Patch 1.0.4.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Still-Alive » 12.08.2012, 13:03 hod.

Ajo, na to jsem uplně zapomněl :oops:

Papagaj
Gorebelly
Příspěvky:378
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papagaj#2656
Bydliště:Zilina

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Papagaj » 12.08.2012, 13:37 hod.

Craft v D2 bol a bol pouzitelny akurat na zaciatku, ked sa podarilo craftnut a nasledne dupovat par podarenych dual leech prstenov:) Inak to bolo uplne k hovnu. urcite je craft system v D 3 na podstatne lepsej urovni.

Predvcerom som zistil na zaklade profilu, ze boty co mam su craftnute a neni to drop. To jako cumim jako puk. Ale mam ich uz strasne dlho...
Takze ked to procne, tak to stoji fakt za to.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Y0G1 » 12.08.2012, 14:17 hod.

rozmyslam ci bude vobec po patchi zalezat na itemoch ake mas ci nedas to inferno aj s vecmi z hellu :D

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Alfajk » 12.08.2012, 14:25 hod.

Y0G1 píše:rozmyslam ci bude vobec po patchi zalezat na itemoch ake mas ci nedas to inferno aj s vecmi z hellu :D
no zatim to k tomu smeruje,ted mozna jeste ne,ale tak 2-3 podobny patche a nepoznas rozdil mezi hell a inferno :green:

TristanTzara
Fallen Shaman
Příspěvky:86

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od TristanTzara » 12.08.2012, 16:39 hod.

Papagaj píše:Craft v D2 bol a bol pouzitelny akurat na zaciatku, ked sa podarilo craftnut a nasledne dupovat par podarenych dual leech prstenov:) Inak to bolo uplne k hovnu. urcite je craft system v D 3 na podstatne lepsej urovni.

Predvcerom som zistil na zaklade profilu, ze boty co mam su craftnute a neni to drop. To jako cumim jako puk. Ale mam ich uz strasne dlho...
Takze ked to procne, tak to stoji fakt za to.

Co to meleš? :lol:
Právě že mělo smysl craftit až na vyšších levelech, protože teprve od itemlvl 71 jsi měl 100% šanci na 4 prefixy/suffixy.
Podívej se na netu jaký se tam daly vycraftovat bomby, to se s těma crapama z D3 nedá vůbec srovnat.

http://tinyurl.com/d2l4h88
http://tinyurl.com/c8o2mv6
http://www.itempub.com/product_detail.asp?itemid=27662
http://www.itempub.com/product_detail.asp?itemid=31043
http://tinyurl.com/d4rspcs

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Rakiii » 12.08.2012, 19:54 hod.

Je to tak a Papagaj zřejmě nehrál datadisk (chce si to doplnit vzdělání).

Ve dvojce byl jak "gamble" (random nákup magic/rare/set/uniq itemů od vendorů) tak i craft (výroba itemů) gem + jewel + runa + item (záviselo na ilvl i lvl vaší postavy) a pokud se craft vydařil mohl to být top item.
Navíc crafting téměř nic nestál . Ten kdo neměl štěstí na drop mohl si vycraftit pěkné itemy a projít hell bez toho aniž by musel vysedávat na "trade".
To jen tak ve zkratce ...

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od sklb » 12.08.2012, 23:06 hod.

To je zase raz patch jak prasa :p
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Drakkari » 13.08.2012, 01:49 hod.

Bude to fajnovka :)

Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Still-Alive » 13.08.2012, 07:27 hod.

Drakkari: My fanboyové v tom máme jasno,že? :-)

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Nekronaut » 13.08.2012, 07:37 hod.

Já tedy nemám nic proti optimistickému přístupu, ale jestli opravdu udělají z inferna hell, tak nebude proč lovit itemy. Jediný důvod bude hledat godly věci a pak si honit ega nad statama. Teď to není jiné, ale aby mohl člověk se s slušným MF farmit 3.-4. act, musí mít pořádnou výbavu (viz. Papagaj). To po pár patchích asi zmizí a opravdu bude stačit obyč equip s MF a budou všichni nastejno. Takovej herní komunismus pro masy...

Uživatelský avatar
kiLer
Quill Rat
Příspěvky:21
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:kiLer#2688

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od kiLer » 13.08.2012, 07:52 hod.

Zase ulehčení. Už po patchy 1.0.3 se pro mě z progresu 3.aktu inferna stala farma a teď asi přejdu na hardcore, jinak bude nuda jen běhat a všechno drtit. Nedavno jsem si rozehral k wizzardovi ještě DH a barbara a bez koupení jedinýho itemu je barbar před siegebreakrem na inferno a DH před Belialem na inferno. To aby za chvíli přidali další obtížnost.
Obrázek

Halen
Gorebelly
Příspěvky:229
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Halen#1852

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Halen » 13.08.2012, 08:06 hod.

kiLer píše:Zase ulehčení. Už po patchy 1.0.3 se pro mě z progresu 3.aktu inferna stala farma a teď asi přejdu na hardcore, jinak bude nuda jen běhat a všechno drtit. Nedavno jsem si rozehral k wizzardovi ještě DH a barbara a bez koupení jedinýho itemu je barbar před siegebreakrem na inferno a DH před Belialem na inferno. To aby za chvíli přidali další obtížnost.

Mohl bys mě vzít na farmu v Act3 Inferno?
Obrázek

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od kojot » 13.08.2012, 08:20 hod.

Jo přesně. Tenhle patch vůbec nechápu. Ty ostatní věci jsou OK, ale nerfnutí Elitek je fakt na hlavu. Nechápu čeho tím chcou docílit...
Obrázek

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Reve » 13.08.2012, 08:35 hod.

proste plna huba kecu...jak inferno bude tezky jako prase a ze se to nezmeni...a je jeden nerf za druhym..jediny co uvitam tak to sileny healovani..primo instantni...nekoho kucham ma uz tka 5% hp..chipnu--do 10sec tma sem a zase full..
Kdyby v tom aspon byl naky smysl nebo system, ale me prijde, ze to je jak kdy..nekdy se healnou nekdy ne...bud to je proste naky zabugovany a chova se to jak chce..nebo me prosim nekdo vysvetlete jak to stim dohealovavanim je..dik

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od fuxicek » 13.08.2012, 08:51 hod.

reve je to tak, ze nesmis chcipnout, to je podstata hry, hrat a nechcipat.

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Reve » 13.08.2012, 08:59 hod.

jako vsak jo...ja rikam..nechci nerfovani..jen rikam, ze toto uvitam..a jak pisu..tak bud at to je pokazdy a nebo at vubec...ne ze obcas...a podle me ani nikdo nevi jaky v tom je system..kdy se healnou a kdy ne..

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Tyckin » 13.08.2012, 10:41 hod.

Tak Blizz chce očividně dosáhnout doho, aby Inferno dohrál úplně každý trouba s prstem v nose :roll:
I takhle je to jen otázka času (farmení, prodej a nákup), teď to bude jen rychlejší (přeplněná aukce kvalitními itemy) a snažší (lehčí elity).
Zbraní tam teď budou tuny a ceny půjdou dolů (můj drop 1hand 1024dps s 880 life on hit už nebude tak bomba jako dosud).
Pochvaluji ale změny na MF, takhle jsme v partě parazitovali na kolegovi s vysokým MF (on investoval, my ne) a ač jsem z toho těžil, nepřišlo mi to vůbec fér a ani logické, prostě průměrování MF byla debilita :OXO
Chválím zlepšení legendárek, drtivá většina z nich je k vyhození či prodeji za max. 200k, z cca 10 nalezených žádná nebyla cennější. K čemu legendárka či setovka, když je o kategorie horší než běžná rare :wave:

Uživatelský avatar
Abbottaker1
Wraith
Příspěvky:194
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Abbott#2937
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Abbottaker1 » 13.08.2012, 15:33 hod.

Reve píše:jako vsak jo...ja rikam..nechci nerfovani..jen rikam, ze toto uvitam..a jak pisu..tak bud at to je pokazdy a nebo at vubec...ne ze obcas...a podle me ani nikdo nevi jaky v tom je system..kdy se healnou a kdy ne..
Asi by to chtelo rozkouskovat to hp, typu uberes do 1/3 hp monstru, tak se healne jen do pulky a ne do celeho, a tim se vyhnout nepopularnimu, ze ho dosekas skoro do konce a zdechnes a je v plnych, rozhodne bych nenechaval hp monster rozsekane tak jak postavy zarve, ale proste jen castecny heal do nejake hranice, podle toho, jak jste si je nasekali, snad se chapeme :D ...kdyz uz to teda musi byt

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od kojot » 13.08.2012, 15:41 hod.

Tak mohlo by to být třeba tak, že by byl heal o 25% celkových HP, nebo nějaká podobná hodnota. Takhle by to bylo dost jednoduchý implementovat a každýmu by to bylo jasný.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mr_Perfect
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LordDeZhul #2115

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Mr_Perfect » 13.08.2012, 17:03 hod.

kojot píše:Jo přesně. Tenhle patch vůbec nechápu. Ty ostatní věci jsou OK, ale nerfnutí Elitek je fakt na hlavu. Nechápu čeho tím chcou docílit...
To taky moc dobře nechápu... Posílej normál monstra, takže je nedáš na 1-2, ale 2-3 rány a nerfnou elite packy, jejichž killení je snad to jediný, co mě u Diabla ještě drží - respektive killení těch packů, co mají affixy, které jsou counter na Tvůj daný charakter. (páč ten otřesnej drop mě fakt nebaví - sice padnou stovky rare, ale 99% z nich je trash)
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“