Co chcete k oživení D2?
Moderátor:Dark_Deamon
Ahoj všichni,
jak už název napovídá, napadlo mě vytvořit mod na D2, který by tuto starší hru trochu oživil... (tím samozřejmě nechci říct, že sama o sobě není dobrá)
Jelikož nedávno vyšla trojka, máme jakési srovnání a můžeme se z mnoha věcí poučit...
Prosím hráče D2 (klidně i D3, nebo D1), aby do tohoto topicu psali své nápady, ohledně toho, jak D2 v určitých směrech vylepšit... diskutujte o tom, a já určím, zda je to možné či nikoliv...
O tom, zda mod vytvořím se rozhodnu podle toho, kolik lidí se zapojí a jaký bude zájem...
Seznam návrhů:
Goldy (dle mého názoru by měly mít větší využití)
Crafting (super věc)
Dynamika soubojů (v D3 se to Blizzardu opravdu povedlo)
Rychlost charakterů (hami)
Runewords (Garn)
Bossové (Fraxinus)
Pište své názory, připomínky, komentujte...
Dodatek: tenhle topic je určen hlavně pro lidi, které přestalo bavit D3 a chtějí se vrátit k D2, ale najednou jim přijde staré a už je tolik neláká...
jak už název napovídá, napadlo mě vytvořit mod na D2, který by tuto starší hru trochu oživil... (tím samozřejmě nechci říct, že sama o sobě není dobrá)
Jelikož nedávno vyšla trojka, máme jakési srovnání a můžeme se z mnoha věcí poučit...
Prosím hráče D2 (klidně i D3, nebo D1), aby do tohoto topicu psali své nápady, ohledně toho, jak D2 v určitých směrech vylepšit... diskutujte o tom, a já určím, zda je to možné či nikoliv...
O tom, zda mod vytvořím se rozhodnu podle toho, kolik lidí se zapojí a jaký bude zájem...
Seznam návrhů:
Goldy (dle mého názoru by měly mít větší využití)
Crafting (super věc)
Dynamika soubojů (v D3 se to Blizzardu opravdu povedlo)
Rychlost charakterů (hami)
Runewords (Garn)
Bossové (Fraxinus)
Pište své názory, připomínky, komentujte...
Dodatek: tenhle topic je určen hlavně pro lidi, které přestalo bavit D3 a chtějí se vrátit k D2, ale najednou jim přijde staré a už je tolik neláká...
Naposledy upravil(a) ZOMB dne 28.06.2012, 06:05 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Co chcete k oživení D2?
určitě bych jako hráč Zy-El ocenil větší možnosti Craftování
Nechci mód jako je Avalon, jenž je jen o uber lvl. A kde se na vás bez uber výbavi nemůže nic asni podívat, aniž byste nechcíp.
Spíš bych ocenil určování obtížnosti jako v D1. V D2 už je to o tom, že se stále neděje nic a pak vás něco na dvě rány sundá.
Takže snížení rozdílu rychlosti běhání oproti monstru a zvýšení doby FHR
jiank jak to vypadá s bible story??
Nechci mód jako je Avalon, jenž je jen o uber lvl. A kde se na vás bez uber výbavi nemůže nic asni podívat, aniž byste nechcíp.
Spíš bych ocenil určování obtížnosti jako v D1. V D2 už je to o tom, že se stále neděje nic a pak vás něco na dvě rány sundá.
Takže snížení rozdílu rychlosti běhání oproti monstru a zvýšení doby FHR
jiank jak to vypadá s bible story??
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Co chcete k oživení D2?
Co takto postavit D2 mód okolo příběhu některé z knížek? Mohlo by to zaujmout i některé hráče D3, kteří ji hrát nepřestali.
Jinak bych udělal nějaký pořádný runewords, který ve trojce chybí, ale kvůli balancu by tam nejspíš ani být nemohly. Mimo to jak píšeš, goldy, craft a dynamika.
Jinak bych udělal nějaký pořádný runewords, který ve trojce chybí, ale kvůli balancu by tam nejspíš ani být nemohly. Mimo to jak píšeš, goldy, craft a dynamika.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co chcete k oživení D2?
Já bych ocenil vyšší variabilitu vlastností bossů monster. Například by bossové-potvor mohli používat ještě aury jako concentration (noční můra melee charů), salvation (noční můra casterů), redemption (noční můra nekromancerova a málo dmg dealerů), vigor (spolu s extra fast = velmi rychlá smrt), defiance (netrefíš se, navíc by mohla pasivně dodávat trochu fyzické odolnosti) a Cleansing (aby buffy a debuffy na potvory nefungovaly spolehlivě, aby byly téměř imunní na jed). Cursed by kromě amplify mohlo dávat i hnusoty jako life tap nebo lower resist.
Kromě tohoto by se mohly objevit i další vlastnosti monster, jež dosud nebyly použity:
Precision by mohlo dávat bossovi a minionům ITD.
Furious by mohlo rušit bossovi a minionům AI delay (tady by se asi muselo udělat hardcode modding).
Magic enchanted by dávalo bossovi schopnost bone armor na vysokém levlu a zvedlo by mu to magic resisty, aby bylo více imunit na magic.
Missionary by bossovi a minionům umožnilo krást hráčům summony skillem conversion.
a další. Cílem by bylo, aby byla monstra nebezpečnější.
Pokud by přibyla nějaká RW, crafty a sety, tak by to mělo být vyváženo tím, že na normalu by bossové měli mít 1-2 vlastností, na NM 2-3 a na hellu 3-5 vlastností.
Kromě tohoto by se mohly objevit i další vlastnosti monster, jež dosud nebyly použity:
Precision by mohlo dávat bossovi a minionům ITD.
Furious by mohlo rušit bossovi a minionům AI delay (tady by se asi muselo udělat hardcode modding).
Magic enchanted by dávalo bossovi schopnost bone armor na vysokém levlu a zvedlo by mu to magic resisty, aby bylo více imunit na magic.
Missionary by bossovi a minionům umožnilo krást hráčům summony skillem conversion.
a další. Cílem by bylo, aby byla monstra nebezpečnější.
Pokud by přibyla nějaká RW, crafty a sety, tak by to mělo být vyváženo tím, že na normalu by bossové měli mít 1-2 vlastností, na NM 2-3 a na hellu 3-5 vlastností.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Co chcete k oživení D2?
Děkuji za nápady, teď se ke každému vyjádřím:
hami: rychlost běhání... proč ne, ale taby se u missile charů moc snižovat neměla, jinak by neměly šanci...
víš, v D2 Blizzard původně plánoval zpomalovat hráče podle výzbroje (např quilted armor by tě nezpomalovalo, zatímco chain mail by tě už trochu zpomalilo, a nejvíce by brzdilo ancient armor)
... co říkáš na tohle provedení? Celý tenhle systém je už v D2 udělaný, jenom nevyužitý...
jinak na Bible Story pořád dělám, podařilo se mi odstranit hodně bugů, takže budu moct zase pokračovat dál (konečně )
Garn: ohledně knížek nevím... chci, aby ten mod nezměnil Diablo moc, rostě tak, že až si ho někdo zahraje, bude mít pořád pocit, že hraje stále D2...
ohledně runewords... samozřejmě, tahle možnost tu je, a navíc to je jednoduché (plus pro mě ) ... ale ještě jsem přemýšlel nad některýma novýma runama (např. někteří superunikátní bossové by měli svoji, kterou by mohli dropovat... ale nebude jednoduché je porazit (na balance))
jak se ti tohle zamlouvá?
jestli ano, tak bych byl rád, kdyby sis promyslel, jaká bys chtěl vytvořit
Fraxinus: můžu se podívat na bossy (na ten systém), ale předpokládám, že to všechno bude code editing, na který si netroufám...
co ale ovlivnit mohu, jsou superunikátní bossové (ale bohužel - max vlastností je 3)... ale můžu si s nimi pohrát, a vymyslím to nějak, jak to provést...
další možností je to, že vytvořím běžná monstra, která budou silnější (a budou se vyskytovat ve skupince s jedním bossem) a obarvím nápisy (nebo se alespoň pokusím) a přidám vlastnosti, které pak vypíšu (tzn. téměř všechny vlastnosti co jsi vypsal by se mohly objevit)... z pohledu hráče to bude běžný boss, a nepozná, že to je běžné monstrum (z pohledu modmakera)...
co na to říkáš?
jinak ještě se chci zeptat, na jakou verzi hry byste mod chtěli (1.13c?)
děkuji za aktivitu, a prosím i další, co by se chtěli zapojit, ať tak udělají... klidně jenom komentujte, chtěl bych vědět, nakolik souhlasíte s vypsanými nápady...
hami: rychlost běhání... proč ne, ale taby se u missile charů moc snižovat neměla, jinak by neměly šanci...
víš, v D2 Blizzard původně plánoval zpomalovat hráče podle výzbroje (např quilted armor by tě nezpomalovalo, zatímco chain mail by tě už trochu zpomalilo, a nejvíce by brzdilo ancient armor)
... co říkáš na tohle provedení? Celý tenhle systém je už v D2 udělaný, jenom nevyužitý...
jinak na Bible Story pořád dělám, podařilo se mi odstranit hodně bugů, takže budu moct zase pokračovat dál (konečně )
Garn: ohledně knížek nevím... chci, aby ten mod nezměnil Diablo moc, rostě tak, že až si ho někdo zahraje, bude mít pořád pocit, že hraje stále D2...
ohledně runewords... samozřejmě, tahle možnost tu je, a navíc to je jednoduché (plus pro mě ) ... ale ještě jsem přemýšlel nad některýma novýma runama (např. někteří superunikátní bossové by měli svoji, kterou by mohli dropovat... ale nebude jednoduché je porazit (na balance))
jak se ti tohle zamlouvá?
jestli ano, tak bych byl rád, kdyby sis promyslel, jaká bys chtěl vytvořit
Fraxinus: můžu se podívat na bossy (na ten systém), ale předpokládám, že to všechno bude code editing, na který si netroufám...
co ale ovlivnit mohu, jsou superunikátní bossové (ale bohužel - max vlastností je 3)... ale můžu si s nimi pohrát, a vymyslím to nějak, jak to provést...
další možností je to, že vytvořím běžná monstra, která budou silnější (a budou se vyskytovat ve skupince s jedním bossem) a obarvím nápisy (nebo se alespoň pokusím) a přidám vlastnosti, které pak vypíšu (tzn. téměř všechny vlastnosti co jsi vypsal by se mohly objevit)... z pohledu hráče to bude běžný boss, a nepozná, že to je běžné monstrum (z pohledu modmakera)...
co na to říkáš?
jinak ještě se chci zeptat, na jakou verzi hry byste mod chtěli (1.13c?)
děkuji za aktivitu, a prosím i další, co by se chtěli zapojit, ať tak udělají... klidně jenom komentujte, chtěl bych vědět, nakolik souhlasíte s vypsanými nápady...
-
- Doom Knight
- Příspěvky:466
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co chcete k oživení D2?
Větší využití pro goldy je asi těžko realizovatelné, všechno potřebné se dá koupit a kupování run by to zjednodušilo, museli by se přidat nové věci. Fraxinus má zajímavý nápad s těma aurama, to by mohlo být zajímavé. Možná, jestli by se to dalo udělat, přidat specifickým mobům boss ability(nějakým superuniqům), např. ty Baalovské pachadla.
Mě osobně napadlo a přijde mi to jako dobrý nápad, udělat inferno obtížnost v D2. Ale opravdu inferno, né jako v D3, hra dohraná za týden nejrychleji a za měsíc skoro všemi prostě není těžká hra. Dnešní "velmi těžká" hra se rovná "průměrné" 8-xx let staré hře(samozřejmě existují vyjímky, ale dřív byli hry o dost těžší).
Ten kdo by procházel plynule, nebo bez nejmenších problémů hell, by pak progressoval každý bosspack na inferno už od začátku. Samozřejmě by museli být i přizpůsobené dropy, aby to bylo dohratelné za všechny postavy.
Bral bych to na nejnovější verzi, více craftů typu cow level(sbírání potřebných věcí po všech koutech světa pro postup dál).
Mě osobně napadlo a přijde mi to jako dobrý nápad, udělat inferno obtížnost v D2. Ale opravdu inferno, né jako v D3, hra dohraná za týden nejrychleji a za měsíc skoro všemi prostě není těžká hra. Dnešní "velmi těžká" hra se rovná "průměrné" 8-xx let staré hře(samozřejmě existují vyjímky, ale dřív byli hry o dost těžší).
Ten kdo by procházel plynule, nebo bez nejmenších problémů hell, by pak progressoval každý bosspack na inferno už od začátku. Samozřejmě by museli být i přizpůsobené dropy, aby to bylo dohratelné za všechny postavy.
Bral bych to na nejnovější verzi, více craftů typu cow level(sbírání potřebných věcí po všech koutech světa pro postup dál).
Re: Co chcete k oživení D2?
Asman: u těch goldů je to právě naopak... k čemu jsou ti goldy v D3... aukce? já to hrál bez aukce, a všechny goldy jsem využil na crafting, a opravdu mě to bavilo... a takhle to plánuju i já v modu - vyřadím u vendorů magické věci, a pak už to je jen na hráči, zda bude craftit, nebo si obleče věci co dropnou...
samozřejmě existuje způsob, jak udělat 4. obtížnost (inferno), a je to zajímavý nápad... stejně jako třeba nějaký nekonečný level, ale tahle možnost by byla jenom v případě, že bych dělal mod na verzi 1.10...
jinak určitě souhlasím s tím co jsi napsal... staré dobré staré hry
děkuji za nápad a prosím o vaše názory
samozřejmě existuje způsob, jak udělat 4. obtížnost (inferno), a je to zajímavý nápad... stejně jako třeba nějaký nekonečný level, ale tahle možnost by byla jenom v případě, že bych dělal mod na verzi 1.10...
jinak určitě souhlasím s tím co jsi napsal... staré dobré staré hry
děkuji za nápad a prosím o vaše názory
Re: Co chcete k oživení D2?
Tak co říkáte na tohle? http://zomb.webzdarma.cz/IsAlive1.jpg
Je to jenom rychle udělané, ale zhruba takhle to bude vypadat...
Je to jenom rychle udělané, ale zhruba takhle to bude vypadat...
-
- Doom Knight
- Příspěvky:466
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co chcete k oživení D2?
Wow to vypadá hodně dobře, aura na obyčejných monstrech. Nevím co má znamenat to Ready to kill you pod monstrem, tam bych normálně vypisoval ty vlastnosti co ten mob má, v tomhle případě aura.
Re: Co chcete k oživení D2?
Asman: ten nápis pod monstrem byl jen tak, samozřejmě ve finální verzi tam budou vypsané vlastnosti...
- bunneyx
- Fallen Shaman
- Příspěvky:58
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Bunney#2517
- Bydliště:Ostrava
Re: Co chcete k oživení D2?
Jelikož moc neznám D2 kody a nevím zda je to reálné, tak mě napadlo, zda by nebylo možné příběh ne jen upravit, ale i zvětšit třeba o akt. Už jsem pár pokusů viděl, ale nikdo to nedotáhl do konce.. Jinak se mi líbí tvůj nápad ohledně craftění, i mě se to v D3 líbilo
RIP
https://eu.diablo3.blizzard.com/en-us/p ... /129443067
Discord -> https://discord.gg/HAKmkYwURE
Web -> www.bunney.eu
https://eu.diablo3.blizzard.com/en-us/p ... /129443067
Discord -> https://discord.gg/HAKmkYwURE
Web -> www.bunney.eu
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co chcete k oživení D2?
Teď si nechci hrát na Zomba, ale některé věci mi jsou známy.
Asman: Na dodělání 4. obtížnosti do Diabla 2 můžeme zapomenout, šlo by to udělat jedině tak, že by člověk normal hrál na nemodovaném Diablu a pak by postavu rozehrál opět na normal v modu, ale normal by byl obtížný jak nightmare; nightmare jak hell, a hell jak inferno. Na phrozen keepu možnost tvorby další obtížnosti ke třem stávajícím vyloučili. I když se jistí lidé snažili, vytvořit funkční tlačítko na volbu čtvrté obtížnosti se jim nepovedlo (žádali prý blizzard o pomoc jak to udělat, ale poslali je s tím někam), navíc bůhví zda je engine stavěný na čtení místo ze 3 sloupků statů obtížností ze čtyř. Na takovou změnu by se musel nejspíš upravit přímo i game.exe, aby to fungovalo.......co se týče inferna, já bych tam uvítal, aby bylo balancované tak, aby byl člověk při postupné likvidaci jedním tahem bez opakování nájezdů schopný sestavit si časem jakékoliv runové slovo....východiskem by mohl být drop Zod runy, který by statisticky mohl nastat tak 2x až 3x za celý run přes inferno.
bunneyx: Šestý akt udělat nejde. Nešlo dokonce ani přidat do 4. aktu 3 zbývající questy, tam by asi nejspíš zase bylo potřeba změnit game.exe. Ale šlo by to udělat jako rozšíření jednoho ze stávajících aktů, ale na nové questy by se mělo raději zapomenout. Každopádně by se mohlo zkusit rozšířit prostředí aktů a v prvním např. by mohla existovat alternativní cesta do dark wood (třeba přes mauzoleum nějakými kobkami, co by ústily do nové, protáhlé a úzké venkovní lokace, jež by ústila do Dark Woodu na opačném konci než je vchod do Black March) nebo do Kurastu (Arachnid Lair by ústila do sítě pavoučích koridorů, z nichž by jeden vedl do 2. patra swampy pit, další do prvního patra Frayer dungeonu a další do jednoho z chrámů nebo stok v Kurast Bazaaru). V jeskyních by byla spousta prostoru pro kreativitu, např. kombinování tilesetů pavoučí jeskyně a lokace, kam míří.
Asman: Na dodělání 4. obtížnosti do Diabla 2 můžeme zapomenout, šlo by to udělat jedině tak, že by člověk normal hrál na nemodovaném Diablu a pak by postavu rozehrál opět na normal v modu, ale normal by byl obtížný jak nightmare; nightmare jak hell, a hell jak inferno. Na phrozen keepu možnost tvorby další obtížnosti ke třem stávajícím vyloučili. I když se jistí lidé snažili, vytvořit funkční tlačítko na volbu čtvrté obtížnosti se jim nepovedlo (žádali prý blizzard o pomoc jak to udělat, ale poslali je s tím někam), navíc bůhví zda je engine stavěný na čtení místo ze 3 sloupků statů obtížností ze čtyř. Na takovou změnu by se musel nejspíš upravit přímo i game.exe, aby to fungovalo.......co se týče inferna, já bych tam uvítal, aby bylo balancované tak, aby byl člověk při postupné likvidaci jedním tahem bez opakování nájezdů schopný sestavit si časem jakékoliv runové slovo....východiskem by mohl být drop Zod runy, který by statisticky mohl nastat tak 2x až 3x za celý run přes inferno.
bunneyx: Šestý akt udělat nejde. Nešlo dokonce ani přidat do 4. aktu 3 zbývající questy, tam by asi nejspíš zase bylo potřeba změnit game.exe. Ale šlo by to udělat jako rozšíření jednoho ze stávajících aktů, ale na nové questy by se mělo raději zapomenout. Každopádně by se mohlo zkusit rozšířit prostředí aktů a v prvním např. by mohla existovat alternativní cesta do dark wood (třeba přes mauzoleum nějakými kobkami, co by ústily do nové, protáhlé a úzké venkovní lokace, jež by ústila do Dark Woodu na opačném konci než je vchod do Black March) nebo do Kurastu (Arachnid Lair by ústila do sítě pavoučích koridorů, z nichž by jeden vedl do 2. patra swampy pit, další do prvního patra Frayer dungeonu a další do jednoho z chrámů nebo stok v Kurast Bazaaru). V jeskyních by byla spousta prostoru pro kreativitu, např. kombinování tilesetů pavoučí jeskyně a lokace, kam míří.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Co chcete k oživení D2?
Hlavný problém praktickej nemožnosti vytvorenia ďalších obtiažností nie sú ani tak tie buttony v menu ako potreba prepísať takmer polovicu kódu...len tak zbežne sa jedná o funkcie, ktoré slúžia napr. na zistenie aktuálnej obtiažnosti hry, všetky ktoré načítavajú data levelov, monštier a tak ďalej.
Re: Co chcete k oživení D2?
mě by lákalo zahrát si mód s jinym příběhem
děj eště před D1. Vytvářet soul stony, a pak nahánět Prime evils a spoutávat je do kamenů. Ale to by pak chtělo předělat opravdu hodně věcí, a musel bys to dělat s několika dalšíma lidma
děj eště před D1. Vytvářet soul stony, a pak nahánět Prime evils a spoutávat je do kamenů. Ale to by pak chtělo předělat opravdu hodně věcí, a musel bys to dělat s několika dalšíma lidma
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co chcete k oživení D2?
Oblivion: To s tím souvisí, ovšem někdy před rokem jsem četl, že jistí modeři na phrozen keepu měli už vypracovaný koncept, jak 4. obtížnost v Diablu technicky navrhnout a zprovoznit, avšak pohořeli na tom, že prostě v game.exe a příslušných knihovnách ta spouštěcí procedura (resp. to tlačítko) chyběla, takže z toho nakonec nic nebylo.
Viděl jsem dále třeba i koncept, jak přidat do Diabla II osmou postavu. Tam to ale pohoří na tom, že by se musely nakreslit megabajty textur a modelů všech pohybů a nastavit offsety zbraní, upravit menu výběru postavy, vymyslet 30 skillů a hromada další práce.
To vše by bylo šílené i pro tým lidí, natož třeba pro jedince. Proto ani 4. obtížnost, 6. akt ani 8. postavu v žádném módu nenajdeme, i když modmakeři by to činili velice rádi.
Viděl jsem dále třeba i koncept, jak přidat do Diabla II osmou postavu. Tam to ale pohoří na tom, že by se musely nakreslit megabajty textur a modelů všech pohybů a nastavit offsety zbraní, upravit menu výběru postavy, vymyslet 30 skillů a hromada další práce.
To vše by bylo šílené i pro tým lidí, natož třeba pro jedince. Proto ani 4. obtížnost, 6. akt ani 8. postavu v žádném módu nenajdeme, i když modmakeři by to činili velice rádi.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Co chcete k oživení D2?
To vás asi překvapím, protože vím o způsobu, jak lze vytvořit 4. obtížnost, ale nebude to tak, jak si asi hodně lidí představuje...
Jde jen o to, že nebudou přístupné questy a waypointy, ale vše ostatní půjde...
Jedinými záchytnými body (kvůli chybějící waypointům) budou towny, takže postup akty bude o něco těžší...
6. akt by byl taky pohodička (i když taky bez waypointů a questů), už celkem dávno se mi ho podařilo vytvořit v mém modu (Příběh Bible), takže v tomto směru taky nevidím žádný problém...
a osmá postava? to si musíte dělat srandu, že vám 7 různých postav, každá s rozdílnými skilly, nestačí
samozřejmě, toto by bylo téměř nemožné a z zmého pohledu i zbytečné...
hami: tento mod nemá úplně změnit D2, jen ho trochu poupravit... příběh musí být zachován...
jestli chceš nějaký mod který mění příběh, tak se podívej ke kolegovi Oblivion vedle do tématu, ten na tomhle dělá...
Fraxinus: chápu, že se tohle ještě asi nikomu nepovedlo, ale opravdu jde to (a mnohem jednodušší cestou než hardcode modding)
samozřejmě, potřebuji na to dva pluginy, které upravují kód, ale jinak vše ostatní je přes *.txt soubory
problém lidí, kteří se o to pokoušeli, není chybějící dovednost nebo zkušenosti (já si jich vážím, že do toho takhle šli přes kód), ale způsob provedení a nápady... už ze začátku na to šli špatně...
vzali si totiž příklad z předchozích obtížností, a takhle by se k tomu opravdu nedohrabali...
přeci jenom: proč něco dělat složitě, když existuje mnohem jednodušší cesta...
víte, způsobem který já používám na nové obtížnosti/akty jdou se sebemenší námahou vytvořit klidně 2 nové akty a 2 nové obtížnosti...
dodatek: tak teď dělám na systemu craftingu, až pokročím někam dál, tak sem hodím screeny...
Jde jen o to, že nebudou přístupné questy a waypointy, ale vše ostatní půjde...
Jedinými záchytnými body (kvůli chybějící waypointům) budou towny, takže postup akty bude o něco těžší...
6. akt by byl taky pohodička (i když taky bez waypointů a questů), už celkem dávno se mi ho podařilo vytvořit v mém modu (Příběh Bible), takže v tomto směru taky nevidím žádný problém...
a osmá postava? to si musíte dělat srandu, že vám 7 různých postav, každá s rozdílnými skilly, nestačí
samozřejmě, toto by bylo téměř nemožné a z zmého pohledu i zbytečné...
hami: tento mod nemá úplně změnit D2, jen ho trochu poupravit... příběh musí být zachován...
jestli chceš nějaký mod který mění příběh, tak se podívej ke kolegovi Oblivion vedle do tématu, ten na tomhle dělá...
Fraxinus: chápu, že se tohle ještě asi nikomu nepovedlo, ale opravdu jde to (a mnohem jednodušší cestou než hardcode modding)
samozřejmě, potřebuji na to dva pluginy, které upravují kód, ale jinak vše ostatní je přes *.txt soubory
problém lidí, kteří se o to pokoušeli, není chybějící dovednost nebo zkušenosti (já si jich vážím, že do toho takhle šli přes kód), ale způsob provedení a nápady... už ze začátku na to šli špatně...
vzali si totiž příklad z předchozích obtížností, a takhle by se k tomu opravdu nedohrabali...
přeci jenom: proč něco dělat složitě, když existuje mnohem jednodušší cesta...
víte, způsobem který já používám na nové obtížnosti/akty jdou se sebemenší námahou vytvořit klidně 2 nové akty a 2 nové obtížnosti...
dodatek: tak teď dělám na systemu craftingu, až pokročím někam dál, tak sem hodím screeny...
Re: Co chcete k oživení D2?
Fraxinus: Jasne, ja chápem...mnoho hlavne začínajúcich modderov má takéto megalomanské predstavy. Otázka je, či je to skutočne také nevyhnutné. Diablo II je od v 1.10 tak neskutočne modding-friendly hra, že keby sa zamerali na to, čo všetko je možné úplne jednoducho upraviť, vznikol by kvalitný mod aj keby mal "len" sedem postáv a päť aktov. Len pre porovnanie, v D1 sa modderom ani nesnívalo o možnostiach, čo ponúka dvojka a triviality, ktoré sa v dvojke dajú spraviť za pár sekúnd v txt sa tam musia koľkoráz zložito riešiť cez kód (mám s tým vlastné skúsenosti). Osobne si myslím, že sedem postáv, 5 aktov a 3 difficulties je v kombinácii s týmito možnosťami úplne dostačujúce na vytvorenie vysoko kvalitného modu.
Re: Co chcete k oživení D2?
taky si myslím, že 3 obtížnosti stačí...
jinak už mám hotový rozklad předmětů (magic a rare - stejně jako v D3) a pomalu začnu psát recepty...
dneska jsem si to chvíli zahrál (chodil jsem Dead Brainy a nastavil jim hell drop), takže pokud mod dokončím a budete ho hrát, s tímhle se budete setkávat celkem běžně... http://zomb.webzdarma.cz/IsAlive2.jpg
jinak už mám hotový rozklad předmětů (magic a rare - stejně jako v D3) a pomalu začnu psát recepty...
dneska jsem si to chvíli zahrál (chodil jsem Dead Brainy a nastavil jim hell drop), takže pokud mod dokončím a budete ho hrát, s tímhle se budete setkávat celkem běžně... http://zomb.webzdarma.cz/IsAlive2.jpg
Re: Co chcete k oživení D2?
Vypadá to zajímavě.Hodne se mi libi ten inventar neumim si predstavit , ze by se mi nekdy povedlo takhle zmenit inv.uz se tesim na nejakou stahovatelnou verzi
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton
Re: Co chcete k oživení D2?
ten inv se dělá přes jeden program (D2Inventory) - tam se upraví inventory.txt a zobrazení se musí upravit v grafickém editoru (já používám photoshop)
na stahovatelnou verzi si ale ještě počkáš, nebude to hned hotové...
na stahovatelnou verzi si ale ještě počkáš, nebude to hned hotové...