Patch 1.0.4.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Drakkari » 21.08.2012, 22:29 hod.

jiste, psali ze chteji 2h zbrane boostnout aby se vyrovnali 1h s offhandem nebo 2x 1h, k a offhandy mají sockety ne? :)

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od kojot » 21.08.2012, 22:41 hod.

To bude boost hlavně pro všechny DH :) . Mít 300% crit dmg jenom ze zbraně bude strašnej nářez.
Obrázek

EmhyrVarEmreis
Gorebelly
Příspěvky:301
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od EmhyrVarEmreis » 21.08.2012, 22:42 hod.

Outdated
Naposledy upravil(a) EmhyrVarEmreis dne 11.12.2016, 12:07 hod., celkem upraveno 1 x.

v0kurka
Burning Soul
Příspěvky:770

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od v0kurka » 21.08.2012, 22:46 hod.

řekl bych, že se to týká jen těch legendárek. u ostatních luků to nečekám. matně si vzpomínám na nějaký výhody pro melee zbraně, ne range.

Two-handed melee weapons have made more viable:
Two-handed melee weapons can now roll their own affixes for core stats as well as higher damage values (as compared to one-handed melee weapons)
Core stat values have been increased by approximately 70%
Note: This does not affect two-handed ranged weapons
Additional affix changes for two-handed melee weapons include:
+ Crit Damage, Life on Hit, Life After Each Kill, and Life Steal values can now roll up to 200%
Note: This does not affect two-handed ranged weapons

z tohodle mám silnej dojem, že ty 2 sockety budou jen u té legendárky (případně jiných legendárek)
Naposledy upravil(a) v0kurka dne 21.08.2012, 22:51 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Petros
Doom Knight
Příspěvky:511

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Petros » 21.08.2012, 22:51 hod.

Additional affix changes for two-handed melee weapons include:
+ Crit Damage, Life on Hit, Life After Each Kill, and Life Steal values can now roll up to 200%
Note: This does not affect two-handed ranged weapons


Myslíš asi toto. ;)

Edit: omlouvám se, nečekal jsem, že si to editneš tak rychle :D

Edit: na eu.battle.net už jsou k dispozici staty nových legendárek http://eu.battle.net/d3/en/item/axe-1h/#type=legendary

Uživatelský avatar
tomisco
Doom Knight
Příspěvky:555
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:tomisco#2845

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od tomisco » 21.08.2012, 23:45 hod.

Edit: na eu.battle.net už jsou k dispozici staty nových legendárek http://eu.battle.net/d3/en/item/axe-1h/#type=legendary[/quote]

Oči mě z toho přecházejí. :D Mimo jiné Sun Keeper (734.6-1048.8 dps) 41-45% MF a 41-50% Damage. :o)

Uživatelský avatar
Abbottaker1
Wraith
Příspěvky:194
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Abbott#2937
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Abbottaker1 » 21.08.2012, 23:51 hod.

a kolik za nej chteji? 200K nebo 300K goldu? :lol:

wirgie
Doom Knight
Příspěvky:431
BattleTag:wirgie#1965

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od wirgie » 22.08.2012, 00:33 hod.

Grenades

Skill runa - Gas Grenades
Proc koeficient snížen z 0,5 na 0,165

proc koeficient je neco, co spousti on HIT, znamena to tedy v tomhle pripade, ze ten proc bude pracovat rychleji, kdyz je to cislo mensi?

Caltrops

Skill runa - Jagged Spikes
Již nemůže spustit proc efekty (znehybnění po zásahu, ...)

to je ta pasticka, ktera zpusobuje 45% damage, takze znamena ze uz nebude znehybnovat? a co si mam predstavit pod temi teckami, ze nefunguje loh?

jsem z toho volaky zmeteny a mam pocit, ze mi rozhodili kompletne build

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od AlterEgo » 22.08.2012, 06:09 hod.

Ten koeficient nema s rychlosti nic spolecneho. Cim mensi cislo u toho proc koeficientu tim mensi sanci mas, ze to procne.
Snizuji to hlavne u skillu, ktere hituji vic targetu, protoze kdyby to melo stejnou sanci jako skilly co hituji jen jeden target, tak by to bylo pak moc silne, protoze by to procovalo porad v hloucku vice mobu.
Pokud mas treba 5% sance na fear, tak jestlize je koeficient u neceho 0,5, tak ta sance je pouze 2,5% a to stejne plati pro life on hit, ze se to snizuje taky. Pokud budes mit 1000 life on hit a bude proc koeficient 0,5 , tak se to u daneho skillu snizi na 500 LoH.
Naposledy upravil(a) AlterEgo dne 22.08.2012, 06:19 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od kojot » 22.08.2012, 06:16 hod.

wirgie píše:Grenades

Skill runa - Gas Grenades
Proc koeficient snížen z 0,5 na 0,165

proc koeficient je neco, co spousti on HIT, znamena to tedy v tomhle pripade, ze ten proc bude pracovat rychleji, kdyz je to cislo mensi?
Ne ten koeficient je jakoby v procentech. Když je 1, tak to znamená že ten efekt spustí ve 100% případů, když je 0,5 tak to spustí v 50% případů (takže každej druhej Hit). Takže, čím menší, tím horší.
wirgie píše:Caltrops

Skill runa - Jagged Spikes
Již nemůže spustit proc efekty (znehybnění po zásahu, ...)

to je ta pasticka, ktera zpusobuje 45% damage, takze znamena ze uz nebude znehybnovat? a co si mam predstavit pod temi teckami, ze nefunguje loh?

jsem z toho volaky zmeteny a mam pocit, ze mi rozhodili kompletne build
Zpomalovat bude pořád, ale nebudou na to fungovat efekty, jako Life on Hit, Chance to stun on hit, atd. Jo a v novém patchi má zvýšenou dmg.
Obrázek

Uživatelský avatar
Peckoslav
Minion of Destruction
Příspěvky:878
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Peckoslav#2167

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Peckoslav » 22.08.2012, 07:24 hod.

co jsem se zběžně díval na ty nové legendárky, tak 2 sockety jsou díky 1 socketu standardně a druhý socket jako random magic properties.
Btw. uvažuju o Windforce, přeci jenom 30-50% chance to knockback.. (sice jen 1 náhodná vlastnost, ale když se to dobře narolluje - tj. 70+ crit.dmg nebo socket...), no uvidíme.

Akorát se bojím toho, že jak se na RMAH zlevní zlato, tak automaticky vystřelí ceny všech slušných předmětů někam kam běžný člověk (který si nekupuju za €) nemá šanci dosáhnout. No jsem zvědav co tohle všechno udělá s trhem..
Obrázek
Od konce září 2015 jsem zpět a teprve se tu rozkoukám :D

Uživatelský avatar
orisk93
Wraith
Příspěvky:170
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od orisk93 » 22.08.2012, 07:58 hod.

nevíte o nějaké stránce, kde je komplet seznam legendárních veci, které byly vylepseny a které ne?

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Quetak » 22.08.2012, 08:01 hod.

Koukal sem, že nově budou sokety i na botách a rukavicích legendárních (jména už si nepamatuju), zajímavý... ale na dva sokety v kuši to nemá, to je fakt úlet :) Co jsem tak včera večer prolítl legendárky na us bnetu tak vypadaj opravdu dobře (hodně tam bijou do očí craftovaný legendary, který snad až na vyjímky vůbec neboostli) a už se moc těšim až mi padne první. Včera 2xsetovka a jedna legendarka tak doufam, že trend bude pokračovat i dnes :)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Kuki10 » 22.08.2012, 08:11 hod.

Quetak píše:Koukal sem, že nově budou sokety i na botách a rukavicích legendárních (jména už si nepamatuju), zajímavý... ale na dva sokety v kuši to nemá, to je fakt úlet :) Co jsem tak včera večer prolítl legendárky na us bnetu tak vypadaj opravdu dobře (hodně tam bijou do očí craftovaný legendary, který snad až na vyjímky vůbec neboostli) a už se moc těšim až mi padne první. Včera 2xsetovka a jedna legendarka tak doufam, že trend bude pokračovat i dnes :)
Grats to me nepadlo za celou hru.:)

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
Peckoslav
Minion of Destruction
Příspěvky:878
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Peckoslav#2167

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Peckoslav » 22.08.2012, 08:19 hod.

koukám, že Quetak je lucker :D
mě už popadaly asi 3 setovky a cca 3-4 legendárky. Vše crap největší, poslední dvě jsem rozložil kvůli brimstone..
Obrázek
Od konce září 2015 jsem zpět a teprve se tu rozkoukám :D

Dakuwaqua
Quill Rat
Příspěvky:21
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Dakuwaqua » 22.08.2012, 08:20 hod.

Quetak píše:Včera 2xsetovka a jedna legendarka tak doufam, že trend bude pokračovat i dnes :)
Hraješ na US? Aký máš pocit z toho nového patchu?

Papagaj
Gorebelly
Příspěvky:378
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papagaj#2656
Bydliště:Zilina

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Papagaj » 22.08.2012, 08:22 hod.

Tak legendarky su masaker... hlavne lacuny powlers, witching hour a sourci wizardske :D

mnam :green:

vecer jak lognem vycraftim 100 6+ properties wandok snad to procne aspon pri jednej
Naposledy upravil(a) Papagaj dne 22.08.2012, 08:23 hod., celkem upraveno 1 x.

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Punky » 22.08.2012, 08:22 hod.

Peckoslav píše:Akorát se bojím toho, že jak se na RMAH zlevní zlato, tak automaticky vystřelí ceny všech slušných předmětů někam kam běžný člověk (který si nekupuju za €) nemá šanci dosáhnout. No jsem zvědav co tohle všechno udělá s trhem..
no, toho sa trosku obavam aj ja, teraz som za poslednych par dni spravil na kupe a naslednom predaji cca 7m... dnes/zajtra to uz moze mat hodnotu ako pred patchom mozno 1m, cize za to nekupim nic :) oplatilo by sa nakupit pred patchom a za par dni predat, na tom by clovek asi zarobil, popripade ak by bol dopad naozaj rychly, tak este zajtra sa budu dat najst na AH itemy ktore tam boli vlozene vcera za stare ceny, cize sa zamerat na ne... ale tak vsetko zalezi, osobne si myslim ze ta cena tych goldov nepojde az tak rapidne dole, aspon nie hned... predajcovia budu najprv skusat imo za kolko centov este budu schopny ten 1m predat a postupne sa to ustali

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Quetak » 22.08.2012, 08:36 hod.

Dakuwaqua píše:
Quetak píše:Včera 2xsetovka a jedna legendarka tak doufam, že trend bude pokračovat i dnes :)
Hraješ na US? Aký máš pocit z toho nového patchu?
Nene, hraju EU takže to co padlo byl pořád ještě crap, ale špicloval sem na US battlenetu abych se podíval na staty co nás čekaj :)

Papagaj
Gorebelly
Příspěvky:378
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papagaj#2656
Bydliště:Zilina

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Papagaj » 22.08.2012, 08:50 hod.

Vcera som pozeral vecer live stream jedneho wizarda na US fore.

cely level paragonu spravil zhruba za 1 kompletny A3 run

cize na maximalny paragon treba niak 332 mil a na prvy 7 mil....

Cize pre dingnutie z lvlu 99-100 bude treba cca 47 FULL a3 clearov.

Nehovoriac o tom, ze uz aj na lvl 90 treba asi 300 mil.


CIze zhruba 1000 full A3 clearov bude treba na lvl 100.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“