Patch 1.0.7.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
Jojo WD
The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330
Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Jojo WD » 12.01.2013, 13:28 hod.

tak toto bude paradny patch ked to bude ako to tam pisu
Obrázek

Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od coyd » 12.01.2013, 14:56 hod.

Uvital bych vic affixu u monster ne porad dokola opakovat dva nebo tri je to nuda. Nebo i jine typy monster.
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

AJey
Gorebelly
Příspěvky:330

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od AJey » 12.01.2013, 15:06 hod.

D3Pedia.cz

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Rakiii » 12.01.2013, 15:48 hod.

Celkem pozitivní patch, ale tohle jsme tu mohli mít již dávno vč. PvP. No pvp penalty/balance hm ? :-| Holt to bude opět na hráčích .. aneb udělej si sám :D

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Goliathus » 12.01.2013, 15:52 hod.

Díky AJey za odkaz. Po přečtení mám hned lepší náladu a na nový patch se opravdu těším.

attivo
Fallen Shaman
Příspěvky:63
BattleTag:attivo#1923

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od attivo » 12.01.2013, 17:20 hod.

Mě teda nejvíc zaráží ty hodnoty XP za MP na Infernu. Na jednu stranu říkají, jak se osvědčil HF ring, na druhou stranu se ho teď snaží zabít. Pokud ty hodnoty nechají, tak už nikdo uberbosse hrát nebude. Vzhledem k tomu, kolik je třeba úsilí k vycraftění slušného HF ringu, tak jeho přínos teď bude minimální.

Obrázek

To samé s červeným šutrem do hlavy. Jaký bude přínos radiant star za 15,5 M oproti flawless square zdarma?

Obrázek

Doufám, že ty čísla ještě přehodnotí, protože tohle staví na hlavu veškerý xp gain z předmětů na infernu.

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od spiderer » 12.01.2013, 17:41 hod.

attivo - naopak se tesim na to, ze v patchi 1.0.7 bude prinos XP casti gearu minimalni a bude mozne uplne na pohodu hrat s gearem jaky si clovek preje mit a nebude muset zohlednovat binus z gemu, pripadne nosit nepovedeny hellfire ring jen kvuli ziskani vice expu.

Uživatelský avatar
Foebane
Wraith
Příspěvky:125
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Foebane#2662

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Foebane » 12.01.2013, 18:03 hod.

zakladni XP je 0%, takze to mas cely blbe, ale mac pravdu s tim, ze ten prinos gemu v helme a HF ringu klesne

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od kojot » 12.01.2013, 18:12 hod.

Foebane píše:zakladni XP je 0%, takze to mas cely blbe
Aha, takže když nemám NV, nenosím HF ring a červenej šutr v helmě a hraju na MP0, tak nedostanu žádný zkušenosti... Seems legit.

Má to dobře. Když budeš hrát na MP 0, bez HF ringu, šutru v helmě a nebudeš mít NV, tak dostáváš X zkušeností. Když nabereš NV, tak dostáváš 1,75*X. Základ je 1 (což se rovná 100%).
Obrázek

attivo
Fallen Shaman
Příspěvky:63
BattleTag:attivo#1923

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od attivo » 12.01.2013, 18:14 hod.

spiderer:
Ale jo, já to taky vnímám pro sebe pozitivně, akorát prostě nerozumím tomu, jaký ten smysl HF ringu bude: hráči na MP0-1 ho z těch bossů nevymlátí a ostatní ho zas nebudou chtít. Na jednu stranu tvrdí, jak se HF ring osvědčil a chtějí přidávat další acount bound itemy, na druhou stranu po 3 měsících fungování z toho udělají zbytečnost.

Foebane:
Z každého moba dostaneš 100 % expů, nikoliv 0 %, to bys byl furt na nule s jakoukoliv výbavou.

Uživatelský avatar
Foebane
Wraith
Příspěvky:125
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Foebane#2662

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Foebane » 12.01.2013, 18:26 hod.

to neni o tom, ze dostanu 100% expu z moba...to je jinej stat, to je bonus k expum
kdyz se podivam na postavu tak tam mam zaklad k xp 0% a k tomu se pricitaji jednotlivy bonusy...NV stack,gemy apod
takze to proste predelej :)

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od kojot » 12.01.2013, 18:35 hod.

Ale taky si můžeš všimnout, že je tam vždycky napsaný +x%. Takže na MP0, bez bonusů z itemů s NV 5 máš bonus +75%, takže celkově dostáváš 175% expů, takže to nepředělávej :D .
Obrázek

Uživatelský avatar
sensation86
Gorebelly
Příspěvky:200
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sensation86#2551

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od sensation86 » 12.01.2013, 18:42 hod.

spiderer: me teda gear na expa nenarusuje postavu jakou chci mit a nevim kde jsi takovej blabol vzal... ze by to nerusovalo...

attivo
Fallen Shaman
Příspěvky:63
BattleTag:attivo#1923

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od attivo » 12.01.2013, 18:47 hod.

Foebane:

Ze zabitých mobů dostaneš 100 % expů ať chceš nebo ne... :)

V té tabulce jsou všechna čísla procenta, akorát to tam není uvedeno v popisku, původně jsem to dělal jen pro sebe, až pak jsem se rozhodl to postnout sem.


Sensation86:
No já bych si třeba nasadil spíš prsten od Natálky než HF ring a do hlavy dal fialový šutr na % life než červený na expy. Ono už to dohromady udělá nějaký rozdíl.

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Nekronaut » 12.01.2013, 18:59 hod.

sensation86 píše:spiderer: me teda gear na expa nenarusuje postavu jakou chci mit a nevim kde jsi takovej blabol vzal... ze by to nerusovalo...
Ty snad chceš mít v helmě rubín nebo amethyst? Chceš nosit leorica nebo nějakej krutopřísnej ring?

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od fuxicek » 12.01.2013, 19:06 hod.

attivo pises, radiant star ruby za 15,5 mio, kolik jich mas k dispozici? koupim od tebe vsechny co mas, klidne po 20 mio, dnes atkuje 30

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 12.01.2013, 19:22 hod.

fuxicek: ne každej ty gemy kupuje ;) když si vycraftíš z vlastních gemů a tos tak tě to na těch 15,5m vyjde. Taky se těším na ametyst do headky :)

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od vavik » 12.01.2013, 19:25 hod.

musim si proste ulevit - diablo hraju, protoze je to diablo, cekal jsem na neho prilis dlouho a stve me, jak ho blizzard nici, je to vubec jeste blizzard nebo to dela za baksis externi firma???

patch je prosty vysmech, blizzard prisel po x mesicich na to, ze nektere skily jsou u wizze a monka slabe ve srovnani s ostatnimi? ze se soustredi na jejich posileni? tohle vi snad kazdy hrac! a ze by chtelo posilit dobrou polovinu vsech skillu u vsech charakteru, to jim dojde kdy? kolik let to s takovym tempem bude trvat?

pustit na sebe hrace na oddelene mape neslo od zacatku? branil tomu balanc skillu nebo proc to nedali uz davno? to ma byt hlavni tahak patche? to muselo dat prace!!! atd. atd.

posileni xp na vyssich mp? nejdrive jsme udelali s velkym humbukem infernal machine, dalsim patchem ho orezeme, nebo spis zabijem, proste bez koncepce; to ze to bude porad a3 farma neresi vubec atd. atd.

dneska je craft nepouzitelny uplne, proc to chteji ozivit pouze acount bound itemy, vzdyt moznosti maji tuny; pro priklad nedavno jsem craftil radiant star topaz z perfect squre stylem 10000000x klik na craft, zabava! atd. atd.

podle Kukiho nemam byt sprosty :) ale napadaji me jen sprosta slova!!! jdu blejt!!!

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od fuxicek » 12.01.2013, 19:35 hod.

quetak, nez naklikam ten craft az po top gem, mam nafarmeno tolik, ze si ho muzu koupit :-) a ted vazne, kdysi jsem i kraftil, ale dnes by me to ani nenapadlo, rad utratim par goldu za hotovy sutr, nez pul hodiny klikat jak pero.

Uživatelský avatar
zumik
Quill Rat
Příspěvky:25
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zumik#2114
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od zumik » 12.01.2013, 19:39 hod.

vavik: Tebe nebaví craft gemů? Vždyť je to takový vzrůšo to čekání a klikání. Já si to vždy hrozně užívám.
Jinak D3 momentálně hraju tak 1-2 hodiny týdně a strávím tak 3-4 hodiny týdně po fórech, patch 1.07 to asi nezmění. D3 pro skalní fanoušky D2 přineslo novou zábavu, a to je vysedávání na AH a následné vysedávání na fórech s vidinou že se to s dalším patchem zlepší. Ale ono ne a ne a ne.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“