Co chcete k oživení D2?

Obecná diskuze o módech pro Diablo 2 Lord of Destruction.

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule
Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Attia » 29.06.2012, 14:14 hod.

vypada to zajímavě. Jinak k těm obtížnostem. Proč dělat čtvrtou obtížnost? já bych osobně nechal 3 obtížnosti.
1=normal (Normal je u 99% postav mnohonásobně těžší a zdlouhavější než Nightmare.Pro mě osobně třeba Nightmare postrádá smysl protože balanc mezi schopnostma postav co maj na Nm a obtížností je podle mě naprd. )

2=Hell (místo nm bych nastavil Hell obtížnost. Ono Hell není tak těžkej jak se zdá když člověk jde pomalu a jistě a neběhá jak utržený ze řetězu)

3=Inferno (těžší než Hell. Klidně aby musel hráč "farmit" suroviny a itemy na to aby byl schopný pokročit dál)

Normal je pro mě výzva protože je postava bez lvl, bez skilů a bez věcí. Hell je výzva protože se ve velkým vyskytují imunity, horší vlastnosti jako conva, fana apod, ale Nm je pro mě jen nutnost kde dám z lvl 30+ na lvl 60+. Na hc jsem nejčastěji umíral na Hell, pak na Normal a na Nm snad skoro vůbec.

S tím bych viděl jednu hlavní změnu v expení. Normal by musel dát tak 1-50 lvl, Hell by dal tak 51-80lvl a Inferno by dal tak 81-95 lvl.

Tím chci říct že bych ocenil kdyby bylo jednodušší/reálnější (jen o maličko) dosáhnout lvl95+ na singlu jinak než opakovanými nájezdy na BH apod. Prostě aby hráč byl schopný postupným pochodem přes inferno dát lvl90-95.

Dál by se líbilo získavat expy/goldy za Questy. Ty Questy ztížit.

Nevím jestli to je reálný ale byla by pecka dát do D2 něco jako achievementy nebo statistiky postavy (jako playtime, počet zabitých monster, počet úmrtí na SC atd.)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od ZOMB » 29.06.2012, 21:31 hod.

ohledně questů, ty odměny jsou zakódované... na ty sahat nechci...
statistiky postav tam teoreticky jdou dát (talisman counter)...

jinak, dneska jsem dělal na tom craftingu, udělal jsem 95 nových receptů do horadrické kostky, takže dneska už toho mám dost :)
např. tohle je výsledek receptu: 30 esencí z magických předmětů na obtížnosti normal + 25 esencí z rare předmětů na obtížnosti normal + perf sapphire + normal armor -> tohle: http://zomb.webzdarma.cz/IsAlive3.jpg (jaký typ brnění použijete, takový vznikne)
možná je to moc dobré (moc levné), ale to uvidím až při balancování hry (předpokládám, že to v reálu bude chvíli trvat, než dropne 30 magických věcí, 25 rare a perf sapphire)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od hami » 29.06.2012, 22:17 hod.

Dle mě by se sem dalo zakomponovat několik věci z Zy-el
1. Svitky - např HP to belt - přidá životy do opasku (opasek se nemění) - eště by se to dalo upravit, že by to dávalo málo do unikátů a setů, ale víc do rare a magic a nejvíc do craftovanejch.
2. Možnost socketů do všeho rukavice, prsteny, talismany... (nebo jen do určitých itemů)
3. Něco jako zy-el artefakty. Pokud plánuješ přidat do hry těžký lokace, tak by tam mohly padat nějaký fragmenty (třeba svitku) a když se daj dohromady, vznikne Celý svitek, z kterého lze vytvořit ňáký zajímavý (předdefinovaný item). Pokud nechceš dělat uber (insanity) lokace, mohli by padat z Bossů
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Attia » 29.06.2012, 23:21 hod.

když tu hami zmínil ty artefakty atd, bylo by fajn místo achievementů kdyby padaly nějaký třeba svitky který by ti pojmenovaly item podle nějakýho titulu. Třeba bys složil nějakýho uber bose se jménem Tonda a drop by ti třeba svitek na zbraň. Kdyz ten svitek pouzijes na jakoukoli zbraň tak ta zbran získá titul třeba "Tonda's Receiver" a vlastnost třeba +50% ED. Udělal by se z toho třeba nějakej Artefakt item na který už by samozřejmě nešlo aplikovat další podobný svitky.

další věc, co by bylo fajn (převzato s Torchlight) kdyby z monster padaly něco jako dungeon svitky. Prostě ti padne svitek s minimálním req lvl. Po použití s town portálem (něco jako cow lvl) by se vytvořil nějaký dungeon.

další věc co by se mi líbila z Torchlight by bylo něco jako enchantování itemů. Provedl bych to asi tak, že by z mobů padaly nějaký ench kameny který by měli 4 barvy. Červenej (Blood), Žlutej (Safety), Modrej (Caster) a Zelenej (Hit power). (použito z craftů) každý kámen podle barvy by dával určitej náhodnej ench z daný skupiny. Červenej kámen by měl xy% šanci na Life Leach, nebo Crushing blow, nebo %HP apod. modrej by měl šanci na %fcr, %max mana, mana regen apod...

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od ZOMB » 30.06.2012, 07:34 hod.

děkuji za nápady, a co se týká receptů, budou dva druhy:
1) Vaše postava bude umět už na začátku hry (vytvoření magic a rare předmětů)
2) Některé recepty (lepší než 1.) budou náhodně padat z monster...

jinak...
hami: Zy-El je dle mého jeden z nejlepších modů (pracovalo se na tom fakt hodně dlouho), ale hodně změnil Diablo... a to já nechci (alespoň ne v tomto modu), a taky nechci kopírovat cizí nápady...

Attia: uberbossy nijak neplánuju, protože by to hodně změnilo klasickou hru, a z torchlight kopírovat nechci...
ale co jsi psal u questů - jde je ztížit, protože u každého questu je boss (a ty hodlám hodně vylepšit)

dneska budu dál pracovat na receptech, možná se podívám i na bossy...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od hami » 30.06.2012, 09:24 hod.

ZOMB: Zy-el dělá zy-elem možnost vylepšovat v kostce pomocí craftění s cube lock, a hlavně craftění jewelů. Nic z toho co jsem psal tu hru moc nezmění (když se to teda udělá s mírou)
Ty sockety do rukavic apod. by se mi hodně líbily :)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Tordah » 30.06.2012, 11:45 hod.

ten inventar je best! a nazov projektu je Is Alive? :P
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od ZOMB » 30.06.2012, 12:42 hod.

Tordah: jj, celý název projektu ej Diablo 2: Is Alive (má to znamenat to, že i když to je stará hra, pořád ji hraje spousta lidí a dokáže jít s dobou)
jinak ten inventar je moje výroba a jsem na nej opravdu hrdy...

hami: možná že si se sckety trochu pohraju, ale minimálně až v rozšiřující verzi modu, v základní to nebude určitě
kdybych totiž měl udělat druhý Zy-El, nikdo by to nehrál, protože Zy-El je prostě legenda a autorů si moc vážím (těch nových 75000 receptů do horadric cube? nemožné...)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od hami » 30.06.2012, 16:10 hod.

já taky nechce druhý zy-el
po projití normálu je to už jen o insanity lvl. Night a hell procházet je tam stráta času, lepší je to proteleportovat a hůrá do insanity, asi jako v avalonu. Já chci mód, který bude o těžkém prolezení všech obtížností
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
bunneyx
Fallen Shaman
Příspěvky:58
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bunney#2517
Bydliště:Ostrava

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od bunneyx » 30.06.2012, 17:03 hod.

Taky mě napadlo jak trochu zmenšit expení postavy najížděním bosse. Co takhle zrušit náhodné lokace a udělat jen jednu a tu zvětšit (prodloužit) a narvat tam více potvor... myšleno všechny tunely, cesty, atd.. Ovšem podle toho jak se ti bude chtít :P

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od hami » 30.06.2012, 20:38 hod.

eště jsem si vzpoměl na jeden mechanizmus z zy-elu, který by tam být určitě moch, ale je otázkou zda se ti s tim bude chtít patlat
mám na mysli recepty typu 3xEl + 2x Eld + 2x Tir = Nef
nebo 3x Chipped gem + 2x Flawed gem = Normal gem
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od ZOMB » 30.06.2012, 22:49 hod.

hami: to, co jsi napsal o tom, že nechceš těžší uberlevely ale celé obtížnosti mi určitě hodně pomůže při sestavování modu, opravdu moc děkuju...
co se týká těch receptů, tak si myslím, že to bude zbytečné... přeci jenom, runy a gemy dropujou v Zy-Elu mnohem častěji než ve vanille...

bunneyx: myslíš rozšíření oblastí typu cave, plains, jungle? (jejich rozšíření je totiž velmi jednoduchou záležitostí)

děkuji za nápady, ale byl bych rád, kdybyste komentovali taky nápady druhých a nepsali jenom svoje... nevím totiž, jestli s nimi souhlasíte, nebo jste proti atd...
na to rozhodování co do modu dám a co ne jsem nechtěl být sám, proto jsem založil tenhle topic...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
bunneyx
Fallen Shaman
Příspěvky:58
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bunney#2517
Bydliště:Ostrava

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od bunneyx » 01.07.2012, 06:52 hod.

No prostě bych prodloužil všechno kromě měst minimálně 2x víc a k tomu ještě něco přidat, ještě mě napadlo u questu ,,The Seven Tombs,, zrušil nápovědu .... a jinak souhlasím asi se vším, až na ty bosse .. to myslím, že pokud nemyslíte jen tak něco malého že bude zářit např. fallen shaman se jménem tak jo, ale ne nic velkeh jako kopie (uber) diabla :D :D
Naposledy upravil(a) bunneyx dne 01.07.2012, 07:40 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Attia » 01.07.2012, 07:15 hod.

k těm runám...myslím že tohle je naprosto zbytečná práce která ti ušettří možná tak pár vteřin. Přeci jen když mám 3x el, 2x eld a 2x tir, na co dělat spešl recept kde to spojim zároveň když můžu spojit 3xel, přidat 2xeld a pak přidat 2x tir? jediný urychlení je v tom že musím 2x vzít runu a dát do kostky. To už snad zvládne každej ne? když porovnám kolik času to ušetří (tak 1-2 vteřiny) a kolik času zabere ten recept udělat, tak myslím že to je jasný...

myslím že buneyx to myslel jinak. ne jen prodloužit lokace jako cave apod, ale propojit s jinými. Tzn že teď se do dark woodu dostaneš jen ze stone field přes jeskyni. Buneyx myslel že vlezeš např do Mausolea, který bude třeba 4x delší a bude mít druhý patro. To už nebude vypadat jako mausoleum ale jako jeskyně a bude mít druhý východ třeba právě v Dark woodu. takže se do darku můžeš dostat několika cestama.

Uživatelský avatar
bunneyx
Fallen Shaman
Příspěvky:58
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bunney#2517
Bydliště:Ostrava

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od bunneyx » 01.07.2012, 07:37 hod.

Attia to mě nenapadlo, ale je to velmi dobrý nápad udělat více spojovacích cest do dalších lokací :) a jinak s tím bych ti mohl pomoct :) mapmaking je to jediné co mi jde :) ...a to kraftění to si rozhodněte sami s tím já moc zkušeností nemám :)

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od hami » 01.07.2012, 14:26 hod.

K návrhům ostatních:
Více aur u nepřátel je dle mě dobrý nápad, ale nedával bych je jako abilitu normálních monster.
Pokud budou přidány recepty, díky kterým bude možné vytvořit lepší itemy než ve vanille, určitě bych přidal ability monster.
Pokud je možné přidat ty alternativní cesty tak bych je tam určitě uvítal.
Také bych uvítal změnu progresu obtížnosti. Night je ve vanille lehčí než normal, a to bych změnil - šoupnul bych to o jednu obtížnost jak psal attia.

Pár (dalších) návrhů: udělat silnější super unikáty ( a pokud je to možné jich pár přidat). Super unikáti by mohli mít předdefinované takové ability, aby byly co nejproblematičtější. například corpsefire by moch mít Extra strong, extra fast - na night by mu přibila fana a na hell cursed a spectral hit. Moch by bejt ňákej super unik soul, kterýmu by zas moch přibejvat cursed (lower resist) a na hell conva.
Zvýšení vlivu třídy zbroje či štítu na rychlost běhu a možná i útoku. Pokud by to bylo možné typ štítu by mohl ovlivňovat i rychlost blokování.
Využití pro nevyužívaný attribut - energy. Energy by mohla mít vliv na dmg kouzel.
Posílení nepoužitelnejch skillů. Nabíjecích útoků u assky, FoH,apod.
ZOMB píše:hami: to, co jsi napsal o tom, že nechceš těžší uberlevely ale celé obtížnosti mi určitě hodně pomůže při sestavování modu, opravdu moc děkuju...
To bylo ironicky?? Protože já osobně rozděluju módy do dvou zákl. skupin - ty co jsou je o uber lvl a ty co ne
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od ZOMB » 01.07.2012, 14:57 hod.

hami: nj, využití energy se hodí, nějak to tam zkusím zakomponovat...
to co jsem napsal jsem myslel opravdu upřímně... pro modera (obecně pro vývojáře her) je totiž strašně důležité si body (jako je tenhle) uvědomit a podle nich odvíjet svůj další postup...

jinak propojování lokací v tomto modu dělat nechci, protože jak jsem psal, má to být jen lehká modifikace D2
pokud si ale libujete v lokacích (a jejich propojování), tak věřím, že Příběh Bible bude pro vás to pravé :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Attia » 01.07.2012, 16:00 hod.

Co mi dlouho leží v žaludku a už hodněkrát bych to využil je upgradovaní setů. Nepřemýšlel nad tím někdo? prostě máš třeba Hsarus set. A v kostce by sis jednotlivé části z normal verze UPnul na elite verzi itemů. Ve vanile už se mi hodněkrát stávalo že bych uvítal kdybych moh danou setovku upgradovat...podle mě to není zas tak velkej zásah a pomohlo by to oživení low setů.

pak taky by bylo cool upravit stávající recept na reROLL rare itemů z receptu
"1 Perfect Skull + 1 Rare předmět + Stone of Jordan"
třeba na recept
"1 Perfect Skull + 1 Rare předmět + jakýkoli uniq ring"

Jinak využití energie třeba na dmg kouzel si myslím není ideální. Jako já bych to jen uvítal, protože si myslím že to je super nápad ale nedokážu si představit balancovat dmg u těch skillů. Jedině hodit vliv energie třeba jen na nějaký skilly.

Asman
Doom Knight
Příspěvky:466
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od Asman » 01.07.2012, 16:06 hod.

Od datadisku nikdo nesbírá rare protože unique/setovky jsou lepší, až na vyjímky, ale dávat unique ring za rare předmět se nevyplatí, to už je lepší gamble. Spíš by mohlo být zajímavé recept jako:
Perfect skull + norm/except/elite unique + unique ring = jiný norm/except/elite unique , co na to říkáte :?:

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Co chcete k oživení D2?

Příspěvek od hami » 01.07.2012, 16:29 hod.

Attia: ten vliv může být buď mírný či nelineární
teoreticky bo to šlo vzít tak, že bys dmg kouzel snížil např. tak, aby byli tak silný jako dřív až při energy 100
samozřejmě by to neovlivňovalo všechny skilly (chci aby to kvůli tomu bylo víc RPG) jako je zeal, conc, frenzy, apod.
největší vliv by to mohlo mít u pure element skillů (fire ball, poison nova, frozen orb a možná i blease hammer) a summon kouzel
menší vliv u přidávání elem. dmg do útoku (vengeance, venom, většina amazon spear a bow skillů)
Žádný vliv u čistě bojových jako je zeal, smite, charge, ww, strafe, dragon claw, atd..)

Taky by se mi líbil hodně upravenej tristram, ale když nechceš měnit lokace, tak by to bylo asi zbytečný rozepisování
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Odpovědět

Zpět na „Obecná diskuze o módech“