Nadcházející patch 105
Tak takhle to vypadá nakonec docela dobře. Celkově je to sice asi zase zjednodušení, ale mohlo by to vést k vyšší rozmanitosti buildů, což rozhodně podporuji.
Re: Nadcházející patch 105
nechapem preco riesa take kraviny teraz ked najvacsi problem je zase loot.. p8 nieje riesenie
Re: Nadcházející patch 105
Nikdo nemuze za to, ze ti nic nepada.
Ja opravdu nechapu lidi, co napisi, ze jim za 50 hodin a vice nepadla zadna dobra vec.
Uprime, ti lide by se meli zamyslet, co to je dobry item a normalni item. Cekat na item za 300M hned po par hodinach je opravdu s prominutim vysmech.
To se to potom nemusi jmenovat diablo3, ale freedrop3..
Timto reaguji na kolegu nademnou. (groso)
Jinak jsem nadseny zmenami. Jen to pvp tam furt neni, ale diablo 2 jsem nehral (ostuda), takze prosim do PM nejakou hodnou dusi mi vysvetlit o co tam s tim bossem a lepsim dropem nebo se mam nechat prekvapit?! :-D
Ja opravdu nechapu lidi, co napisi, ze jim za 50 hodin a vice nepadla zadna dobra vec.
Uprime, ti lide by se meli zamyslet, co to je dobry item a normalni item. Cekat na item za 300M hned po par hodinach je opravdu s prominutim vysmech.
To se to potom nemusi jmenovat diablo3, ale freedrop3..
Timto reaguji na kolegu nademnou. (groso)
Jinak jsem nadseny zmenami. Jen to pvp tam furt neni, ale diablo 2 jsem nehral (ostuda), takze prosim do PM nejakou hodnou dusi mi vysvetlit o co tam s tim bossem a lepsim dropem nebo se mam nechat prekvapit?! :-D
Re: Nadcházející patch 105
Problém dropu v D3 není, že by byl malý, ale s tím, že je evidentně zabugovaný. A je jedno ať už jde o bug v kódu, nebo bug v designu.
Někdo tu reportoval, že během ani ne minuty získal dvakrát stejný předmět se stejnými 6 staty a i stejnými 6 hodnotami. To nemůže být náhodou. Jsou tu lidé, kteří dropnou legendárku průměrně každé 3-4 hodiny hraní, ale na druhou stranu jsou tu tací, kteří oranžový předmět neviděli 100 hodin hry.
A i když pomineme tyto konspirační teorie a budeme věřit, že drop je opravdu zcela náhodný a každý má stejnou šanci na padání předmětů, tak je to stejně špatně navržené. Drop by měl být "náhodný" v rámci jednoho hráče/accountu, ne v rámci všech hráčů. Co tím myslím?
Dejme tomu, že by měl být drop +- 10 legendárek za 100 hodin hry. Ale nemělo by se stávat, že jeden hráč jich dropne za 100h 50 a dalších 5 hráčů nedropne nic. Náhoda by měla být v tom, že jeden hráč dropne prvních pět hodin každou hodinu legendárku, pak 90 hodin bez legendárky, pak třeba zase 5 hodin po jedné za hodinu a jiný hráč náhodně dostává každých +- 10 hodin legendárku.
Teď si místo dropu na hodiny představte drop na zabité potvory/otevřené truhly apod.(vynásobené koeficentem dle MF) a máte drop nadesignovaný tak, jak by to dle mě mělo být. Obecně řečeno - hráči se stejnými schopnostmi a stejným výkonem, výbavou apod. by měli být z dlouhodobějšího hlediska stejně odměňováni.
A to bohužel patch 1.0.5 asi nepřinese, tedy nějak víc hrát nezačnu.
Někdo tu reportoval, že během ani ne minuty získal dvakrát stejný předmět se stejnými 6 staty a i stejnými 6 hodnotami. To nemůže být náhodou. Jsou tu lidé, kteří dropnou legendárku průměrně každé 3-4 hodiny hraní, ale na druhou stranu jsou tu tací, kteří oranžový předmět neviděli 100 hodin hry.
A i když pomineme tyto konspirační teorie a budeme věřit, že drop je opravdu zcela náhodný a každý má stejnou šanci na padání předmětů, tak je to stejně špatně navržené. Drop by měl být "náhodný" v rámci jednoho hráče/accountu, ne v rámci všech hráčů. Co tím myslím?
Dejme tomu, že by měl být drop +- 10 legendárek za 100 hodin hry. Ale nemělo by se stávat, že jeden hráč jich dropne za 100h 50 a dalších 5 hráčů nedropne nic. Náhoda by měla být v tom, že jeden hráč dropne prvních pět hodin každou hodinu legendárku, pak 90 hodin bez legendárky, pak třeba zase 5 hodin po jedné za hodinu a jiný hráč náhodně dostává každých +- 10 hodin legendárku.
Teď si místo dropu na hodiny představte drop na zabité potvory/otevřené truhly apod.(vynásobené koeficentem dle MF) a máte drop nadesignovaný tak, jak by to dle mě mělo být. Obecně řečeno - hráči se stejnými schopnostmi a stejným výkonem, výbavou apod. by měli být z dlouhodobějšího hlediska stejně odměňováni.
A to bohužel patch 1.0.5 asi nepřinese, tedy nějak víc hrát nezačnu.
Re: Nadcházející patch 105
pffbudeme věřit, že drop je opravdu zcela náhodný a každý má stejnou šanci na padání předmětů
taky bych to viděl na nějaký "podraz", hned po patchi lidem padaly tuny unikátek, a mě? od patche opravdu ani jedna jediná...
Re: Nadcházející patch 105
Nevidím na tom novém patchi nic špatného. Jen se bojím, že ta redukce přijímaného dmge bude příliš velká.
Re: Nadcházející patch 105
Jupi, wizarda zas oslabili, misto aby vylepsili nepouzivane skilly...
Asi je cas rozjet jinou classu nebo skoncit.
Asi je cas rozjet jinou classu nebo skoncit.
Re: Nadcházející patch 105
Grollw: Aneb na každého jednou dojde... patch 1.0.4 zničil původního tanka DH a teď se zkáza šíří i na další charaktery pod záminkou "vyšší rozmanitosti buildů" - však to známe... přijde oslabení hlavních skillů, nerf monster, nějaká novinka (aby se neřeklo) - historie se opakuje, ale ještě uvidíme, jak se to vyvine
Re: Nadcházející patch 105
Myslím že v dropu problém není. Řešíte taky kromě doby hraní třeba to jak rychle člověk projde ten akt? Někdo to dá za hoďku jednou, někdo třikrát. Takže logicky by měl ten co to projde třikrát mít vetší šanci na drop lepšího itemu. (při přibližně stejném počtu elit atd.)
K tomu systému 10 legend za 100 hodin hry. Myslím že to by nešlo, pak by to dopadlo tak že si nechá chytrák přes noc zapnutý diablo ve hře a hezky mu naskočí +10 hodin aniž by hrál. Ano dalo by se to ošetřit jinejma věcma, ale je toho dost co by se muselo udělat.
Ty uber monstra jsou fajn, hodí se zvýšit trochu obtížnost. Teď je to v actu 3 pohoda a do 4 nikdo nechodí protože je to tam zybtečně složitejší, je to kratší a drop stejnej. Ta možnost player8 by mohla být taky dobrá, pokud se zvýšením obtížnosti zvýši drop. Měl by se ale zvyšovat i dmg, jestli se zvýši jen HP tak to akorát bude trvat dýl ale nebude to težší.
Uvítal bych radši jiné změny. Předně konečně to PvP. Hned se bude dát dělat i něco jiného než dokola a dokola farmit. Poměřit také síly s kamrády jinak než v tom kdo má vetší dps a dýl přežije. =)
K tomu systému 10 legend za 100 hodin hry. Myslím že to by nešlo, pak by to dopadlo tak že si nechá chytrák přes noc zapnutý diablo ve hře a hezky mu naskočí +10 hodin aniž by hrál. Ano dalo by se to ošetřit jinejma věcma, ale je toho dost co by se muselo udělat.
Ty uber monstra jsou fajn, hodí se zvýšit trochu obtížnost. Teď je to v actu 3 pohoda a do 4 nikdo nechodí protože je to tam zybtečně složitejší, je to kratší a drop stejnej. Ta možnost player8 by mohla být taky dobrá, pokud se zvýšením obtížnosti zvýši drop. Měl by se ale zvyšovat i dmg, jestli se zvýši jen HP tak to akorát bude trvat dýl ale nebude to težší.
Uvítal bych radši jiné změny. Předně konečně to PvP. Hned se bude dát dělat i něco jiného než dokola a dokola farmit. Poměřit také síly s kamrády jinak než v tom kdo má vetší dps a dýl přežije. =)
Re: Nadcházející patch 105
Co s tím PvP všichni pořád máte? Musíte si uvědomit, že se jedná pouze o nové rozšíření, stejně jako paragon system... to hru neoživí...
Diablo ja hra, kdy mlátíte hordy zla a ne sebe navzájem (nebo by to tak mělo být)
PvP neudělá žádné zázraky... pokud vás nebaví hra teď, je naivní myslet si, že PvP vše změní...
Diablo ja hra, kdy mlátíte hordy zla a ne sebe navzájem (nebo by to tak mělo být)
PvP neudělá žádné zázraky... pokud vás nebaví hra teď, je naivní myslet si, že PvP vše změní...
Re: Nadcházející patch 105
praveze pvp by mohlo tej hre dat toho vela podla mna je to potom velka motivacia vytvarat nove postavy a farmit gear ale ale to pvp musi byt tak nejak balancnute a obavam sa ako to dopadne ,. ci to bude "zabavne" no
Re: Nadcházející patch 105
Jak jsem psal v dodatku, samozřejmě by drop neměl být dle času, to je dost socialistické. (dostat stejnou odměnu za odsezení si 8 hodin a za práci 8 hodin v zaměstnání) Drop by měl být na počet zabitých monster, otevřených truhel, prohledání děr v zemi apod. Tohle žádné další vychytávky nepotřebuje.Mikes píše:Myslím že to by nešlo, pak by to dopadlo tak že si nechá chytrák přes noc zapnutý diablo ve hře a hezky mu naskočí +10 hodin aniž by hrál. Ano dalo by se to ošetřit jinejma věcma, ale je toho dost co by se muselo udělat.
Re: Nadcházející patch 105
Poslouchate se vubec? Ta vase predstava o robotickem dropu? Jakou by to melo logiku dostat legendarku jednou za 100 hodin?Rusty333 píše:pffbudeme věřit, že drop je opravdu zcela náhodný a každý má stejnou šanci na padání předmětů
taky bych to viděl na nějaký "podraz", hned po patchi lidem padaly tuny unikátek, a mě? od patche opravdu ani jedna jediná...
Rekni ti jakou, vubec zadnou.
Vy tam trochu nechapete smysl teto hry. Chapu, ze nekoho muze stvat, ze po 100 hodin hrani mu nepadla zadna legendarka je smutne i k nastvani, ale to je hold smula a pripominam, ze drop je v tehle veci nahodny.
Navic spekulace o tom, ze MF nefunguje, mi nahodilo vrasky na obliceji. Zkuste si mit 0 MF a 200 MF. Ja zapomel, ze je tam rozdil minimalne 2 rare itemu z elitek. Nikde neni napsane, ze to primo i funguje na legendarky, netvrdim, ze nefunguje, ale stale je tam u legendarky porad mala sance..
Jen se chci zeptat vy jste nikdy nehrali hry, jako metin2? (nechci tu delat nakou reklamu)
Tam pokud jste hrali na ofiku, tak veci pri vylepsovani furt rupali, neustale jste si trhali vlasy z mizerneho dropu a cekani x hodin na dobrou vec z dropu. Radim, budte radi, ze to neni postavene na podobnem principu a, ze vam aspon neco pada.
Re: Nadcházející patch 105
Problem dropu je imo zakopany v AH. Tam si clovek koupi veci usite na miru jeho buildu a potom je jasne, ze mu jen tezko spadne neco lepsiho. Pokud by byl lepsi drop legendarek, klesla by jejich cena a zustalo by vlastne vsechno pri starem. Jinak to ze nekomu pada legendarka za dve hodky a nekomu za padesat - nemuze za to jen MF, ale i zpusob hry. Kazdemu trva jinou dobu vybit x monster a pocet zabitych monster je pro porovnavani stezejni. Nikoli pocet hodin.
Re: Nadcházející patch 105
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 289?page=1
odkazuje na
http://www.youtube.com/watch?v=OGwx1K0KuHo
nejsem blázen, abych koukal na 43 minut identifikování itemů. ale přečtu si komentáře bláznů, co na to koukaj a zjistím, že byl použitelnej snad jeden v čase 19:20 (nekoukal jsem)
to nejzajímavější jsem lokalizoval v informacích pod videem, v rychlosti přeloženo:
odkazuje na
http://www.youtube.com/watch?v=OGwx1K0KuHo
nejsem blázen, abych koukal na 43 minut identifikování itemů. ale přečtu si komentáře bláznů, co na to koukaj a zjistím, že byl použitelnej snad jeden v čase 19:20 (nekoukal jsem)
to nejzajímavější jsem lokalizoval v informacích pod videem, v rychlosti přeloženo:
snad se vším souhlasím. 105 by měl nabídnout mnohem víc, než bylo oznámeno. zasloužíme si to. tuhle hru na postupný oživování hrát nechci.ke shrozmáždění jednoho tisíce ilvl 63 rare itemů jsme našli:
kolem 7 až 10 tisíc nepoužitelných ivl50 itemů (rare)
hodně klasově vyhraněných itemů se silou pro monky, int pro DH, dex pro WD, atd.
přibližně jedna legendárka z deseti byla dobrá.
všechny modrý itemy byly odpad. bílý itemy budou použitelný jen tehdy, když se vrátí mystic http://www.diablowiki.net/Mystic
Detaily:
většina itemů pochází z A3 - Inferno.
někteří hráči používali MF, někteří ne. nevypadá to, že by v tom byl nějaký rozdíl.
Osobní postřehy
- vývojáři by měli přestat štěpit obsah pro tvorbu nových cyklů v ekonomice. kde je mystic? talisman? nephalem cube and the cauldron of jordan? kde je úžasný generátor lokací? koupili jsme si nejdražší betu v herní historii?
-"předmětování" (the itemization) je příšerný.
-předměty ilvl50 by se neměly na infernu vyskytovat
identifikace itemů je frustrující a časově náročná úloha. kde je mžnost identifikovat je všechny najednou? hups! cain byl zabit motýlem z WoWka.
dovolte nám vylepšovat itemy a vkládat do nich sockety. i kdyby to mělo stát jmění.
odeberte stupidní affixy pro předměty spojený s určitou třídou (tj. síla pro monk předměty, int quivery atd.)
vypadá to, že nemáme kontrolu nad mechanikou hry. drop osciluje jak šílený. někteří lidí to nazývají RNG a jiní kontrola ekonomiky. já osobně myslím, že diablo 3 se točí kolem RMAH.
všechny skilly založené na weapon dmg jsou příšerný koncept.
Re: Nadcházející patch 105
V0kurka: Tak to je smutný ten post z bnetu. Než nazbírám 1k 63 itemů je věčnost a aby nejlepší byl nějaká 760dps zbraň? To je joke, kterej neni vtipnej. Cejtim se přesně stejně, drop ze kterýho bych měl radost sem nevyděl ani nepamatuju. Jo vlastně gradfather v ceně 500k a manticore 1m. Pak sou lidi co jim dropujou itemy za desítky milionů každej druhej den Chci ať mě blizz taky vybere jako item dropera, tohle nemůže být o štěstí, 800h smůly je moc. Dám tomu ještě max 200h a jestli nic nedropne tak začnu logovat jen na nový patche a začnu hrát nový XCOM-enemy unknown, na to se těšim.
Re: Nadcházející patch 105
To uz viem davno ze jeden z 1000 ilvl63 je pouzitelny Skoda ze musim tych 999 identifikovat aby som nahodou nebol lucker...
Citoval by som jedneho chlapka na fore
Asi sa komunita dostala do patovej situacie ked cassual hracom je drop u pr*ele, top hraci maju vsetko a ostatni nemaju goldy/real money a drop aby sa k godly itemom dostali.
Citoval by som jedneho chlapka na fore
Z casti mu davam za pravdu, ale jeho good item uz nepreda a godly item za tie ceny co su tam kupi len magor alebo magor co nevie so s peniazmi. A kto si nekupi ten si ani nedropnewhiners should stop !@#$%ing. u guys say u cant find good item, what u meant is u cant find godly items.
ring with 50 str 50 vit,3 crit and ar is a good item
ring with 100 str 100 vit, 4.5 crit 9 ias and 30% crit dmg is godly
and all u ^-*!@es want are godly items, good items isnt good enough for u
Asi sa komunita dostala do patovej situacie ked cassual hracom je drop u pr*ele, top hraci maju vsetko a ostatni nemaju goldy/real money a drop aby sa k godly itemom dostali.
Re: Nadcházející patch 105
Pravda, a nic než pravda...werty1 píše:Problem dropu je imo zakopany v AH. Tam si clovek koupi veci usite na miru jeho buildu a potom je jasne, ze mu jen tezko spadne neco lepsiho.
Já hraju bez AH - a ta radost z (častého) dropu je velká... nestalo se mi, že bych za pět runů vault of assassin nedropnul něco, co bych si neoblékl...
Je jasné, že ti kdo používají AH jen velmi těžko najdou gear lepší než co mají z AH... tak se nedivte, když vám nic "dobrého" nedropuje
- Mr_Perfect
- Gorebelly
- Příspěvky:202
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LordDeZhul #2115
Re: Nadcházející patch 105
No, tak to jsem zvědavej, co z toho vyleze vzhledem k tomu, že používám jak impunity, tak iron impactRusty333 píše:https://us.battle.net/d3/en/blog/7155884
ouuuuuu ještě že nemám barba
Re: Nadcházející patch 105
No to abych pomalu setril na vyssi armor equip a vice all res afixu. Zatim sezrim nevim poradne na co pockam jak se to vyvine