Jaké bylo D3 před rokem?

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Drakkari » 08.06.2013, 00:39 hod.

V podstatě ano, ta katastrofa je tvůj názor, nefukčnost a chyby diabla 3 jsem vypsal v podobě problémů s aukcí atp. Neobhajuji nic, jen konstatuji fakta. Oni opravdu chtěli žluté itemy jako nejlepší možný drop ve hře a to i přes 104 patch.

A ohledně té variability, to je jejich prohlášení, vzal jsem to přímo z itemizačního blogu od T. Daye. Přímo napsali, že jedním z důvodů zdvojnásobení dropu legendárek je zvýšení variability buildů. To si přeber jak chceš, já to pochopil tak, že chtěli aby si lidi stavěli buildy na těch speciálních affixech co dává každá legendárka, jako třeba ten 20 pickup radius na off handu pro wd atp. Bohužel nestačilo to. Proto bude druhé kolo boostu, kde budou mít wizzardi 2 hydry a tak podobně. :)

Jinak mě se každý patch líbí, hra mě vždy začne víc bavit. Žádnou jinou hru bych už po roce nehrál takhle aktivně jako D3. Je to hodně o člověku. Já třeba D2 dohrál asi jen 3x a hrál jsem ho jen párkrát do roka. Hell mě vždy zastavil a strašně štval až sem to smazal. D3 je mnohem více přátelská hra a casual friendly. Chápu že hc fanoušci jsou zklamaní ale je nová doba no :D

Jediný co mě sere je že jim všechno trvá měsíce až roky.

Uživatelský avatar
Shuk
Quill Rat
Příspěvky:17
BattleTag:Shuk2219

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Shuk » 08.06.2013, 09:27 hod.

Me treba d3 na zacatku bavilo, vzal jsem si kvuli tomu 14 dni naslepo dovcu, protoze prece blizzard nemuze udelat spatnou hru:) Vsecko bylo OK nez se prokouklo co je to vlastne zac. Nedodelanej paskvil. Toz jsem hral jeste par mesicu kvuli tomu, ze se to jmenovalo diablo, koukal do monitoru kde o nic neslo, nic nepadalo, kazdym patchem to slo vic a vic z kopce. Ty posledni sem nevydrzel hrat ani hodinu. Ted uz s jen prectu changelog a ani to nepoustim:) Koupil jsem si sc 2+hots a jsem spokojenej. Klidne si uz ted dovolim rict, ze datadisk si nekoupim ani kdyby vyresil vsechny neduhy. Zceknu si ending video na youtube at vim jak tohle smutny zakonceni serie dopadlo a budu stastnej.
Nechci flejm je to jen muj nazor. Nazor cloveka co zaplatil za hru, ktera mu prijde spis jako nedodelek a blizzardi pokus kolik si toho clovek necha nabulikovat.

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od sklb » 08.06.2013, 16:09 hod.

Diablo 3 je najlepsia hra aka kedy na PC konzolu vysla. Itemizacia pod urovnou ktorejkolvek browser arpg to len silno potvrdzuje. Tesme sa na 5 datadiskov a 10 dlc ktore budu pridavat take bohovske veci ako item enchant, + staty, alebo uzasnu dych berucu moznost vytlct socket do predtym nesocketovatelneho itemu. Dufam, ze cena nastavajucich doplnkov bude do 200 euro, inak na to nebudem mat :(

Reklamne odelenie blizzardu a samotna diablo znacka je 1000x vyssej urovni ako ich herne odelenie a to co by malo byt pri priprave hry najdolezitejsie, vyvojari. Activision ma v zalube vydavat bezduche hry s primitivnou naplnou. Vid Call of duty , 6 rokov ten isty engine. Teraz este aj dali nalepku na Ghost, ze next gen a pri tom je to stale ten isty engine s LEPSOU grafikou tvari a to cele len za 60 euro samostna hra + dalsich asi 140 dlc. BEST BUY.
Koho by nebavilo nechat vyplatu v hre ktora co 5 minut toci mapy a dokonca si mozes pomalovat AK 74 do zlatista!
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Antabus » 09.06.2013, 02:12 hod.

Diablo tři se změnilo za rok hodně, jenom argumenty proti jsou furt de facto stejný. Některým se nepřestávám divit, a hlavně těm, co směřují ke srovnávání s diablem dvě, jelikož taky mužu hrdě prohlasít, že jsem u diabla dvě strávil svoje mládí, tak někdy když to čtu, mám pocit, že ho někteří snad ani nehráli.

D2 byla obsáhlá a atmosférická hra se často tvrdí. Příběh? tam nějakěj byl? Kde že se hrálo ?

COW lvl - klasická farma- ala keeps 2 - aneb farmime runy v D2 (5-10minut podle charu)

MEPH run - ano, každy musí mit svou MF sorcu na meph runy -kde jinde najdu zakladni gear, každy ví, že ho musím zabit zhruba 1000krát aby padlo shako(statisticky!) - 1run 30 sec, po stovce už je jedete a přitom se divate na telku, mepha si nazenete za řeku a sundate ho sorcou na 60lvl behem par chvil poslepu bez toho aby vůbec něo vykastil (na sc poslepu, na hc se diky tem pukavcum v durance 2 clovek musel divat ) být taková věc dneska v D3, tak se o tom piše 100 hater članku jak je d3 zabugovane :)

PINDL jo tak toto je extra zabavicka, run o 15-20sekunach do zlbnuti dokud nepadla tal rasha armor(jedu MF gear nééé) běžné moje skore s začínající sorcou 2 až 3 tisice runu

BAAL run máš gear, máš runovy slova cos chtel, je čas vyrust. Pokud si nebyl sorca nebo neměl enigmu run vypadal tak, že si stal ve městě, prošel portem, a pak sis vybral své misto a začal zhruba tři minuty spamovat svoje main- a jedine použivane - utočně kouzlo/utok. po třech minutách umřely všecky vlny a proběhl si dvě obrazovky na baala, který umřel do 10sec, ESC, JOIN, NG. několik hodin v kuse. +- 10 000 runu na lvl 99.....

v tomto ohledu D2 prohravá s D3 na celé čáře a to nemá datadisk ani nemá 10let patchů na sobě - je mi mnohem milejší, být ve hře klidně pul hodiny, a projit si místa co mám rád

add Poví mi někdo, Kde se ukryvaj takový věci, jakože diablo 2 bylo o SKILLU? moje light soso měla na levo lighting, napravo port, mackal sem myš podle potřeby, když bylo zle, tak mizely flasky z pasku jaky divy. tot vše. Java to samy, na pravym fury, na levym charged strike ci jak se to menovalo, neomezene ničení, jen sem chodil opravovat titany nebo přehazoval switch. Baba, ww a jen ww :) a tak dále, jiné to nebylo ani u jiných postav. Opravdu to bylo hodně skillovaty no............

opět bych řekl že system D3 je o kus lepší, přece jen, spamovat svuj main skill neni tak lehky, větišnou musite kombinovat utoky s nějakym generatorem, nebo mit epickou vybavu ale i tak to chce vice skillu do komba aby to fungovalo- to je mj. duvod, proč buildu v D3 až tak moc není, jak by být mohlo- to je trošku škoda, ale je to na ukor té větší složitosti v jejich nakombinování - celkově bych řek že počet buildu je srovnatelnej i přes větši potenciál v D3.

skill tree představa, že si budu dělat 3 sorcy abych si vyzkoušel fire/cold/ light - fakt sorry chlapi, ale na to už sem starej- opět jednoznačně d3 systém ANO (ale v D2 byl přidán po tech 10 letech respec system = rovina ale tudíž ani žadná výhoda ve skill tree systemu)

staty si přídávám sám....osobně v tomhle sem neutrální, ale myslím že je to viceméně jedno, rozohdně to neni to zasadní, pro některé to souvisi s udajným "skillem" pro hru:
diablo nikdy nebylo o ničem jiném než o gearu a potažmo o tom, naklikat své staty podle návodu na netu. Ano, človek mohl experimentovat a udělat (špatná) rozohdnutí a zvolit si, že bude mit 200 energy s barbem. Hold 100krát opsané návody na buildy byly věsměs dobré návody..ale tohle bych fakt ponechal u ledu

BOTI hrali jste v posledni dobe - mam na mysli tak poslednich pet let - na battle netu? uz kdyz vlezete spamuji vas boti, vlzete do hry bez hesla a omezeni lvlu, zaspamuji vam behem par sec celou obrazovku...

v D2 se botovalo tak, že naprosto nic nemelo cenu a to byl reset co chvila, ze nebyla aukce ve hre, ano, ale kazdy kdo diablo orpavdu hral tak vedel že je d2jsp, tim tu nechci delat reklamu, ale at se kazdy podiva, kolik let tento server beží a bylo na nem bežně online stovky hračů temer v jakkoukoliv dobu a diky botum jste si zde koupili prakticky vše za neuvěřielně levné ceny- gear co byste farmili měsíce jste pořidili za třeba ekvivalent par milionu in game goldu v D2( kteři lide bohatí kupovali a gamglovali s nima u gheeda) nej runy za drobné, kolik jste našli CHAM/ZOD run v D2 za celou dobu hraní vy 10letí hrači? ja jednu jedinou a to sem byl dobrej pařan.

nepřipomíná vam to něco? Jono, taky mě ješte to mempo s kritem nepadlo, mám na to ješte 9let....;-) ale jestli nebude reset tak si ho za rok koupim, pač už bude tak levné že na něj budu mít jako každý

kdo chtel , na d2jsp nechodil, kdo chtel mit lepší vybavu, prodal nasibrany gemy a zlato, potažmo par snadno dostupných lege co mu padly a mohl mít, co chtěl jak dnes, spíše mnohem lehčeji

abych jen nehanil, gear se v D2 dal najit lepe sefl foundem než je tomu v D3 , toje bez diskuze ALE znamenalo to presne co sem zde vypisoval, tisicové runy po několika desitkách sekund na vybraný bosse...tohle nas tak moc na D2 bavilo?
Duvod proč to tak je, že v D3 kvuli ah jsou legy randomizovany, kdyby nebyly, tak už ted má opravdu každy kdo hral sto hodin naprosto dokonaly vybavy a hra je na konci svých možnosti a v D2 to neřešilo nic jiného než RESET a jedem znova do dalších závodů s boty.

Výhoda d2 byla v moodingu, to určitě je silnej argument co beru. Sám sem poslední roky na dialbu 2 strávil na neofiko českým serveru, pač se battlenet prostě hrát nedal .

Já nechci vypisovat vše, ale d3 je pro mě celkově hra o kus lepší než d2 a to ješte je na počátku svýho vývoje. Nechci aby moje super dlouhý psání vyznělo jak chvalozpěv na Blizzard, to vubec, dělaj dost chyb, který zpětně hasí, vše strašně trvá, vadí mi málo epičtí bossové, vadí mi, že procházení normal nighmare hell nijak neoživili, chtelo to přidavat nějaký výzvy v podobě složitějcích monster a ne jen primitvní vyšší dmg a více life. Inferno mělo být právě ona výzva pro nejlepší, ale když tam budou padat nej věci, logicky se nikdo nespokojí s tím, že tam nebude moct farmit, to byla velká nelogičnost, která vedla k znerfování hry pro masy, neměli byt tu myšlenku zadupat a nějaky uber mod vratit, jinak pro znuděný SC - HC skutečně výzva je a výmluvy na DC- i to je součast hry, na Lagy se umíralo vždy , stejně, jak se např umiralo na PK co měly programy s hacky a tim vas zabili hned jak jste vlezli do jejich portu, tyto všecky chyby a nedokonalosti jsou dneska D2 odpuštěny a jen se neustále předhazuje jako nějaká modla, přitom tam bylo tolik chyb nedokonalostí a hralo se sotva 5% hry ale nikdo nenadával jako dneska.... vite asi nejsem starej jenom já, ale velká čast komunity Diablistů je staří o těch 10+ let a ono už to vaše vzrušení z nový nebude takový, jako když vám bylo 10-12 roků ;) tady máte problem s D3- jste staří ! :D

Obtížnost inferna je skutečně jedním z mála bodů , co mě na patchích mrzí, já začal hrát až v prosinci a strašně mě mrzí, že sem puvodní inferno nemohl okusit. Jsem přesně ten typ hráče, co by se rád babral týdny v zákysu, a přemyšlel jak dál, páč já na takových hrách vyrostl, když sem chtel dohrát wizardy 7 co se i s návodem hrála 2 měsíce, tak sem napřed musel strávit odpoledne generováním postavy , aby mělo smysl začínat..... :D

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od vavik » 09.06.2013, 08:49 hod.

zkrátím to :)

1. ani největší pitomec si nemohl myslet, že d3 nebude srovnáváno s předchůdcem; nikdo nechce, aby d3 bylo stejné, pokud se ale rozhodli pro změny, měli by nabídnout adekvátní náhradu/zábavu, srovnatelnou komplexnost; říkat, že 7 let skupina desítek/stovky lidí tvrdě pracovalo na výsledné lineární rubačce bez dalších herních prvků je lež, za takovou práci by mě vyhodili na hodinu

2. z časových důvodů zareaguju jen na první připomínku - příběh

příběh d2 doplněný parádním videem, hudbou, zvuky byl pro mě krásný, dodnes si vybavuju lokace, atmosféru, NPC s jejich typickým hlasem

příběh d3? sakra to je vtip? to stačí vymyslet člověk ve frontě na pivo!!! nechají umřít Caina, to je jako Teorie bez Sheldona :( videa vždy Blizzard uměl, teď si vychutnám jen to se vstupem Diabla do High Heavens; a co si vybavím ze hry? LOOK! MORE HIDDEN FOOTPRINTS!

d3 hraju, střídám postavy a baví mě, když se mě ptají známí na jeho koupi, říkám, kupte si ho, ALE čekal jsem mnohem mnohem více; přál bych hře krásnou budoucnost, ale většina patchů je pro mě důkazem, že na hře pracují špatní lidé, snad se to změní, protože diablo je jen jedno

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Javurek » 09.06.2013, 10:06 hod.

Takže Antabus, napsal jsi to dlouhé, tak bude i delší odpověď :D Nejdřív bych chtěl napsat, že si rozhodně nemyslím že diablo 2 bylo dokonalé. Je tam spoustu slabých míst která bych vylepšil. Nicméně systém dropu předmětů je řekl bych skoro dokonalý. Teď k tomu co jsi napsal:

1) Cow runy - mě tam teda snad nikdy žádná pořádná nepadla, na runy jsem chodil jinam, tak jako spousta jiných lidí.

2)Mephisto runy - ne že bych dělal nějaké tisíce nájezdů, na věci jsem chodil jinam, ale pokud chtěl člověk rychle unikáty a sety které nebyly top, tak to většinou stačilo. Vtip je v tom, že v d2 se nájezdy na bosse vyplatili, protože kolikrát padnul třeba i 3x Uniq a člověk ani nemusel mít MF. V diablu 3 mi za půl roku hraní s bosse vypadla snad 1x uniq a to jsem měl MF asi 260.

3)Tal rasha armor hledat i pindla? :), měl jsi chodit Maggot Lair, tam padá daleko častěji.

4) Baal runy - na expení se dalo chodit i jinam, a to co jsi napsal většinou platilo jen pro multiplayer, kde bylo na baalrunu 8 lidí.

5)V diablu 2 se právě dalo chodit hromada věcí, a rozdílných lokací, bylo to rozmanité, každá lokace měla většinou něco specifického a dropovla něco jiného. V diablu 3 padá na infernu vše ze všeho a hlavně tuny zbytečnejch rare, navíc ani nepadaj low unikáty a sety které by jsi dal na nové postavy. Aha počkat, ono stejně není důvod nové postavy začínat :D Co se týče expení obecně, bylo d2 lepší, když jsi chtěl novou postavu, prošel jsi sám, nebo s pomocí ještě rychlejí na hell a bero měl člověk vysokej level. Tam to chtělo nějaký reward systém nad lvl 90. V diablu 3 když chci postavu na 60 tak mi to přijde úplně strašně zdlouhavé a nudné procházet ty 4 obtížnosti. A to mě to procházení v d2 fakt bavilo.

6)Diablo 2 rozhodně o skillu bylo. Stačilo se podívat do PvP. Chtělo to znát herní systémy, umět se pohybovat atd. Nebyl to sice žádnej zázrak, ale pokud se nepletu bylo tam potřeba daleko víc věcí promýšlet a vyvažovat, než v diablu 3, kde to za tebe vyváží hra automaticky ať už chceš nebo ne.

7) Počet buildů že je srovnatelný? Tak o tom značně pochybuju, navíc v diablu 2 jsem často s postavou používal víc jak 6 skillů.

8)Skill tree systém a body na pevno byl rozhodně lepší systém. Třeba by se dalo vymyslet to nějak lépe ale to co udělali v d3 je výsměch. Původně jsem se radoval jak budou skilly mofifikované, jenže pak jsem viděl, že se skill kolikrát měnil jen minimálně a byl jsem dost zklamanej. Skill systém bylo v diablu 2 něco co by potřebovalo vylepšení, jenže oni to místo toho úplně zabili.

8) Stat systém, No napsal jsi převážně tak jak to fungovalo, tady byl prostor pro značné vylepšení, aby ty staty dělali nějaké větší rozdíli. Oni to zase úplně zabili a dali to automaticky a´t nikdo nemusí nedejbože myslet, dělat nové postavy(aby neměli zatížené servery asi), nebo aby se s tém nemuseli balancovat a měli práci navíc.

9) Boti byla smutná část diabla 2 na battle netu, za tohle ale nemůže samotné diablo 2, ale blizzard který už d2 moc nezajímá a kašle na kontrolu cheaterů. S jejich rozhodnutím online only mě uklidňovalo alespoň to, že tam bude větší bezpečnost. Bohužel boti jsou stále a ekonomiku níčí možná ještě víc než u Diabla 2

10)Systém resetů v d2 byl rozhodně lepší než stav u D3 nyní. Po 1-2 rocích měl člověk většinou vše co chtěl a přestávalo to být zábavné. Mě a spoustu dalších lidí bavilo začínat od nuly a postupně se znovu vypracovat, hledat první shako atd, to jsou ty chvíle na které si člověk s radostí vzpomene. Kdo něměl zájem o reset, mohl hrát single player nebo pokračovat na nonladder, kde se nikdy nic nemazalo. Je pravda, že díky botům ekonomika značně trpěla, nicméně byla pořád lepší než u D3. V diablu 3 je z 99% platidlem "Gold". V diablu byly většinou runy ale právě se hodně obchodovali věci za věci, smlouvalo se, no prostě to vypadalo víc jako obchod, protože tam byla i ta komunika hráčů. d2Jsp bylo zlo a vždy jsem byl prosti .) Aukce a systém goldů diablu 2 myslím hodně škodí.

S monstrama máš pravdu, to by taky d3 potřebovalo vylepšit. A mohli by udělat nějakej systém lig, jako má Path of exile s rozdílným nastavením hry.
Nemyslím si že je to o věku jak píšeš, už taky nejsem teenager, ale diablo 2 mě baví stále víc jak d3, takže ve mě chyba nebude .D

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Antabus » 09.06.2013, 10:43 hod.

vavik :
tak bacha s tím pitomcem -v klidu. Jestli si to dočetl, mě vubec nevadí, že je D3 srovnávaný s D2, jenom že ty příměry jsou typově jak když slyšíš svýho dědy, že za jeho časů bylo všecko lepší aneb svoji dobu si idealizuju, to vše špatný sem zapomněl

dík za reakci, ale zrovna ten příběh bude každej vnímat jinak jak je vidět na příkladu nás dvou, neměl jsem to zminovat na začátku nejspíš,protože to je připomínka pro mě osobně hodnotově někde uplně vespod. příběh vnímam při prvním hraní snad, ale z pohledu herní doby na diablu ? neznám nikoho, kdo by dneska si užíval videosekvence a chodil po městě a povídal si z NPC :) ty všechny další na který si nereagoval jsou naléhavější a věcnější


javůrek:
mluvíš o rozmanitých lokacích na farmení různých věcí...ano taky sem chodil lokace 85 -protože meph nedropuje vše..:D v praxi to vypadalo zase stejně, 1000 krát PIT, a ješte někdo rád chodil na runy Lower kurast a 1000 krát otevíral truhličku.....lokace kde neco mohlo dropnout s vetší šanci je právě pro mě ideově špatně, chci chodit tam kde mě to baví, ne kde musím , abych něco dropl.
Maggot lvl 2 a lvl 3 jsou taky 85 lokace, ale věř mi že šance na najítí Tal rasha armoru je nejvyyší u pindleskina když vezmeš v potaz 1 TR brnko / čas ;)

add boti : právě současný stav na D3 - ikdyž tu boti byli a velmi jistě stále nějací jsou - je mnonasobně lepším stavem, něž tomu bylo v D2 z pohledu tyto problematiky. CO se tyče multiplayeru, nijak sem diablo ani nehral, nejzabavější vec na celým hrani je prave to, že hraješ s lidma - už vubec sem nechapal, jak někdo hraje HC na single - ano, taky sem si uměl na signle zalohovat svou postavu před každým zapnutím :)

Itemy:
ano tři unikaty z jednoho mepha - a kolik si jich zvedl ze země ? většinou 0. Rare si ani nevnímal (předpokladam že dropy jako TGV + OCULUS + SHAKO nejsou rutinna ;-) )
ještě jsem nezmínil že jsem dlouhý roky hrál D2 bez datadisku, protože mi některý věci na něm hodně vadily. Zmínim právě ty itemy- fakt, že všecky klasy si v high end gearu byly podobný jak vejce vejci. Assa , sorca, pala, necro, hadejte co měli n a hlavě? shako.Na krku? Maras. V ruce? rw HOTO. Stit? rw spirit. Brnění? podle peněz, kdo na to měl nosil co? ENIGMAA . :D Naprosto nudné. V D2 bez datadisku nic takovýho nebylo a bylo to mnohem zábavější z pohledu dropů a onoho napětí po kterém ted tolik lidí volá že jim chybí . Když se vrátime v čase, lidé si mocný boost legendárek opět v D3 vyprosili- po této verzi hry s nej itemy na vše prostě touží. Zároven ti samí ted nadavají, že padá zbytečně moc věcí, že chtějí filtry do hry na bile modre atd.Jelikož po každým runu nemam inv plnej memp a ech, tak se logicky dostavuje frustrace u spousty takových jedinců. Povídejte se na postavu co sem někdo vložil, jak hrál inferno před rokem, modré žluté věci ve výbavě! vše mělo smysl, za každým rohem čekal potencionálně top item vaši výbavy - dobrý mohl být modrý, rare i unikát, ale žádný nevyčníval. Já tehle filosofii velice dobře rozumím, ale bohužel sem velmi menšinový - ale taky narozdíl od mnohých jiných nebrečím a hru si umím dost užívat :)

to že šly některý věci diablo 3 udělat lépe , že mohli některý věci z d2 rozvinout, to už je debata na kdyby- a dá se s tím takto všeobecně souhlasit. Ale je to bezpředmětný. Není to datadisk D2. Udelali některý změny, ja hodnotím ty změny, muj nazor je takovej, že hru posunuly dál- ale k neodstižnýmu ideálu je pochopitelně daleká cesta.

EDIT nechci davat dalsí příspvěvky, zapomněl sem reakci na expení postavy- zdlouhavý expení v D3 ? sranduješ? koukni do HC sekce vlákno expendables- borci tam vyexpili postavy za tři hodiny na 60lvl, to je dlouhé? ani v D2 to snad tak rychle nešlo
Naposledy upravil(a) Antabus dne 09.06.2013, 11:04 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DeathHero
The Butcher
Příspěvky:1426
BattleTag:DeathHero#2204
Bydliště:Living in my own world

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od DeathHero » 09.06.2013, 10:51 hod.

@Javurek souhlasim se 7 8 určitě bylo více zábavný v D2 jed určitý build než v D3 kde stačí udělat od kazdyho jednu postavu a pak podle potřeby měnit build a výbavu je to dost ulehceny jinak pokud schanis nějaký předmět stačí si ho vyhledat v kalkulátoru a skouset štěstí samozřejmě lze udělat reset i v D2 ale to udělal blizz schválně :evil:
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od vavik » 09.06.2013, 19:32 hod.

@ Antabus: v žádném případě jsem nechtěl nikoho urazit, už vůbec to nebylo směrováno na tebe, všeobecně jsem reagoval na to, že je někdy snaha hodnotit d3, jako by vzniklo ve vzduchoprázdnu, bez existence předchozích dílů, které během let vybudovaly pověst série, že mnozí uvádějí, že i d2 potřebovalo řadu let na doladění - tohle prostě vidím jinak, i když d3 vyprodukoval nový tým, přece musel vědět o všem, co předešlé díly přinesly, musel mít povědomí o konkurenčních hrách, tohle všechno přece nelze ignorovat při vydávání nového titulu a neschovávat se za výroky, že to později opravíme/doděláme, navíc se nebavíme o ledajaké firmě a hře, bavíme se o studiu s téměř neomezenými prostředky a sedmiletém vývoji!

se spoustou věcí s Tebou souhlasím a ještě jednou se omlouvám, můj příspěvek němel nikoho urazit, zkusím v dohledné době reagovat na vše, co bylo v předchozích příspěvcích napsáno...

Odpovědět

Zpět na „Obecně“