná lebo hlavným skillom melee buildu je lightning sentry, čo aj autor témy niekoľkokrát zdôrazňuje. Nazvem sa MELEEa maxujem Lightning Sentry. Oh. wow. Nechcem útočiť na autora témy ale na samotnú podstatu LS+DS že sa vopchajú kompletne všade a bez nich nejde hrať ani melee buildy.
4. Bude. BO som oslabil aby bol volitelnou súčasťou, a nie jadrom každého buildu. Nejakú čiastku bonus life som nechal na IS, aby barb nebol úplne ukrátený o svoje prvenstvo v life.
5. A zasa hovoríš o parte!!! super :-) Budú z toho profitovať aj iné postavy, nie len sorcka.
6. KOCKA. Bolo to ťažké rozhodnutie, ale kocku som zväčšil, pretože nehrávam s plugy a trocha viac miesta sa vždy hodí. Príde mi to ako pokrytectvo ak niekto si do story napíše TWINKING NE, PLUGY ANO. Je to to isté. plugy = infinite stash, respec, prehadzovanie, atď... Ak ti to vadí, nechaj si kocku v stash a nenos ju ako portable space.
V budúcnosti chcem poriešiť aj samostatnú kocku na runy, atď...


Fraxinus

1. Odskúšame, uvidíme, doladíme. Ide mi o to, aby šla hrať blade vetva bez toho že LS+DS trhá všetko za jazdy.
2. Bolo zaznamenané. Názov bude Poison Stab alebo Poison Strike.
3. toto bude asi prvý raz v histórii diabla keď niekto dal 20 bodov do battle command :love:
4. Vieš si dať amplifu nad svoju hlavu na povel? Na ten 12x damage potrebuješ partiu. čo je vlastne super, lebo si začal rozmýšlať o max thorns
5. Bingo.
6. a 30 skeletonov, mágov(ktorí mimo toho každú difficulty naberajú na sile) a revived moon lordov + decrep alebo amplifa je úplne v poriadku. holy s*it.
7. A presne preto šli prekážky preč. Je to BAAL! Posledný mob v celej hre! TO má byť hra stále ľahšia a hlavný boss easy mode?
8. Odskúšame, uvidíme, doladíme.
zásah pro pohodlnější hraní než že by to mělo smysluplný podklad
V akej miere stratí Tvoje pohodlie že máš viac priestoru? Vysvetliť prosím

Ako to ovplyvní Grief smitera ktorý blokuje skoro všetko, trafí vždy, najvyššie resisty,.. ? NIJAK.
Ako to ovplyvní trapku ktorá kladie pasce na dialku za roh, s corspe explosion, mind blast crowd control ... ? NIJAK
Ako to ovplyvní skelemancera ktorý sa s celou armádou teleportne na jendo miesto, ked 30 summonov naraz udrie do jedného monstra...? NIJAK.

Barb to schytal zatial najviac. hej, nebude mať za 20 bodov 2x tolko hp a many.
booo hooo neviem ho hrať inak Tak nehraj barba.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: 2.0 (v 1.1 03.10.2013)

Příspěvek od Attia » 09.12.2013, 14:29 hod.

Nechtěl jsem aby moje připomínky měly útořný náboj. Pokud to tak vyznělo tak se omlouvám. Spíš mě zajímalo jak se k tomu stavíš ty a proč jsi udělal co jsi udělal.

Ve spoustě věcech s tebou souhlasím a myslím že většina úprav má smysl a jsou super, jen jsem se ptal na to co mi hned nedocvaklo proč je tak a ne jinak.

S tou kostkou nejde o to že by mi to vadilo. Jen že si myslím že to není nutný zásah do hry. Už to že jsi zvětšil truhlu je oproti vanille velký plus. Ale nemám s tím nějaký velký problém...;-)

Podle mě srovnávat NR a WW je blbost. WW je tvůj hlavní uderný skill stejně jako Berserker. NR je pro mě takovej ten jednobodovej zázrak stejně jako u jiných postav to je static field u sosy, BoS u assy apod...Je spousta skillů který mi nedávaj smysl a šli by postavit líp. NR u barbara prostě beru jako jednobodovej zázkar kterej s +sk přidá pěknej boost do all rezů.

Blade větev u assy, v tom s tebou naprosto souhlasím. Osobně nemám rád buildy který zkoumaj všechno možný ale ve výsledku jde o to že udělaj 1 mrtvolu a zbytek ničí DS...stejně tak si myslím že zrušení penalizace u 2H zbraní z toho neudělá moc velkej OP skill...Líbí se mi že jsi zvedl čas u nabíjecích skillů, protože to dává víc možností pro martial assu...

k tomu BC u barbara. Vím že z toho budou profitovat i jiné postavy a ne jen sorcka, ale když vemu v potaz duo sorcka + barbar, tak tím že dáš sorcce BC s takovou silou si barbar ani neškrtne protože všechno bude ničit sorcka. A nejedná se jen o sorcku. Pro nekra platí to stejný, amazonka pokud nejede na psych dmg tak platí to stejný. Assa, Ele druid atd...pokud s barbarem nejede druhej psych dmg char v partě, tak tenhle BC zvýhodní okolí mnohem víc než samotnýho barbara.

líbí se mi žes porušil vazby mezi pokřiky jen bych BC udělal zajímavější jiným způsobem a ne přidáním +skillů.

Teď plácám z patra, ale třeba bych dal BC jako synergii k nějakýmu dmg skillu, nebo pokud nechceš aby to byla jen položka nutná pro synergii, tak bych tam dal za každý vložený hard bod dmg redukci nebo +%dmg, apod. Taky mě napadlo že by BC moh za každý vložený bod dávat barbarovi +dmg k útoku.

Prostě tam dát něco z čeho bude profitovat hlavně sám barbar a nebude tím jen víc boostovat okolní partu. Už tak je barbar obecně považován na BO panáka. Takhle by z něj byl mnohem víc soběstačnější týpek. Na D2 mě vždycky štvalo že když jsem poprvé pustil D2, barbar na mě udělal největší dojem. Prostě mohutný týpek s masivní sekerou co to bude párat jako na drátku. Jenže když hraješ zjistíš že pokud nemáš dobrou zbraň, neumlátíš ani fallena. Tohle mě u D2 vždycky nejvíc mrzelo. A + skilly to nijak nevytrhnou, protože obecně platí že barbar nesbírá +skilly ale +dmg...to je to co potřebuje.

Odpovědět

Zpět na „Obecná diskuze o módech“