Is Alive - Beta
Moderátor:Dark_Deamon
a sakra nastackoval jsem si 9 most powerful esencí + Safír ->
škoda, že to nemá self repair, ale ten half freeze duration je luxus
EDIT: a mimochodem padla mi krásná sekerka
škoda, že to nemá self repair, ale ten half freeze duration je luxus
EDIT: a mimochodem padla mi krásná sekerka
Programování je mým koníčkem (C#, wpf, java)
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
Re: Is Alive - Beta
Tak 6. patro za mnou a už se nemůžu dočkat až nahodíš novou verzi Jinak za fire dudu je to celkem brnkačka magic find 186% kdo mě už překonal? Unikátů a setů padá až moc už nevím co s něma mám dělat
edit: Teď se mě stala dobrá haluz Stáli jste už někdy na jednom místě ale mohli ste být ve dvou různých lokací? Mě se to teď stalo. Stojím v Tamoe Higland a tady stojím v Barracks
edit: Teď se mě stala dobrá haluz Stáli jste už někdy na jednom místě ale mohli ste být ve dvou různých lokací? Mě se to teď stalo. Stojím v Tamoe Higland a tady stojím v Barracks
Re: Is Alive - Beta
@ ZOMB: ty oštěpy byly tuším z flawless topazu. jen kdyby měly self repair tak by byly uber na javku :-D
jinak ta javka lightka si tam moč neškrtala, tak jsem ji rebuildul na poisonku a ta to tak kotlí jako po másle...celý jsem to vlastne prošel s poisonkou. První patro jsem vešel na lvl18 a na konci lvl 6 jsem měl lvl 23 (skoro 24).
ale to první patro byl zážitek. Hned u vchodu byl brutální pack death brainů a dalších potvor takže taktika byla taková že jsem vešel, hodil poison javelin a utek nahoru...počkal 30 vteřin a vrátil se dolů :-D a takhle jsem začínal než jsem si udělal trochu prostoru pro manévrování :-D protože ta poisonka je sice dost silná ale jed má trvání a než dojede tak musím ty potvory uběhat :-D takže můj build je spíše taková Poison Runnerka :-D otrav a uběhej :-D
ale jinak pr*el, jen mě štvě že to teď musím běžet celý znovu :-DDD
jinak ta javka lightka si tam moč neškrtala, tak jsem ji rebuildul na poisonku a ta to tak kotlí jako po másle...celý jsem to vlastne prošel s poisonkou. První patro jsem vešel na lvl18 a na konci lvl 6 jsem měl lvl 23 (skoro 24).
ale to první patro byl zážitek. Hned u vchodu byl brutální pack death brainů a dalších potvor takže taktika byla taková že jsem vešel, hodil poison javelin a utek nahoru...počkal 30 vteřin a vrátil se dolů :-D a takhle jsem začínal než jsem si udělal trochu prostoru pro manévrování :-D protože ta poisonka je sice dost silná ale jed má trvání a než dojede tak musím ty potvory uběhat :-D takže můj build je spíše taková Poison Runnerka :-D otrav a uběhej :-D
ale jinak pr*el, jen mě štvě že to teď musím běžet celý znovu :-DDD
Re: Is Alive - Beta
Tak nová verze je už na serveru...
Stahujte jako obvykle na: www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive_Beta.zip
Jen chci upozornit a zároveň poprosit, že jsem si hrál s inteligencí monster, jejich sílou a dropem... takže prosím o nějaké hodnocení, jak to funguje, co jste pocítili že je jiného atd
Azure: pěkný craft a s tou sekerkou to pojede pěkně po másle
kolij: Už stahuj
Pěkný MF a neboj... drop jsem zase pozměnil, padalo až moc věcí...
Pěkná haluz... to se mi v D2 nikdy nestalo, doufám, že to není modem
Attia: Díky za info o receptu
Ale to je na tom ta největší sranda, běhat to znovu
Teda alespoň pro mě... když to musíte běhat znovu
Ale až budu mít čas na hraní, taky to na mě přijde
Stahujte jako obvykle na: www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive_Beta.zip
Jen chci upozornit a zároveň poprosit, že jsem si hrál s inteligencí monster, jejich sílou a dropem... takže prosím o nějaké hodnocení, jak to funguje, co jste pocítili že je jiného atd
Azure: pěkný craft a s tou sekerkou to pojede pěkně po másle
kolij: Už stahuj
Pěkný MF a neboj... drop jsem zase pozměnil, padalo až moc věcí...
Pěkná haluz... to se mi v D2 nikdy nestalo, doufám, že to není modem
Attia: Díky za info o receptu
Ale to je na tom ta největší sranda, běhat to znovu
Teda alespoň pro mě... když to musíte běhat znovu
Ale až budu mít čas na hraní, taky to na mě přijde
Re: Is Alive - Beta
Inteligence pěkná, teď si víc hrají na schovku než předtím všechny uber monstra zmizeli až na Uber bosse
Re: Is Alive - Beta
No... asi vidí, jak jsi silný tak se radši všichni schovali
Ne... dělám si srandu
Už jsem uploadnul opravnou verzi, mělo by to už být v pohodě
www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive_Beta.zip
Moc děkuju za upozornění... neměl jsem moc času to testovat
Ne... dělám si srandu
Už jsem uploadnul opravnou verzi, mělo by to už být v pohodě
www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive_Beta.zip
Moc děkuju za upozornění... neměl jsem moc času to testovat
Re: Is Alive - Beta
tak přemýšlím že by na ty uberlokace v kryptě byl celkem imba CE necro nebo trapka s DS...jak maj ty mobové kotel life i na pl1, tak by to CE mělo dost velkou sílu si myslím :-D navíc ty monstra jsou tak blízko na sobě že by to bylo fakt jednoduchý...jen nevím kde na tu CE brát manu :-DD
Re: Is Alive - Beta
Tak se mi povedlo projít všech 20 lvlů crypty aniž bych zemřel. Musím říct, že asi nejtežší z bossů byl uber Nah-Gul, ale i tak žil možná 5 sekund. Jinak by mě zajímalo co má potom znamenat lokace po 20 lvlu (mausoleum). Předpokládám, že tam měl být asi nějaký uber boss ale prakticky kromě základních monster a jednoho bosse tam nic nebylo.
Hraní pro náročné viz odkaz: http://s8.gladiatus.cz/game/index.php?m ... r&p=146656
Re: Is Alive - Beta
Thudor: No tak to koukám
Gratulace
A 21. patro (Mausoleum) mělo být překvapení
Uber boss tam být neměl, ale uvažoval jsem o něm...
Je to jako odměna za to, že ses dostal až tam... monstra, co Ti už nic neudělají a můžeš si odpočinout od boje
Doufám, že se těšíš na rozšíření beta verze (o 2. akt), který poskytne hráči další výzvy...
Jsi tedy zřejmě první, kdo dokončil (nynější) beta verzi - celý první akt, a proto bych Tě poprosil o nějaké závěrečné hodnocení modu... co se Ti líbilo, co bys jak zlepšil, co bys odstranil, co bys do modu ještě přidal... Is Alive není pouze mým projektem, ale modem, na kterém se podílí hodně lidí
Přidej tedy i Ty svoji trošku do mlýna
Gratulace
A 21. patro (Mausoleum) mělo být překvapení
Uber boss tam být neměl, ale uvažoval jsem o něm...
Je to jako odměna za to, že ses dostal až tam... monstra, co Ti už nic neudělají a můžeš si odpočinout od boje
Doufám, že se těšíš na rozšíření beta verze (o 2. akt), který poskytne hráči další výzvy...
Jsi tedy zřejmě první, kdo dokončil (nynější) beta verzi - celý první akt, a proto bych Tě poprosil o nějaké závěrečné hodnocení modu... co se Ti líbilo, co bys jak zlepšil, co bys odstranil, co bys do modu ještě přidal... Is Alive není pouze mým projektem, ale modem, na kterém se podílí hodně lidí
Přidej tedy i Ty svoji trošku do mlýna
Re: Is Alive - Beta
Opravdu myslím, že se ti změny povedly, ale jen dvě věci mi u uber lokace vadily.ZOMB píše:Thudor: No tak to koukám
Gratulace
A 21. patro (Mausoleum) mělo být překvapení
Uber boss tam být neměl, ale uvažoval jsem o něm...
Je to jako odměna za to, že ses dostal až tam... monstra, co Ti už nic neudělají a můžeš si odpočinout od boje
Doufám, že se těšíš na rozšíření beta verze (o 2. akt), který poskytne hráči další výzvy...
Jsi tedy zřejmě první, kdo dokončil (nynější) beta verzi - celý první akt, a proto bych Tě poprosil o nějaké závěrečné hodnocení modu... co se Ti líbilo, co bys jak zlepšil, co bys odstranil, co bys do modu ještě přidal... Is Alive není pouze mým projektem, ale modem, na kterém se podílí hodně lidí
Přidej tedy i Ty svoji trošku do mlýna
1) Monotónost lokací. Sice je opravdu dobře vymyšlené každý druhý lvl tzn. zkouška uber bossem, ale trošku mi na tom vadí, že mapy jsou stále stejné (myšleno prostředí).
2) Druhá věc co mi vadila odměna za bosse. Prakticky žádný předmět, který mi z něj padl nebyl k ničemu (a to jsem měl mf cca 130). Jinak jako výzva pro první akt je obtížnost optimální.
Takže zkráceně bych řekl, že už se těším na úpravu aktu 2 spolu s jeho výzvami.
Jinak jsem si všiml, že energie zvyšující dmg kouzel jsou jen u pár postav. Budeš tento bonus převádět i na další (např. amazonka)
Hraní pro náročné viz odkaz: http://s8.gladiatus.cz/game/index.php?m ... r&p=146656
Re: Is Alive - Beta
Dal bych každému Uber bossu jako drop nějaký předmět (ucho,klíč,atd.) a až bys kilnul šecky bosse tak bys to dal do kostky a vznikl by ti třeba ňáký small charm +1 all skills nebo něco podobného... Protože můžeš projít všechny patra, ale nějaký boss může dělat problém a tím že bys ho obešel tak by ses připravil o odměnu.... a když jsem zkoušel jednou modovat tak sem dal monstrům random rez, nebylo by špatné kdybys to do nějakého dalšího patrového dungu dal... Vlastně že by každý monstrum v dané lokaci mělo jeden random rezistance a hned by to byla větší výzva
Re: Is Alive - Beta
odměna z bosů je o štestí. Mě třeba v 2 patře padla Pelta Lunata a ve 4 patře uniq brnko Greyform. takže za mě si myslím že drop je OK jen prostě ne pokaždý máš to štěstí a dropne něco užitečnýho i když máš mf 500%.
s čím ale souhlasím je monotónost prostředí. Za mě bych klidně dal míň pater ale těžší a různorodější. Ono projít 20 pater je dost na dlouho a postupně je to dost monotóní.
Mě by se líbilo kdyby se patra měnily podle aktů. První Patro by bylo travnatý. Jako třeba Cold Plains (vzhledově), druhé patro by bylo tipu Cave (opět velký) a poslední by bylo jako u countes. Malý s bossem.
Čtvrté patro by bylo písečné, páté jako v maggotech a šesté jako tomby opět s bosem.
Sedmička by byla jako Great March, osmé jako kurast bazar a devítka by mohla bejt uber rada v tristramu.
Desítka pak jako pláně kde je Izzi, jedenáct jako ohnivá řeka a dvanáct jako Chaosy.
Třináct jako hory v 5 aktu, čtrnáct keepy a patnáct jako Throne s bosem.
ve výsledku by bylo 15 pater ale každý jiný. Takový malý uber tutorial celou hrou. Klidně by tam mohly bej bosové se jménem akt bosů. Třeba "Young Andariel" atd.
EDIT: jo a u receptu kde používáš emtpy 12 tak lahvička mizí místo aby se jen vyprázdnila.
s čím ale souhlasím je monotónost prostředí. Za mě bych klidně dal míň pater ale těžší a různorodější. Ono projít 20 pater je dost na dlouho a postupně je to dost monotóní.
Mě by se líbilo kdyby se patra měnily podle aktů. První Patro by bylo travnatý. Jako třeba Cold Plains (vzhledově), druhé patro by bylo tipu Cave (opět velký) a poslední by bylo jako u countes. Malý s bossem.
Čtvrté patro by bylo písečné, páté jako v maggotech a šesté jako tomby opět s bosem.
Sedmička by byla jako Great March, osmé jako kurast bazar a devítka by mohla bejt uber rada v tristramu.
Desítka pak jako pláně kde je Izzi, jedenáct jako ohnivá řeka a dvanáct jako Chaosy.
Třináct jako hory v 5 aktu, čtrnáct keepy a patnáct jako Throne s bosem.
ve výsledku by bylo 15 pater ale každý jiný. Takový malý uber tutorial celou hrou. Klidně by tam mohly bej bosové se jménem akt bosů. Třeba "Young Andariel" atd.
EDIT: jo a u receptu kde používáš emtpy 12 tak lahvička mizí místo aby se jen vyprázdnila.
Re: Is Alive - Beta
Děkuju za názory
Thudor: Monotónnost lokací - určitě souhlasím, zsusím s tím něco udělat
Odměna za bosse - tohle taky musím ještě trochu poladit, chci aby ve finální verzi bylo několik (možná mnoho) různých výzev založených na tom, že každý boss by měl svůj speciální drop (např. orgán)
Energie zvyšující dmg kouzel jen u pár postav - toto chci jen u skillů, které jsou nezávislé na dmg zbraně - u javazonky to určitě zavádět nebudu, neboť jsi s ní zvládl kryptu
kolij: O orgánech a speciálním dropu jsem už mluvil výše, je to skvělý nápad, který jsem bohužel ještě nestihl provést...
A random resistance? Proč ne, aspoň bude sranda
Attia: Patra měnící se podle aktů... toto by se hodilo do závěrečné lokace, která by se otevřela po zabití Baala Dobrý nápad
Prázdné lahvičky jsem dělal narychlo, děkuju za upozornění... podívám se na to
Thudor: Monotónnost lokací - určitě souhlasím, zsusím s tím něco udělat
Odměna za bosse - tohle taky musím ještě trochu poladit, chci aby ve finální verzi bylo několik (možná mnoho) různých výzev založených na tom, že každý boss by měl svůj speciální drop (např. orgán)
Energie zvyšující dmg kouzel jen u pár postav - toto chci jen u skillů, které jsou nezávislé na dmg zbraně - u javazonky to určitě zavádět nebudu, neboť jsi s ní zvládl kryptu
kolij: O orgánech a speciálním dropu jsem už mluvil výše, je to skvělý nápad, který jsem bohužel ještě nestihl provést...
A random resistance? Proč ne, aspoň bude sranda
Attia: Patra měnící se podle aktů... toto by se hodilo do závěrečné lokace, která by se otevřela po zabití Baala Dobrý nápad
Prázdné lahvičky jsem dělal narychlo, děkuju za upozornění... podívám se na to
Re: Is Alive - Beta
hele, je proveditelný to, že by z countes padal Quest item ale jen při splnění questu? tzn že by při další návštěvě už nepadal? Sem si říkal že by se krypta mohla využít trochu jinak. Z countes by padal Quest item, něco jako Whirtova noha, díky které si otevřeš portál do posledního patra krypty?
Jak by to probíhalo?
bylo by třeba 10 pater v kryptě. V každém druhém by byl bos (tak jak to máš teď a z každého by padal orgán. Po posbírání pěti orgánů a skompletování v kostce s Quest itemem od countes by se otevřel portál do 11 patra krypty. Tam by byl boss kterej by házel nějakej ten spešl item.
Tím že se portál otevře jen díky quest itemu z countes kterou získá postava jen jednou za obtížnost, by ten item byl fakt unikátní a nemohl by hráč runovat to 11 patro kvůli tomu dropu. Tím pádem by krypta měla smysl a bylo by to zajímavější.
Jak by to probíhalo?
bylo by třeba 10 pater v kryptě. V každém druhém by byl bos (tak jak to máš teď a z každého by padal orgán. Po posbírání pěti orgánů a skompletování v kostce s Quest itemem od countes by se otevřel portál do 11 patra krypty. Tam by byl boss kterej by házel nějakej ten spešl item.
Tím že se portál otevře jen díky quest itemu z countes kterou získá postava jen jednou za obtížnost, by ten item byl fakt unikátní a nemohl by hráč runovat to 11 patro kvůli tomu dropu. Tím pádem by krypta měla smysl a bylo by to zajímavější.
Re: Is Alive - Beta
Attia: To je hezký, ale co kdyby si to musel z nějakého důvodu vypnout??? Co potom, už se tam znovu nedostaneš.
Re: Is Alive - Beta
tak pak to udělat jako cow level s cow kingem. Jakmile zabiješ posledního bose v 11 patře tak už ti nepůjde potrál znovu otevřít a quest item z countes a orgány můžou padat pořád.bubavanek píše:Attia: To je hezký, ale co kdyby si to musel z nějakého důvodu vypnout??? Co potom, už se tam znovu nedostaneš.
jen nevím jestli to jde jako v cow levelu udělat i tady. Samozřejmě je to jen tip. Jde mi o to že by se mi nelíbilo kdyby tam padal nějakej super item a bylo by to jen o runování toho bose.
Re: Is Alive - Beta
Attia: Co se týká věcí "pouze jednou", dlouho (ještě dřív, než jsem začal pracovat na Is Alive) jsem o tom přemýšlel, jak to udělat... vím už, jak na to, mám tedy potřebný skill v moddingu na to, abych to udělal tak, jak píšeš... teď jen, jestli se mi to vyplatí vytvořit a případně jak ten návrh poupravit tak, jak by to mělo přesně vypadat ve hře
Re: Is Alive - Beta
byl to jen tip. Jde mi o to proč chceš mít kryptu takovou jaká je. Jako jedinečnou výzvu s jedinečnou odměnou? nebi místo kde se dá expit a nalevelovat se? nebo místo kam se bude chodit na find pro itemy?
mě osobně by se líbilo kdyby to byla jedinečná výzva která se dá zvládnout jen jednou za spešl odměnu. (11.patro). Do zbylých 10ti pater může hráč dál chodit expit i findit.
Pak nevím jestli to lze, ale líbilo by se mi kdyby portál do 11. patra šel otevřít jen dokud hráč nezabije Andy. Po zabití andy nebo po odjetí do 2 aktu by se mu znemožnilo portál otevřít.
Proč to? jde mi o to aby to byla výzva pro low lvl s adekvátní odměnou. Pokud tam bude nějakej charm +1 all skill nebo něco podobnýho, tak to dopadne tak že se většina naleveluje na hight lvl, a až pak vymlátí kryptu na jistotu kvůli odměně a ne kvůli výzvě.
mě osobně by se líbilo kdyby to byla jedinečná výzva která se dá zvládnout jen jednou za spešl odměnu. (11.patro). Do zbylých 10ti pater může hráč dál chodit expit i findit.
Pak nevím jestli to lze, ale líbilo by se mi kdyby portál do 11. patra šel otevřít jen dokud hráč nezabije Andy. Po zabití andy nebo po odjetí do 2 aktu by se mu znemožnilo portál otevřít.
Proč to? jde mi o to aby to byla výzva pro low lvl s adekvátní odměnou. Pokud tam bude nějakej charm +1 all skill nebo něco podobnýho, tak to dopadne tak že se většina naleveluje na hight lvl, a až pak vymlátí kryptu na jistotu kvůli odměně a ne kvůli výzvě.
Re: Is Alive - Beta
Tvůj nápad je hodně dobrý a moc se mi líbí... původně jsem to myslel jinak, ale ten Tvůj je lepší
Mohl bych na tom začít pracovat, ale potřebuju ještě nějaké informace...
Např: to 11. patro (nebo jakékoli jiné, do kterého by šlo se dostat pouze jednou nebo vícekrát až do zabití bosse v témže patře) by vedlo do 12. patra? Nebo by nevedlo nikam? Nebo by vedlo do 12. patra, kdy by byl boss, a dál už nic?
Mohl bych na tom začít pracovat, ale potřebuju ještě nějaké informace...
Např: to 11. patro (nebo jakékoli jiné, do kterého by šlo se dostat pouze jednou nebo vícekrát až do zabití bosse v témže patře) by vedlo do 12. patra? Nebo by nevedlo nikam? Nebo by vedlo do 12. patra, kdy by byl boss, a dál už nic?
Re: Is Alive - Beta
to je vcelku jedno. Ale mě by se líbilo kdyby 11 patro bylo třeba složeno z něčeho jinýho, netradičního, třeba by tam nebyly monstra ale pasti a věžičky atd...hráč by musel projít dlouhoou chodbu/místnost kde by se musel vyhýbat pastem nebo je ničit. Na konci by byl průchod do 12. patra kde by nebylo nic kromě jedinýho bose. aby tam byl prostor pro manévrování i pro méně silně postavy které nemají masový skill. Prostě jedinej bos. Z něj by pak mohl padat ten svitek o kterým jsi psal v druhým topiku, na který by si hráči nabalovaly vlastnosti podle postupu atd...myslím že perfektní odměna a zaručená že ji nebude mít nikdo vícekrát :-) a možná bys ani nemusel řešit jestli portál otevřít jesnou nebo vícekrát.
EDIT: já píšu jen co by se mě líbilo, takže pokud někdo nesouhlasí nebo by se zase jemu líbilo něco jinak dejte vědět. Píšu jen návrhy. Nerad bych aby si někdo myslel že mod upravuju jen podle sebe :-DD
EDIT: já píšu jen co by se mě líbilo, takže pokud někdo nesouhlasí nebo by se zase jemu líbilo něco jinak dejte vědět. Píšu jen návrhy. Nerad bych aby si někdo myslel že mod upravuju jen podle sebe :-DD