....

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
Pantadeas
Fallen Shaman
Příspěvky:51
Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Pantadeas » 15.02.2013, 20:00 hod.

Zirunka píše:Náhody jsou rúzné... Já jsem si doteď myslel, že nové recepty mohou vypadnout jen z vyjmenovaných bosů, a ono ejhle - Jdu si takhle na Ghoma a před tím si řeknu, že dám ještě jednu elitku. Pak koukám na zem a tam je plan: Archon Spaulders of vitality... Náhoda :-D
No a co je na tom divného? :)
Obrázek

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Alfajk » 16.02.2013, 00:27 hod.

Deef píše: Podla mna to bude takto aj v D3 len to maju peclive utajene pod "random" a dobre si to strazia.
samozrejme ze maji,proc myslis,ze je v EULA vyslovne zminenej bod,ze nesmis "dataminingovat" z klienta zadny informace? protoze ten,kdo se v tom vyzna,by zjistil to,co oni tajej...

Jenda
Quill Rat
Příspěvky:22

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Jenda » 16.02.2013, 17:29 hod.

saldero píše:To uz nie je mozne. Za 870 hodin hrania diabla 3 mi padla jedina vec za 40m inak same sr**ky do 40m. A to som vazeny 100 paragon lvl ! Ku**a kamosi mi pisu jak im to pada, jednomu za 400m dalsiemu za 300m KAZDY DEN, chvalia sa jaK predali za 250 eur a ja sa smodlim z par milionmi. Uz mA to prestava bavit.
Kolko krat sa mi stalo ze som hral s nekym co nemal zadny mf a paragon 5 a padlo mu natalya ring za 500m popripade iny unikat... ach jo :roll:
kolko krat sa mi stalo ze som hral solo, napojil sa kamos a o par minut mu cinkla legend za 100-200m :{
kolko krat sa mi stalo ze som hral 8 hodin a same sr**ky padli ...
hra ma bavi ale s takymto nestestim to proste nejde hrat :oops:

Mamon, mamon oni maj a Já nemám..co Ti na to říct, za 870 hodin hraní si mohl mít na brigádě více reálných peněz než při hraní D3 .:)

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Majky_majk » 18.02.2013, 12:08 hod.

Mamon? To přece není otázka peněz, kterou tu stále mnozí předhazují...

... Diablo 3 je hra, která má člověka bavit. To zábavné na ní má být to, že člověk posouvá svojí postavu dál, hledá předměty, má radost z dropu. Sbírá to nejlepší, co může najít.

Je logické, že tohle může být zábava pouze v moment, kdy mají všichni stejné podmínky. Protože pokud hraje 870 hodin a má jeden drop za 40M, kdežto mnozí ostatní mají třeba už na 100hod za sebou několik dropů za řádově 100ky M. Tak mu to tu radost nemůže přinášet.

Ano... k Diablu patří i náhoda, stejně jako k loterii a hazardu. Nicméně tohle není jen o náhodě, ale i o šlendriánském přístupu autorů projektu. Když pomineme debatu o tom, zda jsou dropy opravdu náhodné a spravedlivé (a já tvrdím, že minimálně v minulosti tomu tak nebylo), tak se stačří zamyslet nad zcela jasným bugem s RMAH minulý týden.

Hráči, kteří měli minulý týden po patch štěstí, že byli ve správný okamžik na AH, mohli nakoupit za 15EUR tolik gold, že se jim hned další den těch 15EUR mohlo vrátit + ještě získali vybavení, které jiná postava nezíská třeba za 800 hodin hry.

To je mamon na tohle poukazovat? Jak má mít člověk chuť do nekonečného farmení, když ty podmínky nejsou díky bugům a chybám rovné...

PS: já mam za sebou cca 200 hod a můj nejlepší drop byl za 14M... v den nahození posledního patch minulý týden. Velká radost (byť někomu může připadat ze 14M úsměvná) byla vystřídána obrovským zklamáním, když jsem zjistil, že ten den prodejní cena 14M odpovídá cca 600k z předešlého dne. Co k tomu říct? Pokud hraní D3 nepřináší radost, nemá ho smysl ani hrát.

walosek
Gorebelly
Příspěvky:230
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od walosek » 18.02.2013, 14:32 hod.

Sem tak nad tím přemejšlel, co tady lidi tvrděj, a vážně by mě zajímalo esli ty vocasové tam maj nějakou technickou chybu typu random generátor se stroboskopickym efektem nebo je to něco horšího (horšího k nám hráčům, Blizzu to je asi u ...)

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od NargarotH » 19.02.2013, 02:03 hod.

Njn, všichni tady píšete jak někdo, kdo zabil stejný počet elit nebo má nahráno stejně hodin, dostal na drop mnohem cennější itemy. Jenže není 500hodin jako 500hodin a 30k zabitých elit jako 30k zabitých elit. Je rozdíl když hraju jen s jednou dobře vybavenou postavou na Infernu na MP5 a je rozdíl když mám 3-10 postav s kterými se dá prd uhrát a většinu času se to prodírá někde na začátku A1 v MP0.

Navíc Blizz -momentálně- těžko ovlivní to co má na trhu hodnotu a co nemá. Určitě je spousta low legendárek které mají na určitý roll bizarní procento šance jako třeba na EF s 1200dps, s socketem a 70CD. Dost možná už vám takové itemy padly, akorát je těžko oceníte protože nehledě na rare procento rollu je to prostě brimstone jelikož na trhu to nemá hodnotu.
Snad jsem to napsal aspoň trochu pochopitelně :)
R.I.P. 27.3.2014

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Majky_majk » 19.02.2013, 08:03 hod.

To co píšeš je samozřejmě pravda... ALE... ona ta šance na roll vychází z množství pokusů (tz. legendárních dropů). Já myslim, že asi nikdo nespekuluje nad tím, že by Blizzard nějak řídil a ovládal roll.

To co většina lidí řeší je samotnej drop. A je prostě fakt, že minimálně před předposledním velkým patch, tady byl obrovský rozdíl mezi některými postavami.... i třeba hrajícími ve stejné partě. Když odcházíte ze 5ti hodinové hry s 0 a kamarád třeba s 10-15, je to možná na nasrání, ale neni důvod si nemyslet, že to je dílo náhody. Když se vám tohle ale stává den co den po měsíce... není něco v pořádku. Šance na takovou souhru náhod jsou tak malé, že lze objektivně jasně říct, že se na 99.9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999% jedná spíše o BUG.

Ale i o tomhle lze polemizovat... o čem polemizovat nejde je třeba bug z RMAH z minuléhoé týdne. To se prostě stalo a každý, kdo byl ve správný okamžik na správném místě, měl víceméně "zadarmo" možnost získat několikavteřinovou spekulací dost goldů na itemy, které ho katapultují nad 1000hod+ hráče.

Jaká je pak motivace Diablo hrát dál? Já třeba hraju HC... ale v SC absolutně žádnou motivaci necítim. Prostě už z žádného upgrade nemam radost, když vidim, jak lze získat eq neherně.

Zkuste se zamyslet, jaké by Diablo 3 bylo, kdyby si mohl každý v menu nakonfigurovat libovolný item zdarma... bavilo by vás? A teď si představte, že to ve hře může udělat nějaké % postav a ostatní ne. STále by vás to bavilo? Zábava D3 nevychází z nekonečného farmení stejných lokací... ale ze sbírání itemů a vylepšení postavy. Když se není kam posouvat, není proč hrát.

grimlong
Wraith
Příspěvky:176
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:DEJVOS#2122

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od grimlong » 19.02.2013, 11:00 hod.

Mno, ja jsem vcera zacal prakticky od zacatku. Prodavam vse, co co jsem kopil na AH a jedu jenom z dropu a craftu. Je to asi to nejlepsi, co jsem mohl udelat, protoze mam radost i z dropu, ktery by nechtel snad ani Vendor, ale me trochu pomuze :-D Takze pokud uz vas nebavi porad jenom brecet nad tim,jak nic nepada (stejne jako me) doporucuju udelat to same :-)

pleskomet
Quill Rat
Příspěvky:23
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od pleskomet » 19.02.2013, 11:24 hod.

Nevím co tu řešíte tomu komu napadá 20 ho*en denně ten řekne že je drop nahodnej , super a v pohodě a ten komu padne 1za tejden řekne že je na prd , je špatnej a určitě neni nahodnej to je nekonečný téma. Muj názor je že ted je to celkem ok s dropem , pred patchem kterej pridaval hellfire ring jsem měl za celou hru 7 - 8 legend (cca 200h) , a od te doby mam nahranych asi dalsich 200 ( ted hraju tak 3 hodky denne a aspon 1 lege za paragon padne ale stejně jsou to všechno crapy :)
Btw: moje teorie pred hellfire patchem byla že je drop podle IP adresy i když to zni jako blbost tak všech těch 8 legendarek sem drop ve škole a tam sem hraval tak hodku denne maximalne a přitom doma sem hral minimalne tak 3 hodky denně podle času a ani jedna,jedíná legend ;) dost zvláštní ''náhoda''

Uživatelský avatar
Prestigo
Wraith
Příspěvky:149
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Prestigo#2306

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Prestigo » 19.02.2013, 13:32 hod.

Jasný, podle IP adresy :D ach jo... Pokud by teda byla pravda, že je něco v nepořádku s dropem, tak bych si teda vsadil na BUG, přeci jenom bugů je v D3 celkem dost jako Black weapon a problém při healovaný, když má pack health link a bůh ví kolik dalších tam je a Blizz o nich radši mlčí. Ale zajímalo by mě jaký lokace chodíte a kolik NV a MF v nich máte?

Uživatelský avatar
Pantadeas
Fallen Shaman
Příspěvky:51

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Pantadeas » 19.02.2013, 13:39 hod.

Nevím co tu řešíte tomu komu napadá 20 ho*en denně ten řekne že je drop nahodnej , super a v pohodě a ten komu padne 1za tejden řekne že je na prd , je špatnej a určitě neni nahodnej to je nekonečný téma. Muj názor je že ted je to celkem ok s dropem , pred patchem kterej pridaval hellfire ring jsem měl za celou hru 7 - 8 legend (cca 200h) , a od te doby mam nahranych asi dalsich 200 ( ted hraju tak 3 hodky denne a aspon 1 lege za paragon padne ale stejně jsou to všechno crapy
Btw: moje teorie pred hellfire patchem byla že je drop podle IP adresy i když to zni jako blbost tak všech těch 8 legendarek sem drop ve škole a tam sem hraval tak hodku denne maximalne a přitom doma sem hral minimalne tak 3 hodky denně podle času a ani jedna,jedíná legend dost zvláštní ''náhoda''
Jasně nebo to taky může být zrovna podle toho kolik je venku stupňů, nebo třeba podle konzistence raní stolice, popřípadě podle věštce afrického kmene Nabakuků, který každé ráno rituálně obětuje kozu a z její krve vyčte komu bude nejlepší dát loot...
Obrázek

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Majky_majk » 19.02.2013, 14:47 hod.

Líbí se mi, jak je každá podobná teorie odsouzená, ale většinou ti lidi nemají žádný konkrétní argument proč...

... třeba já věřim, že dříve byl drop počítán podle aktuální nabídky na AH. Jenže aby server nemusel u každého dropu vyhodnocovat v reálném čase celý AH, byli hráči dle sériového čísla hry rozděleni do mnoha skupin řeknemě třeba po řádově stovkách/tisících uživatelů a porovnávala se jen nabídka této skupiny.

Možná to někomu přijde zvláštní, ale vysvětlovalo by to přesně tuhle situaci a ze strany Blizzardu by to bylo logické a pochopitelné (jakkoliv neomluvitelné směrem ke hráčům). Někdo by měl prostě kliku a byl by ve skupině s neaktivníma hráčema, HC hráčema, hráčema, kteří hru zabalili po 20 hod atd. A někdo jiný by měl smůlu a byl ve skupině aktivních NL hráčů... při počtu v řádu stovek/tisíc členů ve skupině, je tohle klidně statisticky možné. Přitom tohle řešení může působit problémy/výhody jen mizivému % hráčů.

Ale taky to může být celé úplně jinak. Každopáně ale tomu, že by byl drop od vydání hry opravdu náhodný... tomu nevěřim. Na vlastní oči jsem viděl hráče, který měl dlouhodobou statistiku více než 20 leg dropů/hod v době, kdy ostatní měli max 1/10hod.

Když pracujete s dlouhodobým stupněm náhody, můžete na celou problematiku pohlížet jako na kvantovou mechaniku. Může být to i tamto... ale v konečném důsledku je to vlastnost částice, která tvoří nějaký pevný objekt. Teoretická fyzika připouští možnost, že se (laicky řečeno) všechny částice objektu "rozhodnou nebýt" a zlatá mince vám zmizí v ruce. Nicméně je to natolik nepravděpodobný jev, že ho nelze považovat za možný. Zvláště, když existuje vysvětlení jiné... třeba, že vám tu minci někdo u ruky ukradl (drop byl/je ovlivněn i jiným prvkem, než je náhoda).

Od předposledního velkého patch, ale došlo k úpravě nebo nahrazení tohodle mechanismu a dnes mi přijde, že to už funguje jak má.

Uživatelský avatar
Foebane
Wraith
Příspěvky:125
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Foebane#2662

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Foebane » 19.02.2013, 14:57 hod.

Ted to funguje tak jak ma, protoze ti to zrovna popadalo, tak jak si myslis, ze to padat ma?
Ty tvoje teorie jsou smesny.

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Punky » 19.02.2013, 15:14 hod.

tak cisto z teoretickeho hladiska by blizz siel sam proti sebe, keby drop a veci okolo toho nenastavil tak, aby na tom co najviac zarobil... no a kedze VZDY je to v prvom rade bussines...

Uživatelský avatar
Pantadeas
Fallen Shaman
Příspěvky:51

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Pantadeas » 19.02.2013, 15:15 hod.

Já nezpochybňuju to, že v systému může být chyba. K tomu klidně mohlo dojít. Nicméně mi vadí soudy typu "přijde mi, že to po patchi padá míň". Toto tvrzení zkrátka nikdo nemůže brát vážně už vzhledem k tomu, že při podobných subjektivních soudech máme v drtivé většině pocit, že jsme na tom hůře než ostatní - toto je na celé problematice pravděpodobně nejdůležitější!!

Další věc je, že náhodný drop, neznamená spravedlivý drop, to si dost lidí taky plete. Statisticky bychom se při určitém počtu "n" měli dostat na určité rozložení, které se podobá normálnímu. Důležité je si ovšem uvědomit, že počet odehraných hodin je zde nedostačující proměnná. Tato proměnná by měla být vyjádřena počet odehraných hodin/počet zabitých monster - a i přesto bychom zde měli problémy typu, že každé monstrum má trošku jiný poměr pravděpodobnosti na určitý drop. Důležitá je tedy efektivita a ne kdo kolik odehraje hodin. Když člověk jede autem také je důležitá rychlost, pokud obě auta pojedou stejnou dobu nicméně jedno z nich pojede dvakrát rychleji než druhé tak dojedou obě stejně daleko?

Třetí věc - Proč by to sakra ten Blizzard dělal? Proč by se patlal s takovými nesmysly a házel by někomu klacky pod nohy, když i při jednoduchém řešení na to stejně vydělá?

Lidé si zkrátka chtějí obhájit to, že zrovna jim (ó jaká nespravedlnost) to nepadá, že zrovna oni jsou středem zájmu a Jay Wilson masturbuje nad tím jak nastavil drop tak, že zrovna těmto konkrétním lidem to nebude padat a těm druhým ano. Dost mi to připomína konspirační teorie - ne ony to vlastně jsou konspirační teorie v menším měřítku.
Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Kuki10 » 19.02.2013, 15:16 hod.

Asi tak.
Kdyby vsechno padalo jak crap itemy, tak uz dia malokdo hraje, protoze by nebyla motivace a na ah,rmah by se nic neprodavalo.

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Majky_majk » 19.02.2013, 15:20 hod.

Foebane píše:Ted to funguje tak jak ma, protoze ti to zrovna popadalo, tak jak si myslis, ze to padat ma?
Ty tvoje teorie jsou smesny.
To je přesně to, o čem mluvim.

Mno... nic moc mi nepadá ani teď, ale v průměru za 10 hod hry nasbírám cca 10 legendárek. Za posledních 10 hod třeba žádnou, ale to nelze považovat za abnormalitu... tak to prostě se statistikou bývá. A ten můj známej, který měl dříve nasbíral za hod okolo 25 (respektive s průměrem 26,4 hrál, když jsem za ním stál... jinak měl prý průměr okolo 16), tak toho hned po nahození patch přešlo štěstí a ze dne na den mu drop spadnul na stejnou úroveň. Tedy cca 1/hod.

A jako hráč samozřejmě nemam jinou možnost, jak posoudit drop, než porovnávat svůj drop a drop ostatních.

Já ale nemyslim, že by nutně o tomhle muselo být tohle vlákno. Jestli nevěříš na bug v dropu, nevěř. A na bug v RMAH a gold za 0,01 minulý týden taky nevěříš? Zrovna jsi nebyl na AH, takže nevěříš, že se to stalo?

To, že nemáš žádnou zkušennost s extrémním dropem (na obouch stranách) neznamená, že se to neděje/nedělo.

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Majky_majk » 19.02.2013, 15:32 hod.

Poslední můj post na tohle téma... jdu pak dělat užitečnější věci :-).
Pantadeas píše:Já nezpochybňuju to, že v systému může být chyba. K tomu klidně mohlo dojít. Nicméně mi vadí soudy typu "přijde mi, že to po patchi padá míň". Toto tvrzení zkrátka nikdo nemůže brát vážně už vzhledem k tomu, že při podobných subjektivních soudech máme v drtivé většině pocit, že jsme na tom hůře než ostatní - toto je na celé problematice pravděpodobně nejdůležitější!!
S tímhle souhlasim... ale o tom třeba já nemluvim.

Pantadeas píše:Další věc je, že náhodný drop, neznamená spravedlivý drop, to si dost lidí taky plete. Statisticky bychom se při určitém počtu "n" měli dostat na určité rozložení, které se podobá normálnímu. Důležité je si ovšem uvědomit, že počet odehraných hodin je zde nedostačující proměnná.
Drop v Diablu je loterie... stejně jako od Sazky. Někdo štěstí má, někdo ho nemá. Nemohou ho mít všichni, protože pak by to štěstí zmizelo (kdyby to měl každý nemělo by to/stejně jako peníze žádnou hodnotu a nebylo by to už štěstí). Spravedlnost je v tom ta, že člověk kupující si los, dostane jeden lost... a má nějakou šanci % na výhru. Nespravedlnost je v tom, pokud někdo přijde a za 20,- Kč dostane 1 los. Přijde jiný za 20,- Kč těch losů dostane třeba 100. Pak nemá smysl tu loterii hrát, protože máš 100x menší šanci na výhru... byť třeba vyhrát stále můžeš.
Pantadeas píše:Třetí věc - Proč by to sakra ten Blizzard dělal? Proč by se patlal s takovými nesmysly a házel by někomu klacky pod nohy, když i při jednoduchém řešení na to stejně vydělá?
To je právě otázka, zda to je nesmysl. Určitě se nic podobného nestalo schválně proto, aby byl někdo zvýhodněn/znevýhodněn. Může to být jednoduše bug, kterých mělo/má Diablo spoustu. Když jsou jinde... jsi si 100% jistý, že nemohou být i zde?

Může to být i třeba "dobrý záměr". Třeba chtěl mít Blizzard drop nějak automatizovaně pod kontrolou, aby AH fungoval co nejefektivněji. Aby v jednu chvíli nebyl plný legendárek a v jinou zase prázdný. Efektivní AH = více peněz.

Tak či onak, ani jedna z těch možností přece nereálná neni... ;-).

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Alfajk » 19.02.2013, 15:36 hod.

kazdej,kdo si mysli,ze drop je naprosto nahodnej,je blazen...je v tom system a je postavenej tak,aby se na tom rejzovalo,aby blizzard mel stale vic a vic...tech podivnejch nahod okolo dropu je uz takovy mnozstvi,ze to prestavaj bejt nahody...presne to,ze jednomu popada za hodinu 10 legendarek a druhymu ani 1 nemuze bejt nahoda

Uživatelský avatar
Pantadeas
Fallen Shaman
Příspěvky:51

Re: Pohar trpezlivosti sa uz davno naplnil

Příspěvek od Pantadeas » 19.02.2013, 15:42 hod.

Alfajk píše:presne to,ze jednomu popada za hodinu 10 legendarek a druhymu ani 1 nemuze bejt nahoda
Jestli z tebe vylítlo tohle, tak vůbec netušíš co to pojem "náhodný" znamená.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“