Dejme tomu, že na tebe naběhne mob s ránou 20k ... ty jsi lvl 60 máš 6000 armoru 600 resitů 30pct. dodge 30pct. block s průměrnou redukcí 2000dmg a 20k HP
1. redukce z ARMORU je: ARMOR/(tvůj level*50 + ARMOR) tj. 6000/(60*50 + 6000) = 66,7pct.
2. redukce z RESISTU je: RESIST/(tvůj level*5 + RESIST) tj. 600/(60*5 + 600) = 66,7pct.
Mob švihne ...

Trefil mě ?
30pct. dodge - beru 0 dmg
70pct. non-dodged - beru full dmg
Jak moc mě trefil ... (1-pct. ARM)*(1-pct. RES)
redukce z ARMORU je (1- pct. z armror redukce) tj. (1 - 0,667) = 0,33 čili 20000*0,33 = 6666
redukce z resistu je (1 - pct. z resit redukce) tj. (1 - 0,667) = 0,33 čili 6666*0,33 = 2222
Blokuju ?
30pct. bloknu s redukcí 2000 tj 2222 - 2000 je 222
70pct. nebloknu beru 2222
Ve výsledku - ze 100 ran 30 dodge za 0dmg . Zbyde 70. A z těch 21 bloknu za 222 a 49 dostanu ránu za 2222.
Tak tak nějak to funguje

Pokud si chvíli budeš počítat, tak dojdeš k závěru, který nastínil spiderer vejš.
EDIT: Ještě bych měl asi dodat, že melee chary maj od narození redukci na dmg, ale to jen mění počáteční číslo... Druhá věc je, že ten "bordel" na zemi se nedá dodgnout (krásný slovo)
Rozdíl mezi keoficienty pro dmg mezi 600/6000 a 900/3500 je brutální tj. 0,11 a 0,4 ... proto nikdy nepodceňuj ani jednu složku
