Jaké bylo D3 před rokem?
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Už jsem to tady psal mockrát... ale odpovim Vám, proč je dneska Diablo nuda oproti stavu před rokem.
Na Diablu bylo vždycky nejzábavnější hledání itemů... ten moment, kdy člověk padnul dobře vypadají drop a člověku se zatajil dech. To díky AH ale úplně zmizelo a z Diabla se stala nenáročná arkádová rubačka pro děti. Na samém začátku prostě ještě nebyl RMAH a nebyl nasycenej AH. Mělo to smysl hrát a byla to zábava.
A až mi bude někdo psát, že nikdo nenutí nikoho používat AH a podobně... tak dodám, že má samozřejmě pravdu. A taky v D3 nemusí být HC mód, všichni mohou hrát SC a když umřou, smazat postavu, že? Nebo taky v D3 nemusela být smrt vůbec a když postava schytá moc ran, mohl človět hodit port do města a brát to tak, že umřel. Atd. atd... hra prostě musí mít pravidla, aby byla zábavná. A jejich umělé omezování jí zábavnější většinou neudělá.
Na Diablu bylo vždycky nejzábavnější hledání itemů... ten moment, kdy člověk padnul dobře vypadají drop a člověku se zatajil dech. To díky AH ale úplně zmizelo a z Diabla se stala nenáročná arkádová rubačka pro děti. Na samém začátku prostě ještě nebyl RMAH a nebyl nasycenej AH. Mělo to smysl hrát a byla to zábava.
A až mi bude někdo psát, že nikdo nenutí nikoho používat AH a podobně... tak dodám, že má samozřejmě pravdu. A taky v D3 nemusí být HC mód, všichni mohou hrát SC a když umřou, smazat postavu, že? Nebo taky v D3 nemusela být smrt vůbec a když postava schytá moc ran, mohl človět hodit port do města a brát to tak, že umřel. Atd. atd... hra prostě musí mít pravidla, aby byla zábavná. A jejich umělé omezování jí zábavnější většinou neudělá.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Včera mi padnul krásnej setovej source až se mi zatajil dech, pro mě to tam pořád je. Tu aukci nikdo nikoho fakt používat nenutí. Hra není tak těžká, aby se nedalo kvalitně hrát z dropu.
Nižší obtížnost silně nahrává variabilitě buildů, na nižších MP se tak mohu vyřádit s jakými skilly chci i s tragickou výbavou. Lepší legendárky, paragon, monster density, monster power a mnoho dalšího dělá z Diabla 3 daleko lepší hru než jaká byla před rokem. A to je to venku teprve ten jeden rok.
Dobré ARPG potřebuje, prostě potřebuje, aspoň 5 let na vybroušení k dokonalosti. Takhle obrovská hra nejde vytvořit bez pomoci milionů aktivních hráčů, tohle prostě nejde interně otestovat s pár vývojáři.
Ale jak je vidět, Blizzard se s tím popral a s novým týmem a v podstatě bez zkušeností, vytvořil skutečně funkční a unikátní arpg. Je nedokonalé, ale jeho cesta a vývoj je teprve na samotném začátku.
Věřte mi, že v plánu jsou úžasné věci, nemohu se více rozepsat, ale to co nás čeká, otřese samotnými branami pekla...
Nižší obtížnost silně nahrává variabilitě buildů, na nižších MP se tak mohu vyřádit s jakými skilly chci i s tragickou výbavou. Lepší legendárky, paragon, monster density, monster power a mnoho dalšího dělá z Diabla 3 daleko lepší hru než jaká byla před rokem. A to je to venku teprve ten jeden rok.
Dobré ARPG potřebuje, prostě potřebuje, aspoň 5 let na vybroušení k dokonalosti. Takhle obrovská hra nejde vytvořit bez pomoci milionů aktivních hráčů, tohle prostě nejde interně otestovat s pár vývojáři.
Ale jak je vidět, Blizzard se s tím popral a s novým týmem a v podstatě bez zkušeností, vytvořil skutečně funkční a unikátní arpg. Je nedokonalé, ale jeho cesta a vývoj je teprve na samotném začátku.
Věřte mi, že v plánu jsou úžasné věci, nemohu se více rozepsat, ale to co nás čeká, otřese samotnými branami pekla...
Naposledy upravil(a) Drakkari dne 07.06.2013, 21:55 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
No jsem zvědavej, jak moc změní a vylepší / pohorší D3 vývojáři pod rukama nového šéfa. Sliby a řeči má zatím dobré na tu itemizaci se těším, doufám, že to bude v dohledné době trochu.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
par otazok:Drakkari píše:Včera mi padnul krásnej setovej source až se mi zatajil dech, pro mě to tam pořád je. Tu aukci nikdo nikoho fakt používat nenutí. Hra není tak těžká, aby se nedalo kvalitně hrát z dropu.
Nižší obtížnost silně nahrává variabilitě buildů, na nižších MP se tak mohu vyřádit s jakými skilly chci i s tragickou výbavou. Lepší legendárky, paragon, monster density, monster power a mnoho dalšího dělá z Diabla 3 daleko lepší hru než jaká byla před rokem. A to je to venku teprve ten jeden rok.
Dobré ARPG potřebuje, prostě potřebuje, aspoň 5 let na vybroušení k dokonalosti. Takhle obrovská hra nejde vytvořit bez pomoci milionů aktivních hráčů, tohle prostě nejde interně otestovat s pár vývojáři.
Ale jak je vidět, Blizzard se s tím popral a s novým týmem a v podstatě bez zkušeností, vytvořil skutečně funkční a unikátní arpg. Je nedokonalé, ale jeho cesta a vývoj je teprve na samotném začátku.
Věřte mi, že v plánu jsou úžasné věci, rozepsala bych se, ale nesmím, ale to co nás čeká, otřese samotnými branami pekla...
si zena?
robis v blizzarde?
mas nieco s blizzom?
koniec otazok.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Reptile + 1
To je přesně to, co jsem čekal.... "vždyť můžeš hrát bez AH". Je to stejné, jako jsem psal výše. HC mód je taky zbytečnej, proč tam je? Každej může hrát SC a mazat postavu při smrti.
Hrát bez AH je jako stavět na opuštěné pláži hrad z písku, který si nemůžete ani vyfotit na památku. Jasně, pro někoho to může být zábava. Většinu to bude bavit alespoň chviličku. Ale stavět ten hrad na přístupné pláži, kde ho budou obdivovat stovky lidí a nechat si jeho fotku na památku... to tu zábavnost zvedne o level vejš.
To je přesně to, co jsem čekal.... "vždyť můžeš hrát bez AH". Je to stejné, jako jsem psal výše. HC mód je taky zbytečnej, proč tam je? Každej může hrát SC a mazat postavu při smrti.
Hrát bez AH je jako stavět na opuštěné pláži hrad z písku, který si nemůžete ani vyfotit na památku. Jasně, pro někoho to může být zábava. Většinu to bude bavit alespoň chviličku. Ale stavět ten hrad na přístupné pláži, kde ho budou obdivovat stovky lidí a nechat si jeho fotku na památku... to tu zábavnost zvedne o level vejš.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Majky:
jako jo každého názory beru, ale nějak mi nedocvalo, co jsi myslel vyjádřením "HC mód je taky zbytečnej, proč tam je? Každej může hrát SC a mazat postavu při smrti." ? :-)
jako jo každého názory beru, ale nějak mi nedocvalo, co jsi myslel vyjádřením "HC mód je taky zbytečnej, proč tam je? Každej může hrát SC a mazat postavu při smrti." ? :-)
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
mysli tim to, ze tam HC mod nemusel byt..ze si to mohli lidi omezovat sami a proste to smazat kdyz umrou..je to mysleno asi s nadsazkou na to, ze mu nekdo rika, ze AH nema pouzivat..jestli to teda dobre chapu
a stimto nazorem take souhlasim..podle me nema smysl si zakazovat nejaky veci ve hre..to proste neni ono..ta hra tak uz ma byt stavena...a taky kdyz ty si budes neco upirat tak si poradne nezahrajes s ostatnima, protoze budou s gearem a vsim uplne nekde jinde...
a stimto nazorem take souhlasim..podle me nema smysl si zakazovat nejaky veci ve hre..to proste neni ono..ta hra tak uz ma byt stavena...a taky kdyz ty si budes neco upirat tak si poradne nezahrajes s ostatnima, protoze budou s gearem a vsim uplne nekde jinde...
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Porovnávat herní mód s featurou, která jen zprostředkovává obchod je podle mého názoru nešťastné. Vezměte tohle tvrzení důsledně se zpětnou vazbou na D2. Tam si hráči přizpůsobovali hru svému hernímu stylu neustále, vytvářeli si velká množství herních pravidel a hráli tak roky. Nyní se lidé hodně zafixovali na pravidla a možnosti dané Blizzardem v D3 a striktně se jich drží i přes to, že v některých případech má toto negativní dopad na herní zážitek. Blizzard si je toho moc dobře vědom, proto přijde náprava, která vliv aukčního domu omezí, ale nebude to zítra.
Částečnou pravdu mají ovšem všichni, síla aukčního domu byla podceněna, to je fakt. A kompetetivnost s ostatními hráči je nesmírně velká, každý chce být dobrý nebo lepší než ostatní, to také žene lidi do obchodování přes AH.
Nicméně pořád je tu možnost založení nové postavy a vyzkoušení hry bez aukce. Tam to s tou itemizací není vůbec špatné, hraní je o mnoho delší a těžší (ale s pravidelnými upgrady z dropu, což dává hráči ten pocit, že upgrade opravdu čeká za rohem ) a dostat se na úroveň farmy mp10 při tomto herním stylu musí být pro hráče hodně silná satisfakce. Navíc si potom člověk těch itemů, které sám našel váží daleko více a je tím pádem na svoji postavu náležitě hrdý.
Tohle je fakt, který si Blizzard také uvědomuje a bude v budoucnu podpořen, nikoliv herním modem ale formou nějakého buffu nebo odlišení herní postavy od ostatních ať už v SC nebo HC.
Částečnou pravdu mají ovšem všichni, síla aukčního domu byla podceněna, to je fakt. A kompetetivnost s ostatními hráči je nesmírně velká, každý chce být dobrý nebo lepší než ostatní, to také žene lidi do obchodování přes AH.
Nicméně pořád je tu možnost založení nové postavy a vyzkoušení hry bez aukce. Tam to s tou itemizací není vůbec špatné, hraní je o mnoho delší a těžší (ale s pravidelnými upgrady z dropu, což dává hráči ten pocit, že upgrade opravdu čeká za rohem ) a dostat se na úroveň farmy mp10 při tomto herním stylu musí být pro hráče hodně silná satisfakce. Navíc si potom člověk těch itemů, které sám našel váží daleko více a je tím pádem na svoji postavu náležitě hrdý.
Tohle je fakt, který si Blizzard také uvědomuje a bude v budoucnu podpořen, nikoliv herním modem ale formou nějakého buffu nebo odlišení herní postavy od ostatních ať už v SC nebo HC.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Jenomze v diablu 2 jsi mel volnejsi ruku,krasne sli delat mody,v diablu 3 jsi omezeny jenom na blizzard.
Gear na stabilni farmeni mp 10 bez ah zatim neposkladas,jedine ze bys mel velke stesti-sance,ze ti padne kvalitni setovka nebo legendarka je miziva,nemluve
o poskladani set bonusu.Bez ah mam na monkovi 75k dps a lepsi rare mi dlouho nepadlo,echoing fury a fista mi padli ve starem patchi,kdyz padali legendarky a setovky tak z 100mobu na pl 2 nebo 3,pak to fixli aq od te doby padaji jenom spirit stony,age belt na barbara,apod crapy,ktere se nepouzivaji,
mempo 0,inna 0,natalya 0,witching belt 0,lacuni 0,spisrit stony 20 brimstonu.
Pokud chces hrat bez ah oplati se spis konzolova verze diabla,u pc to kvuli rmah lepsi nebude .
Gear na stabilni farmeni mp 10 bez ah zatim neposkladas,jedine ze bys mel velke stesti-sance,ze ti padne kvalitni setovka nebo legendarka je miziva,nemluve
o poskladani set bonusu.Bez ah mam na monkovi 75k dps a lepsi rare mi dlouho nepadlo,echoing fury a fista mi padli ve starem patchi,kdyz padali legendarky a setovky tak z 100mobu na pl 2 nebo 3,pak to fixli aq od te doby padaji jenom spirit stony,age belt na barbara,apod crapy,ktere se nepouzivaji,
mempo 0,inna 0,natalya 0,witching belt 0,lacuni 0,spisrit stony 20 brimstonu.
Pokud chces hrat bez ah oplati se spis konzolova verze diabla,u pc to kvuli rmah lepsi nebude .
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
drakari ty to ocividne moc cele nechapes stou itemizaci..tady jde o to, ze to je cely spatne od prvopocatku...vsichni muzou nosti vse(az na par vyjimek)..veci ktery muzou nosti jen wizardi se rolluji se STR atd..kuse s inteligenci a podobne..proste sra..ka...vsichni maji podobny itemy at uz ses barbar,wiz,Wd atd..(az na par vyjimek)...proste zmizel plate, cloth a vse toto..co byvalo zaklad RPGecek...proste tahle itemizace vypada jako by ji nekdo vmyslel za 5 minut.. vymyslet predmety kterym se muze rollnout cokoliv umi kazdej...to ze LEGENDarni predmety u kterych uz jen nazev vypovida by melo byt neco TOP skvelyho co padne obcas a stoji to za to..a bliz ze zacatku udelal legendy slabsi jek kdejakej modrej crap...jak tohle mohli dopustit fakt vzivote nepochopim..vzdyt to je zaklad...
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
No já to myslel trochu jinak s tou itemizací, a navíc v kontextu jen se self-found stylem hraní.
Random itemizace je ale v jádru velice dobrá věc, náhoda dává silný potenciál na to rollnout velice silné, specifické, itemy. Samozřejmě, velké množství se rollne tak jak si nepřejeme. Tam to Blizz trošku přehnal nicméně doladění se dočkáme ale nebude to nic výrazného a pokud jsi nespokojen s tím jak je řešená itemizace, tak nebudeš spokojen nikdy, protože jádro hry bude stejné vždy!
To, že se ti rollne item pro wizze se silou, co je na tom špatného? Stěžuješ si na bílé, modré itemy, že padají? Předměty nízké kvality padají v každé hře, tady se jím stávají i ty, kde se staty prostě nepovedou. Navíc síla dává wizzardovi armor, dex dodge, zas tak nepoužitelné to není, samozřejmě v kombinaci s primárním statem Rare item má pořád šanci být nejlepším itemem, a to si blizzard pojistil tím, že zase legendárky neboostnul tak, aby byly úplně nejlepší věcí ve hře. Tohle nikdy neudělají. Nic nesmí vyčnívat, a vše musí být naprosto random a schopné být super úžasné.
Pokud tedy dojde k vylepšená legendárek na úroveň kdy mohou padnout lepší kousky než raritní, pak musí zákonitě přijít boost rare itemů. S tím, že legendárky a classové itemy obdrží redukci statů které nejsou primární pro classy, musí dojít k zaručení určitých hodnot statů na raritních itemech v zájmu udržení balance. Tím dojde k ohromnému zvýšení šance na rollnutí dobrého itemu, tak jak je tomu u nových craft receptů. A protože bude tím pádem padat více lepších itemů, bude nutné omezit toto, snížením dropu, doufám že to nastaví alespoň na 50% ale pochybuji vidím to tak max na 20.
Náhodné rollování statů má nyní nižší pravděpodobnost k získání ideální kombinace, což může být frustrující ano a také je, protože itemhunting v takto nastavených podmínkách je běh na dlouhou trať. Ale tohle přesně Blizzard plánoval a chtěl aby lidé hráli moc a dlouho, roky. Lidem to ale nestačílo a chtějí víc než jen itemhunt. Myšlenka random itemizace je super a je vytvořena dobře, to co hře škodí jsou featury odebrané ze hry těsne před jejím vydáním. Mystic a úprava affixů a statů, socketování, charmy. I to PvP by nutilo hledat jiné typy itemů. Hra byla osekána aby ji mohly vydat o 2 roky dříve. Škoda, ale oni to do té hry postupně napasují.
Hra nyní prochází těžkým obdobím transformace. Tým D3ky byl hodně obměněn, celý projekt byl nyní svěřen do rukou vedoucího konzolového teamu. Jay Wilson byl odsunut na jinou kolej, s ním i jeho vize o hře. V budoucnu dojde ke změnám. Bude podpořeno farmení bossů, což bylo dříve striktně odmítáno jako zlo z D2. Bude omezena aukce, což bylo také nemyslitelné. I ty legendárky již nebudou plnit funkci kosmetických itemů jak Blizzard chtěl. A mnoho dalšího. Přijdou formy PvP a nekonečných dungeonů. Více eventů ala Infernal machine. Je to jen začátek..
Random itemizace je ale v jádru velice dobrá věc, náhoda dává silný potenciál na to rollnout velice silné, specifické, itemy. Samozřejmě, velké množství se rollne tak jak si nepřejeme. Tam to Blizz trošku přehnal nicméně doladění se dočkáme ale nebude to nic výrazného a pokud jsi nespokojen s tím jak je řešená itemizace, tak nebudeš spokojen nikdy, protože jádro hry bude stejné vždy!
To, že se ti rollne item pro wizze se silou, co je na tom špatného? Stěžuješ si na bílé, modré itemy, že padají? Předměty nízké kvality padají v každé hře, tady se jím stávají i ty, kde se staty prostě nepovedou. Navíc síla dává wizzardovi armor, dex dodge, zas tak nepoužitelné to není, samozřejmě v kombinaci s primárním statem Rare item má pořád šanci být nejlepším itemem, a to si blizzard pojistil tím, že zase legendárky neboostnul tak, aby byly úplně nejlepší věcí ve hře. Tohle nikdy neudělají. Nic nesmí vyčnívat, a vše musí být naprosto random a schopné být super úžasné.
Pokud tedy dojde k vylepšená legendárek na úroveň kdy mohou padnout lepší kousky než raritní, pak musí zákonitě přijít boost rare itemů. S tím, že legendárky a classové itemy obdrží redukci statů které nejsou primární pro classy, musí dojít k zaručení určitých hodnot statů na raritních itemech v zájmu udržení balance. Tím dojde k ohromnému zvýšení šance na rollnutí dobrého itemu, tak jak je tomu u nových craft receptů. A protože bude tím pádem padat více lepších itemů, bude nutné omezit toto, snížením dropu, doufám že to nastaví alespoň na 50% ale pochybuji vidím to tak max na 20.
Náhodné rollování statů má nyní nižší pravděpodobnost k získání ideální kombinace, což může být frustrující ano a také je, protože itemhunting v takto nastavených podmínkách je běh na dlouhou trať. Ale tohle přesně Blizzard plánoval a chtěl aby lidé hráli moc a dlouho, roky. Lidem to ale nestačílo a chtějí víc než jen itemhunt. Myšlenka random itemizace je super a je vytvořena dobře, to co hře škodí jsou featury odebrané ze hry těsne před jejím vydáním. Mystic a úprava affixů a statů, socketování, charmy. I to PvP by nutilo hledat jiné typy itemů. Hra byla osekána aby ji mohly vydat o 2 roky dříve. Škoda, ale oni to do té hry postupně napasují.
Hra nyní prochází těžkým obdobím transformace. Tým D3ky byl hodně obměněn, celý projekt byl nyní svěřen do rukou vedoucího konzolového teamu. Jay Wilson byl odsunut na jinou kolej, s ním i jeho vize o hře. V budoucnu dojde ke změnám. Bude podpořeno farmení bossů, což bylo dříve striktně odmítáno jako zlo z D2. Bude omezena aukce, což bylo také nemyslitelné. I ty legendárky již nebudou plnit funkci kosmetických itemů jak Blizzard chtěl. A mnoho dalšího. Přijdou formy PvP a nekonečných dungeonů. Více eventů ala Infernal machine. Je to jen začátek..
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
hře škodí věci, které ve hře vlastně nejsouDrakkari píše:to co hře škodí jsou featury odebrané ze hry těsne před jejím vydáním. Mystic a úprava affixů a statů, socketování, charmy. I to PvP by nutilo hledat jiné typy itemů. Hra byla osekána aby ji mohly vydat o 2 roky dříve. Škoda, ale oni to do té hry postupně napasují.
tohle už je fakt mazec
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Ano je to tak, většina lidí si stěžuje na to co ve hře aktuálně není.
- Lemurman
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1721
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lemurman #2764
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Drakkari nic proti, ale pokud vim, tak v Blizzu nepracuješ (je možný že se mýlím) a píšeš tu, jak všechno bude krásný, jak se plánuje itemizace atd. ale jak tohle můžeš vědět?
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
věřím, že spousta lidí spolu se mnou si musí stěžovat na to, co ve hře není, protože stále nechce uvěřit, že pahýl, který nám prodali, mohou považovat za další díl série; a z toho pahýlu zbyla jen dobrá dynamika hry, zbytek se už proboha rok ladí a ladí a každým patchem mění pomalu vzhůru nohama
k dalším názorům se už nevyjadřuju, každý chceme jinou hru a nikdy se neshodneme, tvoje obhajoba hry je pro mě zvrácená
Blizzard chtěl, aby legendární předměty měly kosmetický charakter? jeden z pilířů celé série? aby jejich nalezení ve výsledku hráče naštvalo? zkazit radost z toho, že jsi našel něco výjimečného? legendárky mají být k ničemu, ale zároveň jejich nalezení je zviditelněno efekty? Blizzard chce oslavovat nalezení zbytečností? dobře pokřivený systémDrakkari píše:I ty legendárky již nebudou plnit funkci kosmetických itemů jak Blizzard chtěl.
k dalším názorům se už nevyjadřuju, každý chceme jinou hru a nikdy se neshodneme, tvoje obhajoba hry je pro mě zvrácená
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
souhlas, tvoje pro mě taky
vše co píšu mohu doložit blue posty, vyjádřeníma bývalé šéfa vývoje, rozhovory s vývojáři, je toho plný internet, stačí pohledat.. vetšina lidí nemá ani páru jakou chtěl blizzard vydat hru a jaké mělo diablo 3 být, a co se s ním teď děje,
ohledně legendárek:
Blizzard community manager Bashiok has replied to some of these concerns saying that Legendary items are supposed to bring great stats across the board, not just in terms of DPS.
“Intended design is for an end-game characters to have a mixture of set/legendary, rare, and crafted items. Legendary items are commonly not going to be the best items. It’s a title that denotes a named item, with set stats, and a unique model. It does not mean they’re the best items. Completely random rares will be the best items in the game if they roll up the right stats,” he said.
právě proto byl taky drop u legendárek strašně nízký, aby si neměl moc šancí ji získat a našel jednu, dvě nebo taky žádnou, s tím jak se změnil záměr legendárek býti užitečnými, museli zvednout šanci na drop, legendárkám navíc přidali affixy na zvýšení variability buildů, tečka hotovo dvacet.
také končím, nebo mi zas dají ban, jdu hrát
vše co píšu mohu doložit blue posty, vyjádřeníma bývalé šéfa vývoje, rozhovory s vývojáři, je toho plný internet, stačí pohledat.. vetšina lidí nemá ani páru jakou chtěl blizzard vydat hru a jaké mělo diablo 3 být, a co se s ním teď děje,
ohledně legendárek:
Blizzard community manager Bashiok has replied to some of these concerns saying that Legendary items are supposed to bring great stats across the board, not just in terms of DPS.
“Intended design is for an end-game characters to have a mixture of set/legendary, rare, and crafted items. Legendary items are commonly not going to be the best items. It’s a title that denotes a named item, with set stats, and a unique model. It does not mean they’re the best items. Completely random rares will be the best items in the game if they roll up the right stats,” he said.
právě proto byl taky drop u legendárek strašně nízký, aby si neměl moc šancí ji získat a našel jednu, dvě nebo taky žádnou, s tím jak se změnil záměr legendárek býti užitečnými, museli zvednout šanci na drop, legendárkám navíc přidali affixy na zvýšení variability buildů, tečka hotovo dvacet.
také končím, nebo mi zas dají ban, jdu hrát
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
V tomhle musim dat Drakkarimu za pravdu.
Diablo 3 vypadalo do roku 2010 uplne jinak,byo to lepsi diablo 2.
Runy tam byl skilltree taky,scrolly taky,bossove nebyli jen v uzavrenych lokacich,siegebreaker byl spise miniboss a bojovalo se s nim ve vice aktech.
Celkove to byla vyrazne pomalejsi akce v duchu diabla 2,grafika byla lepsi-mysleno temnou atmosferou,delsi pribeh ne to,co z toho zbylo,
diablo mel vice fazi,pouzival klony bratru a andariel,..
Nakonec v roce 2010 se nepohodli a rozhodli se to resetovat a udelat z toho dojnou kravu na penize(pridani RMAH),portovani na konzole a jine operacni systemy nez windows a predevsim jim slo o to vytvorit nejlepsi arpg na konzole.
http://www.youtube.com/watch?v=s2OWZfpM9Jk
Diablo 3 vypadalo do roku 2010 uplne jinak,byo to lepsi diablo 2.
Runy tam byl skilltree taky,scrolly taky,bossove nebyli jen v uzavrenych lokacich,siegebreaker byl spise miniboss a bojovalo se s nim ve vice aktech.
Celkove to byla vyrazne pomalejsi akce v duchu diabla 2,grafika byla lepsi-mysleno temnou atmosferou,delsi pribeh ne to,co z toho zbylo,
diablo mel vice fazi,pouzival klony bratru a andariel,..
Nakonec v roce 2010 se nepohodli a rozhodli se to resetovat a udelat z toho dojnou kravu na penize(pridani RMAH),portovani na konzole a jine operacni systemy nez windows a predevsim jim slo o to vytvorit nejlepsi arpg na konzole.
http://www.youtube.com/watch?v=s2OWZfpM9Jk
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Diablo 2 jsem hrál přes 10 let, diablo 3 asi půl roku, poslední měsíce ze setrvačnosti a to jsem se na to několik let těšil... ach jo. Ani mi to nepřijde, že už je to rok co to vyšlo, přijde mi to jak 5 let. Stačí si chvilku zahrát d2 aby člověk viděl že Diablo 3 je jen jeho stín. A už navždy bude, bez totálního resetu všech věcí a přebudování herních systémů se nic nespraví. Datadisk bez takových brutálních změn hry nic nezmění. Navíc jejich důvody pro RMAH a online only jsou směšné když tam stejně jsou boti atd.
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
Taky jsem se na diablo 3 tesil,vypadalo dobre,nez to zresetovali a udelali jen pro penize.
Bylo tam vice druhu gearu, fialove a top itemy,co padali jen z bossu,meli hrozne malou sanci dropu,pak rozhodli,ze se jim nelibi
farmit hlavne bosse a udelali vse pada ze vseho a muze se narolovat vice nez 1primarni stat,nemluve o tom,v jakem rozsahu,hlaven dps u zbrani,
ilvl 63 muze mit mensi dps jak 50lvl zbran .
Bylo tam vice druhu gearu, fialove a top itemy,co padali jen z bossu,meli hrozne malou sanci dropu,pak rozhodli,ze se jim nelibi
farmit hlavne bosse a udelali vse pada ze vseho a muze se narolovat vice nez 1primarni stat,nemluve o tom,v jakem rozsahu,hlaven dps u zbrani,
ilvl 63 muze mit mensi dps jak 50lvl zbran .
Re: Jaké bylo D3 před rokem?
myslíš ty blue posty, za které byl šéf vyhozen, protože jednoduše jeho názory a směrování hry byly katastrofa, nebo ty blue posty vývojářů, kteří se ve vývoji plácají od desíti k pěti? to jsou opravdu důkazy, o které se lze opírat; co je psáno, to je dáno, že se ty tvoje propagované blue posty ukázaly být nefunkčními, neřešíš
můžeš mi říct, jestli je normální co se děje jen s oblastí legendárek? vývojáři je už X-krát předělávali (a to zásadně), moře PR a výsledkem po roce je úzká skupinka použitelných legendárek, tomuhle říkáš úspěšné narovnání problému? když 90 % legendárek je stále nepoužitelných?
obhajuješ random systém - myslíš ten random systém, který se ukázal být pro hráče nakonec opruz? ten cool systém, který Blizzard musí předělat? rok to trvalo si to uvědomit a random už nebude tak random; co dělali ti bezchybní vývojáři během let vývoje?
můžeš mi říct, jestli je normální co se děje jen s oblastí legendárek? vývojáři je už X-krát předělávali (a to zásadně), moře PR a výsledkem po roce je úzká skupinka použitelných legendárek, tomuhle říkáš úspěšné narovnání problému? když 90 % legendárek je stále nepoužitelných?
super, když se to povede na echu a pár ostatních, a co zbytek? i se sebelepším rollem je hráč nikdy neoblékne, tyhle legendárky nejsou jen o něco horší, oni jsou nepoužitelnéBashiok píše:"...Completely random rares will be the best items in the game if they roll up the right stats,” he said.
o jaké variabilitě mluvíš? většina wizardů freeze/archon, většina barbarů ww/hota, většina WD donedávna zombie charger; dva použitelné buildy na postavu je vývojářský úspěch? výsledek několikaletého vývoje?Drakkari píše:legendárkám navíc přidali affixy na zvýšení variability buildů,
obhajuješ random systém - myslíš ten random systém, který se ukázal být pro hráče nakonec opruz? ten cool systém, který Blizzard musí předělat? rok to trvalo si to uvědomit a random už nebude tak random; co dělali ti bezchybní vývojáři během let vývoje?