Co chcete k oživení D2?

Obecná diskuze o módech pro Diablo 2 Lord of Destruction.

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
Joko
Gorebelly
Příspěvky:217
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Gluttony#2845
Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Joko » 01.07.2012, 17:09 hod.

nevím jak ostatním , ale mne by se líbilo víc monster v lokacích pokud se nebudou zvětšovat tak asi o 10-25%.často se mi stávalo , že jsem několik minut hledal nějaká monstra , než jsem je našel.
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Attia » 01.07.2012, 17:12 hod.

@ Asman: nemůžu s tebou souhlasit že rare nikdo nesbírá. Je spousta perfektních rare itemů který strčí do kapsy většinu uniq, set i RW...třeba ještě na Antiku mi padla krásná Great Poleaxe 40 IAS 423%ed tusim a to měla jeste +5% chance to Ampfily dmg...když do ní dáš shael na 60 ias máš GOSU zbraň na werewolfa a většina uniq i sets se můžou jít bodnout...

to stejný je u luků pro amazonku. Rare opasky 20-30 str/resy/life/mana atd...rare ringy se str nebo fcr/resy,mana/life atd...rare amulety, rare čelenky a diadémy jsou nepřekoatelný (2necro, 20fcr, str/mana/life/all res...), rare bers axe 400%+ ed 40 ias...je strašnej kotel rare itemů který strčí svoje kolegy z řad uniq set i RW do kapsy...

Podívej se na Europvp...tam se to točí vesměs JEN kolem rare itemů. Vím že se tady nejedná o pvp...jen sem tím chtěl říct že je šílenej kotel využitelných rare předmětů který jsou mnohonásobně lepší než uniq/set itemy...

@ Hami: rozdělení podle vlivu je dobrý, mě šlo spíš o to jak by se vybalancovaly skilyl aby to nebylo moc imba nebo naopak naprd. Možná spíš než dmg kouzel bych zvyšoval třeba FCR, nebo dosah kouzel nebo trvání atd...prostě jen věci který nemusíš tak složitě balancovat jako je dmg u skillů

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od hami » 01.07.2012, 19:27 hod.

jako další věc: určitě bych zpřístupnil uber tristram
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Asman
Doom Knight
Příspěvky:466
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Asman » 01.07.2012, 19:56 hod.

Attia: Říkám, až na vyjímky, na singleplayeru ale většinou raději posbíráš setovky/unique, možná to ve výsledku není lepší, ale najít vhodnou kombinaci rare se ti téměř nikdy nepodaří. Vím, na PVP se sbírají. A nevím, kdo by dával unique ringy(samozřejmě, že nějaký manald klidně zahodím) na vytvoření rare předmětu, když jich padá všude hodně(až teda na některé vzácnější typy, jo, na ty by se to dalo použít, ale sbírání unique ringů a perf. skullů mi přijde složitější, než gold/magic find+gamble). Konec spamu.
UT by mohl být zajímavý, ale v samotné singleplayer hře není. Nejspíš by se musel přenést z Plugů.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Fraxinus » 02.07.2012, 00:05 hod.

Co takhle UT vylepšit tak, že by první návštěva byla normální UT, ale ze všech bratříčků by vypadly nějaké esence, které by tě díky horadric cube přesunuly do UT lvl2. Zde by měli bratříčci hnusnější dmg, hnusnější defense, hnusnější pomocníky...řekněme o 5 %. Po jejich zdolání by následoval UT lvl3, kde zase o něco těžší....atd. Těch levlů by mohlo být tak 100. Sice by hratelných mohlo být prvních 10 max, ale mohla by být sranda soutěžit, kdo to dotáhne nejdál. :P
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
bunneyx
Fallen Shaman
Příspěvky:58
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bunney#2517
Bydliště:Ostrava

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od bunneyx » 02.07.2012, 09:49 hod.

Podle mě by stačilo jen stávající tristram zvětšit, a když se nwa to propojování vykašleš, můžeš zvetšíš alespon ty lokace a naházet tam víc monster?

Uživatelský avatar
Vorvy
The Butcher
Příspěvky:1104

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Vorvy » 02.07.2012, 10:01 hod.

me se Fraxuv napad libi.. to bych si klidne zahral ;)
Kupodivu mě to stále baví..

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Attia » 02.07.2012, 14:54 hod.

Ono už je to asi úplně mimo mísu, ale dám to sem jako nápad. Reaguju na ten Fraxův nápad s tím UT 100x jinak...Co kdyby se vytvořilo D2 bez obtížností. Byla by jen jediná obtížnost. Nehrálo by se na akty jako je tomu teď ale na patra jako u D1 nebo Torchlightu apod. Prostě bys šel pořád dál a dál a dál a každý patro (každá nová mapa) by byla o něco těžší než předchozí. S tím že by se nic jinýho neupravovalo. Jen by se povolily ladder RW i na SP. Na každým třeba 10. patře by byl jeden Boss s lepším dropem a na každým 10. patře by byl WP (ty wp by byly o 5 pater posunutý oproti bosům, tzn že pokud by byl boss na 10, WP by byl na 15 apod.)

Protože pokud by se udělaly jen UT tímhle způsobem tak tam pujdou vesměs jen 12 tipy postav který daj UT. jinak nikdo...

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od ZOMB » 02.07.2012, 16:01 hod.

Joko: hustota monster se dá jednoduše zvýšit, záleží jen na tom, co na to ostatní...

Attia: rare itemů bude hodně díky craftingu a půjdou různě vylepšovat, takže podle mě takový recept na reroll nebude potřeba...
jinak ohledně toho tvého nápadu předělání Diabla na patra, tak podobný mod už vyšel pod názvem Back to the Hellfire (nemusím snad opakovat, že mod který zrovna teď vyvíjím má modifikovat Diablo jen trochu - ne kompletní předělávka)

zpřístupnění UT na SP je určitě zajímavý nápad, ale nevím, jestli se mi to povede...
z toho uvidím, jestli se mi podaří tam dostat několik těch levelů...

jinak postup modu: přidal jsem dohromady cca 200 nových receptů (crafting) a teď se zaměřuju na monstra (nové schopnosti a vlastnosti)
jestli budu takhle hezky rychle postupovat i nadále, mohla by být brzy alfa verze modu (přístupná pro kohokoliv, kdo v tomto topicu vyjádřil svůj názor a má zájem)

edit: jinak ještě děkuji za návrhy a názory které jste napsali, a prosím o vyjádření k novějším návrhům...
upraven 1. příspěvek
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Attia » 02.07.2012, 18:41 hod.

Goldy - Tak větší využití určitě. Teď už jen záleží jestli to udělat tak že budou méně padat a budou vzácnější nebo budou padat stejně ale věci budou dražší. Co by se mě osobně líbilo, kdyby padalo velice málo Goldů, např 1-3G z moba a to jen občas. Aby těch goldů bylo fakt málo. Věci by nestály statisíce, ale třeba jen stovky a ty nejlepší tisíce.

Crafting - k tomu se nemusím vyjadřovat. Pokud to bude více variabilnější a budu si moct více přizpůsobit craftění postavě, bude to super. Tzn aby nebyly jen tipy craftů, ale aby se dalo craftit "na míru".

Dynamika soubojů - Tu bych vyřešil ani ne tak zvětšením počtu monster (nebaví mě mlátit do 300 zombíků na lvl 3), ale ztížením. Pro mě osobně fakt není zábavný mlátit u jednoho shamana 50 falenů nebo mít před sebou maggoty kde je za sebou 180.000 skarabů. Spíš je udělat tuhší a míň prokouknutelný. Abych musel i přemýšlet jestli na něj vzít tenhle skill nebo tamten.
Co by se mi ale hodně líbilo, kdyby se po D2 světě vyskytovaly i neutral mobové. Ti by útočily jak na hráče tak na ostatní moby.

Rychlost charakterů - Rychlost charů bych nechal nezměněnou, jen bych si pohrál s FRW mobů. Některý moby bych sakra zrychlil, některý naopak zpomalil. Třeba Shamanům bych dal poloviční frw, ale fallenům dvojnásobnou s tím že by neutíkaly od shamana ale bránily ho.

Runewords - s tím bych šel opatrně. Možná bych jen udělal některý změny. Spirita bych změnil třeba na Ko+Thul+Ort+Amn, protože si myslím že to je na ten lvl dost IMBA slovo. Ale jiný třeba naopak zlehčit. nebo povolit více možností kam to vložit. Jiný úpravy ohledně RW bych nedělal. Možná jen povolit RW co blizz nakonec nepoužil jako Pattern a Plague

Bossové - určitě bych je ztížil a přidal skilly podle obtížnosti. Normal diablo enchat jak je, Nm přidat třeba light enchanted a Hell + conva apod...:-D nějakou výzvu a nebo by bylo dobry přidat k bosům na těsto nějakou ochranku. Diablovi přidat třeba bandu Death Knightů, Mefistovi tam nahodit druhou vlnu Ancientů kteří budou těsně u něj, bálovi třeba Listry do svatyně...;-)

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od hami » 02.07.2012, 20:54 hod.

Já bych naopak nechal boj s akt bossama jak je - bez jiných monster
ale ty ability bych jim přidal
Módů kde je víc monster jsem hrál několik - avalon, zy-el. Dle mě to nepřinese nic dobrýho. Jen se úplně znehodnotí skilly jako conc. (u barbara) leap attack, vengeance - prostě skilly, kterejma člověk nemlátí do 10 nepřátel najednou
vyšší využitelnost zlata by se dala udělat tak, že by třeba na výrobu zbraně (craftem) bylo nutné mít speciální kámen, jenž by se dal koupit (za velký prachy) - tento kámen by se v při použití v kostce neničil. Byl by zvlášť na jednotlivý typy předmětů a na normal, excep., elite
Změnil bych požadavky na RW, aby se například infinity dalo dát i jinam než do polearmu -> používali by se i jiní žoldáci, než mercové z druhýho aktu
hlavně bych vylepšil a přidal ty super unikáty - jak už jsem jednou psal
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Attia » 03.07.2012, 01:24 hod.

nemyslel jsem přidat v globálo více monster. Naopak- nemám rád když na mě naběhne tisíc falenl a po*er se z toho zealote...Tím zvýšením jsem myslel jen takovou "malou ochranku" každýmu nebo některým bossům. Ve výsledku bych byl radši kdyby monster ubylo na kvantitě ale to menší množství se stalo záživěnším.

jinak jak píše hami, že by bylo fajn dovolit některý RW i do jinýc hzbraní bych taky bral. To se mi zdá jako dobrej nápad. Konkrétně infinity bych asi nechall jak je nebo možna povolil do missiles zbraní. Ale jiný RW by bylo fajn kdyby šli skládat i jinam.

Uživatelský avatar
bunneyx
Fallen Shaman
Příspěvky:58
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bunney#2517
Bydliště:Ostrava

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od bunneyx » 03.07.2012, 08:51 hod.

hami ten nápad s kamenama při craftingu je dobrý :) nebo by se to dalo udělat třeba že by si u ochdodníka koupil goldy ze základní hry diabla a s těma pak craftil :)
Jinak ne že by si zvětšil počet monster na x.krát ale třeba alespoň z jedné skupinky udělat dvě a ne 10 :)

Asman
Doom Knight
Příspěvky:466
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Asman » 03.07.2012, 11:09 hod.

Spirit je lehký slovo jen na runy, a když už máš ten štít, tak máš i Ko :) .
Jako nový slovo mě napadlo ko*ot :) (staff). Otevření portálu do tajné "místnosti" v kostce ChamBer.
Jinak, co si myslíte o socketování charmů? Mohli by padat charmy a do nich se vkládat např. jewely, nejspíš s určitou redukcí efektu proti armoru. To by se opatřilo třeba vlastností charmu(např. 50%-90% redukce statů z daného charmu).

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od hami » 03.07.2012, 21:50 hod.

Asman. dle mě by bylo velmio těžké uhlídat socket charmy (neříkám že to tam nechci, ale spíše pozděki)
začal bych soketama do vybavení (opasek, rukavice, pásek, ringy, amulety)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Asman
Doom Knight
Příspěvky:466
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Asman » 04.07.2012, 05:43 hod.

Asman píše:Spirit je lehký slovo jen na runy, a když už máš ten štít, tak máš i Ko :) .
Jako nový slovo mě napadlo ko+ko+thul :) (staff). Otevření portálu do tajné "místnosti" v kostce ChamBer.
Jinak, co si myslíte o socketování charmů? Mohli by padat charmy a do nich se vkládat např. jewely, nejspíš s určitou redukcí efektu proti armoru. To by se opatřilo třeba vlastností charmu(např. 50%-90% redukce statů z daného charmu).

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Marast » 04.07.2012, 10:57 hod.

Podle počtu přispěvatelů je asi jasné pro kolik lidí se ten mód dělá. :lol: ;)
Nicméně. Tohle téma sleduji od samého začátku a je tu celá řada nápadů, které se mi líbí a které chci otevřeně podpořit. Ať už se to Zombovi líbí nebo ne. >:D

Takhle na začátek se mi zamlouvá to zpestření související s propojením některých lokací přes nové trasy. Nemyslím si, že by šlo o veliké odklonění od původní hry. To Mausoleum, nebo Krypta je dobré umístění. A kdyby to šlo, tak by možná mohlo být zajímavé dát nějakou pravděpodobnost, že by se ten vchod do Dark Woodu vygeneroval právě buď v té původní lokaci, nebo v Mausoleu (Kryptě).

Další výborné nápady přinesl Fraxinus, kdy navrhuje nové vlastnosti u bossů. Ať už jde o nové aury, kletby, nebo další "speciality". Jen bych dodal, že by bylo fajn mít možnost nějak získat vlastnost Cannot be Cursed. Bylo by to něco podobného jako mají possesed šampioni. To proto, aby nedocházelo k instant killům v míře, jenž by z toho udělaly další Diablo 3.

Čtvrtá obtížnost je dle mého zbytečná. Jak už správně někteří navrhli, stačilo by jen ztížit každou další obtížnost. A jestli víc monster, nebo je naopak udělat tužší :?: Toť otázka. :idea: V takovém módu Hell Unleashed je uděláno oboje.

Jinak i téma peněz stojí za úvahu. Mně osobně je ale úplně jedno, jestli dojde ke změně ekonomiky té hry, nebo ne. To samé platí i předmětů. V tomhle bodě se nechám překvapit.

Teď zkusím přidat nějaké návrhy a dotazy já.
1. Obourukost. V mnoha dalších hrách, filmech i knihách se setkáváme s postavami, kteří jsou dovední v používání dvou zbraní. V Diablu má tu možnost pouze barbar a v určitém ohledu ještě vražedkyně. Bylo by perfektní zpestření, kdyby i ostatní měly tu možnost. Takový paladin se dvěma meči. :love: Celé by se to třeba dalo udělat přes nějakou pasivní dovednost. U každého by se to jmenovalo jinak, popřípadě by to mělo nějaká určitá omezení. Je mi ale jasné, že v tomto bodě půjde nejspíše o nereálnou vizi, protože chybí animace pro ostatní postavy. Ale v moddingu se nevyznám tudíž to přenechám Zombovi k úvaze.

2. Barbarova mistrovství. Už od začátku u nich tak nějak postrádám i vlastnost, kdy by se za každý bod zvyšoval i útok rychlosti. Byť jen o 1%. A přidal bych snad ještě mistrovství v používání některých předmětů, které mu chybějí.

3. Druid. Oproti necromancerovi je ve vyvolávání notně limitován. Necro může mít hromadu koster i s golemem, tak proč už od začátku nemůže i druid mít pohromadě medvěda s vlky? Jsou dohromady vážně silnější než-li armáda o dvaceti kostrách. :-x
Dále bych u druida vítal možnost specializovat se na boj s holemi, luky a posílení při boji v lehkém koženém brnění. Naopak bych mu buďto zakázal, nebo přidal značné postihy při nošení kovových předmětů. Holt jsem stále aktivním hráčem her typu Dračí Doupě no. :D

Na závěr dodám, že pokud bude možnost spouštět mód v D2SE aplikaci, tak si jej klidně rád zahraji. Případné další idee dopíši, jen jak mne osvítí duch svatý. :lol:
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Tordah » 05.07.2012, 18:42 hod.

urcite flying Mephisto
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Marast » 05.07.2012, 19:40 hod.

Tuhle schopnost má danou i ve zmiňovaném módu Hell Unleashed. Prostě luxus. :love: Jde poznat, že má Tordah styl. ;)
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od ZOMB » 07.07.2012, 19:41 hod.

Děkuji za reakce:

Marast: co se týká propojování levelů tak to je z mého pohledu zbytečné, protože jakmile se objeví jiná (kratší) cesta, nikdo nebude tu starší používat -> tudíž bude k ničemu...

na bossech teď dělám, a co se týče vlastnosti cannot be cursed, tak s ní problém určitě nebude (už ve vanille se ta vlastnost objevila u assassinky - skill fade (snižoval dobu prokletí))
jinak co se týká tvých návrhů...
obourukost - tak tohle půjde asi těžko, tohle je ve hře zakódované...
mistrovství - super nápad, tohle se určitě v modu objeví
druid - zařídím, aby mohl vyvolávat všechny miniony naráz, ale potom to musím nějak vybalancovat...

mod vyvíjím v D2SE, takže jeho první verze bude jako plugin zmíněné aplikace...

Tordah: máš to mít...

jinak mě ještě napadlo, co říkáte na přidání synergií více skillům?
tímhle způsobem by se mohlo vytvořit hodně dalších buildů...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecná diskuze o módech“