Patch 1.0.4.
0,05...x4 a sme na 0,2...a 3x za 300% mfind a sme na 0,6% sance na drop z jednoho moba,ktery umiraj po stovkach...cool
koukam ze jeste musim pockat tak 1-2 patche a muzu zacit hrat
koukam ze jeste musim pockat tak 1-2 patche a muzu zacit hrat
- Fru-fru
- The Butcher
- Příspěvky:1180
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frufran#2167
Re: Patch 1.0.4.
Za mě nejvíce pozitivně hodnotím zrušení průměrování statů MF a GF. Zajimavá je myšlenka s lepší rollem dps na zbrani - to by bylo dobré pro lidi jako já, kteří už na další upgrade zbraně prostě nemají....30M prostě nenafarmím...Otázka je dopad na hru...ale co, může to být horší
Re: Patch 1.0.4.
Timhle tempem odstanovani prekazek to bude s prstem v nose. Ja treba parim jen par hodin za tyden a konecne jsem se prokousal do 3 Aktu a nestojim o to dojet to pristi tyden.. Nejvic me stve to uzdravovani. Bud na ten pack pri progresu mas a nebo ne. Takle si ho nakrajis na trikrat a jsi za nim. Invulnerable minions jsou extra neprijemni, ale to je na tom prave to dobre!!! (Na HC budou ale asi spise fakt na preskoceni.) Zruseni prumer MF a GF - konecne!!
- Smelina
- Wraith
- Příspěvky:115
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Smelina#2454
- Kontaktovat uživatele:
Patch 1.0.4.
No nevím, mě se zdají invul packy jedny z těch nejjednodušších. Ten jejich bosík je papír.
Re: Patch 1.0.4.
+1Smelina píše:No nevím, mě se zdají invul packy jedny z těch nejjednodušších. Ten jejich bosík je papír.
Re: Patch 1.0.4.
zas takovej papír není a dost záleží, koho zrovna hraješ, jestli sám, v partě, atd. třeba pro barbara je to opravdu nejjednodušší affix. ale s monkem mě třeba dost štvou.Smelina píše:No nevím, mě se zdají invul packy jedny z těch nejjednodušších. Ten jejich bosík je papír.
e: vidím, že zrovna ty hraješ monka tak mi řekni, jak mám snadno pořešit invul pavoučky (spiderlings) se dvěma a víc dmg affixama. nebo druhej extrém - ty blinkující obrovský příšery s masivním dmgem cestou k cydae.
- Abbottaker1
- Wraith
- Příspěvky:194
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Abbott#2937
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 1.0.4.
Hm, z meho pohledu, a ted ho tady nikomu nenutim, je to dost divny patch, MF GF chapu a kvituju, a taky se mi libi, ze se monstra neuzdravi, ale enrage zrusit jeste k tomu? Bud jedno nebo druhe...Navic zrusit invulnerable a ubrat elitkam HPčka? Zlehcit coop???? Proc coop, v parte snad projdete vsechno, lehceji nez v singlu- Neni to uz moc velke zjednoduseni?
Lidi, co dohrali inferno pre patchem 1.0.4 by mohli brucet. Preci inferno nema byt lehke, blizz rikal, ze to ma byt neco, co dohrat nepujde a udrzi hrace dlouhou v pozoru. Ted mi to prijde tak, ze blizz dela cokoliv, aby udrzel hrace ve hre... Pritom je to tak jednoduche, nemam na inferno, tak hraj normal, night, hell, nikdo nerekl, ze se musi diablo dohrat i za inferno, proste je to jen tezsi diff. Lidi delaji z dohrani inferna standart a to se mi nelibi, milion postu, kde se ptaji typci, co dosli do A1 inferno v coopu s gearem za 500k a nadavaji, ze musi pak dat 2mil za opasek, nebo na nej 10dnu farmit, proc tem lidem neco ulehcovat, ti budou rvat porad, preci?
Nevim, jestli jsem dobre pochopil, ale manipulovat se bude s affixamam elitek? Jsem zvedavy jak? Jestli tam daji neco, ze nektere typy monster nebudou generovat jisty affix, aby nebyly uberhard? To by mohl byt dobry krok, me treba frustruje v ACT3 v plani po Q Ghoma ty kuratka, co se standartne stoci do klubka a hodi si kryt, nevim jmeno, dostanu je horde arcane waller frozen plus jeste to jejich kryti samo o sobe a ahoj
A jak tady nekdo psal,....co nejaky end game? Proc bych mel hrat diablo dal po zabiti diabla na inferno, kvuli dropu? haha, proste to nejak ukoncit nebo ty hrace nejak odmenit, ale to je asi pass
A nejvice mi v tom patchi chybi vyreseni inflace v AH, uplne zruseni RMAH, Proste tim, ze snizi opravy se zase zvedne inflace na AH, kouknete se, ze se tam uz neda prodat dobry predmet, vsichni chteji top item jenom. A ted jsem na foru cetl, ze borec shani gear na monka za 400-600 mil goldu!!! No kvuli takovym lidem potom stoji sekyrka nebo mec 100 milionu. Asi bych tam dal horni limit, protoze lide (nerikam hraci, protoze hrac nikdy nebude pouzivat boty a partu cinskych farmaru) si vsechno umi zkazit sami. Hra se ma hrat, a ne ze si z ni nekdo bude delat zivnost.
Obecne patch, ale chapu jako nejaky posun alespon. Pockejme na 1.1.9, potom to mozna bude o necem
Lidi, co dohrali inferno pre patchem 1.0.4 by mohli brucet. Preci inferno nema byt lehke, blizz rikal, ze to ma byt neco, co dohrat nepujde a udrzi hrace dlouhou v pozoru. Ted mi to prijde tak, ze blizz dela cokoliv, aby udrzel hrace ve hre... Pritom je to tak jednoduche, nemam na inferno, tak hraj normal, night, hell, nikdo nerekl, ze se musi diablo dohrat i za inferno, proste je to jen tezsi diff. Lidi delaji z dohrani inferna standart a to se mi nelibi, milion postu, kde se ptaji typci, co dosli do A1 inferno v coopu s gearem za 500k a nadavaji, ze musi pak dat 2mil za opasek, nebo na nej 10dnu farmit, proc tem lidem neco ulehcovat, ti budou rvat porad, preci?
Nevim, jestli jsem dobre pochopil, ale manipulovat se bude s affixamam elitek? Jsem zvedavy jak? Jestli tam daji neco, ze nektere typy monster nebudou generovat jisty affix, aby nebyly uberhard? To by mohl byt dobry krok, me treba frustruje v ACT3 v plani po Q Ghoma ty kuratka, co se standartne stoci do klubka a hodi si kryt, nevim jmeno, dostanu je horde arcane waller frozen plus jeste to jejich kryti samo o sobe a ahoj
A jak tady nekdo psal,....co nejaky end game? Proc bych mel hrat diablo dal po zabiti diabla na inferno, kvuli dropu? haha, proste to nejak ukoncit nebo ty hrace nejak odmenit, ale to je asi pass
A nejvice mi v tom patchi chybi vyreseni inflace v AH, uplne zruseni RMAH, Proste tim, ze snizi opravy se zase zvedne inflace na AH, kouknete se, ze se tam uz neda prodat dobry predmet, vsichni chteji top item jenom. A ted jsem na foru cetl, ze borec shani gear na monka za 400-600 mil goldu!!! No kvuli takovym lidem potom stoji sekyrka nebo mec 100 milionu. Asi bych tam dal horni limit, protoze lide (nerikam hraci, protoze hrac nikdy nebude pouzivat boty a partu cinskych farmaru) si vsechno umi zkazit sami. Hra se ma hrat, a ne ze si z ni nekdo bude delat zivnost.
Obecne patch, ale chapu jako nejaky posun alespon. Pockejme na 1.1.9, potom to mozna bude o necem
Re: Patch 1.0.4.
Zdravim diablo uz hraju od prvniho dílu a musim rict ze tahle hra se prosto povedla at ma i nejake ty mouchy jako kazda jina .uspokojit vsechny hrace je takřka nemozne vzdy se nekdo najde komu se neco nebude libit nebo vyhovovat.na patch 1.0.4 se taky tesim a cetl jsem si jake novinky prinasi.muj osobni nazor je takovej ze od teto hry bych ocekaval aby me stale do budoucna motivovala a to nejen jeji obtiznosti ale i chuti si kní sednout i po dohrani inferna.kdybych me shrnout jak bych si to predstavoval tak bych udelal patch kterej by udelal z inferna doslova peklo v tom smyslu ze by bylo hodne tezke a dalo se projit jen z dobrou vybavou ktera by teda nemusela stat ty extremni castky ( za ktery si muzou lidi sami) ale v dobrym casovym horizontu se dalo na ní vydelat.padaní slabych veci je uz jasna vec.to jake veci padaji bych vyresil tak ze pri hrani public by mel mit sanci na dobrej drop hrac ktery se pri boji s (elity atd) zucastnil nejlepe tak by mel byt i odmenen(+ kvalita dropu diky jeho MF nikoliv sdilenej drop pro vsehny podobny kvality).ceny za opravy bych vubec nemenil jak bylo receno je to aspon motivacae ktomu jak budete hrat a vice strategicky premyslet jak ruzne souboje vyhrat.pokud me D3 ma udrzet jeste nejakej ten patek v kresle ocekavam od ní aby byla jeste více tezka nez doposud.aby drop dobrejch veci byl castejsi nez doposud.aspon to me na te hre motivuje a baví.samozrejmne hra ma jeste dalsich X veci ktere by bylo potreba doladit.sory pokud mu muj nazor nekomu vadí jsem jen clovek...diky
-
- Quill Rat
- Příspěvky:7
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Minilentilka#2341
- Bydliště:Senica
Re: Patch 1.0.4.
Jediny obrovsky rozdiel oproti Diablovi 2 je, ze v trojke chyba druhe platidlo - tak ako v dvojke runy.Kvoli nim sa farmilo stale dokola.Keby dali este nejakeho world bossa alebo uber lokaciu tak su vsetci spokojny.Ale D3 vyslo v lepsom stave ako D2.Az datadisk prinesie slavu D3jke,ako to bolo u dvojky.D3 je kvalitna hra,len naroky hracov sa za posledne roky omnoho zvysili.Asi je to touto dobou.
Paradox je, ze tato skur...a doba bude za par rokov ,,stare zlate casy,,
Paradox je, ze tato skur...a doba bude za par rokov ,,stare zlate casy,,
Re: Patch 1.0.4.
to mas pravdu , ale nemusia vsetko nerfovat a zjednodusovat
Re: Patch 1.0.4.
v patch 1.0.4 nebude aukce vylepšena vyhledávání z 3 statu na 5 že? nevíte jaké jsou s tím plány?
Re: Patch 1.0.4.
budou ještě další blogy o nadcházejícím patchi tak snad tam
Re: Patch 1.0.4.
Ahoj.
Jelikoz spousta z vas je na tom informacne daleko lepe nez ja (D3 nehraju uz skoro mesic a pul) a asi tusite, co by mohlo by ted v patchi (Blizz asi uz neco ofiko vydal, ale nesleduju to a hadam, ze nerekli vsechny zmeny) a co pak pozdeji, tak vas chci poprosit, jestli byste mi rekli, zda-li bude neco z tohoto ted v patchi (nebo v pozdejsim patchi, nebo jestli to tam uz nepridali :-)):
1/ Moznost uhybat utokum monster
2/ Udelani Inferna velmi obtiznym, ale ne ve smyslu vysokych hp/dmg monster, ale hernimi principy a situacemi a tlakem na hracuv skill ovladat postavu
3/ Pouzitelnost skoro vsech skillu s podobnou ucinnosti
4/ Drop takrka nejlepsich veci (90 az 95% max kvality) na konci Hell a zacatku Inferna
5/ Nemoznost rollnuti napr STR na wandce pro Wizzarda (nebo tedy zaruceni rollnuti INT)
6/ Prepracovani prace se staty
7/ I jina nez penezni penalizace za smrt
8/ Jasne zvyhodneni, kdyz napr Wizzard ma Wandku misto two hand mece
9/ Urcity automaticky block u two hand zbrani
Samozrejme me zajima i to jestli vite, ze neco z toho tam nepridaji nikdy (nebo to tak vypada aspon).
Diky moc
Jelikoz spousta z vas je na tom informacne daleko lepe nez ja (D3 nehraju uz skoro mesic a pul) a asi tusite, co by mohlo by ted v patchi (Blizz asi uz neco ofiko vydal, ale nesleduju to a hadam, ze nerekli vsechny zmeny) a co pak pozdeji, tak vas chci poprosit, jestli byste mi rekli, zda-li bude neco z tohoto ted v patchi (nebo v pozdejsim patchi, nebo jestli to tam uz nepridali :-)):
1/ Moznost uhybat utokum monster
2/ Udelani Inferna velmi obtiznym, ale ne ve smyslu vysokych hp/dmg monster, ale hernimi principy a situacemi a tlakem na hracuv skill ovladat postavu
3/ Pouzitelnost skoro vsech skillu s podobnou ucinnosti
4/ Drop takrka nejlepsich veci (90 az 95% max kvality) na konci Hell a zacatku Inferna
5/ Nemoznost rollnuti napr STR na wandce pro Wizzarda (nebo tedy zaruceni rollnuti INT)
6/ Prepracovani prace se staty
7/ I jina nez penezni penalizace za smrt
8/ Jasne zvyhodneni, kdyz napr Wizzard ma Wandku misto two hand mece
9/ Urcity automaticky block u two hand zbrani
Samozrejme me zajima i to jestli vite, ze neco z toho tam nepridaji nikdy (nebo to tak vypada aspon).
Diky moc
D2R FanaZealer lvl 96 (SC SSF, bez runových slov)
Hledá do grálu - už 'jen' Tyraels Might
Hledá do grálu - už 'jen' Tyraels Might
Re: Patch 1.0.4.
? něco takového bylo řekl bych od začátku. ať ve smyslu dodge, nebo vyhnutí se pomalejší animaci útoku monstraAragorn píše:1/ Moznost uhybat utokum monster
neAragorn píše:2/ Udelani Inferna velmi obtiznym, ale ne ve smyslu vysokych hp/dmg monster, ale hernimi principy a situacemi a tlakem na hracuv skill ovladat postavu
ne, snaží se, ale lepšího výsledku jak v d2 asi nedosáhnou nikdy.Aragorn píše:3/ Pouzitelnost skoro vsech skillu s podobnou ucinnosti
to funguje.Aragorn píše:4/ Drop takrka nejlepsich veci (90 az 95% max kvality) na konci Hell a zacatku Inferna
ne, ani se o tom blizzard imo nevyjádřil. ale snad to někdy přijdeAragorn píše:5/ Nemoznost rollnuti napr STR na wandce pro Wizzarda (nebo tedy zaruceni rollnuti INT)
ne.Aragorn píše:6/ Prepracovani prace se staty
ne, opravy navíc mírně zlevní u top itemů.Aragorn píše:7/ I jina nez penezni penalizace za smrt
ne, ani se o tom blizzard imo nevyjádřil. ale snad to někdy přijdeAragorn píše:8/ Jasne zvyhodneni, kdyz napr Wizzard ma Wandku misto two hand mece
ne, ani se o tom blizzard imo nevyjádřil. ale snad to někdy přijdeAragorn píše:9/ Urcity automaticky block u two hand zbrani
Re: Patch 1.0.4.
Jen doplním
3) chtějí zvýhodňovat málo využívané skilly a málo využívané runy (přímo takto to řekli)
9) chtějí zvýhodňovat dvouruční zbraně (mám dojem, že chtějí, aby 2h zbraně měly možnost většího počtu rollnutých vlastností)
3) chtějí zvýhodňovat málo využívané skilly a málo využívané runy (přímo takto to řekli)
9) chtějí zvýhodňovat dvouruční zbraně (mám dojem, že chtějí, aby 2h zbraně měly možnost většího počtu rollnutých vlastností)
...a stejně všichni umřem...
- Abbottaker1
- Wraith
- Příspěvky:194
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Abbott#2937
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 1.0.4.
Imho se s tim, ze se pouzivaji jenom a jenom ty stejne skilly dela zbytecny humbuk. Az do hell se to da dohrat s jakoukoliv kombinaci skillu, a to ze od inferna pouzivaji vsichni stejny build daneho charakteru je prece logicke. Pouzivaji se ty nejlepsi skilly, ktere dany char ma. Tohle je inferno, takze si kazdy da ty nejlepsi skilly, aby vyuzil tu plejadu na maximum. Zlepsete i jine skilly, treba 2 nebo tri, a lidi je zakombinuji mezi ty stavajici a zase bude mit kazdy na infernu stejny build, ne ? Proste se mi zda, ze se hledaji uz vazne mouchy, a pritom nejvetsi prusvih typu RMAH nebo GAH se neresi??
Re: Patch 1.0.4.
Zruseni prumerovani MF a GF - s tim nesouhlasim.... Hrajete v parte, ty jedes abys mel velkej utok + obranu, druhej typek ma vybavu na mf +gf -> vsechno odres ty a on sebere lepsi drop? Docela blbost ne?
-
- Quill Rat
- Příspěvky:8
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
Re: Patch 1.0.4.
Zruseni sharovani MF v parte?
Komplet to znici public games, i kdyz i ten stoji za starou belu, lidi ted budou nagearovany na MF a budou na sebe koukat jak bukvy ze nikdo nic nezabije.
Snizeni HP elitkam a zruseni invureable?
Uz ted byly dobre zabitelny, na zacatku blizz sliboval, ze budeme umirat, umirat atd.. ted potvrzuje jen to ze si s hrou nevi rady jakym smerem jit dal.
Zbrane srovnatelna dmg 61-62-63?
WTF, to uz bude stacit chodit farmit akt 1 tam toho pada mraky.
Healovani elitek?
No to uz nebude zadnej challenge, proste si na ne 10x doslapnu a nakonec proste umrit musi. Fail
Jediny plus je boost legendarek, bohuzel tenhle patch je velky minus pro hrace co to hraji trosku vice, bohuzel tento patch se bude libit tak 75% lidem, kteri si neuvedomuji jaky je to zasah do hry.
Komplet to znici public games, i kdyz i ten stoji za starou belu, lidi ted budou nagearovany na MF a budou na sebe koukat jak bukvy ze nikdo nic nezabije.
Snizeni HP elitkam a zruseni invureable?
Uz ted byly dobre zabitelny, na zacatku blizz sliboval, ze budeme umirat, umirat atd.. ted potvrzuje jen to ze si s hrou nevi rady jakym smerem jit dal.
Zbrane srovnatelna dmg 61-62-63?
WTF, to uz bude stacit chodit farmit akt 1 tam toho pada mraky.
Healovani elitek?
No to uz nebude zadnej challenge, proste si na ne 10x doslapnu a nakonec proste umrit musi. Fail
Jediny plus je boost legendarek, bohuzel tenhle patch je velky minus pro hrace co to hraji trosku vice, bohuzel tento patch se bude libit tak 75% lidem, kteri si neuvedomuji jaky je to zasah do hry.
- sayonara
- Fallen Shaman
- Příspěvky:57
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Sayonara#2326
Re: Patch 1.0.4.
diablo 3 by malli premenovat na "very soon" "game full of promises"