Patch 1.0.4.
jiste, psali ze chteji 2h zbrane boostnout aby se vyrovnali 1h s offhandem nebo 2x 1h, k a offhandy mají sockety ne?
Re: Patch 1.0.4.
To bude boost hlavně pro všechny DH . Mít 300% crit dmg jenom ze zbraně bude strašnej nářez.
-
- Gorebelly
- Příspěvky:301
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Patch 1.0.4.
Outdated
Naposledy upravil(a) EmhyrVarEmreis dne 11.12.2016, 12:07 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 1.0.4.
řekl bych, že se to týká jen těch legendárek. u ostatních luků to nečekám. matně si vzpomínám na nějaký výhody pro melee zbraně, ne range.
Two-handed melee weapons have made more viable:
Two-handed melee weapons can now roll their own affixes for core stats as well as higher damage values (as compared to one-handed melee weapons)
Core stat values have been increased by approximately 70%
Note: This does not affect two-handed ranged weapons
Additional affix changes for two-handed melee weapons include:
+ Crit Damage, Life on Hit, Life After Each Kill, and Life Steal values can now roll up to 200%
Note: This does not affect two-handed ranged weapons
z tohodle mám silnej dojem, že ty 2 sockety budou jen u té legendárky (případně jiných legendárek)
Two-handed melee weapons have made more viable:
Two-handed melee weapons can now roll their own affixes for core stats as well as higher damage values (as compared to one-handed melee weapons)
Core stat values have been increased by approximately 70%
Note: This does not affect two-handed ranged weapons
Additional affix changes for two-handed melee weapons include:
+ Crit Damage, Life on Hit, Life After Each Kill, and Life Steal values can now roll up to 200%
Note: This does not affect two-handed ranged weapons
z tohodle mám silnej dojem, že ty 2 sockety budou jen u té legendárky (případně jiných legendárek)
Naposledy upravil(a) v0kurka dne 21.08.2012, 22:51 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 1.0.4.
Additional affix changes for two-handed melee weapons include:
+ Crit Damage, Life on Hit, Life After Each Kill, and Life Steal values can now roll up to 200%
Note: This does not affect two-handed ranged weapons
Myslíš asi toto.
Edit: omlouvám se, nečekal jsem, že si to editneš tak rychle
Edit: na eu.battle.net už jsou k dispozici staty nových legendárek http://eu.battle.net/d3/en/item/axe-1h/#type=legendary
+ Crit Damage, Life on Hit, Life After Each Kill, and Life Steal values can now roll up to 200%
Note: This does not affect two-handed ranged weapons
Myslíš asi toto.
Edit: omlouvám se, nečekal jsem, že si to editneš tak rychle
Edit: na eu.battle.net už jsou k dispozici staty nových legendárek http://eu.battle.net/d3/en/item/axe-1h/#type=legendary
Re: Patch 1.0.4.
Edit: na eu.battle.net už jsou k dispozici staty nových legendárek http://eu.battle.net/d3/en/item/axe-1h/#type=legendary[/quote]
Oči mě z toho přecházejí. Mimo jiné Sun Keeper (734.6-1048.8 dps) 41-45% MF a 41-50% Damage. :o)
Oči mě z toho přecházejí. Mimo jiné Sun Keeper (734.6-1048.8 dps) 41-45% MF a 41-50% Damage. :o)
- Abbottaker1
- Wraith
- Příspěvky:194
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Abbott#2937
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 1.0.4.
Grenades
Skill runa - Gas Grenades
Proc koeficient snížen z 0,5 na 0,165
proc koeficient je neco, co spousti on HIT, znamena to tedy v tomhle pripade, ze ten proc bude pracovat rychleji, kdyz je to cislo mensi?
Caltrops
Skill runa - Jagged Spikes
Již nemůže spustit proc efekty (znehybnění po zásahu, ...)
to je ta pasticka, ktera zpusobuje 45% damage, takze znamena ze uz nebude znehybnovat? a co si mam predstavit pod temi teckami, ze nefunguje loh?
jsem z toho volaky zmeteny a mam pocit, ze mi rozhodili kompletne build
Skill runa - Gas Grenades
Proc koeficient snížen z 0,5 na 0,165
proc koeficient je neco, co spousti on HIT, znamena to tedy v tomhle pripade, ze ten proc bude pracovat rychleji, kdyz je to cislo mensi?
Caltrops
Skill runa - Jagged Spikes
Již nemůže spustit proc efekty (znehybnění po zásahu, ...)
to je ta pasticka, ktera zpusobuje 45% damage, takze znamena ze uz nebude znehybnovat? a co si mam predstavit pod temi teckami, ze nefunguje loh?
jsem z toho volaky zmeteny a mam pocit, ze mi rozhodili kompletne build
Re: Patch 1.0.4.
Ten koeficient nema s rychlosti nic spolecneho. Cim mensi cislo u toho proc koeficientu tim mensi sanci mas, ze to procne.
Snizuji to hlavne u skillu, ktere hituji vic targetu, protoze kdyby to melo stejnou sanci jako skilly co hituji jen jeden target, tak by to bylo pak moc silne, protoze by to procovalo porad v hloucku vice mobu.
Pokud mas treba 5% sance na fear, tak jestlize je koeficient u neceho 0,5, tak ta sance je pouze 2,5% a to stejne plati pro life on hit, ze se to snizuje taky. Pokud budes mit 1000 life on hit a bude proc koeficient 0,5 , tak se to u daneho skillu snizi na 500 LoH.
Snizuji to hlavne u skillu, ktere hituji vic targetu, protoze kdyby to melo stejnou sanci jako skilly co hituji jen jeden target, tak by to bylo pak moc silne, protoze by to procovalo porad v hloucku vice mobu.
Pokud mas treba 5% sance na fear, tak jestlize je koeficient u neceho 0,5, tak ta sance je pouze 2,5% a to stejne plati pro life on hit, ze se to snizuje taky. Pokud budes mit 1000 life on hit a bude proc koeficient 0,5 , tak se to u daneho skillu snizi na 500 LoH.
Naposledy upravil(a) AlterEgo dne 22.08.2012, 06:19 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 1.0.4.
Ne ten koeficient je jakoby v procentech. Když je 1, tak to znamená že ten efekt spustí ve 100% případů, když je 0,5 tak to spustí v 50% případů (takže každej druhej Hit). Takže, čím menší, tím horší.wirgie píše:Grenades
Skill runa - Gas Grenades
Proc koeficient snížen z 0,5 na 0,165
proc koeficient je neco, co spousti on HIT, znamena to tedy v tomhle pripade, ze ten proc bude pracovat rychleji, kdyz je to cislo mensi?
Zpomalovat bude pořád, ale nebudou na to fungovat efekty, jako Life on Hit, Chance to stun on hit, atd. Jo a v novém patchi má zvýšenou dmg.wirgie píše:Caltrops
Skill runa - Jagged Spikes
Již nemůže spustit proc efekty (znehybnění po zásahu, ...)
to je ta pasticka, ktera zpusobuje 45% damage, takze znamena ze uz nebude znehybnovat? a co si mam predstavit pod temi teckami, ze nefunguje loh?
jsem z toho volaky zmeteny a mam pocit, ze mi rozhodili kompletne build
- Peckoslav
- Minion of Destruction
- Příspěvky:878
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Peckoslav#2167
Re: Patch 1.0.4.
co jsem se zběžně díval na ty nové legendárky, tak 2 sockety jsou díky 1 socketu standardně a druhý socket jako random magic properties.
Btw. uvažuju o Windforce, přeci jenom 30-50% chance to knockback.. (sice jen 1 náhodná vlastnost, ale když se to dobře narolluje - tj. 70+ crit.dmg nebo socket...), no uvidíme.
Akorát se bojím toho, že jak se na RMAH zlevní zlato, tak automaticky vystřelí ceny všech slušných předmětů někam kam běžný člověk (který si nekupuju za €) nemá šanci dosáhnout. No jsem zvědav co tohle všechno udělá s trhem..
Btw. uvažuju o Windforce, přeci jenom 30-50% chance to knockback.. (sice jen 1 náhodná vlastnost, ale když se to dobře narolluje - tj. 70+ crit.dmg nebo socket...), no uvidíme.
Akorát se bojím toho, že jak se na RMAH zlevní zlato, tak automaticky vystřelí ceny všech slušných předmětů někam kam běžný člověk (který si nekupuju za €) nemá šanci dosáhnout. No jsem zvědav co tohle všechno udělá s trhem..
Re: Patch 1.0.4.
nevíte o nějaké stránce, kde je komplet seznam legendárních veci, které byly vylepseny a které ne?
Re: Patch 1.0.4.
Koukal sem, že nově budou sokety i na botách a rukavicích legendárních (jména už si nepamatuju), zajímavý... ale na dva sokety v kuši to nemá, to je fakt úlet Co jsem tak včera večer prolítl legendárky na us bnetu tak vypadaj opravdu dobře (hodně tam bijou do očí craftovaný legendary, který snad až na vyjímky vůbec neboostli) a už se moc těšim až mi padne první. Včera 2xsetovka a jedna legendarka tak doufam, že trend bude pokračovat i dnes
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Patch 1.0.4.
Grats to me nepadlo za celou hru.Quetak píše:Koukal sem, že nově budou sokety i na botách a rukavicích legendárních (jména už si nepamatuju), zajímavý... ale na dva sokety v kuši to nemá, to je fakt úlet Co jsem tak včera večer prolítl legendárky na us bnetu tak vypadaj opravdu dobře (hodně tam bijou do očí craftovaný legendary, který snad až na vyjímky vůbec neboostli) a už se moc těšim až mi padne první. Včera 2xsetovka a jedna legendarka tak doufam, že trend bude pokračovat i dnes
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
- Peckoslav
- Minion of Destruction
- Příspěvky:878
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Peckoslav#2167
Re: Patch 1.0.4.
koukám, že Quetak je lucker
mě už popadaly asi 3 setovky a cca 3-4 legendárky. Vše crap největší, poslední dvě jsem rozložil kvůli brimstone..
mě už popadaly asi 3 setovky a cca 3-4 legendárky. Vše crap největší, poslední dvě jsem rozložil kvůli brimstone..
Re: Patch 1.0.4.
Hraješ na US? Aký máš pocit z toho nového patchu?Quetak píše:Včera 2xsetovka a jedna legendarka tak doufam, že trend bude pokračovat i dnes
-
- Gorebelly
- Příspěvky:378
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Papagaj#2656
- Bydliště:Zilina
Re: Patch 1.0.4.
Tak legendarky su masaker... hlavne lacuny powlers, witching hour a sourci wizardske
mnam
vecer jak lognem vycraftim 100 6+ properties wandok snad to procne aspon pri jednej
mnam
vecer jak lognem vycraftim 100 6+ properties wandok snad to procne aspon pri jednej
Naposledy upravil(a) Papagaj dne 22.08.2012, 08:23 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 1.0.4.
no, toho sa trosku obavam aj ja, teraz som za poslednych par dni spravil na kupe a naslednom predaji cca 7m... dnes/zajtra to uz moze mat hodnotu ako pred patchom mozno 1m, cize za to nekupim nic oplatilo by sa nakupit pred patchom a za par dni predat, na tom by clovek asi zarobil, popripade ak by bol dopad naozaj rychly, tak este zajtra sa budu dat najst na AH itemy ktore tam boli vlozene vcera za stare ceny, cize sa zamerat na ne... ale tak vsetko zalezi, osobne si myslim ze ta cena tych goldov nepojde az tak rapidne dole, aspon nie hned... predajcovia budu najprv skusat imo za kolko centov este budu schopny ten 1m predat a postupne sa to ustaliPeckoslav píše:Akorát se bojím toho, že jak se na RMAH zlevní zlato, tak automaticky vystřelí ceny všech slušných předmětů někam kam běžný člověk (který si nekupuju za €) nemá šanci dosáhnout. No jsem zvědav co tohle všechno udělá s trhem..
Re: Patch 1.0.4.
Nene, hraju EU takže to co padlo byl pořád ještě crap, ale špicloval sem na US battlenetu abych se podíval na staty co nás čekajDakuwaqua píše:Hraješ na US? Aký máš pocit z toho nového patchu?Quetak píše:Včera 2xsetovka a jedna legendarka tak doufam, že trend bude pokračovat i dnes
-
- Gorebelly
- Příspěvky:378
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Papagaj#2656
- Bydliště:Zilina
Re: Patch 1.0.4.
Vcera som pozeral vecer live stream jedneho wizarda na US fore.
cely level paragonu spravil zhruba za 1 kompletny A3 run
cize na maximalny paragon treba niak 332 mil a na prvy 7 mil....
Cize pre dingnutie z lvlu 99-100 bude treba cca 47 FULL a3 clearov.
Nehovoriac o tom, ze uz aj na lvl 90 treba asi 300 mil.
CIze zhruba 1000 full A3 clearov bude treba na lvl 100.
cely level paragonu spravil zhruba za 1 kompletny A3 run
cize na maximalny paragon treba niak 332 mil a na prvy 7 mil....
Cize pre dingnutie z lvlu 99-100 bude treba cca 47 FULL a3 clearov.
Nehovoriac o tom, ze uz aj na lvl 90 treba asi 300 mil.
CIze zhruba 1000 full A3 clearov bude treba na lvl 100.