Ekonomika D3

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
sklb
Burning Soul
Příspěvky:623
Re: Ekonomika D3

Příspěvek od sklb » 19.12.2012, 12:51 hod.

budu to riesit presne tak ako napisal firdecek. Je to taky ich typicky, americky sposob riesenia problemov(vid USA financie), ked vidim, ze inflacia fici a uz je takmer na hranici kedy sa cely system zruti, tak niecim len ten problem trosku oddialim a zase fungujem a potom ked to zase dosiahne kriticku hranicu, zase to niecim oddialim a tak donekonecna a este dalej. Osobne si teda viem predstavit aj konstruktivne riesenie problemu aka ultra drahe predmety kupovatelne od speci mobov za goldy, ale skor sa dockame len dohadzovania novych lepsich predmetov do lootu aby sa plebeps nazral.
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Rakiii » 19.12.2012, 12:53 hod.

Hey, chci reklamovat tudle echoing palicu ... včera se mi rozbila, ale mám ji v záruce... kde je tu nejbližší servis >:D

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od sklb » 19.12.2012, 13:22 hod.

inac to si teraz dal taku myslienku, ze by zachranila celu ekonomiku DP keby to implementuju. Takze! Veci by sa rozbijali (po case by im klesalo dps, staty az k hranicnej hodnote kedy by ich uplne znicilo), ale ked by si ich clovek poistil za urcity obnos tak by proste dostal novu alebo by mu tu staru opravili do povodneho stavu. :D
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

pns
Gorebelly
Příspěvky:213

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od pns » 19.12.2012, 13:22 hod.

jeste bych tam dal co je ve wow, co si obleknes uz nelze prodat :D

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Majky_majk » 19.12.2012, 13:26 hod.

Taky si myslim, že Blizzard neudělá žádné brutální protiopatření... do datadisku nepřenese starou ekonomiku, to by ho zabilo... nebo jí přenese nějak jinak (třeba bude padat 10x větší množství gold, aby stará ekonomika nové D moc neovlivnila). Spíš lze očekávat drobné upgrady, které povedou k inflaci itemů.

Někde jsem četl i zajímavý názor, že by peníze měly mizet hlavně v aukci... něco na tom asi bude. Třeba by se poplatek za aukci neměl platit z prodaného, ale z vystaveného předmětu. Nebo by neprodaný item v AH byl zničen a člověk by za něj dostal třeba jen gem (nebo nic). Popřípadě kombinace obojího. Člověk by vložil item, zaplatil provizi z BIDu a pokud by se item neprodal, přišel by o něj.

Hodně lidí by proti tomu možná protestovalo, ale minimálně by to hodně uklidilo to smetí, které se v AH válí...

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Tyckin » 19.12.2012, 14:54 hod.

Eh, tak myslím že problém aukce není nadbytek smetí, ale naopak nadbytek kvalitních itemů, které už nikdo nepotřebuje :wave: A když to nikdo nekupuje a pořád přibývaj, každý je logicky zlevňuje aby se jich zbavil, zkrátka nezastavitelná spirála...

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Punky » 19.12.2012, 15:28 hod.

tak ono je to aj o tom ako je nastavena hra... ked ti na najlepsiu farmu PL a v podstate aj itemov staci hrat mp0 alebo mp1 a na to staci gear za par M... tak vela ludi nevidi dovod dat napr 100m za nieco co ich boostne o par k dmg, ktore aj tak nepotrebuju, ze jo

Uživatelský avatar
Thulle
Gorebelly
Příspěvky:301
BattleTag:Thulle#2682
Bydliště:War Thunder

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Thulle » 19.12.2012, 15:37 hod.

Blizzard a celou ekonomiku by mohlo zachránit jedno blbé opatření. Hotfix, který by udělal všechny itemy soulbond (případně accountbond) a ty co máte v chestce nebo inventáři by zůstali unbound. Prostě nechápu, že to obřímu teamu, jaký vyvíjí diablo3 nedojde a nevezme si poučení z WoW.
Obrázek

Uživatelský avatar
Peckoslav
Minion of Destruction
Příspěvky:878
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Peckoslav#2167

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Peckoslav » 19.12.2012, 15:43 hod.

není důvod dělat bound itemy - chtějí rejžovat na aukci pro sebe.
boundované itemy jsou z MMORPG, kde se platilo za měsíční hraní, tam provize z aukce nepotřebovali, velká část těchto her přešla na free2play, ale spustili mikrotransakce
chceš větší truhlu? zaplať!
Chceš jiného mounta? Zaplať!
Chceš upgradovat řemeslníka? Zaplať

.. ne díky.. No tak to máš smůlu, protože se do endgame contentu jen těžko podíváš, a nebo bude tvoje postava vypadat jak vandrák..
Obrázek
Od konce září 2015 jsem zpět a teprve se tu rozkoukám :D

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od ReptileSVK » 19.12.2012, 15:48 hod.

alebo treba nasadit tzv záškodnikov, ktori by skupovali high-end itemy a rozbijali by ich u kovaca. Tym padom by stare vymizli a boli nahradzovane novymi.

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Nekronaut » 19.12.2012, 15:50 hod.

Pecka:

Přesně. On je tento systém imo v zásadě možná nejlepší možný, ale to neznamená, že by se nemělo v jeho rámci inovovat. Mě osobně by tedy asi nevadil ani menší měsíční poplatek, ale to by ten jejich přístup musel vypadat jinak a vlastně by jsme se tím dostali úplně někam jinam. Vždyť je to Diablo!

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od ReptileSVK » 19.12.2012, 15:52 hod.

mne to vyhovuje ako to je, lebo sa da zarabat :d teraz ked high endy stoja miliardu ci dve tak nech! aspon sa daju predat za 250 eciek.

casperdeluxe
Gorebelly
Příspěvky:377
BattleTag:casperdeluxe#2494

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od casperdeluxe » 20.12.2012, 09:02 hod.

Já bych zavedl poplatek za neprodané věci v AH. Vložíš předmět do AH, prodáš ho, tak neplatíš nic. Když ho neprodáš, bude ti odečteno 0,5% aktuálního stavu goldů. A zavedl bych, kdo má lvl 60, Ať mu na hell nepadají goldy. většina botů stejně lítá na hell a sbírá goldy.
Jinak s přidáváním nových a zároveň lepších itemů, by se měla zvyšovat obtížnost.

Uživatelský avatar
Thulle
Gorebelly
Příspěvky:301
BattleTag:Thulle#2682
Bydliště:War Thunder

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Thulle » 20.12.2012, 09:26 hod.

Peckoslav píše:není důvod dělat bound itemy - chtějí rejžovat na aukci pro sebe.
Na bound itemech by vydělali tak jako tak. Sice z krátkodobého hlediska méně, ale zachránilo by to ekonomiku a dlouhodobě by vydělali více.
Obrázek

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Quetak » 20.12.2012, 09:55 hod.

Mě by se totálně soulbound itemy jako to je ve wow nelíbily. Co pak s tím super itemem kterej chci vyměnit? Salvage? Kdyby třeba nešel jen na ah tak možná, ale aspoň přes trade okno abych se ho mohl zbavit. Pokud by to bylo totál soulboud tak by to ekonomiku naopak hodně poškodilo, nikdo by nekupoval takový ty polotop itemy, který by pak musel salvagnout a přišel by tak o ranec goldů, každej by škudlil goldy aby když už bude kupovat item tak bude mít top roll a nebude ho měnit minimálně do datadisku. Dát 50m za item, kterej dřív nebo pozdejc salvagnu by byla šílenost.

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Houp » 20.12.2012, 10:15 hod.

Nečetl jsem vlákno, ale sám bych řešil inflaci celkem drasticky - smrt hrdiny by trvale snížila max durability předmětu až na nulu.

Dle mě by hráč neměl umírat ani na soft-core. Měl by být nějak postihnut. Na druhou stranu v D2 mě v pokračování odradila ztráta xp při smrti. Tohle by mi asi vadilo méně. Samozřejmě pak by to chtělo umožnit hledat předměty v AH dle max durability. Asi by ji to chtělo i zvýšit. Třeba na 100, sto smrtí, a pak konec předmětu. Dále by to chtělo vymyslet něco momentálně s nezničitelnými předměty.. nechat je nezničitelné, tak jejich cena rapidně zroste.

Arnold
Gorebelly
Příspěvky:306

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Arnold » 20.12.2012, 13:36 hod.

Ja bych zrusil oba typu aukci a byl by klid.

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od firdecek » 20.12.2012, 13:45 hod.

Myslím, že rušit AH si nedovolí...ale napadá mě, krom toho, co jsem napsal výše, ještě jedno řešení:

Stačilo by jen vymyslet nový affix pro všechny předměty, který by se rolloval navíc (čili by nezabíral místo starým affixům) a omezoval by konkrétní item při prodeji na AH i výměně mezi hráči (něco jako hellfire ring). Pokud by tento affix připadl na polovinu všech předmětů (čili 50% šance, že se affix na předmětu objeví), cca polovina všech TOP itemů by se nedala prodávat po AH a hlavně by třeba motivovala hráče si rozjet méně populární classu, pokud by to byl např. superní ceremonial knife :) Já např. Witch Doctora jen kvůli achievementům rozjet nehodlám, ale kdybych měl pro něj zajímavý předmět, který nemůžu prodat, tak bych se k tomu asi donutil >:D

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Alfajk » 20.12.2012, 15:14 hod.

proc hrat neco,co je k nicemu a potrebuje to godlike eq,aby to davalo stejne jako jinej class kterymu staci naprosto prumernej eq za par mega,tot otazka...proto je barby eq tak predrazenej,protoze ho hraje proste uplne kazdej,ma nejlepsi pomer cena:vykon

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od firdecek » 20.12.2012, 16:12 hod.

To Alfajk: No jo, jenže mě už barb prostě nebaví :)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“