Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Ty změny co nastaly mi nevadí. Aukce vpohodě, oporoti dvojce výhoda v tom, že nalezený předměty co se mi nehodí pohodlně směním za zlato a pak si koupím co potřebuju, narozdíl od dvojky kde se musely řešit složitě výměny, vlastně kvůli tomu sem ani nic moc neměnil. Ale v konečným důsledku je to to samý - tak jako tak hledáte dobrý předměty. A je fuk, jestli to budete měnit za zlato nebo přímo za něco co se hodí na vaši postavu.
Dvojka mně možná víc vtáhla do děje, ale to klidně může bejt tím, že to vyšlo před dvanácti lety a prostě sem to tehdy vnímal jinak než bych to vnímal dneska, těžko říct.
Systém skillů mně vyhovoval víc v D2, ale to spíš proto, že sem na to byl roky zvyklej. V D3 to beru jako zajímavou změnu. Ono stejně si každej jel skilly tak jak byl zvyklej u tý který postavy a začátečník si aspoň nemůže s*at postavu blbým rozdělením bodů. Stat points jsou mi jedno, ty bych dost možná rozděloval stejně jako to za mně dělá hra.
Stejnětak je mi jedno grafika, hlavní je, že se nesnažili to předělat do nějakýho zvrácenýho 3D a vpodstatě je to stejný jako D2.
Co mně ale štve, tak ta nutnost bejt online. Ne vždycky sem na netu a zrovna dneska mně připojení trochu zahaprovalo a vyhodilo mně to ze hry (mám ADSL). Ale zas chápu, že se musí nějak bránit pirátství, vývoj takové hry něco stojí a oni na tom prostě musí vydělat, že. Lidi si za to můžou sami, kdyby si to kupovali a nekradli, nedopadlo by to tak To neberte tak, že bych chtěl moralizovat, nějakou originálku sem si koupil naposled asi před deseti rokama, když nepočítám D3
Diablo III se často přirovnává k nějakýmu Torchlight 1,2. Tak sem si to jen tak ze zajímavosti stáhnul. No, já osobně v tom vidím nepovedenej pokus o kopii Diabla nebo hodně blbou parodii. Fakt mně to nebavilo
Dvojka mně možná víc vtáhla do děje, ale to klidně může bejt tím, že to vyšlo před dvanácti lety a prostě sem to tehdy vnímal jinak než bych to vnímal dneska, těžko říct.
Systém skillů mně vyhovoval víc v D2, ale to spíš proto, že sem na to byl roky zvyklej. V D3 to beru jako zajímavou změnu. Ono stejně si každej jel skilly tak jak byl zvyklej u tý který postavy a začátečník si aspoň nemůže s*at postavu blbým rozdělením bodů. Stat points jsou mi jedno, ty bych dost možná rozděloval stejně jako to za mně dělá hra.
Stejnětak je mi jedno grafika, hlavní je, že se nesnažili to předělat do nějakýho zvrácenýho 3D a vpodstatě je to stejný jako D2.
Co mně ale štve, tak ta nutnost bejt online. Ne vždycky sem na netu a zrovna dneska mně připojení trochu zahaprovalo a vyhodilo mně to ze hry (mám ADSL). Ale zas chápu, že se musí nějak bránit pirátství, vývoj takové hry něco stojí a oni na tom prostě musí vydělat, že. Lidi si za to můžou sami, kdyby si to kupovali a nekradli, nedopadlo by to tak To neberte tak, že bych chtěl moralizovat, nějakou originálku sem si koupil naposled asi před deseti rokama, když nepočítám D3
Diablo III se často přirovnává k nějakýmu Torchlight 1,2. Tak sem si to jen tak ze zajímavosti stáhnul. No, já osobně v tom vidím nepovedenej pokus o kopii Diabla nebo hodně blbou parodii. Fakt mně to nebavilo
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Tak mě hra bavila jenom za začátku, a to jen kvůli příběhu... čekal jsem na nějaký zvrat, kdy mě začne bavit hra samotná, ale ten bohužel nenastal...
D1 i D2 se snažilo upoutat hratelností, takže od D3 jsem očekával to samé... vypadá to tak, že prvek hratelnosti přejal Torchlight 2, a D3 se soustředilo hlavně na grafiku a aukci, což je trochu škoda...
Ale jak už jsem psal mockrát - ještě uvidíme
D3 není ve finální verzi, na ní si ještě chvíli počkáme... každý patch dokáže "překopat" hru strašným způsobem, takže já čekám až se to nějak "ustálí"...
D2 s D3 spolu porovnávat nelze, protože každá z těchto her vyniká něčím jiným, dělali na tom jiní lidi... prostě společné mají jenom jméno a příběh, žádnou jinou podobnost v nich nenalézám...
D1 i D2 se snažilo upoutat hratelností, takže od D3 jsem očekával to samé... vypadá to tak, že prvek hratelnosti přejal Torchlight 2, a D3 se soustředilo hlavně na grafiku a aukci, což je trochu škoda...
Ale jak už jsem psal mockrát - ještě uvidíme
D3 není ve finální verzi, na ní si ještě chvíli počkáme... každý patch dokáže "překopat" hru strašným způsobem, takže já čekám až se to nějak "ustálí"...
D2 s D3 spolu porovnávat nelze, protože každá z těchto her vyniká něčím jiným, dělali na tom jiní lidi... prostě společné mají jenom jméno a příběh, žádnou jinou podobnost v nich nenalézám...
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Také doufám, že se Blizzard vzpamatuje a dojde k radikálnímu potlačení nutnosti aukce. Jen se bojím, jestli lze vůbec u D3 změnit směr. Technicky i v rámci rozhodování vedeni Blizzardu.
Odesláno z Galaxy Nexus
Odesláno z Galaxy Nexus
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Stejné prostředí, akty, nepřátelé, hrdinové, typy předmětů, dlouhodobé patchování s přidáváním nových věcí .. nechápu, jak někdo může napsat, že to srovnávat nelze.ZOMB píše: prostě společné mají jenom jméno a příběh, žádnou jinou podobnost v nich nenalézám...
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
hrál jsi vůbec D2? nechápu jak můžeš napsat že D2 a D3 maj stejný hrdiny, nepřátele nebo prostředí...hrdinové jsou naprosto ale naprosto odlišní...jediný co je podobný je snad jen Barrbarrian...z nepřátel nějakej ten boss...ale to je vše...mechanika hry (staty skilly) drop systém...magic find systém atd...vše je naprosto jiné a s D2 to nemá naprosto nic společného...co nechápu je jak někdo může napsat že D3 a D2 maj něco společnýho...ty dvě hry NELZE srovnávat...můžeš srovnat T2 a D2 který maj trochu podobný mechaniky a styl hry...D3 je úplně někde jinde...sry za OT
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Tohle vše se váže k příběhu...Houp píše: Stejné prostředí, akty, nepřátelé, hrdinové, typy předmětů
tj, tohle mají taky společnéHoup píše:dlouhodobé patchování s přidáváním nových věcí
na to jsem zapomněl
Jedná se mi spíš o mechanismy ve hře, kterých májí teda víc společného D1 s D2 než D2 s D3...
D3 se narozdíl od D2 vydalo cestou MMO (nebo mě to tak přijde) - aukce, online-only, nemožnost moddingu... a argument, že to je ochrana proti pirátům - to si snad děláte srandu?
U D3 nemám takový ten pocit, že mě baví to hrát... jak psal Attia (asi v jiném topicu), šlo zhruba o tohle:
hra má být zábavná, má mě bavit sama o sobě... to se mi u D3 nestalo
V D3 je bráno všechno moc vážně - to je asi z velké míry způsobeno RMAH, které tam podle mě vůbec nepatří...
A argumenty typu: v D2 probíhaly taky takovéhle obchody zcela běžně... mě vůbec nezajímají, protože takovéhle obchody mě nikdy nelákaly a stejně jsem většinou hrál single (což mimochodem v D3 ani nejde)
Jdu na D2, užívat si nulové odezvy a požitku z hraní
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Tak třeba já si D3 kvůli tomu koupil Takže u mně to fungovalo A asi jsem nebyl jedinej...ZOMB píše:a argument, že to je ochrana proti pirátům - to si snad děláte srandu?
)
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Mám stejný dotaz. Hrál jsi?Attia píše:hrál jsi vůbec D2?
Řekni mi nějakou originální potvoru v D3? Vždyť je to jak pěst na oko. (samozřejmě jsou i originální potvory, neber dotaz doslova)
Např. první akt - zombíci, "ježci", kozolidi, padlí...
Druhý akt - házeči flašek, hmyz, serpents, ti co po smrti udělají obláček jedu..
Třetí akt - samovybuchující, ti co útočí skrz zem na dálku..
Atd. nepřátelé jsou opravdu stejní.
Hrdinové - já tam furt vidím barbara, druida+nekromancera, amazonku+assassinku, kouzelnici, paladina se zbraní assassinky.
Nemůžeš srovnávat Diablo s Falloutem, či sérií Might and Magic (přestože se někteří o to pokouší se slovy "Diablo 2 bylo RPG"), ale srovnávní D2 a D3 je prostě na místě.
Vůbec netvrdím, že to jsou stejné hry, ale přijde mi úplná blbost říct, že to nejde srovnávat. Vždyť jsi se sám pokoušel o srovnání minulý příspěvek.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Nápodobně. I když D2 mám již také originál. Mmch díky častému patchování originální hry budou vždy piráti pozadu. Mám skoro konspirační teorii, že to předělávaj tak hodně proto, aby to byla další "ochrana proti pirátům".antihero píše:Tak třeba já si D3 kvůli tomu koupil Takže u mně to fungovalo A asi jsem nebyl jedinej...ZOMB píše:a argument, že to je ochrana proti pirátům - to si snad děláte srandu?
)
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
D2 mám nahraných víc než by bylo zdrávo...jak SP tak MP...u těch monster se teda musím asi omluvit, pokud je to tak jak píšeš, protože jsem hrál jen betu a pak full verzi chvíli u kámoše a dohrál jsem to jen cca na konec prvního aktu. možná je to tím že jsem to hrál jen chvíli ale to že jsou tam tyhle podobnosti (v prvním aktu) mi vůbec nepřišlo. Možná by to bylo jiný po více odehraných hodinách.
Ale cco se týče hrdinů, myslím že tady si tu podobnost spíše ty vnucuješ...protože napsat že jsou stejný nebo podobný protože ti někdo připomíná paladina se zbraní assy...to už je trochu dost mimo mísu...Možná je to zas tím že máš za ty postavy nahraný daleko víc a připomínáj ti to daný skilly postav, v tom zž jsem zase já mimo obraz. Ale osobně si myslím že charactery v D2 a D3 jsou úplně jinde.
Jde o to co chceš v těch dvou hrách srovnávat. Srovnávat lze jakýkoli hry samozřejmě, otázkou je jaký faktor v tý hře srovnáváš. Ale z globálního pohledu je pro mě D2 a D3 neporovnatelný (možná jen můj osobní dojem), protože D3 se vydalo úplně jiným směrem než bylo nasměrovaný D2. Samozřejmě neříkám že to musí být nutný zlo, někdo to uvítal, někdo ne. Mě osobně D3 nesedí z mnoha důvodů.
Když jsem slyšel že pracují na D3, doufal jsem že se více budou držet dvojky. Nový charactery jsou super, ale stat systém a skill systém se mohl víc podobat D2, jen ho zdokonalit. ale to už je ta stará debata kde někomu se to takhle líbí, jinýmu ne...
Nemluvě o možnosti hrát offline nebo jen online...tady je to pro mě obrovský mínus. Kdyby vydaly třeba nějakou spešl edici která by obsahovala jen SP/LAN hraní třeba o pár stovek levnější, s kterou by nebylo možné se připojit na BN, myslím že by si tím hodně zvedly popularitu a prodej.
Ale cco se týče hrdinů, myslím že tady si tu podobnost spíše ty vnucuješ...protože napsat že jsou stejný nebo podobný protože ti někdo připomíná paladina se zbraní assy...to už je trochu dost mimo mísu...Možná je to zas tím že máš za ty postavy nahraný daleko víc a připomínáj ti to daný skilly postav, v tom zž jsem zase já mimo obraz. Ale osobně si myslím že charactery v D2 a D3 jsou úplně jinde.
Jde o to co chceš v těch dvou hrách srovnávat. Srovnávat lze jakýkoli hry samozřejmě, otázkou je jaký faktor v tý hře srovnáváš. Ale z globálního pohledu je pro mě D2 a D3 neporovnatelný (možná jen můj osobní dojem), protože D3 se vydalo úplně jiným směrem než bylo nasměrovaný D2. Samozřejmě neříkám že to musí být nutný zlo, někdo to uvítal, někdo ne. Mě osobně D3 nesedí z mnoha důvodů.
Když jsem slyšel že pracují na D3, doufal jsem že se více budou držet dvojky. Nový charactery jsou super, ale stat systém a skill systém se mohl víc podobat D2, jen ho zdokonalit. ale to už je ta stará debata kde někomu se to takhle líbí, jinýmu ne...
Nemluvě o možnosti hrát offline nebo jen online...tady je to pro mě obrovský mínus. Kdyby vydaly třeba nějakou spešl edici která by obsahovala jen SP/LAN hraní třeba o pár stovek levnější, s kterou by nebylo možné se připojit na BN, myslím že by si tím hodně zvedly popularitu a prodej.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
S tím monkem souhlasím, ten je dost odlišný - tam už jsem musel být dost kreativní . Ale zbytek tam ty základy má. Barbar prakticky jen melee, witchdoctor pety, demon hunter luk a pasti...Věřím, že mám nahráno míň než ty u D2, prakticky já hrál jen za kouzelnici, ostatní jsem dohrál jen normal/případně nightmare.
Teď jsem znovu zkusil D2 a osobně vidím jen jednu věc, co u D3 vyloženě "podělali". A to jsou předměty. Stat/skill systém je o osobním názoru, mě se třeba možnost měnit skilly dost líbí (a navíc je to nutnost vzhledem k jejich radikálním změnám po patchích) Pak vidím v D3 spoustu super vychytávek - zrušení svitků, zrušení nutnosti vracet se pro mrtvolu, alespoň základní porovnávání předmětu bez jejich nasazení, automatické sbírání zlata, stackování lahviček apod. I možnosti buildů mi přijdou v D3 zajímavější(tohle je dost subjektivní, vím), ale ty předměty. OK, je tu AH, což na jednu stranu vítám, ale na druhou stranu to s sebou přineslo spoustu negativ. Než jsem si D3 koupil, tak jsem čekal, že třeba sám sesbírám 4/5 ze setu a ten pátý si už dokoupím. Hmm, omyl. Nepadl mi ani jeden setový předmět za cca 200hodin hry. Legendárek mi padlo za tu dobu celkem 5, žádná neměla cenu ani 100 000. Na jednu stranu si nemyslím, že je to jen smůla(dle mě tam mají bug), ale i kdyby to bylo jen o náhodě a smůla, tak je to dle mě špatně. S AH je tu další věc - je mnohem pravděpodobnější, že padne top věc jednomu z milionů ostatních hráčů než tobě - tak si to koupíš na AH, ale pak už je prakticky nemožné dropnout něco, co tě vylepší. Otázka, jestli by pomohlo omezení, kdy by každý mohl prodat a koupit jen jednu věc za den/100 zabitých elitek.
Ale ok, dle mě porovnávat lze, dle tebe jsou od sebe ty hry moc odlišné. Asi nemá smysl si navzájem nutit názor toho druhého.
Teď jsem znovu zkusil D2 a osobně vidím jen jednu věc, co u D3 vyloženě "podělali". A to jsou předměty. Stat/skill systém je o osobním názoru, mě se třeba možnost měnit skilly dost líbí (a navíc je to nutnost vzhledem k jejich radikálním změnám po patchích) Pak vidím v D3 spoustu super vychytávek - zrušení svitků, zrušení nutnosti vracet se pro mrtvolu, alespoň základní porovnávání předmětu bez jejich nasazení, automatické sbírání zlata, stackování lahviček apod. I možnosti buildů mi přijdou v D3 zajímavější(tohle je dost subjektivní, vím), ale ty předměty. OK, je tu AH, což na jednu stranu vítám, ale na druhou stranu to s sebou přineslo spoustu negativ. Než jsem si D3 koupil, tak jsem čekal, že třeba sám sesbírám 4/5 ze setu a ten pátý si už dokoupím. Hmm, omyl. Nepadl mi ani jeden setový předmět za cca 200hodin hry. Legendárek mi padlo za tu dobu celkem 5, žádná neměla cenu ani 100 000. Na jednu stranu si nemyslím, že je to jen smůla(dle mě tam mají bug), ale i kdyby to bylo jen o náhodě a smůla, tak je to dle mě špatně. S AH je tu další věc - je mnohem pravděpodobnější, že padne top věc jednomu z milionů ostatních hráčů než tobě - tak si to koupíš na AH, ale pak už je prakticky nemožné dropnout něco, co tě vylepší. Otázka, jestli by pomohlo omezení, kdy by každý mohl prodat a koupit jen jednu věc za den/100 zabitých elitek.
Ale ok, dle mě porovnávat lze, dle tebe jsou od sebe ty hry moc odlišné. Asi nemá smysl si navzájem nutit názor toho druhého.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
jak říkám ono jde asi hlavně o to o čem konkrétním se bavíš a co přesně srovnáváš. To že jsou podobnosti s D2 u postav si myslím že je taky tím jak moc od toho očekáváš. a jak moc inovativní by měli bejt, protože pokud se to má držet nějakýho stylu podobnýho z D2 tak NELZE vymyslet postavy tak aby byly naprosto jiný. A tohle se jim myslím povedlo suprově. I když tam možná vidíš nějaký podobnosti, tak v rámci udržení žánru a stylu Diabla myslím že v různorodosti charakteru odvedli dobrou práci.
Co se týče skillů nelíbí se mi že to je tak moc volné a ty se můžeš pomocí "dvou kliknutí" přeorientovat na naprosto jinej build. Líbilo by se mi kdyby to trochu aspoň omezily. Třeba že by sis vybral ze tří větví jednu dominantní která by tě nějak charakterizovala a směřovala a pak v rámci jedný větve by ses pak už moh pohybovat volně a měnit skilly jako je tomu teď. o že máš ten pohyb naprosto volnej se mi nelíbí. Ale jak říkáš je to subjektivní pocit...
AH bych omezil množstvím nabídek. Např tak, že by každej hráč mohl mít aktivní třeba 3 prodeje. Další item do aukce by mohl vložit až po tom co by se mu uvolnil další pomyslnej slot na prodej. Tím by se aukce protřídila na ty nejlepší itemy který by byly sakra drahý a tím pádem by to lidi víc donutilo hrát na sebe než se spoléhat na aukci.
tomu už je ale zase podřízen drop itemů, samozřejmě...
Co se týče skillů nelíbí se mi že to je tak moc volné a ty se můžeš pomocí "dvou kliknutí" přeorientovat na naprosto jinej build. Líbilo by se mi kdyby to trochu aspoň omezily. Třeba že by sis vybral ze tří větví jednu dominantní která by tě nějak charakterizovala a směřovala a pak v rámci jedný větve by ses pak už moh pohybovat volně a měnit skilly jako je tomu teď. o že máš ten pohyb naprosto volnej se mi nelíbí. Ale jak říkáš je to subjektivní pocit...
AH bych omezil množstvím nabídek. Např tak, že by každej hráč mohl mít aktivní třeba 3 prodeje. Další item do aukce by mohl vložit až po tom co by se mu uvolnil další pomyslnej slot na prodej. Tím by se aukce protřídila na ty nejlepší itemy který by byly sakra drahý a tím pádem by to lidi víc donutilo hrát na sebe než se spoléhat na aukci.
tomu už je ale zase podřízen drop itemů, samozřejmě...
- delosombres
- Wraith
- Příspěvky:163
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
New Game, waypoint, teleport, telport, teleport, 1 skill spam, spam, spam, save and exit. Nice skill.Javurek píše:Ano někdo možná řekně že kdybych chodil se 400 mf tak ybch toho našel víc, jenže to by tahle hra musela být o skillu hráče jako d2, aby člověk s takovým mf mohl farmit a nebyl mrtvej každej 5m sekund když nemá top věci.
Líbí se mi, jak tu nikdo nezmiňuje RW itemy v D2 (což byl peak end-gamu) a porovnává se jen drop unikátů vs legendárek. Unikáty sice padaly víc, ale nejsilnější itemy byly RW a ty měly drop (socket item + ethereal + runy) snad horší, než v D3. Co se týče tvrzení, že Diablo není a nebylo o tradu, tak na to říkám jasně babi - a proto v Diablu 2 byla vytvořena měna samotnými hráči - SoJs a PGems. Lidi typu lakai očividně nemají páru, o čem mluví.
Co se týče reakcí na AH vs drop rate, tak tady jsem se jen utvrdil. Kouzlo logických klamů je právě v tom, že nejdou snadno prohlédnout. Protože historické předměty a umělecká díla v reálném světě byly vytvořeny a jejich cena upravena kvůli existenci aukce, že ano babi. A já hlupák si vždy myslel, že aukce už z podstaty věci slouží k tomu, abych sehnal něco, co mě zajímá a co běžným způsobem nelze sehnat. Teď se stačí jen trochu logicky zamyslet a zeptat se sám sebe, jestli aukce existuje kvůli těmto vzácným předmětům nebo obráceně.
Ano a tady je příklad špatné logiky. Protože něco, co je superkvalitní a zároveň přeplněné a za babku, už nemůže být superkvalitní, protože to nikoho nezajímá, že ano, babi...lakai píše:"AH je dělaný na nízký drop rate" - jako nezlob se na mě,ale to je tak trochu blbost ne? Drop rate je přizpůsoben aukci, tedy se snahou, aby se aukce nepřeplňovala superkvalitními věcmi za babku, proto je DR tak nízký.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you. -Friedrich Nietzsche-
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Nechápu co řešíš s runovejma slovama, to bylo v diablu navíc, v Diablu 3 to není vůbec. Nejsilnější itemy určitě RW nebyly. U některých částí výbavy možná, u spoustu však vůbec ne. Na battle netu jsem hrál několik let a snad nikdy jsem sojema nic neplatil ani neviděl obchod kde by jimi někdo za něco platil. Drtivá většina věcí se platila runami. Možná se tím platilo někdy před datadiskem, tady to ale nikdo neporovnává s čistou d2 bez patchů a datadisku.
Např moje Fire ball sorcka: Static, Teleport, Fireball, Meteor, Frozen armor, to je 5 aktivních skillů které jsem používal. O jeden méně než v d3. A bylo spousty postav kdese těch skillů používalo daleko víc.
K Aukci bych chtěl ještě napsat to, že tu hru taky moc nevylepšila. Nejdřív jsem si myslel jak to bude super, ale obchodvat s výbavou za gemy nebo runy bylo prostě lepší, lidi mezi sebou více komunikovali, smlouvaly, dělali množstevní slevy dávalos e free atd. Tohle v d3 vůbec není. Na to že to udělali jako Onliny only, tak je to pořádnej fail, protože v diablu 2 spolu byli lidé mnovem víc v kontaktu.
Co to má společného s tím co jsem psal? V diablu 3 nové hry zakládáš taky a co se týče popužívání skillů, já to vidím tak nějak stejně jako v d2, u některých postav jsem používal méně skillů, u některých více. Ve 2 to bylo na hráče jen trochu složitější, že si je klávesama musel přepínat. Ti to teda napíšu ještě jednou. Skill hráče byl v diablu 2 hlavně v těchto věcech: znalost dropu, umět se pohybovat a správně používat skilly a vědět co na sobě nosit. V diablu 3 zbylo jen to používání skillů a co na sebe(loh,cc atd). Znalost dropu se kamsi vytratila a uhýbání zásahům zabili tím systémem, že tě nepřítel zasáhne i když už jsi pár metrů od něj. Když to aplikuju na to tvé Wp-teleport-teleport -spam, tak hráč se skillem proportoval Hardcore baalrun, zatímco hráče beze skillu tam ripnul nebo vůbec nechtěl ani zkusit. A samozřejmě beru že měli výbavu na stejné úrovni.delosombres píše:New Game, waypoint, teleport, telport, teleport, 1 skill spam, spam, spam, save and exit. Nice skill.
Např moje Fire ball sorcka: Static, Teleport, Fireball, Meteor, Frozen armor, to je 5 aktivních skillů které jsem používal. O jeden méně než v d3. A bylo spousty postav kdese těch skillů používalo daleko víc.
K Aukci bych chtěl ještě napsat to, že tu hru taky moc nevylepšila. Nejdřív jsem si myslel jak to bude super, ale obchodvat s výbavou za gemy nebo runy bylo prostě lepší, lidi mezi sebou více komunikovali, smlouvaly, dělali množstevní slevy dávalos e free atd. Tohle v d3 vůbec není. Na to že to udělali jako Onliny only, tak je to pořádnej fail, protože v diablu 2 spolu byli lidé mnovem víc v kontaktu.
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:67
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Tatotakto#2253
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Povodne to mal byt ovela dlhsi prispevok, ale nechce sa mi to tu nejako podrobne rozoberat ,tak to tu postnem dost osekane.
Ja uz som to tu niekde cital odniekoho, ze sa neda uhnut utoku. Nechcem nejako provokovat, ale ja klasicky smyknem myskou spravim ukrok, priserka capne mimo mna . Funguje mi to normalne s babarom aj s wizom (s DH nehram len na neho vesiam veci ked uz je na 60), dalsie postavy nemam na inferne, tym padom neviem posudit.
Ohladom farmenia , je to lepsie ako to bolo, preliezas cele akty a nerobis 20sec boss runy ako v D2. Co sa tyka pouzivania skillov v D2 aj v D3 je to primitivne jednoduche, preto sa mi cela seria Diablo paci, da sa pri tom oddychnut - je to moj pocit nakolko hravam aj nieco ine, kde sa mi pocet klaves na ovladanie vratane bindov mota cez 30 klaves.
Aukcia z mojho pohladu jednoznacne +. Teraz sa v nej da uz pekne orientovat . Popadali aj ceny predmetov ,z jednej strany dobre z inej strany nie velmi dobre , ze sa tak stalo .
Na uplny zaver ohladom padu cien AH - nie ze to hra malo hracov, ale tlacitko CANCEL .
A s tym stromovym clovekom co ma prispevok vyssie nesuhlasim v nicom
Ja uz som to tu niekde cital odniekoho, ze sa neda uhnut utoku. Nechcem nejako provokovat, ale ja klasicky smyknem myskou spravim ukrok, priserka capne mimo mna . Funguje mi to normalne s babarom aj s wizom (s DH nehram len na neho vesiam veci ked uz je na 60), dalsie postavy nemam na inferne, tym padom neviem posudit.
Ohladom farmenia , je to lepsie ako to bolo, preliezas cele akty a nerobis 20sec boss runy ako v D2. Co sa tyka pouzivania skillov v D2 aj v D3 je to primitivne jednoduche, preto sa mi cela seria Diablo paci, da sa pri tom oddychnut - je to moj pocit nakolko hravam aj nieco ine, kde sa mi pocet klaves na ovladanie vratane bindov mota cez 30 klaves.
Aukcia z mojho pohladu jednoznacne +. Teraz sa v nej da uz pekne orientovat . Popadali aj ceny predmetov ,z jednej strany dobre z inej strany nie velmi dobre , ze sa tak stalo .
Na uplny zaver ohladom padu cien AH - nie ze to hra malo hracov, ale tlacitko CANCEL .
A s tym stromovym clovekom co ma prispevok vyssie nesuhlasim v nicom
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tato ... hero/67321Thulle píše: Řekni nám kolik ti je. Protože takhle hodnotit titul může opravdu jen člověk, kterému je pod 15. My se tu snažíme ty tituly racionálně zhodnotit.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Souhlasit nemusíš, napsal jsem fakta , jak to v Diablu 2 fungovalo .)
20 Sekundové Boss runy tě nikdo nenutil chodit .), klidně si mohl v jedné hře chodit víc jak 8 lokací, kde padalo vše ze hry.
S tím hitování mobů si to vyzkoušej, doběhni k mobovi, nech ho napřáhnout a než jeho úder dopadne tak odběhni a uvidíš že tě to zasáhne. Tak jako střely, ty tě kolikrát zasáhnou i když logika říká, že je lbost aby tě zasáhla. Nevím jakým stylem jsi hrával diablo 2, já byl zvyklej se vyhybat zásahům od mobů docela dost .), někteří lidé jen stáli a moc to neřešili Takže rozdíl jsem poznal hned když jsem diablo 3 vyzkoušel, že se mi tenhle systém fakt nelíbí.
Hlavní je, že se blizzard snaží hru stále vylepšovat, i když ne úplně stylem který by někteří hardcore fandové d2 uvítali .) Hlavně aby už byl patch 1.0.5.
20 Sekundové Boss runy tě nikdo nenutil chodit .), klidně si mohl v jedné hře chodit víc jak 8 lokací, kde padalo vše ze hry.
S tím hitování mobů si to vyzkoušej, doběhni k mobovi, nech ho napřáhnout a než jeho úder dopadne tak odběhni a uvidíš že tě to zasáhne. Tak jako střely, ty tě kolikrát zasáhnou i když logika říká, že je lbost aby tě zasáhla. Nevím jakým stylem jsi hrával diablo 2, já byl zvyklej se vyhybat zásahům od mobů docela dost .), někteří lidé jen stáli a moc to neřešili Takže rozdíl jsem poznal hned když jsem diablo 3 vyzkoušel, že se mi tenhle systém fakt nelíbí.
Hlavní je, že se blizzard snaží hru stále vylepšovat, i když ne úplně stylem který by někteří hardcore fandové d2 uvítali .) Hlavně aby už byl patch 1.0.5.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Dle mého názoru se jim jen nepovedla RMAH a to především možnost koupit si goldy což podle mně docela zabíjí ekonomiku.
Jinak D3 srovnávat s D2 nemá cenu protože v D2 nebylo tolik možností narozdíl od D3 kde se blizzard mohl vyblbnout a připravit tak hráčské komunitě víc zábavy než tomu bylo u D2 kde se opravdu chodilo buďto jen nudné BH které po pár letech a resetech přestalo bavit popřípadě 20s runy na andy/mefa/pindla/councily atd...
Takže vtomhle to aspoň u D3 žije kde jdete třeba i půl hoďky jeden run. Jako další co se týče Attributu a Skillu tak to docela zabily protože vtom už mi to přijde stejně trapné jako u WoW kde záleží jen na těch top spellech co máte a výbavě nikoliv o vlastním rozvržení buildu a možnosti zvolit si jakým směrem se má vaše postava ubírat prostě tam schází ta možnost naflákat vše do vitality nebo do str a dalších attributů.
A kdyby chtěl někdo říkat že kdyby se mohli dávat attributy a skilly tak jak v d2 tak by to bylo jen o expeni dokolečka tak za sebe říkám že to ktomu prostě patří poučit ze svých chyb u předchozí postavy a snažit se ji dotáhnout k dokonalosti a ne jen bezhlavě tam něco naklikat nebo v nynějším případě udělat 60tku hodit si veci a tím to pro vás hasne už jen proto že 90% populace na serveru využívá u každé postavy stejnej build.
A na závěr bych jen dodal že už všichni jdeme moc do Offu protože tohle má být o tom kdo eště hraje a kdo ne takže na toto založit topic s názvem názory na vývoj D3.
Jinak D3 srovnávat s D2 nemá cenu protože v D2 nebylo tolik možností narozdíl od D3 kde se blizzard mohl vyblbnout a připravit tak hráčské komunitě víc zábavy než tomu bylo u D2 kde se opravdu chodilo buďto jen nudné BH které po pár letech a resetech přestalo bavit popřípadě 20s runy na andy/mefa/pindla/councily atd...
Takže vtomhle to aspoň u D3 žije kde jdete třeba i půl hoďky jeden run. Jako další co se týče Attributu a Skillu tak to docela zabily protože vtom už mi to přijde stejně trapné jako u WoW kde záleží jen na těch top spellech co máte a výbavě nikoliv o vlastním rozvržení buildu a možnosti zvolit si jakým směrem se má vaše postava ubírat prostě tam schází ta možnost naflákat vše do vitality nebo do str a dalších attributů.
A kdyby chtěl někdo říkat že kdyby se mohli dávat attributy a skilly tak jak v d2 tak by to bylo jen o expeni dokolečka tak za sebe říkám že to ktomu prostě patří poučit ze svých chyb u předchozí postavy a snažit se ji dotáhnout k dokonalosti a ne jen bezhlavě tam něco naklikat nebo v nynějším případě udělat 60tku hodit si veci a tím to pro vás hasne už jen proto že 90% populace na serveru využívá u každé postavy stejnej build.
A na závěr bych jen dodal že už všichni jdeme moc do Offu protože tohle má být o tom kdo eště hraje a kdo ne takže na toto založit topic s názvem názory na vývoj D3.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
v d3 se dá v pohodě vyhýbat, jedinej nelogickej dosah maj kostlivci jak sou v kobce před ghomem
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:67
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Tatotakto#2253
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Javor: - napisal si mylne fakta.
- kto Ti povedal , ze som ich nechodil.
- asi to hram rychlejsie , alebo si to neviem vysvetlit preco ma netrafia a Teba hej , ako ozaj to nechapem.
- nech vylepsuju, nieco v tej praci robit musia - to ze niektore vylepsenia niekomu sadnu, inemu nie, je normalne o tom tu je zbytocne pisat.
TrackThor : To som tu pisal a vlastne vidim ze aj Tebe to funguje .V pohode ide uhnut, islo to v D2 ide to aj v D3 , fakt nechapem ako niekto uhnut nevie, ale nemam to chut nejako riesit.
- kto Ti povedal , ze som ich nechodil.
- asi to hram rychlejsie , alebo si to neviem vysvetlit preco ma netrafia a Teba hej , ako ozaj to nechapem.
- nech vylepsuju, nieco v tej praci robit musia - to ze niektore vylepsenia niekomu sadnu, inemu nie, je normalne o tom tu je zbytocne pisat.
TrackThor : To som tu pisal a vlastne vidim ze aj Tebe to funguje .V pohode ide uhnut, islo to v D2 ide to aj v D3 , fakt nechapem ako niekto uhnut nevie, ale nemam to chut nejako riesit.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tato ... hero/67321Thulle píše: Řekni nám kolik ti je. Protože takhle hodnotit titul může opravdu jen člověk, kterému je pod 15. My se tu snažíme ty tituly racionálně zhodnotit.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Tatotakto píše:- kto Ti povedal , ze som ich nechodil.
Sám jsi o tom psal tak jsem na to reagoval. Pokud jsi je nechodil, tak pak nechápu proč to vůbec píšeš, když víš že se chodilo taky hafo lokací v jedné hře a ne jen tohle, ty jsi to tak podal, že to vyznělo, že se v d2 chodilo jen tohle.Tatotakto píše: preliezas cele akty a nerobis 20sec boss runy ako v D2.
Je jedno jak rychle to hraješ .) prostě to takhle funguje, je jedno jaká je tvoje zkušenost, nebo co si myslíš. Já a spoustu dalších lidí to víme, máme to odzkoušené a hlavně .) Blizzard sám řekl, že to takhle funguje a že to není bug, ale schválně.