Nadcházející patch 105

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
walker
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:evangelion01#2981
Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od walker » 22.09.2012, 02:21 hod.

zdravím,

může mě někdo vysvětlit prosím toto?

Sprint

Skill Rune – Run Like the Wind

Proc coefficient reduced from 0.2 to 0.08


bude to mít vlivna run/WW barbara?
díky.

Marous
Fallen Shaman
Příspěvky:83
BattleTag:Marous#1984

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Marous » 22.09.2012, 02:48 hod.

Nevim jestli na run ale bude to mit velky dopad na Loh.(Mnohem mene te to bude healovat)
Profil,:Maruska
aktualne goldu: 30mil
prodano RMAH: 740e

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od HELLERcz » 22.09.2012, 08:33 hod.

Monster power novinka ... vyšší číslo se nerovná více expů paragonu ? :/
Obrázek

Uživatelský avatar
Petros
Doom Knight
Příspěvky:511

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Petros » 22.09.2012, 11:54 hod.

Další várka informací o testovaném novém patchi:

http://us.battle.net/d3/en/blog/7155881 ... -9_21_2012

Uživatelský avatar
Jojo WD
The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Jojo WD » 22.09.2012, 12:02 hod.

Hmm mohol by to ajniekto prelozit :) vopred dakujem.
Obrázek

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Drakkari » 22.09.2012, 12:15 hod.

Expy ve vyšších monster power se nebudou pro paragon zvyšovat, pouze expy pro levely 1-59.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od HELLERcz » 22.09.2012, 12:37 hod.

Tož to abych si nafarmil Leoric Signet .. :)
Obrázek

TrackThor
Doom Knight
Příspěvky:491

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od TrackThor » 22.09.2012, 12:54 hod.

a nebo udělal ten novej ring :)
Obrázek

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Drakkari » 22.09.2012, 13:03 hod.

Právě zjišťuji že hráči diabla jsou dementní retardi, už zas brečí na PTR foru, že je hra příliš těžká na monster power 10. Idioti, to vidím, že Blizz na ně dá a challenge bude zas v prdeli.

TrackThor
Doom Knight
Příspěvky:491

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od TrackThor » 22.09.2012, 13:04 hod.

nemyslim si, že v tomhle ustoupěj
Obrázek

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Drakkari » 22.09.2012, 13:14 hod.

vždy ustoupil :)

Uživatelský avatar
Rusty333
Wraith
Příspěvky:114
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Rusty#2388

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Rusty333 » 22.09.2012, 14:11 hod.

to si děláš srandu... to je fakt absurdní

Uživatelský avatar
Jojo WD
The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Jojo WD » 22.09.2012, 15:23 hod.

Drakkari píše:Právě zjišťuji že hráči diabla jsou dementní retardi, už zas brečí na PTR foru, že je hra příliš těžká na monster power 10. Idioti, to vidím, že Blizz na ně dá a challenge bude zas v prdeli.
to je je eo tom ze to ma bit tazke nechapem naco placu ked to ma byt take
Obrázek

Uživatelský avatar
Patho
Gorebelly
Příspěvky:309
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Patho#2188

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Patho » 23.09.2012, 15:13 hod.

zhrnú sa všetky informácie potom do jednej novinky na hl. stránke ? :)

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Houp » 23.09.2012, 16:31 hod.

Bohužel si dnešní hráči zvykli, že musí procházet všechno na nejtěžší obtížnost a ta nejlehčí je pro maminky na mateřské, které při hraní kojí dítě...

Když si vzpomenu na Doom 1/2, kde mi bohatě stačila druhá nejlehčí obtížnost a nikdy by mě nenapadlo si stěžovat : "Udělejte nejtěžší obtížnost těžkou jako je ta nejlehčí, abych mohl říct : Dohrál jsem to na nejtěžší obtížnost!"

Ride
Minion of Destruction
Příspěvky:993
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Moxmar#2814

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Ride » 23.09.2012, 20:03 hod.

Nerekl bych ze Doom je dobry priklad, co vim ja vsichni hrali na tu nej obtiznost, max druhou, bo tam se nerespamovali potvory. A i tak se napr 2ka dala do takovyho 20lvl projit jen s motorovkou.

ze Diablo 3 je na Inferno po 1.04 total lehky je vec jina. Ja nemam zadnyko kosice levlu60+50 a i tak jsem to narozdil od D2 doklepl v poho. V D2 jsem skoncil v 2a v kanonu, lvl 80. Trocha sklamani, snad to 1,05 trochu stiží.

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Drakkari » 24.09.2012, 01:42 hod.

jo jo 105 bude težší a taky suprový a lahůdkový patchík :D

pns
Gorebelly
Příspěvky:213

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od pns » 24.09.2012, 06:56 hod.

zvednou vam paragon level na 200? :lol:

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od HELLERcz » 24.09.2012, 07:07 hod.

To máš nějaké nové info patch notes ? ty trollíku
Obrázek

Baglik
Gorebelly
Příspěvky:283
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:baglik#2817

Re: Nadcházející patch 105

Příspěvek od Baglik » 24.09.2012, 08:42 hod.

Ride píše:Nerekl bych ze Doom je dobry priklad, co vim ja vsichni hrali na tu nej obtiznost, max druhou, bo tam se nerespamovali potvory. A i tak se napr 2ka dala do takovyho 20lvl projit jen s motorovkou.

ze Diablo 3 je na Inferno po 1.04 total lehky je vec jina. Ja nemam zadnyko kosice levlu60+50 a i tak jsem to narozdil od D2 doklepl v poho. V D2 jsem skoncil v 2a v kanonu, lvl 80. Trocha sklamani, snad to 1,05 trochu stiží.
Tak v době kdy vycházeli tyto hry byla jiná generace hráčů a obtížnosti ve hrách se s těmi současnými nedá srovnávat, když si vzpomenu na staré adventury kde byl důležitý každý rozhovor nebo rpg kde jsi půl hodiny na postavě či družině rozděloval body vlastností a po chvilce hraní si zjistil žes to nastavil špatně a mohl si začít znovu :) Ono stačí porovnat obtížnost D1 a D3 spousta současných hráčů by možná nedohrála ani normal. Hry se zjednodušují a pochybuji že se tento trend v budoucnu změní.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“