WW barbar - patch 1.0.5
Naposledy upravil(a) Qwadrax dne 24.02.2013, 08:48 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: WW barbar - patch 1.0.5
Sorry, nevšiml. To je tím, že už dlouho na MF u mé postavy kašlu. Jinak pěkná Echoing Fury. :o)
Re: WW barbar - patch 1.0.5
Naposledy upravil(a) Qwadrax dne 24.02.2013, 08:48 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: WW barbar - patch 1.0.5
taky se tocim muj profil http://eu.battle.net/d3/en/profile/CEPI ... ro/1951869
Re: WW barbar - patch 1.0.5
vcera som len tak zo srandy skusil WW este trochu inak... nemal som ziadny LoH ani LS... zobral som WW s Blood Funnel, do WC som narval Invigorate a miesto Nerves of Steel som prehodil na Inspiring Presence... spolu s templarom som mal cca 2k LpS a BF healuje za nejakych 1k... skusal som to v acte 2 na MP 4 a celkom pohoda, nebolo to sice uplne rychle ale ked si clovek natiahne 2-3 elite tak to odsypa
inak equip takyto, absolutne neprisposobeny na WW:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Punk ... ro/1927486
inak equip takyto, absolutne neprisposobeny na WW:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Punk ... ro/1927486
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: WW barbar - patch 1.0.5
Ako nahradu WC - Impunity, pouzivajte Overpower - Crushing Advance alebo Rend - Bloodlust. Nie kazdemu to vyhovuje treba vyskusat vsetky tri.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
Re: WW barbar - patch 1.0.5
Včera jsem se vrátil z dovolené - zkusil a čekal jsem větší nerf.. Před patchem jsem prodal pár věcí, takže po dokoupení equipu jsem někde na 85k unbuffed, 120k buffed. Fury mi defakto nepadá pod 50% pokud nezkouším blbosti, life občas padne, ale heal je dostatečně rychlý na to, abych byl zpátky během pár sekund. Proběhl jsem všechny keywardeny na MP7, podobně i eventy z infernal machine a vše v pohodě.
Jedinou výraznou změnou bylo, že jsem naprosto opustil LpH a mám 3% LS na pásku + 3% LS z pasivky. Dokonce bych řekl, že to funguje znatelně lépe než před patchem.
Profil je bohužel docela zvláštně uloženej, takže i když mám přes 2300str, tak tady vidím jen 1600:)) Paragon jsem včera dal 51 a na profilu 50 - no až se to srovná tak to třeba bude i správně ukazovat.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yaka ... o/14666964
Hodně mě překvapily ceny itemů - že padnou jsem čekal, že až tolik jsem nečekal. Pro mě jen dobře.
Jedinou výraznou změnou bylo, že jsem naprosto opustil LpH a mám 3% LS na pásku + 3% LS z pasivky. Dokonce bych řekl, že to funguje znatelně lépe než před patchem.
Profil je bohužel docela zvláštně uloženej, takže i když mám přes 2300str, tak tady vidím jen 1600:)) Paragon jsem včera dal 51 a na profilu 50 - no až se to srovná tak to třeba bude i správně ukazovat.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yaka ... o/14666964
Hodně mě překvapily ceny itemů - že padnou jsem čekal, že až tolik jsem nečekal. Pro mě jen dobře.
Re: WW barbar - patch 1.0.5
Na to je potřeba mít extrémně dobrý gear, co se týká defenzivních statů. Já tedy zrovna war cry - impunity měnit nebudu, maximálně bych mohl uvažovat o změně na jinou runu - hned ta první, co zvyšuje defenzi o 40% by mohla být zajímavá. Nebudu se opičit za každou cenu jen proto, že to používá s miliardovým gearem Kongor.sgtmajfoley píše:Ako nahradu WC - Impunity, pouzivajte Overpower - Crushing Advance alebo Rend - Bloodlust. Nie kazdemu to vyhovuje treba vyskusat vsetky tri.
Re: WW barbar - patch 1.0.5
no teraz je otazne, ci je tych 20% k AR potrebnych, alebo nie... takisto je otazne, ci napr u teba je lepsie 20% armor + 20% AR alebo 40% armor... WC s impunity som mal asi 99% casu u svojho barba odkedy som ju mohol pouzit... ale od patchu som ju vymenil skoro hned, lebo uz nie je taka efektivna pre mna... inak na WW barba sa imo uz neoplati LoH, ale jednoznacne LS pokial ma clovek slusnejsiu dmg a LpS je tiez celkom fajn, ale to je fajn uz od zaciatku co to hram
Re: WW barbar - patch 1.0.5
při mých 2050 LoH jsem pořád "plnej" hraju MP 5-6, (CC 50%) jen ta dmg je slabá
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Leet ... ero/376770
gear cca 20M
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Leet ... ero/376770
gear cca 20M
Re: WW barbar - patch 1.0.5
Tak s damage spokojen nejsem. Porad cekam na nejaky poradny drop, abych si pak za ziskane goldy mohl koupit 900+ dps BK Warrior Blood mec s dirou. Ale mozna mi jednou dojde trpelivost, znovu nasadim palici s rychlym mecem nebo koupim Skorna s LS. Dnes jsem jednoho dropnul, a ackoliv mel jen 1220 dps, damage mi vyhnal skoro na 120 k. WW se s nim hral celkem dobre, na MP5 mobove padali k zemi jako mouchy, akorat u nekterych elitaku jsem chcipal (chtelo to vice LS nebo LoH). Jen jsem zvykly, ze s BK meci to frci...
Co se tyce WC Impunity, vyhodil jsem to asi pred tydnem, zvysil armor a nasadil z predchoziho Frenzy buildu osvedcene Overpower - Crushing Advance. Vyhovuje mi to, z poslednich 20 souboju s uberbossy (MP4) jsem jeste nedobrovolne nechcipl a naopak ozivuju ostatni.
Co se tyce WC Impunity, vyhodil jsem to asi pred tydnem, zvysil armor a nasadil z predchoziho Frenzy buildu osvedcene Overpower - Crushing Advance. Vyhovuje mi to, z poslednich 20 souboju s uberbossy (MP4) jsem jeste nedobrovolne nechcipl a naopak ozivuju ostatni.
-
- The Butcher
- Příspěvky:1251
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:spiderer#1213
Re: WW barbar - patch 1.0.5
tomisco - nebylo by lepsi si prohodit ty mece aby jsi mel v Main hand ten s vyssi dmg? Nekde se tu resilo, ze u urcitych skillu je dmg pocitan pouze z main hand a tam bys potom asi vyrazne tratil. Ale treba to tak neni - jen se ptam
Co se tyce WC a Impunity, tak samozrejme zalezi na gearu a stylu hry - ja mam aktualne 805-890 allres bez buffu a ze zvyku si porad WC drzim, ale uz dlouhodobe uvazuju o zmene, protoze se da hrat i bez toho a aktualne to vyuzivam pouze jako fury generator. Na druhou stranu zase pri vyssi base hodnote allres to da vyssi bonus = pro defenzivne ladene hrace je WC s Impunity stale zajimave, pro ofenzivnejsi hrace je mozne nahradit necim jinym. Myslim, ze jednoznacna odpoved na to neexistuje, jde jen o to najit nejakou rovnovahu mezi gearem, buildem a hernim stylem.
Co se tyce WC a Impunity, tak samozrejme zalezi na gearu a stylu hry - ja mam aktualne 805-890 allres bez buffu a ze zvyku si porad WC drzim, ale uz dlouhodobe uvazuju o zmene, protoze se da hrat i bez toho a aktualne to vyuzivam pouze jako fury generator. Na druhou stranu zase pri vyssi base hodnote allres to da vyssi bonus = pro defenzivne ladene hrace je WC s Impunity stale zajimave, pro ofenzivnejsi hrace je mozne nahradit necim jinym. Myslim, ze jednoznacna odpoved na to neexistuje, jde jen o to najit nejakou rovnovahu mezi gearem, buildem a hernim stylem.
HC THE EXPENDABLES: KILLER 60 (100)
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
Re: WW barbar - patch 1.0.5
v pripade tomisca sa ta main hand dmg vztahuje na tornada zo sprintu a na overpower... na druhu stranu, na output dmg z tornad ma aj vplyv AS z offhandu, takze v jeho pripade neviem, co je vyhodnejsie
Re: WW barbar - patch 1.0.5
S tímhle si nejsem úplně jist. Subjektivě mi to přišlo lepší, jak to mám teď. Právě že jsem několikrát četl, že rychlejší zbraň má být ve WW buildu v levé ruce... Ale ještě to testnu.
Re: WW barbar - patch 1.0.5
no on ten rozdiel ak aj bude, nebude nejak zasadny... proste ked to davas, nechaj si to tak... v pripade tornad to asi ani nejde nejak otestovat aby si mohol 100% povedat co je lepsie... zauzivane bolo main hand= vysoka dmg, str, nejaky ten cd idealne, offhand, nizsia dmg, , vyssia as, vysoky loh ale toto bolo hlavne kvoli tomu ze na tom clovek usetril kopu prachov, pretoze offhand s takymi vlastnostami a k tomu s vysokou dmg by bol podstatne drahsi... no ale tym ze ho ty uz mas, ti tento stav odpada
Re: WW barbar - patch 1.0.5
Dmg z tornád se počítá z mainu. Rychlost tikání tornád z offhandu. Určitě by si to měl vyměnit - rozdíl 0,13 v rychlosti je zanedbatelný ale cca 170 base dmg je už celkem dost. Počítají se z toho i crity tornád, takže znát to určitě bude.
Na Tomisca bych měl dotaz - zkoušel si nahradit runu u battle rage? Docela by mě zajímalo, zda generace fury díky mighty weapon je dostatečná a můžeš se zaměřit na DPS? Nerad bych investoval a pak zjistil, že to nefunguje:/ Případně bych si zdvořile dovolil požádat o otestování vzhledem k faktu, že nechci kupovat slušnou mighty weapon jen proto, abych to otestoval sám (myšleno runu na +30% dmg).
Na Tomisca bych měl dotaz - zkoušel si nahradit runu u battle rage? Docela by mě zajímalo, zda generace fury díky mighty weapon je dostatečná a můžeš se zaměřit na DPS? Nerad bych investoval a pak zjistil, že to nefunguje:/ Případně bych si zdvořile dovolil požádat o otestování vzhledem k faktu, že nechci kupovat slušnou mighty weapon jen proto, abych to otestoval sám (myšleno runu na +30% dmg).
Re: WW barbar - patch 1.0.5
a vies mi povedat kolko tiknuti je rozdiel medzi 1,30 a 1,43 as weaponov? a aky je rozdiel v dmg z tornad pri XY base dmg a pri XY base dmg +170?
Re: WW barbar - patch 1.0.5
Nedovedu (určitě to nějak jde, ale škoda času to hledat a počítat) - při slušném gearu s tím, že máš 45+ crit chance a 400%+ crit dmg bych řekl, že to není ani moc potřeba počítat. Ale třeba se pletu vid...
Re: WW barbar - patch 1.0.5
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6037344497
tak pokial sa niekomu chce, pomocou tych tabuliek atd by to malo ist vypocitat cca co sa oplati viac... len tak zbezne ked sa na to pozrem, rozdiel moze byt pri 0,13 AS teoreticky aj 2 ticky, co moze byt celkom dost pokial tam procne crit
inak jedna celkom zaujimava vec ktoru by som z toho rad vytiahol a o ktorej som nevedel a tiez celkom asi ovplyvnuje ww barba a celu tuto polemiku...
"When dual-wielding, tornado tick frequency depends on the attacks per second (aps) of the last weapon swung before using Sprint."
neviem na kolko je to pravdive, kedze cely cas sa hovorilo ze je to len z offhandu, ale budiz
tak pokial sa niekomu chce, pomocou tych tabuliek atd by to malo ist vypocitat cca co sa oplati viac... len tak zbezne ked sa na to pozrem, rozdiel moze byt pri 0,13 AS teoreticky aj 2 ticky, co moze byt celkom dost pokial tam procne crit
inak jedna celkom zaujimava vec ktoru by som z toho rad vytiahol a o ktorej som nevedel a tiez celkom asi ovplyvnuje ww barba a celu tuto polemiku...
"When dual-wielding, tornado tick frequency depends on the attacks per second (aps) of the last weapon swung before using Sprint."
neviem na kolko je to pravdive, kedze cely cas sa hovorilo ze je to len z offhandu, ale budiz
Re: WW barbar - patch 1.0.5
Nevím - že tornáda tikaj podle AS offhandu rozebíral už kriparian tušim. Pokud by bylo pravdou, že to tiká podle výše uvedené věty tak je pak všechno jedno a v mainu je nutné mít vždy silnější zbraň. Protože těžko hrát tak, že sleduješ neustále kterou zbraní si zrovna hitnul a podle toho pouštíš sprint, zvlášť během WW si to neumim moc představit:D