Ekonomika D3
Ať už se nám to líbí nebo ne, třetí Diablo je vedle farmení itemů hlavně o AH/RMAH. Tato nemalá herní ekonomika je pod silným tlakem inflace a mě zajímá, jak by jste ji chtěli řešit vy. Nemyslím, že by stačilo vymýšlet itemy jen s vizuální přidanou hodnotou atd.Moc hráčů by na to neslyšelo a množství peněz, které je třeba ze hry odčerpat je obrovské a množení těchto prostředků ve hře se stále zrychluje a zrychluje. Je to vůbec možné vyřešit s přihlédnutím k tomu, že Blizzard samozřejmě chce především co nejvíc vydělávat po co nejdelší čas? Je v tom pro nás hráče vůbec nějaká naděje? Baví Vás koupit item a za 2 týdny zjistit, že můžete kupovat znovu?
K založení tohoto vlákna mě inspiroval článek na bonuswebu, kde to chce Valve řešit nejen zaměstnáním řeckého ekonoma. Zároveň by tohle téma mělo fungovat i pro obecnou debatu o cenách, gemech a dalších věcech, týkajících se ekonomiky D3. Nemusí to potom být na x místech po celém foru.
Také by mě zajímalo, o jak velkou ekonomiku se vlastně v případě D3 jedná. Máme někde nějaký zdroj o tom, kolik celkem hráčů hraje/obchoduje v D3 a kolik jich je najednou online v prime time?
K založení tohoto vlákna mě inspiroval článek na bonuswebu, kde to chce Valve řešit nejen zaměstnáním řeckého ekonoma. Zároveň by tohle téma mělo fungovat i pro obecnou debatu o cenách, gemech a dalších věcech, týkajících se ekonomiky D3. Nemusí to potom být na x místech po celém foru.
Také by mě zajímalo, o jak velkou ekonomiku se vlastně v případě D3 jedná. Máme někde nějaký zdroj o tom, kolik celkem hráčů hraje/obchoduje v D3 a kolik jich je najednou online v prime time?
Naposledy upravil(a) Nekronaut dne 17.12.2012, 10:01 hod., celkem upraveno 1 x.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Ekonomika D3
1. Vyřešit BOTy... ani by to nebylo tak těžké. Stačí udělat týdenní/měsíční limity dropu, které budou odpovídat třeba 5ti hod hře průměrného hráče za den... což by ovlivnilo jen velmi malou skupinu hráčů. Po této hranici by se snižoval MF a GF až třeba do záporných hodnot.
2. Zařídit nějaký nový kanál, do kterého mohou peníze téct... myslim, že jediná reálná možnost je jí navázat nějak na itemy.
- přidat například možnost do itemů vyvrtávat socket (cena u i63 zbraně by měla být v řádech desítek/stovek milionů)
- přidat možnost k předmětu přidat jeden náhodný magický affix (desítky/stovky milionů)
- přidat možnost k předmětu přidat jeden určitý affix (stovky milionů+)
- přidat možnost upgradovat o nějaké % (i opakovaně) affixy předmětu... tak dlouho až se dostane k perfektnímu rollu (stovky milionů)
Tohle by hodně pomohlo. Snížilo by to RM astronomickou cenu perfect roll předmětů... což určitě není špatně. Zároveň by měl každý endgame charakter reálnou šanci se dostat k best gearu... a byla by na to potřeba spousta peněz, která by mizela z ekonomiky.
3. Udělat další možnosti upgrade truhly (miliony/desítky milionů)
4. Přidat do hry motivaci k nákupu více druhů gearu...
- například by mohl přijít ten nekonečný dungeon v podobě arény, kde by každé patro bylo náročnější a člověk čelil různým bossům... jenže každé patro by mohlo mít svoje specifika. Zatímco na některé patro by člověk musel nutně mít LOH a LS, na jiné patro by musel mít maximální rezisty, na jiné maximální armor, na jiné třeba co nejvyšší DPS (45 sec na zabití nebránícího se bosse, po kterých je již nemožné ho zabít) atd. atd.
- hráč by tak byl motivovaný k tomu, aby skládal svoje vybavení na míru konkrétnímu patru... což by trochu vyčistilo AH a motivovalo hráče k odčerpání peněz.
2. Zařídit nějaký nový kanál, do kterého mohou peníze téct... myslim, že jediná reálná možnost je jí navázat nějak na itemy.
- přidat například možnost do itemů vyvrtávat socket (cena u i63 zbraně by měla být v řádech desítek/stovek milionů)
- přidat možnost k předmětu přidat jeden náhodný magický affix (desítky/stovky milionů)
- přidat možnost k předmětu přidat jeden určitý affix (stovky milionů+)
- přidat možnost upgradovat o nějaké % (i opakovaně) affixy předmětu... tak dlouho až se dostane k perfektnímu rollu (stovky milionů)
Tohle by hodně pomohlo. Snížilo by to RM astronomickou cenu perfect roll předmětů... což určitě není špatně. Zároveň by měl každý endgame charakter reálnou šanci se dostat k best gearu... a byla by na to potřeba spousta peněz, která by mizela z ekonomiky.
3. Udělat další možnosti upgrade truhly (miliony/desítky milionů)
4. Přidat do hry motivaci k nákupu více druhů gearu...
- například by mohl přijít ten nekonečný dungeon v podobě arény, kde by každé patro bylo náročnější a člověk čelil různým bossům... jenže každé patro by mohlo mít svoje specifika. Zatímco na některé patro by člověk musel nutně mít LOH a LS, na jiné patro by musel mít maximální rezisty, na jiné maximální armor, na jiné třeba co nejvyšší DPS (45 sec na zabití nebránícího se bosse, po kterých je již nemožné ho zabít) atd. atd.
- hráč by tak byl motivovaný k tomu, aby skládal svoje vybavení na míru konkrétnímu patru... což by trochu vyčistilo AH a motivovalo hráče k odčerpání peněz.
Re: Ekonomika D3
@ Majky_majk - myslím, že tím by jsi znechutil naprostou většinu lidí. Kdo má desítky/stovky milionu jen na to aby si "vyvrtal" socket ?
Tím by jsi tu hru udělal jen pro pár procent nejbohatších (sellerů, boterů ap.).
Na Hc je obecně mnohem menší inflace díky ripům (=ztrátě itemů).
Jak zabránit inflaci?
- omezit botery/chackery , ah boty ap.
- zavést postihy za smrt (ztráta % xp/goldů) - tohle by bylo dost HC
- lepší crafty / sockety / special eventy (ale cenově dostupné pro všechny)
* Vůbec nejlepší (když už tu AH/rmah máme) by bylo navázat většinu best dropů (rozuměj top itemů ) ve hře na account (to by silně omezilo i botery).
Tím by jsi tu hru udělal jen pro pár procent nejbohatších (sellerů, boterů ap.).
Na Hc je obecně mnohem menší inflace díky ripům (=ztrátě itemů).
Jak zabránit inflaci?
- omezit botery/chackery , ah boty ap.
- zavést postihy za smrt (ztráta % xp/goldů) - tohle by bylo dost HC
- lepší crafty / sockety / special eventy (ale cenově dostupné pro všechny)
* Vůbec nejlepší (když už tu AH/rmah máme) by bylo navázat většinu best dropů (rozuměj top itemů ) ve hře na account (to by silně omezilo i botery).
Re: Ekonomika D3
No ja si nemyslím že urobiť stratu na Expy a goldy by nebolo fajn, pretože niekedy človek na SC zomrie úplnou náhodou, napr. u mňa, počiatočný lag kým sa zapojím do bitky, ak sa parta bije s elitkami a ja tam vletím a kvoli lagu nemožem včasne reagovať, tak to skončí mojou smrťou...
Osobne si myslím že by to bol len krok k odradeniu hráčov od hrania...
Určite nejaké kroky je potrebné podniknúť, no treba sa na to pozrieť s každej stránky, či to tak bude vyhovovať hráčom a popri tom sa zamedzí už vyššie spomínaným problémom...
Osobne si myslím že by to bol len krok k odradeniu hráčov od hrania...
Určite nejaké kroky je potrebné podniknúť, no treba sa na to pozrieť s každej stránky, či to tak bude vyhovovať hráčom a popri tom sa zamedzí už vyššie spomínaným problémom...
Re: Ekonomika D3
A co pak mají říkat hráči na HC, když chytnou lag. Ztráta xp/gold byla již ve dvojce, ale je pravda, že zlato tam bylo spíše podružné platidlo. Nicméně postih za smrt by měl být dle mého větší než pár drobáků za opravy.
Hráčům vadí kdeco a ti co nejvíc "brblají" u toho většinou tráví stejně nejvíc času Já bych se s brblaly nemazal. Bohužel této hře chybí od začátku nějaký koncept, jakým směrem by se měla ubírat další měsíce/roky. Uvidíme jak hru změní připravované patche a datadisk. Nicméně základní mechanismy hry se těžko budou měnit.
Hráčům vadí kdeco a ti co nejvíc "brblají" u toho většinou tráví stejně nejvíc času Já bych se s brblaly nemazal. Bohužel této hře chybí od začátku nějaký koncept, jakým směrem by se měla ubírat další měsíce/roky. Uvidíme jak hru změní připravované patche a datadisk. Nicméně základní mechanismy hry se těžko budou měnit.
Re: Ekonomika D3
ono veľa ľudí hovorilo, že by HC zvládli, ale nehrajú ho práve kvoli lagom... mňa by to tiež naštvalo keby že kvoli lagu mi zomrie postava na HC...
áno viem že v dvojke za smrť sa znižovali expy, no myslím si že vynechať to v trojke bolo zámerom Blizzardu...
no pred patchom 1.0.4 som mal Wizarda na biednej úrovni, a to bude asi tým že som začal hrať asi 2 mesiace po vydaní hry a kým som si rozbehol účet a Wizarda na dnešnú podobu (čo je aj tak oničom ) tak to potrebovalo dosť času..no a pred spomínaným patchom 1.0.4 som dosť umieral na Inferne a moje náklady na opravu boli astronomické takže veľa krát sa stávalo že som prerábal a nezarábal nič...
teraz je to o dosť jednoduhšie, no aj tak musíš brať v ohľad aj to, že niektorý hráči začínajú s novými účtami, resp. sú tu aj nový hráči a ak by sa zvíšili postih za smrť, tak si myslím že by im to dosť nepomoholo, skor naopak.. ja osobne kebyže som nový hráč, a sú vysoké postihy za smrť tak by ma Diablo veľmi rýchlo omrzelo...predsa len to má byŤ v provom rade zábava a nie pri tom strácať trpezlivosť (čo by sa pri častých smrtiach stávalo určite)
takže toľko asi moj názor na postihy za smrť...
áno viem že v dvojke za smrť sa znižovali expy, no myslím si že vynechať to v trojke bolo zámerom Blizzardu...
no pred patchom 1.0.4 som mal Wizarda na biednej úrovni, a to bude asi tým že som začal hrať asi 2 mesiace po vydaní hry a kým som si rozbehol účet a Wizarda na dnešnú podobu (čo je aj tak oničom ) tak to potrebovalo dosť času..no a pred spomínaným patchom 1.0.4 som dosť umieral na Inferne a moje náklady na opravu boli astronomické takže veľa krát sa stávalo že som prerábal a nezarábal nič...
teraz je to o dosť jednoduhšie, no aj tak musíš brať v ohľad aj to, že niektorý hráči začínajú s novými účtami, resp. sú tu aj nový hráči a ak by sa zvíšili postih za smrť, tak si myslím že by im to dosť nepomoholo, skor naopak.. ja osobne kebyže som nový hráč, a sú vysoké postihy za smrť tak by ma Diablo veľmi rýchlo omrzelo...predsa len to má byŤ v provom rade zábava a nie pri tom strácať trpezlivosť (čo by sa pri častých smrtiach stávalo určite)
takže toľko asi moj názor na postihy za smrť...
Re: Ekonomika D3
Já bych určitě nezaváděl vylepšování zbraní za prachy. Už takhle jsou itemy dost dobrý. Spíš bych popřemýšlel o placených lokacích s možností nějakého speciálního dropu. Např. placený dung, kam by si každý hráč musel koupit vstupenku a měl by šanci, že mu tam dropne nějaká spešl funny hovadina.
Změnil bych podmínky craftu. V současné době se to fakt nevyplatí a neznám moc lidí co aktivně craftí, protože je to vyhazování peněz. Možná by pak lidi craftili víc a to by znamenalo další goldy fuč.
Zvýšit cenu oprav armoru tak jako to bylo na začátku v infernu. To bych řekl že byly opravy tak 3x-4x dražší. Možná by se i lidi snažili víc o přežití
Denní limity dropu goldů bych taky nezaváděl. Na to by potom doplatili poctiví závisláci co hrajou od nevidim do nevidim a poctivě goldy sbírají. Když hrajou celej den, tak ať si taky odnesou nějakou odměnu.
Změnil bych podmínky craftu. V současné době se to fakt nevyplatí a neznám moc lidí co aktivně craftí, protože je to vyhazování peněz. Možná by pak lidi craftili víc a to by znamenalo další goldy fuč.
Zvýšit cenu oprav armoru tak jako to bylo na začátku v infernu. To bych řekl že byly opravy tak 3x-4x dražší. Možná by se i lidi snažili víc o přežití
Denní limity dropu goldů bych taky nezaváděl. Na to by potom doplatili poctiví závisláci co hrajou od nevidim do nevidim a poctivě goldy sbírají. Když hrajou celej den, tak ať si taky odnesou nějakou odměnu.
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Ekonomika D3
Podle mě inflaci goldů a kvality itemů zabránit nelze - prostě ty miliony hráčů, co každý den poctivě farmí, prostě dřív či později najdou nějaké top itemy a začnou je dávat do AH. Dříve či později jich tam bude hodně a cena spadne. Tím pádem cena mojich předmětů taky den ode dne padá dolů a jsou znehodnocovány. Před 2-3 měsicí - kdo chodil s Echoing fury se socketem a crit damage 90+? pár hráčů, ale dneska to má každý druhý...
Jediné řešení je:
1 ) zabránit cheatování hry pomocí botů (nemožné)
2 ) Přidat nový obsah do hry - nové a kvalitnější předměty (nové affixy či teoretický roll lepší než Echoina, skorn apod.). Tím pádem by ty stávající předměty trochu ztratily hodnotu. Nové předměty budou dostupné např. pouze pomoci crafingu. Samozřejmě by zde byla jen malá pravděpodobnost, ale čistě teoreticky by třeba craftem mohl vzniknout lepší předmět než dropem - tím by všichni začali craftit a voila - goldy z ekonomiky jsou fuč
Jediné řešení je:
1 ) zabránit cheatování hry pomocí botů (nemožné)
2 ) Přidat nový obsah do hry - nové a kvalitnější předměty (nové affixy či teoretický roll lepší než Echoina, skorn apod.). Tím pádem by ty stávající předměty trochu ztratily hodnotu. Nové předměty budou dostupné např. pouze pomoci crafingu. Samozřejmě by zde byla jen malá pravděpodobnost, ale čistě teoreticky by třeba craftem mohl vzniknout lepší předmět než dropem - tím by všichni začali craftit a voila - goldy z ekonomiky jsou fuč
Re: Ekonomika D3
1.Zrušit BOTy
2.Zrušit flippery - po nákupu itemu by běžela ochraná doba, po kterou by item nešel dát na AH, třeba týden.
2.Zrušit flippery - po nákupu itemu by běžela ochraná doba, po kterou by item nešel dát na AH, třeba týden.
Re: Ekonomika D3
Určitě bych zvýšil finanční postihy za smrt. Pamatuju jak jsem někdy přes léto progresoval inferno a když člověk vlezl někam, kde na to neměl, tak prostě za celý večer nevydělal nic. Teď jak zavedli paragon lvl systém, tak mi padají na plvl 60+ hromady až 2.500 – 3.200 gld z jednoho moba, přičemž za smrt platím kolem 7 tis. To mi přijde úplně nesmyslné.
Mohli by to odstupňovat podle paragon levelu, aby to bylo vyvážené, např. od těch 5 tis. na PL0 až do třeba 100 tis. na PL100. S MP si každý může vybrat svoji obtížnost.
Mohli by to odstupňovat podle paragon levelu, aby to bylo vyvážené, např. od těch 5 tis. na PL0 až do třeba 100 tis. na PL100. S MP si každý může vybrat svoji obtížnost.
Naposledy upravil(a) attivo dne 17.12.2012, 17:15 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Ekonomika D3
V tom craftingu by skutečně mohl být zakopaný pes, ale chtělo by to, aby mohl craftit (skoro) každý. Ne že tu šanci budou mít jen ti, kteří vlastní plánek v hodnotě miliard. S těma legendama to fakt možná krapet přehnali...
Re: Ekonomika D3
s tím druhým bodem příliš nesouhlasím .. pokud to člověk provádí ručně, sedí u toho, vyhledává itemy na překup, tak proč by měl čekat týden? Mě štve omezení na 10 itemů, co teprv týden, abych ten item mohl prodat .. Samo, že s navýšením kapacity AH pro itemy by to zvýhodnilo spíš boty než real playery ...Borgi* píše:1.Zrušit BOTy
2.Zrušit flippery - po nákupu itemu by běžela ochraná doba, po kterou by item nešel dát na AH, třeba týden.
Re: Ekonomika D3
@ Nekronaut - ve dvojce byl "crafting" a "gamble" oddělený, ale tady z toho udělali takový divný "mišmaš" ...
Re: Ekonomika D3
1. Po zakoupení předmětu na AH mu nastavit příznak, aby nešel prodat nejméně 48 hodin, ale klidně i 72. Na RMAH taky nedostáváte item hned ani eura hned a je tam lhůta.
2. To by omezilo botery, protože by nikdo nepotřeboval nakupovat miliardy goldů za reálné peníze kvůli flipperům.
3. Botům by zabránila v činnosti jednoduchá captcha, flipperům lhůta. Ani jedno z toho se nestane, protože obojí je pro Blizzard největší zdroj příjmů.
-
Největší zlo jsou Moldran a jemu podobní, co pro svůj vlastní prospěch skupují itemy a přeprodávají je za vyšší cenu, přímo ukázkový kousek předvedl Moldran s ringy a amulety, co mají avg. damage - marně jsem hledal hodně dlouhou dobu slušný ring s kombinacemi avg/as/cd/stat nebo avg/cc/cd/stat. Snad t7den nebo dva na AH nic nebylo, pak vydal Moldran "naučné video" o avg. damage na špercích a ejhle, AH zaplavená těmito itemy, co jsem sháněl, ale v cenách 10x vyšších, než tomu bylo před tím.
-
@Borgi - přesně tak
-
Vážně uvažuju, že s D3 na čas seknu, protože mě nebaví se přehrabovat v tunách dropu-odpadu bez ohledu na MP a MF, které mám, kdy z 50 zbraní jich 40 nemá ani 350 dps, o socketech či LS nebo CD nemluvě. Na AH dobré itemy stojí stovky miliard a stejně je asi nikdo nekupuje, jsem na AH hodně a visí tam furt.
2. To by omezilo botery, protože by nikdo nepotřeboval nakupovat miliardy goldů za reálné peníze kvůli flipperům.
3. Botům by zabránila v činnosti jednoduchá captcha, flipperům lhůta. Ani jedno z toho se nestane, protože obojí je pro Blizzard největší zdroj příjmů.
-
Největší zlo jsou Moldran a jemu podobní, co pro svůj vlastní prospěch skupují itemy a přeprodávají je za vyšší cenu, přímo ukázkový kousek předvedl Moldran s ringy a amulety, co mají avg. damage - marně jsem hledal hodně dlouhou dobu slušný ring s kombinacemi avg/as/cd/stat nebo avg/cc/cd/stat. Snad t7den nebo dva na AH nic nebylo, pak vydal Moldran "naučné video" o avg. damage na špercích a ejhle, AH zaplavená těmito itemy, co jsem sháněl, ale v cenách 10x vyšších, než tomu bylo před tím.
-
@Borgi - přesně tak
-
Vážně uvažuju, že s D3 na čas seknu, protože mě nebaví se přehrabovat v tunách dropu-odpadu bez ohledu na MP a MF, které mám, kdy z 50 zbraní jich 40 nemá ani 350 dps, o socketech či LS nebo CD nemluvě. Na AH dobré itemy stojí stovky miliard a stejně je asi nikdo nekupuje, jsem na AH hodně a visí tam furt.
Naposledy upravil(a) Halen dne 17.12.2012, 17:36 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Ekonomika D3
Zavedl bych ladder resety a změnil některé systémy hry .)
Re: Ekonomika D3
To je ovšem základem obchodu. Levně získat a draze prodat. Záleží na každém co si koupí a za kolik. Tohle bych neomezoval, ale dal bych hráčům jiné možnosti jak získat top itemy (než jen používáním AH).
Lepší systém craftigu / případně gamble a více top itemů ( i třeba craftovaných) navázaných na account (jako hf ring).
Tak aby měl "každý", kdo tomu věnuje dostatek času možnost získat "top" výbavu třeba i sám bez pomoci AH. (s příchodem PvP by to bylo jedině pozitivum)To by omezilo nejen bottery / resselery ap., ale především by to dalo hráčům nový impuls ke hraní, stejně jako to učinil i 1.05 patch s infernal machine questem.
Lepší systém craftigu / případně gamble a více top itemů ( i třeba craftovaných) navázaných na account (jako hf ring).
Tak aby měl "každý", kdo tomu věnuje dostatek času možnost získat "top" výbavu třeba i sám bez pomoci AH. (s příchodem PvP by to bylo jedině pozitivum)To by omezilo nejen bottery / resselery ap., ale především by to dalo hráčům nový impuls ke hraní, stejně jako to učinil i 1.05 patch s infernal machine questem.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Ekonomika D3
Proto jsem zacal hrat HC a to je jina liga.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
- Mr_Perfect
- Gorebelly
- Příspěvky:202
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LordDeZhul #2115
Re: Ekonomika D3
Jednoduše, stručně, jasně... Flippeři mě neuvěřitelně hejbou žlučí, ať si táhnou na Wall Street, když potřebujou spekulovat s cenama skrze překupování... Takže bych klidně taky nasolil tejden, protože pak by si hráč koupil jen to, co potřebuje a nestávalo by se to, že někdo koupí item za 100k, obrátí ho za milion, další ho koupí a obrátí znova za dva, přičemž se cena během chvíle vyšplhá tak nahoru, že normální hráči, co nemají čas sedět u AH 24/7, aby vychytali ten prvotní prodej, jsou nuceni kupovat u těchto zmetků za naprosto neodpovídající ceny...Borgi* píše:1.Zrušit BOTy
2.Zrušit flippery - po nákupu itemu by běžela ochraná doba, po kterou by item nešel dát na AH, třeba týden.
Edit: Kuki - ale i na hc jsou k nalezení itemy, co se snaží někteří slabomyslní prodávat za půl miliardy a podobně...
Naposledy upravil(a) Mr_Perfect dne 17.12.2012, 17:44 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Ekonomika D3
Tenhle "základ" obchodu levně získat draze prodat bez jakékoli další přidané hodnoty, která by dávala smysl pro zdvihání ceny je nejen hrobník ekonomiky v D3, ale i ekonomiky reálného světa.
Re: Ekonomika D3
Mr_Prefect: Jaký neodpovídající ceny? Cena je tvořena nabídkou a poptávkou. To že někdo za 100k prodává item v hodnotě 2M, je jeho blbost. Je jedno jestli si to za těch 100k koupí hráč, kterej si ten item nechá, nebo někdo, kdo ho vzápětí prodá za skutečnou cenu. Oba na tom vydělají 1,9M (ve skutečnosti ten reseller vydělá 1,6M, kvůli poplatku).
Asi nechápete, že když je ten předmět někdo ochotnej koupit za 2M (jak v tom příkladě), tak ten item má cenu 2M. Ani míň, ani víc. Když ho někdo prodává za míň, tak okrádá sám sebe.
Asi nechápete, že když je ten předmět někdo ochotnej koupit za 2M (jak v tom příkladě), tak ten item má cenu 2M. Ani míň, ani víc. Když ho někdo prodává za míň, tak okrádá sám sebe.