Pár inspirací pro Blizz
Já bych některým zvás doporučil zamyslet se nad tím co píšete jako třeba možnost prodávat neidentifikované itemy když si může každej tydýt stáhnout program kterej mu ukáže co to má za staty dřív než to identifikuje a to že už to blizzard řešil mockrát, Jako další nevím proč furt chcete No AH mod když chcete bez aukce tak ji nepoužívejte a hrajte legit nikdo vám vtom nebrání problém ale asi bude vtom že většina zvás ani nemá šajnu co to je. Jako další nechápu proč chcete lokace s eště větším dropem když teď je ten drop optimální pro hráče co u toho nesedí 24/7 já jakožto pracující člověk si ktomu sednu na 4hoďky a dropnu každej den aspoň jednu lege/set (toto neplatí jen pro to co ho chcou vetší ale i pro ty co ho chcou snížit) Diablo má být pro všechny hratelné a né jen pro studenty kteří u toho sedí od doby co přijdou ze školy až dokud je rodiče nevykopou od toho. Opravdu byste se měli někteří zamyslet nad tím co je pro Diablo 3 nejlepší a co ne protože z některých návrhů je mi nablití takové blbosti nemůže snad ani nikdo myslet vážně ale s pár nápady souhlasím protože to jsou věci co opravdu schází jako třeba každej měsíc par nových legendárek ale třeba i setovek na danou classu a build, Identifikace všech předmětů najednou za poplatek, ale co nejdůležitější z efektivnit crafty aby se aspoň trochu zredukovaly goldy nimiž je to teď zaplněné takže třeba nové kombinace gemů. Nějaké specifičtější crafty na hadry/zbraně. Klidně mně ukamenujte ale nemůžete myslet jen samy na sebe ale i zbytek hráčů co to hraje a není to jen EU stejně tak i věkové kategorie... A pokud chcete aby byly návrhy alespoň zváženy a né se tu jen o nich diskutovalo tak sežeňte někoho kdo návrhy přeloží a bude to reportovat ovšem jen ty který mají hlavu a paty nikoliv návrh jako třeba ten s goblinama.
Re: Pár inspirací pro Blizz
že ti chlape leží v hlavě ty goblini. Byl to jen nápad, taková kravina něco jako poníci v D3. Už ses k tomu jednou vyjádřil tak už je nech chudáky pytlíkáře být. To bys mohl nadávat na puzzle ring protože ten vytváří goblina každých 15 minut. Když se najde parta a všichni budou mít puzzle ring a budou si ho přehazovat mezi sebou budou mít goblinů víc než je zdrávo. Nejsem si jistý ale od patche 1.0.5. nejde zjistit staty neidentifikovaného předmětu, možná se pletu ale mám pocit že to bylo s patchem 1.0.5. opraveno. Neříkej mi, že bys další lokace ve hře sám neuvítal. To jsi asi jediný kdo by je nechtěl. Zvyšovat drop...to je kravina s tím souhlasím. Tím že to teď padá jak blázen bych drop spíše snížil ale je to už jedno protože ceny itemů by to už nezvedlo, takže ať to padá. Přidání nových itemů do hry bude muset přijít. Další druhy set a leg itemů, + nějaké třeb rare 64lvl itemy. Tím že je itemů plná AH a většina věcí se prodává za pár goldů musí určitě do hry něco přidat. Nové affixy na itemech atd. Co se týče překladu a prezentace tam kde to bude k užitku tak už se na tom pracuje.
Re: Pár inspirací pro Blizz
Neříkám že nechci lokace
a ty goblini byly první co mně napadlo protože už sem to četl nejméně 5krát na blizz fórku. Ale zase trvdíš snížit drop ale kolik Hoď. denně hraješ? Zase to že padá víc věcí dělá i výbavu přístupnější novým hráčům kteří mněly jen 2 možnosti hrát nonstop nebo si koupit goldy v RMAH. Takhle aspoň ty top věci maj pořád stejnou cenu a ty trashe využijí nováčkové navíc předtím byla blbost aby legendárka na ůrovní podprůměrného rare itemu stála víc než ten rare item většinou o několik milionů když si vemu třeba manticoru největší trash stál 2m a kuše se stejnýma statama ale rare stála 200k maximálně, což znamená že se to teď o něco zlepšilo.
Edit: Věci zjistíš furt jenom nezjistíš staty toho co někdo hodí do chatu a jelikož každá lamka co by dropla item a viděla by že je to trash tak by to hodila na prodej za 150k a Voalá máme tu další inflaci goldů kdy bude každej podvodník mít u sebe miliardy za 1h farmení.

Edit: Věci zjistíš furt jenom nezjistíš staty toho co někdo hodí do chatu a jelikož každá lamka co by dropla item a viděla by že je to trash tak by to hodila na prodej za 150k a Voalá máme tu další inflaci goldů kdy bude každej podvodník mít u sebe miliardy za 1h farmení.
Re: Pár inspirací pro Blizz
Já jsem s dropem itemů neměl problém ani v patchy 1.0.4. teď to občas padá stejně jako před tím, někdy víc... to že lidi byli schopni za manticoru zaplatit víc...to je to samé jako s mobilem. Všechny tel. mají pomalu stejné funkce ale někdo zá telefon 5000 a někdo 10000. Ta manticora pro huntery bylo něco jako značkové zboží a každý jí chtěl prostě mít.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Pár inspirací pro Blizz
Negris: ono to hraní bez AH je spíše takové klišé...
... když by to člověk bral takhle, tak ve hře nemusí být ani HC. Každý přece může hrát SC a v případě smrti smazat svou postavu, že? Proč lidi tedy HC vůbec hrají?
Pravé hraní bez AH by přišlo až s NA módem.
... když by to člověk bral takhle, tak ve hře nemusí být ani HC. Každý přece může hrát SC a v případě smrti smazat svou postavu, že? Proč lidi tedy HC vůbec hrají?
Pravé hraní bez AH by přišlo až s NA módem.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Pár inspirací pro Blizz
Jenze kdo by svou postavu po stovkach hodin mazal?
Na hc to je jednoduchy, neni co resit.:-D
Zpoplatnovat identifikaci itemu?
Tohle je Diablo, proc proboha zpoplatnovat?
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Na hc to je jednoduchy, neni co resit.:-D
Zpoplatnovat identifikaci itemu?
Tohle je Diablo, proc proboha zpoplatnovat?
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Pár inspirací pro Blizz
Ale to je to, o čem mluvim... člověku pak vypadne nějakej epic gear a neodolá ho prodat... neodolá naopak třeba něco koupit. Nemá porovnání s ostatníma... atd.
Argument, že každý můžře hrát bez AH je ve výsledku prostě lichej... kdyby byl NA mode, každý kdo se tak rozhodne, by neměl možnost volby. Jako u HC.
Já si myslim, že je tu velký problém v podobě toho, že peníze nikde nekončí. 15% daň je prostě málo. Dobrej eq (což je i eq, který bohatě stačí na dohrání inferna na MPx?) stojí pár goldů... ww barbar už zvládne dojet inferno údajně s eq za 450 tis gold. To je přece komedie. Běžný casual hráč má na takový eq dost goldů při vstupu do inferna a nemusí ani farmit.
Ta hra nutně potřebuje, aby tam byl nějaký větší odliv peněz z ekonomiky... výrazné zpoplatnění identifikace by to přineslo. Také by to snížilo počet itemů, díky tomu, že jejich část by byla prodána před identifikací (muselo by být samozřejmě zařízeno to, aby nebylo možné zjistit vlastnosti itemu před identifikací).
Argument, že každý můžře hrát bez AH je ve výsledku prostě lichej... kdyby byl NA mode, každý kdo se tak rozhodne, by neměl možnost volby. Jako u HC.
Já si myslim, že je tu velký problém v podobě toho, že peníze nikde nekončí. 15% daň je prostě málo. Dobrej eq (což je i eq, který bohatě stačí na dohrání inferna na MPx?) stojí pár goldů... ww barbar už zvládne dojet inferno údajně s eq za 450 tis gold. To je přece komedie. Běžný casual hráč má na takový eq dost goldů při vstupu do inferna a nemusí ani farmit.
Ta hra nutně potřebuje, aby tam byl nějaký větší odliv peněz z ekonomiky... výrazné zpoplatnění identifikace by to přineslo. Také by to snížilo počet itemů, díky tomu, že jejich část by byla prodána před identifikací (muselo by být samozřejmě zařízeno to, aby nebylo možné zjistit vlastnosti itemu před identifikací).
Re: Pár inspirací pro Blizz
Já bych měl jiný návarh, bohužel teď už neproveditelný. Muselo by to být od začátku, ale stejně mě zajímá váš názor na věc...
Osobně se mi ve hře nelíbilo, že každý affix u předmětu může mít teoreticky maximální rol, a tedy je téměř dané, co je top equip - má dané affixy a všechny na max. Mimo jiné současná situace způsobuje to, že jsou hráči, co mají desetitisíce damage, ale i hráči, co mají statisíce.-> upřímně jsem zvědav, jak(a jestli vůbec) to bude pořešeno v multiplayeru.
Navrhoval bych systém, kde by se při generování předmětu nejdřív nagenerovalo číslo třeba mezi 100-400%. A pak by se tahle "měna" automaticky náhodně použila na jednotlivé affixy. Např. vygeneruje se 300%. -> To se může využít na 3 affixy na max (100%), nebo na 6 affixů, ale jen na polovině. Co vy na to? Je to blbost?
Osobně se mi ve hře nelíbilo, že každý affix u předmětu může mít teoreticky maximální rol, a tedy je téměř dané, co je top equip - má dané affixy a všechny na max. Mimo jiné současná situace způsobuje to, že jsou hráči, co mají desetitisíce damage, ale i hráči, co mají statisíce.-> upřímně jsem zvědav, jak(a jestli vůbec) to bude pořešeno v multiplayeru.
Navrhoval bych systém, kde by se při generování předmětu nejdřív nagenerovalo číslo třeba mezi 100-400%. A pak by se tahle "měna" automaticky náhodně použila na jednotlivé affixy. Např. vygeneruje se 300%. -> To se může využít na 3 affixy na max (100%), nebo na 6 affixů, ale jen na polovině. Co vy na to? Je to blbost?
Re: Pár inspirací pro Blizz
Houp pokud jsem pochopil spravne tak by to melo sve + i - zajedno by bylo dost hodne prace stim aby to fungovalo na ruzny pocet properties aby item nechytl pri 300% na 3 properties max stat a zbyle 3 aby nemely nic vtom by byl asi jedinej hacek ale jinak kdyby se to chlapcum od blizzardu povedlo udelat tak by to bylo fajn ovsem zase jeden velkej problem a to ze uz je na neco takoveho pozde protoze porad je tolik veci v obehu co by mely 100x lepsi staty nez kdyby se toto zavedlo tudiz nulovej efekt akorat by to nastvalo lidi ze padaj takove blbosti ono i ted je smesne kdyz class item ma staty ktere ani nevyuzijete treba wizzard helma co ma dexterity a dalsi podobne to by mohly treba i ted napravit aby to take voloviny nechytalo nebo dalsi aby zbrane nechytaly staty ze se u toho akorat rozplacete stim ze to je kvalita jako kdyz byste chodily na nm uz sem snad tisickrat dropl obourucku co mela sotva 300dps a jen 4properties ktere byly uplne k smichu ze byste stim nedaly ani hell. Ja si treba predstavoval obtiznosti u diabla 3 kdyz sem se dozvedel ze maj bejt 4 tak jako ze pujdu normal nm a hell doexpim max lvl cimz ale este na hell budu zbirat nejakou vybavu abych si vubec mohl kuchnout moba na inferno ale stim ze jak se dostanu na inferno budou padat veci takovym razem ze mi budou padat oci z dulku a nebudu vedet cim si tu postavu vybavim ale ono je to ted spis naopak ze na inferno padaj veci co pasuji spis na ten normal/nightmare a obcas ten hell.
Goliathus: Víš problém je vtom že v 1.0.4 to padalo fakt jen někomu protože mně za 118h u wizzard nepadla ani jedna legendárka ani setovka (24h expení přesně = 94h hraní) běhal sem act 3 a to eště než sem zjistil že mf nemá vliv na drop lege/set itemů tak sem měl 260mf bez NV takže to je jedinej problem co byl na 1.0.4 pár lidem to padalo a zbytku nic a mimochodem potkal sem už i hráče co měly 400h odehráno za postavu a žádná lege ani setovka takže vysvětlení? Řekl bych chyba někde v dropu jestli má blizzard nastavenej nějakej omezovač na věci kolik jich může padnout za den nebo za hodinu aby se to nepřeplnilo což by bylo jediné vysvětlení jinak sem nechápal jak je možné že člověk co má odehráno víc jak 100h a nic nepadne ale někomu co má sotva 50h padne za den 20legendárek trochu fail ale většinou to byly lidi co si mohou dovolit sedět u pc nonstop.
Goliathus: Víš problém je vtom že v 1.0.4 to padalo fakt jen někomu protože mně za 118h u wizzard nepadla ani jedna legendárka ani setovka (24h expení přesně = 94h hraní) běhal sem act 3 a to eště než sem zjistil že mf nemá vliv na drop lege/set itemů tak sem měl 260mf bez NV takže to je jedinej problem co byl na 1.0.4 pár lidem to padalo a zbytku nic a mimochodem potkal sem už i hráče co měly 400h odehráno za postavu a žádná lege ani setovka takže vysvětlení? Řekl bych chyba někde v dropu jestli má blizzard nastavenej nějakej omezovač na věci kolik jich může padnout za den nebo za hodinu aby se to nepřeplnilo což by bylo jediné vysvětlení jinak sem nechápal jak je možné že člověk co má odehráno víc jak 100h a nic nepadne ale někomu co má sotva 50h padne za den 20legendárek trochu fail ale většinou to byly lidi co si mohou dovolit sedět u pc nonstop.
Re: Pár inspirací pro Blizz
s dropem je to složité. z článku co je teď na fóru moc moudrej nejsem ale prostě někomu to padá, a někomu ne. Co jsem tak jediné pochopil je, že 5NV svyšuje šanci na drop. Dnes jsem třeba hrál pár hodin...cca 4 hodiny a padly mě 3 leg věci, všechno crap. kámoš, který hrál celé odpoledně jich měl asi 8 a to šli v partě act 3 na MP3, jemu to padalo a ostatním dvoum vůbec nic... Dělal jsem si statistiku a při expení mi na lvl 49 padlo 8 leg věcí, na lvl 50 pouze 1 leg, lvl 51 1leg a lvl 52 pouze 2 leg na začátku lvl 53 mám už 2 leg.
Re: Pár inspirací pro Blizz
goliathus takhle to nemuzes porovnavat protoze normal/hell ma svuj drop a inferno take svuj ale ano nekomu to pada a nekomu ne rozhodne mf nema vliv na drop lege a set veci jedine co ovlivnuje u toho tak jsou affixy ale i tak jsou takovy co se 100mf droply tak dobrej roll ze to prodaly za 1mld a zase takovy co chodi na vyssi mp a maj 500mf ale stejne jim pada trash
. A NV neverim ze by mel vliv protoze mi padlo jen 10% veci na 5NV nejvic mi jich padlo este driv nez sem mel 4ku
proste drop lege a set je ciste o nahode nebo aspon mel by bejt ackoliv na 1.0.4 mi to tak neprislo.


Re: Pár inspirací pro Blizz
Drop lege a set by samozřejmě neměl být o náhodě a měl by být spjat s NV, MP a MF. Kombinace všeho by měla zvyšovat jak pravděpodobnost padnutí těchto itemů tak jejich kvalitu.
Nejkvalitnější věci by měli padat na MP7+ a celkově napříkllad legendárky ilvl 62+ by měly padat na MP5+. To, co je nastaveno nyní je naprostý nesmysl, který tu hru skutečně zruinoval. Aby jste s MF50 na MP0 s jedním stackem NV mohli dropnout nejlepší a nejlépe narolovaný item....
Nechápu - jak to může někomu přijít v pořádku. I v D2 se chodilo PL8 s MF výbavou z toho důvodu, že některé itemy jste prostě neměli šanci dropnout bez kvalitního vybavení.
Všechny ostatní změny jsou podružné - stejně je to už jedno:)
Nejkvalitnější věci by měli padat na MP7+ a celkově napříkllad legendárky ilvl 62+ by měly padat na MP5+. To, co je nastaveno nyní je naprostý nesmysl, který tu hru skutečně zruinoval. Aby jste s MF50 na MP0 s jedním stackem NV mohli dropnout nejlepší a nejlépe narolovaný item....
Nechápu - jak to může někomu přijít v pořádku. I v D2 se chodilo PL8 s MF výbavou z toho důvodu, že některé itemy jste prostě neměli šanci dropnout bez kvalitního vybavení.
Všechny ostatní změny jsou podružné - stejně je to už jedno:)
Re: Pár inspirací pro Blizz
Yaka: V D2 pokud chodíš na bosse, nebo superunique monstra (a nic jinýho se v D2 prakticky nechodí), tak se pl8 nevyplatí vůbec... Chodí se tak maximálně pl3 a i to se většinou nevyplatí oproti pl1. Plx totiž akorát snižuje šanci na no drop. Je dobrý si nejdřív zjistit fakta a potom něco tvrdit. MF na equipu ale význam mělo (narozdíl od D3), to máš pravdu.
Re: Pár inspirací pro Blizz
Cow runy s MF sorcem si chodil na Pl1?:)
Re: Pár inspirací pro Blizz
kuki10 - spoplatnovat identifikaciu itemov PRAVE preto ze toto je diablo...nevidim logicky vyznam identifikovat predmety jeden po druhom...neprinesie to zisky blizzu o com im samorejme ide a prinesie to otravenost a nudu hracom...ved aj v d2 sa dali identifikovat vsetky itemy naraz...nehovorim ze za 10 predmetov zaplatit 100 000 goldov...poplatok by bol symbolicky napr 1000 goldov...ale urcyhlilo by to hru a jej plinulost pri farmeni...neviem ako to vidia ostatni hraci a mozno sa ja mylim ale myslim ze vela ludi by to ocenilo...
Re: Pár inspirací pro Blizz
S tím identifem by to šlo nějak vyřešit i za nějaký ten simbolický poplatek třeba 250g/kus a bylo by to něco jako oprava u vendora. Více bych uvítal spíš nějaký filtr, který by šedivé a bílé itemi na zemi prakticky neukazoval a hlavně, když kliknu na daný item většinou seberu jiný item vedle něj a to mě štve. Nebylo by třeba na škodu za pomocí nějakého tlačítka zobrazit svůj drop i pro ostatní hráče. Některé hráče otravuje sbírat už i modré itemy ale jiní by si je zase rádi vzali, za pomocí tohoto tlačítka by hráč odkryl itemy i pro ostatní a ti by si je dle potřeby vzali.
Re: Pár inspirací pro Blizz
Spíš bych upravil monstra tipu šaman a jiné potvory, které mají tendenci utíkat z boje. Možná bych na tyto monstra zakázal affix extra health nebo jim upravil rádius jak daleko mohou odběhnout, a jak často. Úplně nesnáším tlusté šamany v ACT 3, kteří si ještě navzájem vykouzlí štít, takže jim člověk skoro nedává žádné DMG. Když se sejde partička těchto šamanů jako šampóni a mají extra health, je to vždy práce na strašně dlouho, protože po hitu hned odběhne někam pryč a s extra životy, štítem který si navzájem vykouzlí jsou skoro nesmrtlení protože se do nich člověk nemůže trefit a ještě mají velkou výdrž. To ať mají radši molten nebo arkány než ty extra životy. Když na ně narazím, mám chuť se na ně s prominutím s*at a nechat je tam být protože někdy je to fakt o nervy, když je člověk nahání po celé mapě a do toho ještě nabaluje další a další moby.
Re: Pár inspirací pro Blizz
Goliathus - no a to este niekedy ked sa k nim pridaju ti phase blbeckovia co vedia zmiznut a objavit sa pri tebe to je potom krasa na hc
preto je lepsie hrat hc toto na sc nezazijes taky adrenalin 


Re: Pár inspirací pro Blizz
Goliathus zjednodušovat moby jen proto že utíkají je blbost od toho jsou ve hře ranged a melee classy kde něco děla problém rangedku a něco zase meleečku jediné rozumné řešení aby si nemohly nahodit štít na sebe ale jen na moby okolo nich.
Re: Pár inspirací pro Blizz
Ne to je praktivky jediná vyjímka v D2. Tam protože jsi zabíjel velký množství obyč mobů se vyplatilo pl8. Ale cow runy nebyly zdaleka tak efektivní, jako Mefisto na pl1 popř. na pl3. A běhali se taky mnohem míň...Yaka píše:Cow runy s MF sorcem si chodil na Pl1?:)
Ale už jsme docela OT.