Dá se už D3 hrát?
Javurek: Já jsem náhodou rád, že D3 takové není...
Kdyby totiž bylo D3 lepší než D2, pak by D2 hráli lidi už jen z nostalgie... to by byla škoda, ne?
Ale jak píše Slw: Už sis Jireky vybral?
Kdyby totiž bylo D3 lepší než D2, pak by D2 hráli lidi už jen z nostalgie... to by byla škoda, ne?
Ale jak píše Slw: Už sis Jireky vybral?
Re: Dá se už D3 hrát?
jestli to nebude tim,ze v roce 2002 byla temer kazda hra revolucni,grafika delala milovy skoky,stejne jako herni inovace...dneska placaj jeden call of duty/battlefield/etc za sebou a je to porad jedna a ta sama kravinaesopeso píše: Mě přijde že se opakuje podobná situace jako u D2 a věřím že tohle vše se vývojem změní :-) ale hold lidé v dnešní době nejsou spokojeni skoro s ničím :-)
v roce 2002 jsem byl rád za každou novou hru :-)
v poe jsem udelal 30 lvl a prestalo me to bavit,naprosta nuda,nulova dynamika v zabijeni monster a vylepsovani gearu me taky nejak neucarovalo...
Re: Dá se už D3 hrát?
To je to, co rikam. Ani predelavka D2 do lepsi grafiky by uz dneska nemela sanci uspet. Koncept hry Diabla je zastaraly. Blizzard se mel spise zamyslet, jak z Diabla muze udelat opravdovy multiplayerovy model a mozna i MMORPG. A rikam to naprosto vazne. Lidi chteji spolupracovat (PVE) a soutezit (PVP) pri hrani online her. I WoW vychovalo z uplnych casualu hardcore PVE a PVP hrace, protoze mechanismy hry vytvorily obrovskou komunitu hracu a jejich interakce prispela k dlouhodobe hratelnosti a premene casual hracu na hardcore hrace. System aktu a moznosti hrat v parte s 3 dalsimi lidmi bez nutnosti vetsi kooperace nebo roli v parte? WTF? To si opravdu Blizzard myslel, ze takovy multiplayerovy model bude lidi bavit v dnesni dobe a budou to hrat dlouhodobe? Interface Bnetu navic pusobi zcela opacne na vytvoreni nejake hracske komunity v ramci D3.
Blizzard odvedl skvelou praci, co se dynamiky boje tyka, ale tim to konci. Je to skvela mlaticka, co ale proste omrzi. Opravdu to na mne pusobi jako titul, ktery mel byt primarne urceny pro konzole. D3 by potrebovalo zasadni zmenu koceptu hernich mechanismu:
- podpora hernich mechanismu a interface BNetu, ktere by usnadnily vytvoreni hracske komunity (prehlednejsi chat, inspect, guildy atd.)
- implementovat kompetetivni PVE, PVP (PVE solo /team ladder survival, nekonecny dungeon apod., PVP ladder)
- totalni predelani gearu (unikatni velmi silne bonusy, ktere by daleko vice rozvijely pouzivani nejruznejsich skillu, coz by vedlo k velke customizaci postav)
- vylepseni craftu, implementace eventu a novych lokaci pro multiplayerovou PVE PVP hru apod. (ten system aktu proste pro potreby multiplayeru a end game nevyhovuje a nechal bych to pouze pro alternativni hrani a pribeh)
A mohl bych pokracovat... Placeme ale na spatnem miste, protoze BLizzard ani niceho jineho dosahnout nechtel. Vsechno ridi cisla prodejnosti. Kolik skvelych televiznich show bylo zruseno bez jakehokoliv konce (V (remake z roku 2009), Legend of Seeker, Terra Nova, Stargate Universe atd.) jenom kvuli klesajici sledovanosti nebo neadekvatni sledovanosti vzhledem k nakladum na show. Tak to proste dneska chodi. Zisk je to hlavni a jinak tomu neni ani u vyvoje her. Vyvoj D3 se protahnul opravdu na dlouho a naklady rostly a potrebovali vykazat adekvatni zisky a dosahli toho. Osobne jsem tusil, ze to takhle dopadne, ale doufal jsem, ze alespon PVP v D3 bude nejakym hnacim motorem proc hrat D3 PVE dlouhodobeji.
Blizzard odvedl skvelou praci, co se dynamiky boje tyka, ale tim to konci. Je to skvela mlaticka, co ale proste omrzi. Opravdu to na mne pusobi jako titul, ktery mel byt primarne urceny pro konzole. D3 by potrebovalo zasadni zmenu koceptu hernich mechanismu:
- podpora hernich mechanismu a interface BNetu, ktere by usnadnily vytvoreni hracske komunity (prehlednejsi chat, inspect, guildy atd.)
- implementovat kompetetivni PVE, PVP (PVE solo /team ladder survival, nekonecny dungeon apod., PVP ladder)
- totalni predelani gearu (unikatni velmi silne bonusy, ktere by daleko vice rozvijely pouzivani nejruznejsich skillu, coz by vedlo k velke customizaci postav)
- vylepseni craftu, implementace eventu a novych lokaci pro multiplayerovou PVE PVP hru apod. (ten system aktu proste pro potreby multiplayeru a end game nevyhovuje a nechal bych to pouze pro alternativni hrani a pribeh)
A mohl bych pokracovat... Placeme ale na spatnem miste, protoze BLizzard ani niceho jineho dosahnout nechtel. Vsechno ridi cisla prodejnosti. Kolik skvelych televiznich show bylo zruseno bez jakehokoliv konce (V (remake z roku 2009), Legend of Seeker, Terra Nova, Stargate Universe atd.) jenom kvuli klesajici sledovanosti nebo neadekvatni sledovanosti vzhledem k nakladum na show. Tak to proste dneska chodi. Zisk je to hlavni a jinak tomu neni ani u vyvoje her. Vyvoj D3 se protahnul opravdu na dlouho a naklady rostly a potrebovali vykazat adekvatni zisky a dosahli toho. Osobne jsem tusil, ze to takhle dopadne, ale doufal jsem, ze alespon PVP v D3 bude nejakym hnacim motorem proc hrat D3 PVE dlouhodobeji.
Re: Dá se už D3 hrát?
Nechci, to bych d3 nepotřeboval vůbec, mě na grafice zas tak moc nezáleží. Já psal něco o tom že bylo rozdělování statů v d2 něco zábavného? Mě jde o to že chci mít možnost volby, ne aby hra rozdělovala za mě. Systém rozdělování statů v d2 sice nebyl ideální, ale mohli to výrazně vylepšit, oni ro zrušili. Chápu že pk může hodně lidem vadit, ale podívej se jak krásně to vyřešili v Path of exile. Je tam liga kde se hraje a můžeš zabíjet nebo být zabit ostatními. Čím je lepší AH než klasické tradování? To by mě zajímalo. Při klasickém tradování měl člověk kontakt s lidmy, smlouval, různě kupoval výhodně když někdo něco fakt hodně sháněl,tradovali se věci za věci. To teď úplně vymizelo. Navíc jsou v AH aktivní stovky botů, kteří skupuují itemy a dělají umělou inflaci atd. S těma goldama jsem si taky myslel že je to dobrý nápad, ale po tom co jsem právě viděl s tou AH, jsem dost změnil názor.killerek píše: Ty z toho chces vylozene D2, ne?
Nove postavy a akt prinese datadisk, stejne jak v D2. Co vam v D2 prislo tak zabavneho na rozdelovani statu, kdyz bylo vse do jedne a par do zbytku, aby se splnili pozadavky na veci. PVP beru. - uvidime, jak dopadne. PK konecne neni. AH je rozhodne lepsi nez hry na tradovani. Ladder + lobby by byt mohlo. To ze goldy maji nejakou cenu povazuji za vyhodu.
Re: Dá se už D3 hrát?
Diky bohu ze, to AH tam je. Jako nonstop spamovat chat s tim co chces prodat mi v d2 neprislo jako zabava.
Kdyz mluvime o botech, tak D2 na tom nebylo o nic lip.
D3>D2
Kdyz mluvime o botech, tak D2 na tom nebylo o nic lip.
D3>D2
Re: Dá se už D3 hrát?
Nebýt RMAH, tak by AH možná takový problém nebyl...
Re: Dá se už D3 hrát?
??? Spamovat chat?Foebane píše:Diky bohu ze, to AH tam je. Jako nonstop spamovat chat s tim co chces prodat mi v d2 neprislo jako zabava.
Kdyz mluvime o botech, tak D2 na tom nebylo o nic lip.
D3>D2
Však na to byla a jsou obchodní fóra. Líbil se mi osobní systém "mám tohle, sháním tohle, nabídněte". Kombinuje se to obvykle i s nějakým tím chatem, ale ten má zase výhodu toho, že kdo aktuálně poptává/nabízí, tak je okamžitě online a dostupný, což na foru samozřejmé není. AH by byl funkční systém, kdyby byly podmínky nastavené více pro hráče a méně pro blizard (RMAH...). Však to od začátku byl do očí bijící trapný pokus o ekvivalent měsíčních poplatků alá WoW.
Uznávám, pro casual hráče je systém AH nejspíš podstatně více user friendly. Zde si půjčím jeden citát slavného vědátora:"Windows 7 is much more user-friendly than Windows Vista. I don't like that."
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: Dá se už D3 hrát?
"Koncept hry Diabla je zastaraly" - diky bohu za to. Prave to, ze D3 je stejně jako D2a1 "pouze" vylizana sekačková odreagovavačka je tak super. Ja bych na tom nehledal nic jinyho, ani z toho nechtel zadnou WoW and company hloupost, protoze bych to proste nehral.
AH - je prinos, jako chodit nekam na tradefoca či co? K čemu - k ničemu. RMAH - zrusit.
D3 ma spoustu chyb a problemu, ale stejne je to nej. sekačka. Vemte si D2 a jeho klony (např. Dungeon siege, ten me asi bavil nejvic, ale stejne...)- nevratili jste se stejne po dohrati tech her k D2? ja ano. U D3 to asi bude to samy. (Neverwinter se neda s Diablem srovnavat, to je neco uplne jinyho).
AH - je prinos, jako chodit nekam na tradefoca či co? K čemu - k ničemu. RMAH - zrusit.
D3 ma spoustu chyb a problemu, ale stejne je to nej. sekačka. Vemte si D2 a jeho klony (např. Dungeon siege, ten me asi bavil nejvic, ale stejne...)- nevratili jste se stejne po dohrati tech her k D2? ja ano. U D3 to asi bude to samy. (Neverwinter se neda s Diablem srovnavat, to je neco uplne jinyho).
Re: Dá se už D3 hrát?
AH má dvě slabiny. 1) musíš to regulovat (aby tam nemmohl každej naházet 150050606949595 předmětů a podvádět) 2) blizzard chce profitovatRide píše:...AH...
Zrušení RMAH by nepomohlo, vůbec. Už to moc poničilo ekonomiku (a dropy - ano, manipuluje se s nima dle potřeby). Vyřešil by to jedině kompletní wipe, po kterém by nebylo žádné RMAH. A i potom není jistota, že si blizzard nebude hrát s dropama pro balanc AH, jak minimálně jednou avizovali...
Tomu určitě nevěř :-) K d2 se vracelo, protože to bylo d2. K d3 se nebude vracet, protože je to d3 ;DRide píše:...nevratili jste se stejne po dohrati tech her k D2? ja ano. U D3 to asi bude to samy...
Jinak si srovnej i důvody.Od d2 si lidi odskočili jinam asi aby vyzkoušeli něco novýho, a pak se vrátili k zaručený kvalitě a návykový zábavě. Motivy pro odchod od d3 tomu nejsou podobný ani náhodou. Všichni moji známí diablisté odešli od d3, protože byli zhnusení, zklamaní a nehledali nic lepšího. Prostě jen věděli, že určitě nechtějí hrát d3. Nejeden z nich se vrátil k d2, což už jsem já nechtěl, alespoň než vyčerpám všechno, co mi d3 nabízelo.
Ani jeden z nich nehrál d3 déle jak 2 měsíce. Zde přiznávám, že i tak se jedná o slušnou herní dobu. Desítky až stovky hodin jsou na dnešní dobu výborné. Šikovnějším se alespoň díky RMAH vrátila nákupní cena. Ale ve srovnání s d2 a jeho stovkami až tisíci hodinami je to pořád slabé, tomu se nedá oponovat, to lze jen pokorně přijmout jako fakt.
Re: Dá se už D3 hrát?
Ta hra je venku cca 3/4 roku a vy neustale QQ ze to neni jak D2 .Proboha D2 se ladilo dlouho a bylo hodne cool az po datadisku a po xxx patchich omg !
Budto jste zapomeli na zacatky D2 a nebo jste tak zatvrzeli ve svých nazorech ze i kdyby D3 pozvedli na lepsi uroven stejne budete nenavidet D3 a hledat chyby a malickosti co by tam mohlo byt lepsiho.
Netvrdim ze hra je dokonala ale kdyby opravdu ta hra byla tak spatna, nehraje ji tolik lidi . a NE neni to jenom kvuli nazvu :-)
Budto jste zapomeli na zacatky D2 a nebo jste tak zatvrzeli ve svých nazorech ze i kdyby D3 pozvedli na lepsi uroven stejne budete nenavidet D3 a hledat chyby a malickosti co by tam mohlo byt lepsiho.
Netvrdim ze hra je dokonala ale kdyby opravdu ta hra byla tak spatna, nehraje ji tolik lidi . a NE neni to jenom kvuli nazvu :-)
Re: Dá se už D3 hrát?
Pokud reaguješ na můj post, pak máš problém s porozuměním psanému textu a také hrubě podceňuješ marketing.esopeso píše:Ta hra je venku cca 3/4 roku a vy neustale QQ ze to neni jak D2 .Proboha D2 se ladilo dlouho a bylo hodne cool az po datadisku a po xxx patchich omg !
Budto jste zapomeli na zacatky D2 a nebo jste tak zatvrzeli ve svých nazorech ze i kdyby D3 pozvedli na lepsi uroven stejne budete nenavidet D3 a hledat chyby a malickosti co by tam mohlo byt lepsiho.
Netvrdim ze hra je dokonala ale kdyby opravdu ta hra byla tak spatna, nehraje ji tolik lidi . a NE neni to jenom kvuli nazvu :-)
1) brečíš tu jen ty, jak ostatní brečí, což se ale neděje. jen konstatuju, jak to vnímám já. když si jdu něco zahrát, mám PoE. nedožadoval jsem se, aby to bylo jako d2, ale tomu srovnání se nemůžeš vyhnout. nicméně se mu můžeš chtít vyhnout, protože pak nevypadá d3 tak marně. d3 mělo být lepší. co si budeme povídat, lepší určitě není, i když dílčí vylepšení nabízí. určitě je však přístupnější většímu množství hráčů, protože nemá složité rozdělování stat a skill pointů aj. méně přátelské herní mechaniky. nicméně žádní casual hráči z mého okolí nepokračovali dál jak za dohrání normalu... nechápali, proč by to měli hrát znova. pro ně to bylo asi 40 hodin. to jim jako herní doba stačilo. takže cíl zaujmout nové hráče se minimálně v mém okolí neprosadil. D3 má a mělo objektivní nedostatky. nemusím vytahovat porovnání s d2, abych ukázal, že RMAH a manipulace s dropraty je zkáza herní ekonomiky a narušení motivace hráčů, že slibovat a nesplňovat je problém (PvP, mystic shop), chybějící endgame na nesmrtelnosti titulu nepřidá.
2)D3 měla takový prodejní úspěch JENOM A POUZE, protože je to značka DIABLO od BLIZZARDU. To si lidé spojovali s velkými nadějemi, což Blizzard svým marketingem umocňoval - třetí faktor úspěchu vedle firmy a jména produktu. Vydat tuhle stejnou hru noname studio pod neznámým názvem, prodala by se možná desetina kopií (a prodávalo by se podstatně levněji). A kritici by tomu neodpustili vůbec nic, co prominuli d3. Aka vydáváme několikrát odloženou hru, ve které jsme nenaplnili spoustu slibů, ale časem to doženeme. Koneckonců PVP update J. Wilsona demonstroval ten postoj jasně. Vysvětlilo to dlouhý vývoj. Na něčem nadějnym měsíce (asi) dělaj, pak to smetou ze stolu a začínaj znova... Vyjde z toho něco méně potentního, než původní projekt - LOL.Tenhle arogantní postoj si menší hráči na trhu videoher nemůžou dovolit. Oni musí dělat hry pořádně na první pokus, aby si získali renomé.
Otázka do pléna: existuje nějaká oficiální statisitka, kolik lidí vlastně d3 hraje? Protože fráze "kdyby opravdu ta hra byla tak spatna, nehraje ji tolik lidi" má nulový význam, když nevíme, kolik lidí těch "tolik" je... Třeba u PoE to sdělují sami, dota to má transparentní, u d3 netuším. Ale odhaduju, že to spíše tají (z pochopitelných důvodů). Můj odhad je kolem 300 tisíc aktivních hráčů, hrajících alespoň 5 hodin týdně.
Re: Dá se už D3 hrát?
Tohle mě štve nejvíc...v0kurka píše: RMAH a manipulace s dropraty je zkáza herní ekonomiky a narušení motivace hráčů
Re: Dá se už D3 hrát?
Asi ti moc nefunguje SHIFT. Jinak by to ted melo ukazovat ve hre pocet online hracu, aspon v PTR patch notes to bylo. Odhadovat pocet aktivne hrajicich se mi nechce, ale nekde sem cetl statistiky a bylo to kolem 2 mega, jestli si to dobre pamatuju.
Nerekl bych. Ja jsem potkal lidi, co na RMAH chteji zase co nejvice vydelat. realne prachy jsou velka motivace ke hrani. A te konspiracni teorii o manipulaci s dropy neverim.RMAH a manipulace s dropraty je zkáza herní ekonomiky a narušení motivace hráčů
Re: Dá se už D3 hrát?
Vylepsovani itemu a dalsi podstatne veci stejne ve hre budou. Je to vice nez jasne. Nevim proc ma potrebu porad nekdo brecet, jak to stoji za ho*no. Kdyz uz nadavam (take to delam), tak je treba alespon mit konstruktivni navrhy, co s tou hrou delat. A tyto navrhy predat dal. Stejne jako obcas i ja pisu na forum, ktere si lide z blizzardu ctou, doporucuji to i ostatnim. Brecet tady nema prilis smysl, protoze s tim nikdo nic neudela
Jinak, hra ma spoustu chyb, ale za ty penize co stala, je v ni zabavy vic nez dost. Tech 12 stovek jsem mohl prolejt behem vikendu
Jinak, hra ma spoustu chyb, ale za ty penize co stala, je v ni zabavy vic nez dost. Tech 12 stovek jsem mohl prolejt behem vikendu
Re: Dá se už D3 hrát?
Pravdu disTech 12 stovek jsem mohl prolejt behem vikendu
Kdyz to srovnam treba s GW2, tak za stejne prachy mnohem vice muziky.
Re: Dá se už D3 hrát?
Tak jestli se tu chceš bavit o výdělku jako motivaci k hraní, tak není co dodat. Jestli se dnes hry jako Diablo hrají pro peníze, tak si snad rozmyslím, jestli se na to hraní nevykašlat úplněkillerek píše: Nerekl bych. Ja jsem potkal lidi, co na RMAH chteji zase co nejvice vydelat. realne prachy jsou velka motivace ke hrani. A te konspiracni teorii o manipulaci s dropy neverim.
Jinak manipulaci s dropy věřit nemusíš a pravděpodobně o tom nikdy žádné průkazné informace nebudou, ale imo je naivita myslet si opak. Až Blizz ztransparentní celý systém mf atd., tak to možná vezmu zpět
Re: Dá se už D3 hrát?
Není to žádná konspirační teorie. Otevřeně to přiznali. Akorát se tomu nedostalo adekvátní pozornosti.killerek píše:Asi ti moc nefunguje SHIFT. Jinak by to ted melo ukazovat ve hre pocet online hracu, aspon v PTR patch notes to bylo. Odhadovat pocet aktivne hrajicich se mi nechce, ale nekde sem cetl statistiky a bylo to kolem 2 mega, jestli si to dobre pamatuju.
Nerekl bych. Ja jsem potkal lidi, co na RMAH chteji zase co nejvice vydelat. realne prachy jsou velka motivace ke hrani. A te konspiracni teorii o manipulaci s dropy neverim.RMAH a manipulace s dropraty je zkáza herní ekonomiky a narušení motivace hráčů
viewtopic.php?p=163679#p163679
resp. https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5151724113
Ještě doplním. Pamatujete si ještě, jak se objevovali ohlasy, že tento týden padají více boty, jiný rukavice atd. ... Opravdu si při tom množství vzorků (ohlasů) myslíte, že to byla "náhoda"? Počítače neumí náhodu. Umí pouze pseudonáhody. Pokud by to byl výsledek jedné z nich, pak nemám problém. Ale ceny na AH si tehdy říkaly něco jiného..
A ještě jeden aspekt. Pokud bych se v obou případech pletl a dělal unáhlené závěry... Vyvrátili někdy tyhle spekulace? Ne? Pak to beru jako potvrzené.
Co se týče počtu hráčů, věřím, že v průběhu jednoho měsíce se alespoň jednou přihlásí na svůj diablo účet 2 miliony hráčů. To ale není počet aktivních hráčů. Můžou si jen zkontrolovat, zda se jim daří prodat před jejich koncem gear. Kontrolují stav friendlistu. Nebo si jen stáhli nový patch. Proto musí být u každé statistiky metodika. Jinak to nemá žádnou vypovídající hodnotu. A kdyby po nějakých 8 měsících hrálo z těch cca 10 milionů kopií 2 miliony hráčů, byl by to relativní úspěch. Ale je evidentní, že to tak určitě není.
Re: Dá se už D3 hrát?
Nekronaut: Pro me to motivace neni, ale vetsina civilizace je hrana potrebou penez, takze hrani na tuhle notu je pravdepobobne s psychologickeho hlediska uspesne.
v0kurak: Ten post netusim, jak si ho vylozit. Zase kdyz neco vehementne vyvracis, tak si lidi mysli, ze meli pravdu, tak si vyber.
v0kurak: Ten post netusim, jak si ho vylozit. Zase kdyz neco vehementne vyvracis, tak si lidi mysli, ze meli pravdu, tak si vyber.
Re: Dá se už D3 hrát?
Tam není moc , co vykládat. stačí vystřihnout překlad jedné věty: "...So, in fact, the AH has to be a factor in how we drop items..."
"...Takže AH musí hrát roli v tom, jaké padají itemy..."
Překlad celého postu by ti neřekl o moc víc, jen by to uvedl do kontextu.
"...Takže AH musí hrát roli v tom, jaké padají itemy..."
Překlad celého postu by ti neřekl o moc víc, jen by to uvedl do kontextu.