Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982
Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od kojot » 03.07.2012, 07:27 hod.

Pokud chceš porovnání z hlediska dmg, tak to je trochu složitější. Tyhle dva staty jsou na sobě závislé, takže, čím větší máš jeden, tím víc se vyplatí zvyšovat druhý a naopak... Absolutní srovnání není možné.
Udělal jsem DPS calculator v excelu. Když si tam dosadíš svoje hodnoty, tak si můžeš porovnat, který stat se ti vyplatí zvyšovat víc.
EDIT: Všiml jsem si, že hraješ s dualkama. Na to ta moje tabulka není dělaná :) . Můžeš tam buď zadat jenom jednu zbraň, v tom případě ti to vypočítá špatně DPS, ale porovnávat jestli se ti vyplatí crit chance, nebo crit dmg normálně můžeš (ty poměry zůstanou stejné), a nebo v kolonce "Weapon DMG" si udělej průměrné hodnoty min a max DMG obou zbraní a vynásob je 1,15 (15% je bonus k AS), potom by to mělo počítat správně DPS a porovnávat crity můžeš samozřejmě taky.
Obrázek

němec
Quill Rat
Příspěvky:25

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od němec » 03.07.2012, 07:54 hod.

tak jsem dojel druhej akt s duálkama. konečně :) od 8questu jsem to jel v partě v publicu a na beliala jsem si potom musel vzít štít, jinak to byly hodně rychlý konce. to sem myslel, že pro dualky je vhodnější frenzy a ono prd - konec jsem dal v mnohem větší pohodě s cleave a zpomalením na 80% na jednu vteřinu.

já už jedu hlavně crit chance + vitality + resisty. když jsem do toho ještě chtěl kombinovat crit damage, tak ty předměty byly hodně drahý, nebo neměly zase vit/res.

crit chance z jednoho prostýho důvodu - healuju s overpower a revenge - u overpower potřebuju srazit CD co nejníž, a k tomu potřebuju crit chance. proto mi přijde celkem výhodná sekera + weapon master, kde mám 10% crit chance navíc.

pro mě největší výhodou duálek je life on hit na obou zbraních - takhle mám i s amuletem 1800/hit a spíš než na crit damage se u zbraně zaměřuju na vitality a attack speed

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Fru-fru » 03.07.2012, 08:16 hod.

To Němec:

1800 LPH? Safra, to jsi v tom musel nechat ranec;-).
Cleave taky vyzkouším, jinak princip našeho buildu je shodný, takže taky potřebuju nahoru dát crit chance... Ale ne Beliho jsem štít nepotřeboval, přišel mi easy.
Hoď screen statu a zbraní, Hašek zvědavej;):shock:

Odesláno z mého HTC Desire HD A9191 pomocí Tapatalk 2
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Punky » 03.07.2012, 08:17 hod.

Fru-fru píše:Má někdo představu jaký je poměr výhodnosti mezi crit chance a crit damage. Tedy jestli je lepší např. 4% crit chance než 20% crit dmg...Nějak to nemám na čem vyzkoušet...
tak ono je jasne, ze napr nema zmysel mat +300% crit dmg a do toho 5% crit chance, lebo ti to bude zrejme padat tak malo, ze ten bonus na crit dmg ani nevyuzijes... na druhej strane, crit chance a nasledne "crit hit" je random atribut... mozes mat aj 50% chance a moze sa ti stat ze 10 hitov po sebe ten crit proste nelandne, naopak niekto s crit chance 10% moze mat luck a da 3 crity po sebe (extremny priklad, viem...), kdezto crit dmg je "istotka", tie percenta tam proste su a zdvyhaju tu dmg tak ako maju na pevno... takze zalezi od teba, ci radsej uprednostnis sancu, alebo istotu, pretoze porovnat to podla mna v zmysle ci X% crit chance bude pre teba vo vysledku lepsie ako Y% crit dmg nie je mozne

Hromotlk
Quill Rat
Příspěvky:30
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hromotlk#2838

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Hromotlk » 03.07.2012, 09:15 hod.

mam barbara dualwield a farmim act2:

41k hp
60k/s max furry 75k..(s buffom(30%) a passivkami(25%))
37crit ..................(s buffom(3) a passivkami(5) a sekera/kladivo zbran(10))
430crit dmg............(s passivkou(50))
6k armor...............(s buffom(20%))
300-400resisty.........(s buffom (50%))

build:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... YZc!cZcZca

plus:
+ modre skupinky davam do 10s pri zapnutom berserkru (crit hitky za 300k az 550k)
+ netreba az tak riesit def/resist pri zapnutom Ignore pain
+ vhodny do party

minus:
- niektory bosovia ma daju do 8s :))
- nema charge/leap
- slabe def
- nevhodny na solo (pri lepsom equipu by slo aj solo)

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Fru-fru » 03.07.2012, 09:43 hod.

Hromotlk píše:mam barbara dualwield a farmim act2:

41k hp
60k/s max furry 75k..(s buffom(30%) a passivkami(25%))
37crit ..................(s buffom(3) a passivkami(5) a sekera/kladivo zbran(10))
430crit dmg............(s passivkou(50))
6k armor...............(s buffom(20%))
300-400resisty.........(s buffom (50%))

build:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... YZc!cZcZca

kráceno
Pak mi tvrďte, že všichni jedeme to samý, skilly máme sice podobný (tak na DW ten výběr není zas tak široký), ale gearuješ evidentně bez LOH a jedeš tvrdě za dmg a nekladeš taqkový důraz na resisty jako já...Super. Rád vidím, že cest je více a gratuluji k hezké damáži :) . Mám další inspiraci a budu dělat nové pokusy.
Ale napadá mě jedinná věc, co AIII, zkoušel jsi? Myslíš, že když "rozvineš" vylepšíš staty , které jedeš primárně (evidentně vysoká dmg, crit chance, crit bonus dmg), že ho dáš, nebo jsi přesvědčen, že budeš muset jít víc do defu a třeba přibrat resi atd...?
Hoď screen statů a zbraní...jsem zvědavej;-)...Mě hlavně zajímá co bude životaschopné v AIII a jestli už budu donucen sehnat dobrej štít a vzdát s DW... Páč klidně budu farmit AII 2-3-4 týdny, na tom mi moc nesejde...tak to má být a aspoň mi to vydrží dlouho:-). Ale zas nemám tolik zdrojů (a ani času jako pracující člověk) zkoušet různé buildy a kombinace itemů. Tak doufám, že z lidí vymámí know-how, samozřejmě s jejich svolením ;)
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Fru-fru » 03.07.2012, 09:47 hod.

kojot píše:Pokud chceš porovnání z hlediska dmg, tak to je trochu složitější. Tyhle dva staty jsou na sobě závislé, takže, čím větší máš jeden, tím víc se vyplatí zvyšovat druhý a naopak... Absolutní srovnání není možné.
Udělal jsem DPS calculator v excelu. Když si tam dosadíš svoje hodnoty, tak si můžeš porovnat, který stat se ti vyplatí zvyšovat víc.
EDIT: Všiml jsem si, že hraješ s dualkama. Na to ta moje tabulka není dělaná :) . Můžeš tam buď zadat jenom jednu zbraň, v tom případě ti to vypočítá špatně DPS, ale porovnávat jestli se ti vyplatí crit chance, nebo crit dmg normálně můžeš (ty poměry zůstanou stejné), a nebo v kolonce "Weapon DMG" si udělej průměrné hodnoty min a max DMG obou zbraní a vynásob je 1,15 (15% je bonus k AS), potom by to mělo počítat správně DPS a porovnávat crity můžeš samozřejmě taky.
Díky, tabulka nalezena, večer to vyzkouším... :wave:
Punky píše:
Fru-fru píše:Má někdo představu jaký je poměr výhodnosti mezi crit chance a crit damage. Tedy jestli je lepší např. 4% crit chance než 20% crit dmg...Nějak to nemám na čem vyzkoušet...
tak ono je jasne, ze napr nema zmysel mat +300% crit dmg a do toho 5% crit chance, lebo ti to bude zrejme padat tak malo, ze ten bonus na crit dmg ani nevyuzijes... na druhej strane, crit chance a nasledne "crit hit" je random atribut... mozes mat aj 50% chance a moze sa ti stat ze 10 hitov po sebe ten crit proste nelandne, naopak niekto s crit chance 10% moze mat luck a da 3 crity po sebe (extremny priklad, viem...), kdezto crit dmg je "istotka", tie percenta tam proste su a zdvyhaju tu dmg tak ako maju na pevno... takze zalezi od teba, ci radsej uprednostnis sancu, alebo istotu, pretoze porovnat to podla mna v zmysle ci X% crit chance bude pre teba vo vysledku lepsie ako Y% crit dmg nie je mozne
Jako zas to není magie...Zcela jistě existuje crit cap, při kterém je efektivnější stackovat crit dmg a opačně (samozřejmě to bud závislé na rychlosti zbraně, atd...). Zkusím se v tom porýpat až bude čas. Ale samozřejmě rozumím tvé úvaze, ale je to matika a ne random numbers, takže to musí jít přesně postihnout...
A jsem tam, kde jsem nechtěl být ;) : welcome back in theorycrafting :idea:
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Punky » 03.07.2012, 10:38 hod.

Fru-fru píše:Mě hlavně zajímá co bude životaschopné v AIII a jestli už budu donucen sehnat dobrej štít a vzdát s DW
od zaciatku hry az do teraz som DW a chcem to tak aj nechat... vcera som dal Ghoma, na ktoreho som to teda zobral owerpover a 980lph low dmg weaponu jednu, ale inak idem to co cele inferno a nevynechal som ani jednu elitu/champa (ako je tam obcas nejaky rip, ale to uz k tomu patri, navyse to je vacsinou sposobene bud mnou samim, alebo nejakym lagom/delayom pri poiuziti skillu)... mam taky "univerzal" build aj gear aj staty, zo vsetkeho nieco, ale pri tom ani jeden stat nejak extra vysoko a sice v tom acte 3 uz to ide pomalsie, hlavne kvoli mojej dmg ale stale je to oki a ten progres tam je... to je teraz moj primarny ciel, postupovat hrou aj za cenu toho ze to ide pomalsie, chcem to dohrat a viac ma to aj bavi ako napr farmit nejaky cas itemy nizsie a potom s lepsimi statmi ist do actu 3 a prejst ho viacejmenej "lahko"...

momentalne staty (z hlavy co si tak pamatam):

HP: 57k
Armor: 8,5k
Aress: 700+-
DMG: 22k
Crit: 13%
CDMG: 170%
LoH = 0, Life regen = 1k (s followerom)

build: http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... ZbV!cccZaZ
Fru-fru píše:Jako zas to není magie...Zcela jistě existuje crit cap, při kterém je efektivnější stackovat crit dmg a opačně (samozřejmě to bud závislé na rychlosti zbraně, atd...). Zkusím se v tom porýpat až bude čas. Ale samozřejmě rozumím tvé úvaze, ale je to matika a ne random numbers, takže to musí jít přesně postihnout...A jsem tam, kde jsem nechtěl být ;) : welcome back in theorycrafting :idea:
no pokial je to v D3 tak ako v inych hrach ktore som hraval a atribut "chance" je naozaj len a len sanca a nie nejaky matematicky ukazovatel (ze napr pri crit chance 10% by si v 1/10 hitov ten crit urciet dal), tak potom su to naozaj random numbers co sa tyka crit hitov a je to len a len o nahode a to teda neviem ako to chces matematicky vyratat :) akoze odhad ano, nejake presne cislo ale podla mna nemas ako dostat...

němec
Quill Rat
Příspěvky:25

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od němec » 03.07.2012, 11:10 hod.

tohle se řešilo u mountfieldu, kde vyhrával každý pátý nebo kolikátý? přitom pokaždý se tahalo z osudí plnýho míčků. matematicky opravdu ale každý ten pátý vyhrál. stejně tak to bude platit u tý crit chance - můžu dát 3x crit hit za sebou a pak desetkrát nic - ale při dostatečně velkým opakování se podle mě dostanu na crit chance jak ji mám procentuelně vyjádřenou.

Fru fru - screeny neumím - vzhledem k life on hit jedu na attack speed - tzn. obě zbraně mám 1,4 = 1,61 s 15% bonusem
zbraň č. 1 - Axe - kvůli crit chance +10% u weapon mastera. 45str, 250vit, +8 AS, +656 LoH - za tu jsem dal 150k včera :) má ale jen 416dps
zbraň č. 2 - Rare sword - 150 Vit, +648 LoH, +47% crit damage, 631 DPS
zbraň č. 3. Rare mighty weapon - 180str, 60Vit, 700 LoH, AS jen 1,3/s - výhodou +3fury u weapon mastera, když jsem zkoušel berserkra a +1vteřina za každý tři fury - ale dojel jsem na to, že nemám žádnej rozumnej fury spender - sprint je plýtvání místem v aktu tři - možná zkusím whirlwind

zbraně jsem nakoupil ještě celkem za levno, teď už to není nic levnýho. bral bych vyšší dps, ale do dvou mega nic lepšího, než mám, zatím na aukci nevidím.

k tomu jsem koupil za 150k amulet - Baron Mercy - 155 str, 50fire res, 377 LoH, +6% crit chance
druhej amulet za mega - Rerrible pendant - +22-56 damage, 353 LoH, 1000 damage pro melee attackers, a crit chance +7%

rád bych vyzkoušel víc stylů, ale na ten equip holt nemám :)

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Fru-fru » 03.07.2012, 11:27 hod.

Punky píše:
Fru-fru píše:Mě hlavně zajímá co bude životaschopné v AIII a jestli už budu donucen sehnat dobrej štít a vzdát s DW
kráceno...
no pokial je to v D3 tak ako v inych hrach ktore som hraval a atribut "chance" je naozaj len a len sanca a nie nejaky matematicky ukazovatel (ze napr pri crit chance 10% by si v 1/10 hitov ten crit urciet dal), tak potom su to naozaj random numbers co sa tyka crit hitov a je to len a len o nahode a to teda neviem ako to chces matematicky vyratat :) akoze odhad ano, nejake presne cislo ale podla mna nemas ako dostat...
Já právě předpokládm, že je to tak trochu wowlike game, kde existovali různé "přesně" stanové capy (např. hit chance cap), přes které nemělo cenu jít a někdy to bylo i nemožné oitemovat (krásné slovo) . Podle mě to nemůže být jen tak halabala, jak by to pak fungovalo - bylo by v tu chvíli zcela evidentní, že při zvýšení % na crit tam není změna. Posledně někdo řešil šanci na rare drop a v podstatě to docela vycházelo (samozřejmě na přesné měření je potřeba dostatečně reprezentativní vzorek). Sice jak říkáš ty, jednou mu padl jeden item a podruhý třeba 6, ale výsledek cca seděl. Prostě procentuelní šance musí nakonec vždy sedět - teda doufám :shock: .
němec píše:tohle se řešilo u mountfieldu, kde vyhrával každý pátý nebo kolikátý? přitom pokaždý se tahalo z osudí plnýho míčků. matematicky opravdu ale každý ten pátý vyhrál. stejně tak to bude platit u tý crit chance - můžu dát 3x crit hit za sebou a pak desetkrát nic - ale při dostatečně velkým opakování se podle mě dostanu na crit chance jak ji mám procentuelně vyjádřenou.

Fru fru - screeny neumím - vzhledem k life on hit jedu na attack speed - tzn. obě zbraně mám 1,4 = 1,61 s 15% bonusem
zbraň č. 1 - Axe - kvůli crit chance +10% u weapon mastera. 45str, 250vit, +8 AS, +656 LoH - za tu jsem dal 150k včera :) má ale jen 416dps
zbraň č. 2 - Rare sword - 150 Vit, +648 LoH, +47% crit damage, 631 DPS
zbraň č. 3. Rare mighty weapon - 180str, 60Vit, 700 LoH, AS jen 1,3/s - výhodou +3fury u weapon mastera, když jsem zkoušel berserkra a +1vteřina za každý tři fury - ale dojel jsem na to, že nemám žádnej rozumnej fury spender - sprint je plýtvání místem v aktu tři - možná zkusím whirlwind

zbraně jsem nakoupil ještě celkem za levno, teď už to není nic levnýho. bral bych vyšší dps, ale do dvou mega nic lepšího, než mám, zatím na aukci nevidím.

k tomu jsem koupil za 150k amulet - Baron Mercy - 155 str, 50fire res, 377 LoH, +6% crit chance
druhej amulet za mega - Rerrible pendant - +22-56 damage, 353 LoH, 1000 damage pro melee attackers, a crit chance +7%

rád bych vyzkoušel víc stylů, ale na ten equip holt nemám :)
Tak to máš pěkný. Screny samozřejmě nevadí, v podstatě mi šlo o staty - díky. Udělal jsi docela pěkný nákupy - jo když se člověk snaží, tak se občas něco najde...
Sprintu jsme nikdy na chuť nepřišel, smířil jsem se s tím, že co neuběhám normálně tak umřu a healuju revenge a ower. Zatím spokojenost...

Taky bych toho rád vyzkoušel víc, ale máme stejný problém...ale jelikož každý má trochu vlastní cestu, tak zjistíme aspoň takhle co a jak jede. Možná udělám videjko až budu mít čas a postnu ho. Člověk se totiž stále učí a třeba si navzájem něco poradíme..
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

Hromotlk
Quill Rat
Příspěvky:30
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hromotlk#2838

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Hromotlk » 03.07.2012, 11:53 hod.

Fru-fru píše:
Hromotlk píše:mam barbara dualwield a farmim act2:
kráceno
Pak mi tvrďte, že všichni jedeme to samý, skilly máme sice podobný (tak na DW ten výběr není zas tak široký), ale gearuješ evidentně bez LOH a jedeš tvrdě za dmg a nekladeš taqkový důraz na resisty jako já...Super. Rád vidím, že cest je více a gratuluji k hezké damáži :) . Mám další inspiraci a budu dělat nové pokusy.
Ale napadá mě jedinná věc, co AIII, zkoušel jsi? Myslíš, že když "rozvineš" vylepšíš staty , které jedeš primárně (evidentně vysoká dmg, crit chance, crit bonus dmg), že ho dáš, nebo jsi přesvědčen, že budeš muset jít víc do defu a třeba přibrat resi atd...?
Hoď screen statů a zbraní...jsem zvědavej;-)...Mě hlavně zajímá co bude životaschopné v AIII a jestli už budu donucen sehnat dobrej štít a vzdát s DW... Páč klidně budu farmit AII 2-3-4 týdny, na tom mi moc nesejde...tak to má být a aspoň mi to vydrží dlouho:-). Ale zas nemám tolik zdrojů (a ani času jako pracující člověk) zkoušet různé buildy a kombinace itemů. Tak doufám, že z lidí vymámí know-how, samozřejmě s jejich svolením ;)
- taktiku na bossoch nemam moc zlozitu pridem k nim stojim tam pustit berserkra + Ignore pain a bud ich zabijem ja alebo oni mna

- podla mna to pojde aj v act3 bez stitu .... ked to vzladne monk preco nie aj barbar .)

- Preco zrovna resisty riesim? lebo ma davaju len bosovia co maju arcane pasce + poison (reflex dmg tych neratam to je ina svinarna) ... resisty chci mat tak vysoke aby som tam vydrzal aspon 15s a aby som to jednoducho zergol

- ale ako som pisal na single s tymto buildom kapu len taka radost .)) ale v parte s monkom(DPS) to ide len taka basen

- LOH nemam odskusane ale s takym dmg ako davam ja revange + global bohate staci

- Teraz chci si uchovat dmg a k tomu dorobit resisty (armor neriesim, HP postaci mat 35k+)

- Ked som dosiel na inferno isiel som ako kazdy barbar na stit + zbran (act2 som daval tak ze som sa skoro ani nepohol zmiesta ale dlhooo som daval bossov, mal som 900+ resisty)..... az kym sa ku mne nepripojil kamos monk a ukazal mi ako sa to hra v dpsku a ako si to jednoducho kosi. Tak som si povedal ze to musim urobit aj ja

- monk(dualwield) je defensivnejsi a mobilnejsi ako barbar ale dmgovo je natom lepsie barbar. Ale zas nadruhu stranu ked barbarovi neprocne revenge tak monk vede v dpsku .))) .... tie monkske tornada to je hnuss

- som v robote ... ked budu doma tak hodim nejaky obrazok

Psychopat
Quill Rat
Příspěvky:15
BattleTag:Psychopat#2723

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Psychopat » 04.07.2012, 09:55 hod.

přidám sem jen svou trošku, počítal jsem si efekty resistů a armorů a podle procentuálního přírustku jsem zjistil že resisty nad 800 (potažmo armor nad 8000) již má opravdu velmi zanedbatelný vliv. Hraji za wizarda takže řeším spíš armor a physical resist,ale podle mého mínění jsou hodnoty nad těmito již víceméně zbytečné a je přínosnější soustředit se na další atributy. Tak hodně zdaru.

němec
Quill Rat
Příspěvky:25

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od němec » 04.07.2012, 13:57 hod.

tak jsem dneska zkusil LoH jen s jednou zbraní a druhou bez LoH, ale vyšší damage - to mi sice vyrostlo na 23k - ALE když jsem stál v poison nebo ohni (život 50k, armor 5k, první akt) tak mě to nestíhalo na overpower dobíjet.
mrknul jsem na aukci, tam za mega celkem slušná sekyra lehce přes 800 LoH, takže jsem momentálně na 1980 LoH, dmg kolem 19k, crit díky sekyře mám 37,5 - bohužel armor jen těch 5k a resisty 150-300, ale radši si užiju první akt než pět minut uždibovat elity ve dvojce trojce :)
a cleave u mě definitivně zvítězil, proti frenzy je to úplně jiný rubání :)

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od AlterEgo » 04.07.2012, 14:18 hod.

Psychopat píše:přidám sem jen svou trošku, počítal jsem si efekty resistů a armorů a podle procentuálního přírustku jsem zjistil že resisty nad 800 (potažmo armor nad 8000) již má opravdu velmi zanedbatelný vliv. Hraji za wizarda takže řeším spíš armor a physical resist,ale podle mého mínění jsou hodnoty nad těmito již víceméně zbytečné a je přínosnější soustředit se na další atributy. Tak hodně zdaru.
Tve udaje jsou zkreslene, jelikoz ta % redukce dmg co je uvedena v tom charu za armor a rezisty se vztahuje proti utokum neceho co ma lvl 60 a na inferno maji mobove vyssi lvl, tak ta realna redukce za ty rezisty a armor je mensi. Jakym zpusobem se to presne snizuje nevim, ale kazdopadne to je ten duvod, proc potrebujes v pozdejsich actech ty rezisty vyssi.

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Punky » 04.07.2012, 14:41 hod.

němec píše:tak jsem dneska zkusil LoH jen s jednou zbraní a druhou bez LoH, ale vyšší damage - to mi sice vyrostlo na 23k - ALE když jsem stál v poison nebo ohni (život 50k, armor 5k, první akt) tak mě to nestíhalo na overpower dobíjet.
mrknul jsem na aukci, tam za mega celkem slušná sekyra lehce přes 800 LoH, takže jsem momentálně na 1980 LoH, dmg kolem 19k, crit díky sekyře mám 37,5 - bohužel armor jen těch 5k a resisty 150-300, ale radši si užiju první akt než pět minut uždibovat elity ve dvojce trojce :)
a cleave u mě definitivně zvítězil, proti frenzy je to úplně jiný rubání :)
tak pokial to chces hrat stylom ze "stojim na mieste v hocicom a len to urubem" tak si praveze zvys aspon trochu armor a resisty a kasli na owerpover a loh ( je lepsie dmg predchadzat jej redukovanim, ako to chytat naplno a potom sa snazit o hp regen nejakou cestou)... celkovo pokial si chces "uzivat" prvy act a nie "uzdibovat" mobov v 2. a 3., chod pure dps a nezen loh na 2k, ktore v tom acte 1 proste nepotrebujes pokial mas aspon trochu offense build... inak aj v acte 2 padaju tie elity rychlo a svizne, chce to prave ale lepsiu defense aby si prezil aspon ten cas kym to das... pokial ta tam davaju na par ran, tak ti nepomoze loh ani 5k snad :) cleav je fajn, ale na normal mobky ktore su v grupe... na elity/champov/bossov jednoznacne vyhrava v tomto suboji frenzy

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Quetak » 04.07.2012, 14:45 hod.

Psychopat: Ono každý 1% je dost znát. Dejme tomu že mob dává ránu za 100k, mám redukci 75% z armoru a 75% z resistů, když nebudu počítat nic jinýho(tim to asi bude trochu zkreslený) tak těch jeho 100k je zredukovaný na 6250dmg na ránu. Když budu mít 75% z armoru a 76% z resisitů tak už bude dávat "jen" za 6k na ránu, takže to 1% redukce navíc snižuje výslednou dmg taken o 4%. Když to pak je 75% a 80% tak už je to rána jen za 5k a to je oproti 6250 snížení dmg taken o 20%. Horší je, že pak je na každý procento redukce třeba víc a víc armoru/resisitů tak je pak otázka jestli se nevyplatí zvýšit si spíš health pool, asi je na každym jak to cítí při hraní, každej si to představuje jinak a směřuje jinam.

Fruper
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Fruper#2148
Bydliště:Rajecké Teplice SR

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Fruper » 04.07.2012, 14:59 hod.

Uz som tu raz pisal moje postrehy a tak pridam mojhe staty a uild a trosku popisem ako hram…
Inak vytvořil som topic o „mojej ceste“ za killom diabla na inferne tak ak si sekto chce poziet tu: viewtopic.php?f=106&t=5753
Staty: foto statov:
Obrázek

Obrazky itemov:
Obrázek

Jako som uz pisal v tomto topicu dolezite staty při hre za DW:
Critical sanca a critical dmg dva zakladne staty sanca aspon 35-40 dmg aspon 200-300%
vitalita - je treba mat dostatocne hp tak
Ressisty - no v pripade ze nepojdete cisto "glasskanon" co vam pri momentalnych cenach oprav nedoplrucujem tak ress su nutne
Armor – snazit sa o co najvacsii
Fajn je tiez regen hp za sekundu a life steal - ale ten by som fiesil az ked budete mat dmg 60k +
atac speed - pred nerfom nutnost teraz no ak mate veeela goldov tak si. Kupujte veci co maju crit aj atc speed ale myslim ze sa to neoplati vasa vyvava bude 20 x drahsia ale 20x lepsi nebudete
Build: http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... YZb!YZccZb
Herny styl:
Chodim fasrmit akt 3 bud solo alebo s kamosom wizardom robime siegebraker runy cele mapy a nakonec siegebrakera. Normalnych mobov cleav+revenge na „sekerových“ ignor pain na elitky wrath + earthquake a ked skonci earthquake dam ignor pain /ignor sa snazim nedavat na zaciatku bo vo wrathovi si pekne stealujem life / vacsinu elitiek dam do 10–15 sekund iba také co moc behaju trvaju trosku dlhsie ale iadny problem
Par postrehov a mojich nazorov na to co sa tu diskutovalo
1. Nepodceňovat ressisty
2. Snazit sa co najviac maxovat crit sancu a crit dmg ale rozumne a nezabudat aj na ostatne staty
3. Chcem povedat ze DW je OMOC lepsi solo jako v parte… mam odskusane solo to davam rychlejsie ale v parte ma to via bavi  preto hram s kamosom wizardom
4. Akt 3 je ulpne hratelny s DW a myslim ze na farmenie při spravnej vybave je aj „najrychlesi“ – s DW som bez problemov dal al diabla inferno a akt4

gulisek
Fallen Shaman
Příspěvky:80

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od gulisek » 05.07.2012, 22:21 hod.

úspešně jsem dokončil hell s dual fieldama solově,ale musel jsem překopat build z brutálního DMG na defenzivnější obranu tudíž snížené dmg.Jinak na infernu dostávam dost zabrat,ale uvidim kam se časem dohrabu zatim farmim zlato na equip :) možná nakonec budu taky nosti hrdě štít a nebo obouruční zbraď :D

němec
Quill Rat
Příspěvky:25

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od němec » 11.07.2012, 12:50 hod.

tak jsem si vyzkoušel jet 2x cca 700dps daggers bez LoH, a celkem slušným crit damage (celkem jsem měl 300% crit damage, 28k poškození v základu), jediný LoH jsem měl 377 amulet a nedalo se to (první akt) :) přihodil jsem teda zkusmo meč a dostal se na 1100 LoH, ale pořád to nebylo na elity co pouštěj oheň/poison ono - až když se vrátím na těch mých cca 1750 LoH, tak teprve potom mě overpower dostane do plnýho života a revenge to samý a i v publicu jsem u elit, který nemaj bubliny, schopnej stát uprostřed a rubat je klidně sám a průběžně si doplňovat život overpower+revenge - naopak čím víc poison a ohně, tím líp pro mě :)
u daggers se mi líbí ta rychlost kvůli LoH, tak ještě budu asi hledat dál nějakou dobrou koupi.
co zatím nemám jasno, jestli lepší nižší crit damage a k tomu strength nebo se zaměřit jen na crit damage - když chci obojí a k tomu ještě LoH tak už je to celkem drahá sranda.
build na farmení prvního aktu jedu tenhle. dvojku mi farmit taky jde, ale líbí se mi, jak butcher runy rychle odsejpaj.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... UZY!ccaccb
44k života (když nahodím helmu bez magic find, tak 51k)
4450 armor
21100 dps - 1750 LoH
23800dps - 1100 LoH
28000 dps - 377 LoH
resisty 300, oheň 400

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Dává barbar vyšší obtížnosti s dualkama?

Příspěvek od Punky » 11.07.2012, 13:20 hod.

a crit chance? 300% dmg je dobra ale pokial mas nizku sancu na crit, moc to nevyuzijes asi... inak podla mna sa ti na farmu (act 1 a 2) viac oplati pure dps na weaponoch nez loh, aj bez neho to ide v pohode a 850+ dps weaponu so socketom kupis za nejakych 300k... btw to mas build primarne do co-opu?

Odpovědět

Zpět na „Barbarian“