Jak odhadnout cenu předmětu?
-
- Quill Rat
- Příspěvky:2
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Ahoj chtěl bych se zeptat podle čeho odhadujete cenu předmětu, který dropnete a chcete ho dát na aukci? Jedete podle cen , za které jsou na aukci nebo si děláte cenu podle něčeho jiného? Nějak se v tom neorientuji a chtěl bych trošku vyprázdnit truhlu tak bych byl vděčný za každý tip jak na to:)
Re: Jak odhadnout cenu předmětu?
Najdi si podobnou věc na AH a podle toho to nějak odhadni.
Re: Jak odhadnout cenu předmětu?
Přesně,na AH si dej stejnej lvl jakej vyžaduje věc,pak nějaký ty hlavní vlastnosti a za kolik bys to chtěl prodat,vypadnou ti různý věci a pak jenom zvyšovat/snižovat cenu aby ses přiblížil tomu průměru za kolik by se to eventualně dalo prodat
Člověk se nají, napije, pak se dívá na televizi, což je možná nebezpečné, vezme si pyžamo, usne a ráno se neprobudí.
Deset tisíc bych za takovou smrt dal, a že jsem hodně lakomej!
"Jan Werich"
Deset tisíc bych za takovou smrt dal, a že jsem hodně lakomej!
"Jan Werich"
-
- Quill Rat
- Příspěvky:13
- BattleTag:AssKick123#2306
Re: Jak odhadnout cenu předmětu?
Taky je třeba mít základní představu o tom, za co se na jednotlivých předmětech nejvíc platí.
Třeba u Shieldů je to Block chance a Block Amount (dva předměty se stejnými staty ale jeden s 15% block chance a druhý s 25% block chance = rozdíl v ceně klidně pětinásobek). Hodně se platí za vysokou 1 vlastnost + VIT (více středně vysokých vlastností + VIT se prodá hůř a vždy je lepší aby primární vlastnost byla vysoká, VIT může být nižší). U předmětů pro monka (předměty s DEX) by téměř každý kupovaný předmět měl mít All resistance + jednu specifickou resistance (každý monk volí jinou). Pokud má obě a ještě vysokou DEX = vysoká cena. U bot je pomyslnou třešničkou na dortu movement speed. U ringů, rukavic a amuletů je to crit chance/crit dmg nebo attack speed (ale uvidíme, jak s tou poptávkou po AS zahýbe patch 1.0.3). V helmě je to volný slot na +Life gem.
U zbraní je to obecně hodnota DPS, ale např. většina monků vybírá svojí 1H především podle vysoké hodnoty +Life on Hit (ideálně skombinované ještě s Life Steal a Life per spirit spent, ale to se nestane tak často, aby měl předmět s vysokým DPS všechny 3 ..). Tj. dají přednost vysokému +Life on hit před DEX. Attack speed + life on hit na 1H zbrani byla pro většinu monků jasná volba, ale patch 1.0.3 to možná změní.
Třeba u Shieldů je to Block chance a Block Amount (dva předměty se stejnými staty ale jeden s 15% block chance a druhý s 25% block chance = rozdíl v ceně klidně pětinásobek). Hodně se platí za vysokou 1 vlastnost + VIT (více středně vysokých vlastností + VIT se prodá hůř a vždy je lepší aby primární vlastnost byla vysoká, VIT může být nižší). U předmětů pro monka (předměty s DEX) by téměř každý kupovaný předmět měl mít All resistance + jednu specifickou resistance (každý monk volí jinou). Pokud má obě a ještě vysokou DEX = vysoká cena. U bot je pomyslnou třešničkou na dortu movement speed. U ringů, rukavic a amuletů je to crit chance/crit dmg nebo attack speed (ale uvidíme, jak s tou poptávkou po AS zahýbe patch 1.0.3). V helmě je to volný slot na +Life gem.
U zbraní je to obecně hodnota DPS, ale např. většina monků vybírá svojí 1H především podle vysoké hodnoty +Life on Hit (ideálně skombinované ještě s Life Steal a Life per spirit spent, ale to se nestane tak často, aby měl předmět s vysokým DPS všechny 3 ..). Tj. dají přednost vysokému +Life on hit před DEX. Attack speed + life on hit na 1H zbrani byla pro většinu monků jasná volba, ale patch 1.0.3 to možná změní.