Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334
Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od ZOMB » 22.03.2013, 20:15 hod.

Zdravím všechny hráče!

Nikdo snad nemohl přehlédnou ten nekonečný "hate" D3 zde na foru (alespoň tedy v předešlých týdnech)... z mého pohledu měla každá strana zčásti pravdu, obzvláště zastánci hry když připomínali "haterům", že stěžováním si na zdejším foru hře nijak nepomůžou...

Chtěl bych se tedy obrátit na ty, kteří mají ke hře co říci, aby se zde, pokud chtějí, vyjádřili, a společně bychom o změnách, které navrhujeme, založili téma na Blizzardovském foru :) Snad si toho Blizzard všimne a zauvažuje nad případnými změnami. Neříká snad, že hráčům naslouchá?!?

Proč to chci udělat? Zejména proto, aby se D3 zlepšilo k lepšímu a tzv. "hateři" nepsali své připomínky (doufejme) nadarmo. Samozřejmě bych se na toto celé mohl rovnou vykašlat, dát si D3 na listinu neúspěšných her a pokračovat na vývoji modu na D2, které má z mého pohledu budoucnost (nebo hrát jiné hry), ale něco mi říká, že pokud se chystám od D3 odejít (zřejmě navždy), měl bych za sebou něco nechat, něco, o čem si řeknu: "Fajn, zkusil jsem to... teď už vím, že D3 nebude nikdy takové jaké chci. "
Někteří psali (nebo si myslí), že stadium ve kterém se D3 nachází je teprve beta, nedokončená hra... neznamenalo by to náhodou, že se může ještě něco změnit?

O co mi v tomto tématu jde? Chtěl bych oslovit a povzbudit všechny, kterým se na D3 něco nelíbí, ať se vyjádří, respektují a komentují cizí návrhy na změnu, snad se dostaneme k nějakému závěru a tento seznam změn budeme šířit dál :)

Poprosil bych ještě všechny, kteří zde hodlají napsat svůj názor či svůj seznam změn, aby se vyjadřovali slušně :!:

Děkuji
Přeju všem příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Kuki10 » 22.03.2013, 20:28 hod.

Konecne i nekdo rozumnej!
Jakekoliv sproste vylevy, urazky atd. budou tvrde a bez predchoziho varovani trestany. (Oni vi koho myslim)
Opravdu bych bych rad, aby se z tohodle neco bylo a mohli jsme to predat dal.
Respekt Zombe.:)

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Alfajk » 22.03.2013, 20:57 hod.

myslim,ze je to zbytecny...hned z nekolika duvodu - hraci uz jim za tu dobu vsechno napsali 10x,podobnych topicu vznikaji desitky za den,navic se hrozne rychle ztraceji ve stovkach topicu spamu a hejtu,kterej tam porad je...a i kdyby si to nahodou precetl nekdo "blue",tak jedina odpoved bude "ok,bereme na vedomi,musime si to promyslet" a nikdy z toho nic nebude...

kdyby dali na rady hracu,tak tu mame vsema vysneny D2 v lepsi grafice,ale oni radsi budou mit tenhle svuj originalni paskvil...

Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od coyd » 22.03.2013, 21:20 hod.

Podle mne se nejake vetsi a velke zmeny udejou az v datadisku takze koho ta hra momentalne nebavi tak pravdepodobne nebude ani s pripadnyma drobnyma znemana
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Casus » 22.03.2013, 21:50 hod.

Asi naka progress krivka lootu. Staty by se rollovaly podle MP a ne podle nahody. Respektive by mohl byt roll s nahodou ale pricetlo by se naky mnozstvi za MP.
Item na MP0:
75 str
80 vit
53 allres (strop pro MP0, vysvetleno dole)
By na MP1 byl o 5% lepsi:
75*1,05 = 78 str
80*1,05 = 84 vit
53*1,05 = 56 allres
Na MP10 by byl o 50% lepsi takze:
113 str
120 vit
80 (max je 80 pro MP10) = 80 allres
Maxima by zustaly stejny, zakladni roll by nebyl do maxima jak ted ale jenom do 66% (tech 50% z MP10 by z toho udelalo top item), cili na MP0 atd. by nepadaly top itemy, pro ty by si farmar sel na vyssi MP.
Procenta by slo samozrejme nejak doladit, tohle byl priklad, ale vysledkem by bylo ze mraky crapu z MP0 by byly treba na MP5-7 solidni itemy.

Uživatelský avatar
sgtmajfoley
Doom Knight
Příspěvky:575
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:sgtmajfoley#2877

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od sgtmajfoley » 22.03.2013, 22:05 hod.

Nekonecny dungeon v style jednotlivych poschodi. Na konci kazdeho poschodia by bol mini-boss zo sancou na drop legendarky. Jednotlive poschodia by mali scalovanie obtiaznosti (striedanie affixov, hp, dmg atd...). Ked zomries, mozes ist od zaciatku. Na nejakych poschodiach by mohol byt event alebo nejaka podmienka na prejdenie (zabi vsetky mobky, urob to do XX minut, ...).
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)

>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od ZOMB » 22.03.2013, 22:08 hod.

Alfajk: Jak jsem napsal... zkusil bych to, jestli se nic nezmění (nebo změní k horšímu), tak D3 nechám... naděje umírá poslední ;)
Jestli to takhle necítíš, pak Ti nemohu pomoci (a Ty mě)
A za mě - z D3 nechci mít D2 v lepší grafice... inovace v D3 jsou dobré (některé), ale měly be se víc rozvíjet...

coyd: Já to beru tak, že datadisk vyvíjí právě teď, a případná inspirace od nás by jim snad neuškodila (jestli si z toho něco vezmou záleží na nich)

Kuki: Snad taky přidáš svoji trochu do mlýna ;)

Casus: Dobrý návrh, ale byl by potřeba balanc ve formě zvýšení obtížnosti...

sgtmajfoley: Myslis jako nejaky endgame? Napad dobry, jen by to chtelo vic rozvest do dokonalosti :)

Jeden z mých návrhů:

Zvýšení obtížnosti
Pamatujete na D3 po vydání? Já ano. Byly to ty nejlepší hodiny za celou hru. Hodiny, které jsem tvrdnul v druhém aktu na hellu (správně, na hellu!) bez používání AH a farmil gear s nádherným pocitem, že mne čeká ještě celé inferno!
Obtížnost byla úplně jinde. Něco takového si vážně hodně přeju - posun obtížností. Nepřijde vám, že normal, nightmare a hell jsou spíše nudné úseky, které se musí projít co nejrychleji, aby jste se dostali na inferno? Tohle je věc, která mi v současné verzi chybí.

Můj návrh - drastické zvýšení obtížnosti
Hell by měl být zhruba těžký jako nynější inferno, a inferno by mělo dokončit jen pár jedinců s nejlepším gearem.
Ještě jedna důležitá věc... zvýšením obtížnosti nemyslím zvýšení obrany a života monster (jako to je nyní na MP, kdy se díky tomu z boje stává jen pomalejší zabíjení) ale jejich rychlost, inteligence, poškození... to by byla nejednou jiná hra!

Co si myslíte?
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Attia » 22.03.2013, 23:02 hod.

troufám si tvrdit že žádat změnu obtížnosti je zbytečné...to neudělají už jen proto že 90% hráčů a spamerů na ofic fóru jsou malý děcka co nehrajou D3 proto aby to byla výzva ale proto že chcou všechno hned...takže zvědnutí obtížnosti aby hell bylo jako inferno a inferno jen pro "vyvolené" vyvolá jen tu samou tsunami stížností od děcek že hra je nehratelná a že to prostě nejde a že bla bla bla...prakticky stejnej efekt který měl za následek to co se stalo z infernem doposud...

pokud bych se bavil o obtížnosti tak bych apeloval spíše na úpravu MPx systému kte by měly upravit poměr dmg/life monster...momentálně to funguje tak, že monstra na MP10 jsou prakticky stejně neškodná jako na MP1 (obrazně řečeno) jen maji mnohonásobně víc lide...tzn výzva stejná jako MP1 jen to trvá 10x dýl...(trošku jsem to zjednodušil, je mi jasný že s vyšším MP se zvedá i dmg ale nepřiměřeně...)

spíš bych upravil to, aby se na vyšší MP stávala monstra agresivnější, dotěrnější, větší dohled, vyšší life jako je to teď ale s tím úměrně i vyšší dmg a obrana...

prostě neřešit obtížnost ztížením inferna ale řešit obtížnost upravením MPx systému

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Alfajk » 23.03.2013, 01:35 hod.

kdyz nad tim tak premejslim,precijenom bych neco taky chtel,jestli se potom budes obtezovat to prelozit do ajiny a hodit to na oficialni forum s nadpisem treba "best ideas for game from diablofans.cz" tak by to mohlo upoutat pozornost

mnohem mensi drop rare itemu s mnohem vetsi sanci na mnohem lepsi rolly,sbirat stovky itemu a vedet ze 99,99% z nich bude trash,me neprijde moc zabavny
zvetsit drop legendarek,aby i clovek hrajici hodinu denne mel sanci ziskat neco pouzitelnyho dropem...a nebo proste nechat stavajici drop a vylepsit rolly
predelat celej system rollu a vyhodit naprosto nepouzitelny afixy jako thorn dmg etc
pridat vic endgame,teda veci,ktery lze delat na 60 lvl,paragon at si nechaj,to nepovazuju za endgame,to je farma do zblbnuti pro asiaty
nekonecnej dungeon jak to jiz byl zminenej by vubec nebyl spatnej,treba 100 pater,kazdy 10 patro garantovana legendarka,nebo neco podobnyho,jsou prece kreativni a nepotrebujou tahat za rucicku
zvyhodnit coop hrani,ale ne magic findem kterej je stejne uplne nakkt,idealni by bylo proste uplne vypnout scalovani hp monster,protoze jakejkoliv narust hp pri 2 hracich je potom ve vysledku mnohem vic zpomalujici nez kdyz clovek jede sam(i pres to,ze je hracu ve hre vic najednou)
vic craftingu,idealne neco na stavajici zpusob neck/bracery/ruce
a par dalsich veci nad kterejma se me uz nechce ted premejslet...

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Majky_majk » 23.03.2013, 07:00 hod.

Nechci, aby to znělo jako nějakej prvoplánovej hate, ale pokud se rok pracovalo na něčem a výsledkem je současná podoba PVP, může to znamenat jen 2 věci. A nemusíme se samozřejmě omezovat jen na PVP, lze si za to dosadit téměř cokoliv ve hře.

1. Tým tisíců programátorů Blizzardu je naprosto neschopnej
2. Pro Blizzard není vývoj D3 už další priorita... dělá na něm jen několik lidí a to ještě občas :-).

Všichni víme, kde z těch 2 bodů je pravda. Pokud lidi jako ZOMB zvládnou za pár dní dělat velké modifikace a to nemají ani přístup k plnému kódu hry, tak teamy desítek/stovek profesionálních programátorů s originálníma vývojovejma nástrojema a plnou dokumentací nezvládnou za X měsíců X krát zmíněné věci, jako je srovnání itemů s postavou v AH a další drobnosti?

Z toho všeho je jasné, jak to je. D3 není od vydání priorita a podobné projekty jsou asi ztrátou času. Ono si je třeba uvědomit, jak strašně je D3 úspěšná hra. Kdyby nebyla tak úspěšná, možná by někdo z Blizzardu třeba ty hráče poslechl... jenže proč by měl někdo z Blizzardu poslouchat hráče se změnama, když je D3 nejúspěšnější hrou všech dob. Věřte tomu nebo ne, ale datadisk k D3 bude stejný hit. Všichni si ho stejně koupíme...

Jediná šance, jak třeba potenciálně něco změnit, by bylo udělat nějaké "celosvětové" hnutí lidí, kteří by se shodli na tom, že si ten datadisk nekoupí, pokud tam nebude(nebo bude) "tohle a tamto". Pak se možná můžeme bavit o změnách. Se součásným plánem ale těžko :-(.

Nepehath
Quill Rat
Příspěvky:18
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pilosh#2485

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Nepehath » 23.03.2013, 08:12 hod.

na Inferno, objevení se nového dungu kdekoliv na mapách , kromě těch, co tam jsou již jisté, s náhodně vygenerovanou mapou a různými typy monster.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Y0G1 » 23.03.2013, 08:41 hod.

Osobne by som to neposielal na blizz forum , ale niekomu do blizzardu mozno lyrii ak sa ju da kontaktovat a slusne jej podad par navrhov ze naozaj proste potrebujeme nejaky end game , je fajn ze sa bude dat farmit vsade ak to spravia , ale bolo by dobre im nejako nastinit to ze si ich komunita stale vazi a boli by sme radi za nejaky end game , aj keby pridali system ako je v POE s random mapami bolo by to super to je jedno , ale bolo by to super. Tam tie mapy maju rovnaku lokaciu ako maju akty v hre takze v tomto by problem nebol nasupovat tam nejake vacsie dropy essencie legendarky sance na dalsie drop mapy nejakeho bossa atd to musi byt proste. Nech si hovori kto chce co chce blizz nato neprdi , ale asi to setri na datac

Vozi

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Vozi » 23.03.2013, 09:25 hod.

Blizzard je loutka a Activision loutkar. Pokud tlak na zmenu neprijde ze strany Activision, tak to bude o nicem. Blizzard bych rekl, ze mel zajem udelat D3 s vysokou obtiznosti. Vsak taky kolik rozruchu bylo okolo extra obtiznosti Inferno. Inferno se stalo takovou znackou D3 pred vydanim. Activision nejdrive prosadili takove herni mechanismy, ktere nebudou branit snadnemu predelani na konzole v ramci vyvoje hry. A po vydani hry a narku na forech, jak je Inferno tezke, pohrozili Blizzardu opet prstem a sla dolu i obtiznost a uz se nikdy nevrati. Jestli bylo Inferno znackou D3 pred vydanim hry, tak ted je to naprosto zbytecna obtiznost. Normal, Nightmare a Hell tam prakticky nemusi byt. Zbytecne to clovek prochazi nekolikrat, kdyz ta hra davno neni o progressu a prekonavani obtiznosti. Customizaci vzdy mohli nejak dodat v podobe volitelnych bonusu u paragon levelu a itemizaci. Od customizace jsem necekal uplne zazraky, protoze chapu ze vetsina lidi dneska proste nema cas resit idealni buildy a bavit se zkousenim. Nicmene ta absence progressu a prekonavani obtiznosti v ARPG titulu je pro mne zasadni vec. No a o PvP se uz nema smysl bavit. "Hypovali" s nim uz na Blizzconu 2011, kdyz tam nechali lidi to hrat a natacet amaterske videa na telefony, ktere se pak objevily na YT. Ted uz se o nem mluvi cim dal mene a mam dojem, ze proste se jim do toho jiz nechce. Protoze by museli zasadnim zpusobem balancovat skilly, coz nikdy nejde dobre, kdyz to ma dopad a balanci v PVE. Blizzard nemuze vyhovet i fanouskum i Activision, protoze obe strany chteji neco jineho. A vzhledem k tomu, ze Activision Blizzard vlastni, tak je to jasne.

Pro pripomenuti vsem tady davam link na slavne video na ktere lakali lidi pred vydanim hry. Nedavno jsem si ho pustil a porovnal s aktualnim stavem ve hre a ty pocity, co se dostavily nesly poradne ani popsat.
http://www.youtube.com/watch?v=U0F2wPZWdYk

At mne opravdu nekdo vysvetli, co je to za system, kde clovek prejde 3 zbytecne obtiznosti a pak si muze nastavit obtiznost pres MP system (resp HP monster) v ramci posledni obtiznosti a jeste hned ma sanci dropovat ty nejlepsi veci? Opravdu? Opravdu? Co to jako je? Co se sakra stalo s hernim konceptem ziskavani lepsiho gearu na dalsi progress v ramci hry a prekonavani obtiznosti?

Pokud chteji s hrou neco udelat, tak tohle jsou moje "dve mince". Uplne bude stacit, kdyz dostoji tomu, co pred vydanim slibovali. Meli to i pekne rozepsane na oficialni strance.
Naposledy upravil(a) Vozi dne 23.03.2013, 09:32 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky:425
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Morbid#2486

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Morbid » 23.03.2013, 09:31 hod.

Vrátiť starý reflect damage u príšer, s tým novším sa mnohokrát (obrazne) možem špárať v nose.
Vrátiť nesmrteľných minionov, čo sa rozpadli po dorazení ich mini-bosa, ešte by som to vylepšil tým, že po dorazení toho bosa by ich bolo treba vlastnoručne doraziť.
Vrátiť starú obtiažnosť.
Ja viem, snívajte s nami......nádej ale umiera posledná.Ak je ale mnoho tých, čo plačú, že "hento ťažké, tamto ťažké, zľahčite nám to", tak keby sme sa mi, čo nám VADÍ zľahčovanie obtiažnosti začali čoraz viac a viac ozývať, verím tomu, že by sa spamatali a začali viac hardcore hráčom načúvať.

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky:425
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Morbid#2486

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Morbid » 23.03.2013, 09:37 hod.

Ešte dávnejšie, keď ohlásili zlúčenie Activision s Blizzardom, som sa úplne zdesil, no nazdar, len aby moc neovplyvňovali Blizzard pri výrobe ich hier a obtiažností v hrách.....no, máme to tu....

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od vavik » 23.03.2013, 11:25 hod.

Zombe, cítím to podobně, akurát já jsem zlomil nad d3 hůl (doteď tomu nemůžu věřit!), ale tenhle nápad je výborný, za sebe bych to taky rád s vývojáři naposledy zkusil, nebo udělal oficiální tečku za hrou; jak říkáš, naděje umírá poslední.

Nědělám si sice iluze, že to k něčem bude a překonám, že to bude pravděpodobně ztráta času, většina věcí již byla řečena/navržena na oficiálních fórech a reakce zástupců Blizzardu?
Blizzard píše:
“It’s hard to say..”
“Something we could explore..”
“Something we talk about a lot in the office..”
“Definitely on the table..”
“We have not finalized any systems yet..”
“We want to make sure we make the right choice..”
“It’s certainly possible..”
“We’ll be looking at how crafting fits into the big picture..”
“We haven’t decided on X yet..”
Dlouho mi trvalo, než jsem si připustil, že vývojáři nemají zájem hru kamkoli posunout, připadá mi, že se musí při zásazích do hry držet v nějakých, někým nastavených mantinelech (Activision?), skutečné problémy hry neřeší a vyhýbají se tomu (stačí si přečíst články „Ask the Devs“ – jsou výsměchem fanouškům hry, vývojáři odpovídají na otázky, které se jim hodí, na skutečné problémy nereagují :()
Blíží se rok od vydání hry a žádný podstatný prvek pro zlepšení hratelnosti do hry nebyl přidán, všechny představené změny v patchích (neberu opravy chyb, změny ve skillech) nebyly nic víc než krátkodobá zábava, to všechno beru jako důkaz špatného přístupu vývojářů ke hře.

Od hry bych chtěl:
- Aby znovu hráči nabídla výzvu, taková už hra ale byla, pro děcka a vývojáře (Activison?) ale zřejmě špatně; normal/nm/hell obtížnost jsou v současnosti neuvěřitelně nudné, hra začíná až na infernu; vrátit monstrům znovu šanci hráče zabít; podstatně zvýšit obtížnost souboje s elitami, ale hlavně s final akt bosy (je směšné bojovat s elitním packem déle než s finálním bosem!), dosáhnout toho zpátky třeba časovačem souboje (to už ve hře taky ale bylo!) – po určitém čase boje by boss byl schopen využívat nové skilly, vyvolávat více/těžší přisluhovače nebo využívat efektů prostředí jako už např. byly hořící části podlahy u Butchera atd.

- Na infernu více skillů u monster typu reflect damage, které pro hráče představují skutečnou hrozbu, teď každý stojí před elitami/bosem a bezmyšlenkovitě rube, nestará se o to, zda je boss očarovaný elektřinou, molten, plagued (i když po posledním patchi plagued, molten znovu good) apod., hráči by měli být nuceni znovu naučit se taktizovat.

- Zvýhodnit hru ve skupině, souboje s monstry ve skupině by měly být odměneny větším xp, lepší dropem předmětů, goldů oproti hře jednoho hráče.

- Souboje s bosy podpořit návrhem map tak, aby zvýhodňovaly při souboji s bosem skupinu hráčů před jednotlivci, tím nemám na mysli pouze větší dps skupiny = kratší boj s bosem; měla by se podpořit různorodost postav ve skupině, aby např. skilly witch doktora byly výhodnější při boji v jedné části mapy, jiné skilly zase pro zajíštění druhé části, donutit hráče spolupracovat, stavět „group buildy“

- Dobrý nápad s questem Unique Collection – zabít náhodně se objevující bose ve hře, ALE aby souboj byla skutečná výzva, když hráč na bose ve hře narazí, aby mohl zařvat „supeeer, mám ho ve hře“, něco jako když prišel dia klon v d2, aby byl hráč donucen požádat o pomoc další charaktery, jejichž skilly by byly při souboji s konkrétním bosem lépe využitelné; zároveň ale samozřejmě neznemožnit zabití každého bosse každou postavou, jen by někteří bosové měly být pro určité clasy skoro nezabitelní.

- Přidat do hry střídání dne/noci, střídání počasí; je to tak těžké přidat déšť? Chtěl bych už moc, kdyby elitky měly skill, který by mohly používat a zvýhodňoval by je třeba v noci? tak by mohl znovu do hry vsoupit prvek "light radius".

- Pouze z konkrétních bosů dovolit drop určitých předmětů, které by představovaly výrazný boost pro postavu nebo přinesly hráči nový skill, možnost postavit si na jejich základě nový build atd.

- Diablo bylo vždy založeno na lootu, celý drop systém d3 je ale obrovský problém (navíc několikrát upravovaný/opravovaný!) – z legendárek znovu udělat legendárky, když takový předmět padne, hráč by měl přemýšlet jen o tom, zda to bude top item nebo uber top item, ne aby se musel bát, co z toho zase bude za crap.

- U legendárek snížit variabilitu statů.

- Umožnit postavit si vlastní buildy na základně výbavy, dát třeba legendárkám možnost využít nové skilly, schopnosti.
- Zvýhodnit používání nebo účinnost těchto skillů spolu s růstem paragon lvlu (item by měl vlastnost „+ X chance na proc za každý paragon level“).

- Snížit drop rare předmětů. Nebo na druhou stranu přidat možnost lepšího využití při jejich rozložení (viz narovnání craftingu).

- Odstranit/posílit legendárky, které jsou ve hře nepoužitelné a žádný hráč si je nenasadí z důvodu jejich nízkých statů/špatného návrhu (viz Ageless Might, Ivory Tower atd. atd., jsou jich mraky!), takové legendárky nemají ve hře co dělat.

- Vrátit do hry použitelnost štítů (podpořit to např. skilly, jejichž využití by bylo lepší při použití štítu).
- Vrátit použitelnost obouručních zbraní (aby každý kdo je ještě používá, nebyl nucen nosit Skorn, zvýhodnit používání obouručních zbraní třeba pasivními skilly).

- Podstatně zlepšit/změnit bonusy set itemů (aby každý nebyl nucen nosit Zunimassa boty+ring, Natalya boty+ring).

- Možnost najít legendárku na nižších obtížnostech, které by byla využitelná pro end game hru viz Stone of Jordan z d2.
- Pletu se nebo jsem někde četl, že stejné legendárky budou padat s různým iLvl? (=další vývojářská perla!).

- Vrátit do hry význam followerů (buildy, které by followeři podpořili svými skilly, předměty, které by měly na sobě viz aury z d2).

- Dát význam špatně navrženým a nepoužívaným affixům např. Extra Health from Globes, Life after kill, Thorns atd.

- Vrátit do hry použitelnost white, magic předmětů, když ne sokety+runami, tak třeba možnost gamblingu u kováře = přetvořit určitý typ předmětu na jiný náhodný s určitými staty.

- Narovnat crafting ve hře (ne jen posílit určité typy předmětů a zároveň tím pohřbít dropy stejným předmětů)., account bound předměty jsou cesta do pekel (ptám se - kde má začínající hráč brát prachy na craft, když se představeným craftem ve hře zase snížila možnost nalezeni a prodeje stejného předmětu v AH?); kolik jste našli legendary plánků? Já za 1300 h hraní jeden! Zato rare plánky jsou odpad, padají pořád – proč vývojáři dovolili, aby se z nich stal nepotřebný odpad? (= nefunční crafting hry).

- Snížit nutnost hledat a používat trifecta předměty (as, cc, cd) - jít např. cestou jako u cold dmg, kdy menší dmg je zvýhodněná doprovodnými efekty zpomalení, zmrazení atd., více takových možností.

- Vrátit do hry prvky jako různé druhy elementálního dmg, šance na úhyb atd. (aby se konečně mohlo začít přemýšlet o PvP!).

- Mým primárním charakterem je wizzard, ale že bych měl pocit elemental mastera? Ani náhodou! Stejnou dmg dává meele charakter! wtf?

+ mraky dalších nedotažeností/nesmyslů ve hře jako např. návrh skillů, prostředí, AH atd. atd.

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Lemurman » 23.03.2013, 14:48 hod.

Se vším souhlasím.
Obrázek

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Majky_majk » 23.03.2013, 19:09 hod.

Hodně lidí si to nepřipouští, ale on ten problém s obtížností není ani tolik o změnách a balance, ale o přístupu k vybavení...
... díky AH a statisícům farmících hráčů je prostě i naprosto trashové vybavení v ceně desítek tisíc gold natolik silné, že je s ním hra nudnou arkádou.

Ale jinak je to o tom, co jsem psal vejš. Já osobně to mám už vyřešené. Diablo 3 jsem "dohrál" na SC i HC za několik různejch postav. A tím to pro mě končí... nemam na Diablo 3 špatné vzpomínky, byť to mohla v mnoha směrech být nepřekonatelná hra.

Co je pro mě velkou otázkou, zda kupovat datadisk. Dneska jsem na vývojáře trochu nakrklej a nechce se mi z principu do toho... ale až přijde, stejně asi neodolám :-).

Co mě štve je to, že nechybělo až tak moc, aby se D3 stalo modlou... v mnoha směrech je to ale patrvar. Jako když dáte různejm dětem malovat společně obrázek.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od ZOMB » 23.03.2013, 22:45 hod.

Majky_majk: Ono otázkou tedy zůstává, <b>co</b> Tě přiměje si koupit datadisk a hrát ho... co přesně od hry chceš, co Ti teď chybí...

vavik: Velmi pěkně napsáno, souhlasím se vším... obzvláště se mi stýská po vlastnosti invulnerable u elit... to bylá nádherně příšerná vlastnost :love:

Y0G1: Dobrý nápad... asi to přeložím a napíšu na battle.net forum (ať se pod to lidi můžou podepsat) a na toto případné téma bych odkázal lyriu (myslím že má i Twitter, takže ji můžu i tweetnout)

Nepehath: Nekonečný dungeon by byl moc pěkným zpestřením... nejlepší lokací by asi bylo Cemetary v 1. aktu, kdy jsou vlastně čtyři hrobky, tři z nich jsou vždy otevřené a čtvrtá zavřená (nebo jich je pět? teď už nevím)
Každopádně tam se může vyskytnout Development Hell, kde můžete zabíjet vývojáře, a tento nekonečný dung by se tam taky mohl někdy objevit (vzácně, to by na tom bylo to dobré)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Nelíbí se vám stav D3? Pojďme něco změnit!

Příspěvek od Attia » 23.03.2013, 23:16 hod.

jen mě napadlo, pokud chcete posílat připomínky přímo lyrii, bylo by dobré tomu dát nějaký spešl přívlastek aby to mělo trochu váhu. Pokud se to podá jako "návrhy na vylepšení" tak to asi hodí do šuplíku k dalším desítkám neli stovkám (tisícům???) návrhů. Chtělo by to podat formou třeba "soupis návrhů na změny za celou hráčskou komunitu ČR"...trochu to zveličit aby to vypadalo že to není dílem pár nadšenců ale že tohle je dílo jakoby celé české hráčské komunity. Tím by to mohlo trochu nabrat na váze a "důležitosti", protože to pak vypadá jako že si sedlo fakt dost lidí a vážně probraly co jo a co ne. Taky by bylo fajn kdyby to zaštítil web diablofans. Přeci jen pokud vím tak je officiálním zástupcem Diablo série na CZ scéně a pokud se pod to podepíše tenhle web tak to taky přidá na váze a mohlo by to mít větší šance na úspěch. Prostě dát tomu co největší glejd a šmrnc aby to vypadalo co nejvíc seriózně. Dát si práci i s vypracováním těch změn, překladem atd...

možná...

Odpovědět

Zpět na „Obecně“