OBTIZNOST INFERNA

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
satik
Wraith
Příspěvky:191
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Satik#1911
Kontaktovat uživatele:
Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od satik » 14.06.2012, 18:25 hod.

Me to neprijde tak tezky, mam nahrano 130h za DH a na solo s nicim krome diabla nemam nejakej vetsi problem, elity preskakuju jen kdyz se mi s nima nechce zdrzovat, ale byl jsem zatimschopnej zabit vsechny.

A v coop je idealni mit tanka, co se zameruje hlavne na vydrz, a zbytek klidne samy dps hrace a jde to docela rozumne...

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od AlterEgo » 14.06.2012, 18:26 hod.

Kuzma píše: Souhlasim s tim , ze se to dalo udelat lepe . Porad mi to ale pripada dobre hratelne. A k tem itemum , co presne myslis tim , ze je blbe navrzene generovani affixu ?
Hratelne to je, ale jen s par buildy a jeste kazda classa tam ma skilly, ktere musi mit jinak neprezije (pokud nema nadrpumerny equip)
Co se tyce tech affixu, tak vsechno je nahodne generovane a to jeste tak hloupym zpusobem, ze to snad ani neni vazane na lvl mobu a lvl itemu jak to bylo v D1 a D2.
Zjednodusene receno, kdyz mame nejake affixy treba na dmg jako bylo v D2
Jagged +10-20%
Deadly +21-30%
Vicious +31-40%
Brutal +41-50%
Massive +51-65%
Savage +66-80%
Merciless +81-100%
Ferocious +101-200%
Cruel +201-300%
Tak v D2 (i D1) to bylo limitovane jeste ruzne podle lvlu mobu, ze kterych to padalo, a lvlu daneho itemu, ze na urcitem lvlu itemu se treba generoval napriklad prefix Jagged - Brutal a v pozdejsich fazich hry, kdy uz treba byl item lvl velky, tak nebylo mozne, aby se tam vygeneroval jagged prefix na nejakem luku, ktery dropl z Baala na hell.
V D3 bohuzel tohle evidentne neplati a mam dojem, ze se tam generuje snad vsechno vsude, ze kdyz to reknu hodne nadnesene, tak je uplne jedno jestli zabijite moba na nightmare v act 1, nebo moba v infernu v act 4. Pak to dopada tak, ze se vygeneruje zbran co ma suprove staty, ale 100 dps, tak je uplne useless.
Kdyz se bezne nosi na inferno zbrane kolem 700 dps (ted uz mnohem vic), tak nechapu, proc se tam generujou sracky co maji 300 dps.
Samostatna kapitola jsou atributy. Jedine co postavy zajima je jejich primarni stat, ktery jim pridava dmg (baba str, monk + hunter dex, wiz + doc int) dale pak vitalita. Pak nechapu jak je mozne ze Blizzard dopusti, aby se na spesl offhandu pro witch doctora mohly generovat staty jako dexterity + strength, ktere jsou mu uplne na nic. To stejne treba barbarian only pasek a vygneruje se na nem dexterity+intellect a tak se da samozrejme pokracovat.
Sice ty dalsi staty tez postavam neco pridavaji, ale v zasade ten bonus je tak uplne zanedbatelny, ze to spis nastve, kdyz se nepotrebny atribut na nejakem dropu objevi.

Co se tyce tech atributu, tak to by se dalo celkem lehce fixnout, ze by pridali bud nejake nove gemy, nebo runy, ktere by treba pro nagemovani do helmy davaly vlastnost X% stat Y converted to stat Z. Cili, napriklad X% strength converted to dexterity = by to snizilo celkovou silu postavy o 20-90% ( podle urovne gemu/runy), ale zvedlo by to dexterity a samozrejme dalsi variace pro jiny stat na jiny.
Meli tam dat i moznost zvedat rezisty, armor, block, block value atd. skrz neco co se nagemuje do equipu.
Takhle nema postava jak zvednout rezisty nez jen cekat az ji neco na rezisty dropne, protoze ability co to upravuji (napr. shout u barbara, mantra u monka, armor u wizarda atd.)podle toho kolik uz postava ma. Kdyz sly zvedat staty, tak proc ne rezisty, armor atd.

Uz sem to myslim nekde psal, ale napisu to znova.
Blizzard tu inferno obtiznost pos*al v jedne zasadni veci.
Jakmile ma nekdo par itemu z inferna, tak uz hell pro nej neni zadna vyzva a je logicke, ze lidi budou chtit hrat jen inferno a to je ten problem.
Vzhledem k affixu, ktery snizuje naroky na lvl neni problem char vybavit nazacatek hell, nebo i nize equipem, ktery mu zajisti, ze trash moby oneshotuje a elite/rare a bosse poresi behem chvilky.

Kdyby totiz udelali narocnost obtiznosti hell na equip temer jako na soucasne inferno, aby zachovali delku nutnosti farmeni/nakupovani na AH co chteli, tak by to bylo v pohode. Tim padem by se nedal hell drsne overgearnout vecma co padaji na inferno a lidi by si mohli hrat klidne tam.
Inferno meli nechat narocnostne z hlediska equipu temer stejne jako hell obtiznost, ale pridat tam mobum ruzne spesl schopnosti, ktere na jine obtiznosti nemaji, ze by hraci museli ruzne premyslet ktereho moba zabijou jako prvniho, ktereho moba zatim budou drzet v nejakem cc atd.
Kdo zkousel Path of Exile a natahal si omylem vic rare mobu k sobe, tak urcite chape jak se dala obtiznosti treba udelat.
To stejne mohlo byt i u bossu, ze by meli novinky jako treba ze by Leoric spawnoval ne obycejny pack koster, ale skupinku elitaku napriklad.
Jako odmena tam mohly padat o krapitek lepsi veci nez na hell, ale ne o moc.
Napriklad nejaka zbran z hell se muze vygenerovat, ze ma treba dps neco mezi 500-750 a ta uplne totozna zbran na inferno by mela dps 650-760 a jeste treba specialni glow, nebo look.

Kuzma
Quill Rat
Příspěvky:45
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuzma#1184

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od Kuzma » 14.06.2012, 18:37 hod.

Hodne zajimave. Dekuji za vysvetleni.S tema fail statama na class specific itemech souhlasim , to by tam asi nemelo byt . Nicmene to jak se generuji itemy je podle me v poradku . Diky tomu , ze Blizzard pridal do hry ah tak mas sanci udat mnohem vice itemu nez v D2. A to ze se ti dropuji itemy ne zrovna pro tvoji class uz taky neni problem. Prodas je a koupis si neco pro sebe.

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od Majky_majk » 14.06.2012, 18:41 hod.

Já bych jinak podepsal to, co tu postnul AlterEgo + bych doplnil 2 věci

1. Maximální LVL60, na který se casual hráč jako já dostane za 30 hodin, je u takovéto hry fakt málo. Nevidim důvod, proč je maximální LVL vůbec omezenej

2. Když už teda hra musí být online... mohli udělat úplně jinak ach.
- umím si naprosto jasně představit, že ach body by hráči směňovali za nějaké výhody (% k útoku, životu, rezistům apod.) ke všem postavám účtu. Do hry by to přineslo úplně nový prvek. Na hell by třeba člověk došel do fáze, kdy by se musel zamyslet zda investuje do vybavení nebo se vrátí na normal do act 1 dodělat nějaký quest za 10 bodů. A na inferno by ho to postavilo opět do podobné úvahy, zda nerozehrát kuli tomu alta, aby těch bodů nasbíral ještě více.

Tím celé sbírání ach. získalo nějakej reálnej smysl a hru by to posunulo někam úplně jinam. Věřim, že by mohlo vzniknout spousta komických ach. typu "zabij Diabla normal pěstma za wizzarda za 100 bodů", které by přenesly spoustu nové zábavy.

Ale hlavně... pro každého hráče by to byla alternativa k AH a v nejpozdějších fázích hry by to oddělilo od sebe hráče, kteří koupili za pár ojro gear od hráčů, co ve hře byli fakt stovky hodin. Hlavně v oblasti PVP by to přineslo určitou spravedlnost.

Samariel
Fallen Shaman
Příspěvky:69

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od Samariel » 15.06.2012, 09:23 hod.

Ja docela chapu nahodne generovani Magickych a i rare veci ale aby clovek cekal xxhod. na drop Legendarky a pak zjistil ze je to akorad tak cosi hnedyho je smutny.Mohly u legendarky nastavit vlastnosti a jen by se menila vyse a to ne fixne cislem ale treba % stejne jak to udelali u skillu. Př: nebude to pridavat 20 STR ale treba 5%-10% tak aspon clovek bude moct predmet vyuzivat delsi dobu a bude mit skutecne pocit,ze za 60h farmeni dropl opravdu neco,cemu se da rikat LEGENDARNI.Druha vec je ta kdyz dropnu helmu pouze pro Barbara a ta ma staty 150 INT 70 VIT socket ...
Proste nahodne generovani ano beru ale kdyz uz tak aspon nejakym promyslenym a logickym systemem.

Uživatelský avatar
Mmariner
Fallen Shaman
Příspěvky:80
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mmariner#1388

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od Mmariner » 16.06.2012, 07:38 hod.

Kujfa to je ale brečící blog! Jsem spokojen.. pouze na valorx5 se spolehat nedá, když to hodíte nad 200% tak se nějaká ta legenda, či setovka objeví... vy by jste je chtěli asi zadarmo koukám, jen tak ať to padá každou pul hodku ne?? Když máte na to jen ty dvě hodky denně, lol... Mě padlo tak 5legend a jedna setovka.. setovka byla bohůžel mimo mísu ale i tak šla za 500k, strochou štěstí bych vidělal pár mega...

Nedá mi jedna věc, když to majku v prvním actu střílíš jak rambo... tak si kup ten posranej farmici gear, nebudeš to dávat jako rambo / asi tě to teda začne bavit?? A ten drop system co tě bavil u diabla2 se ti tu taky vytvoří... farmící gear na act1 je odhadnu do dvou mega, žadnej horor.. je jasný že první act, není idealní.. ale někde začít musíš.. já teť začnu s mojím barem druhej farmit... a hlavně neodpovídej tím, že to je to co tě na tom nebaví.. nebo nechápu proč jste kupovali diablo vůbec...
Taky mám takové chvilky.. dám si pauzu, ožeru se sklukama, ojedu pár holek.. pak se vrátím a sundám. novej act;D

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od Alfajk » 16.06.2012, 08:59 hod.

Mmariner píše:. a hlavně neodpovídej tím, že to je to co tě na tom nebaví.. nebo nechápu proč jste kupovali diablo vůbec...
Taky mám takové chvilky.. dám si pauzu, ožeru se sklukama, ojedu pár holek.. pak se vrátím a sundám. novej act;D
na tohle nikdo nejsme zvedavi,sam vis,ze to neni pravda :-|

a proc na to mame jen 2 hodiny denne ? no vis,nekteri chodej treba do prace a nebo proste delaj jiny veci,nez ze stovky hodin probihaj 3 lokace a farmej...

farmici gear je cista sugesce,ze to vic pada,chodil jsem s 250% magic find a radsi jsemto vsechno vyhazel,protoze me nebavilo patlat se s rare 20 minut a drop byl naprosto totoznej - stale ho*no

je jasny ze s mnohem vetsi investici casu vam neco dropne,ale to je proste spatne,protoze celej system je postavenej tak,aby toho dropovalo co nejmin a lidi navstevovali RMAH,jak jste si urcite vsimli,prodavaj se tam bezne itemy za 250e, z toho ma blizz az 30%,takze dalsi dojna krava,alias diablo 3,je na svete

zafata
Quill Rat
Příspěvky:19
BattleTag:Zafata#2223

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od zafata » 16.06.2012, 09:14 hod.

Neni pravda ze mit magic find 0 a mit magic find 250 neni rozdil. Je a velky take uz se placam asi 14 dnu na Aktu I , protoze Beliala ne a ne a nesundam. Zatim ani s partou jsem nesundal ,ale vcera uz mu 3x chybelo asi 1cm takze je to otazka jen casu. Nicmene chodil jsem zhruba 10 dnu akt 1 farmit od leoric manoru az po butchera a nic jen same zlute hnusy. Tak jsem nakoupil vybavu na magic find, ktery mam v zakladu bez NV asi 188% a po dvou dnech kdy to i tak nepadalo( padalo skoro kazda elita 1 az 2 x rare) to vcera konecne zaclo a za 2 hodky 2x setovka. Jiste muze byt stesti ,ale i vic amulety ci ringy zacaly padat. Kazdopadne chapu frustraci lidi ,ze je to hrozne a nevyvazene atd. Ty pocity jsem mel, mam ,ale presto me to porad bavi a to inferno dojedu i kdybych se z toho mel ...

Uživatelský avatar
Ivoš155
Fallen Shaman
Příspěvky:68
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ivos155#2730
Bydliště:Praha

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od Ivoš155 » 24.06.2012, 17:38 hod.

První obtížnost na který je ta pořádně pekelná zábava:DStojí to za to.Škoda že až v tak pozdní fázi hry
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ivos ... o/17743718


"Even in the heart of heaven,angels can still feel fear...."

Uživatelský avatar
satik
Wraith
Příspěvky:191
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Satik#1911
Kontaktovat uživatele:

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od satik » 24.06.2012, 18:08 hod.

zafata píše:Neni pravda ze mit magic find 0 a mit magic find 250 neni rozdil. Je a velky take uz se placam asi 14 dnu na Aktu I , protoze Beliala ne a ne a nesundam. Zatim ani s partou jsem nesundal ,ale vcera uz mu 3x chybelo asi 1cm takze je to otazka jen casu. Nicmene chodil jsem zhruba 10 dnu akt 1 farmit od leoric manoru az po butchera a nic jen same zlute hnusy. Tak jsem nakoupil vybavu na magic find, ktery mam v zakladu bez NV asi 188% a po dvou dnech kdy to i tak nepadalo( padalo skoro kazda elita 1 az 2 x rare) to vcera konecne zaclo a za 2 hodky 2x setovka. Jiste muze byt stesti ,ale i vic amulety ci ringy zacaly padat. Kazdopadne chapu frustraci lidi ,ze je to hrozne a nevyvazene atd. Ty pocity jsem mel, mam ,ale presto me to porad bavi a to inferno dojedu i kdybych se z toho mel ...
Napis na bnet a beliala ti zabiju :) ... teda doufam, pred 1.0.3 jsem ho vetsinou daval i kdyz poluhrac brzo chcipnul a zbylo to jen na me, po patchi jsem to jeste nezkousel.

zafata
Quill Rat
Příspěvky:19
BattleTag:Zafata#2223

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od zafata » 24.06.2012, 19:02 hod.

Dik ,ale stihnul jsem to jeste pred patchem tedko se zas trapim u Asmodana teda nedojel jsem ho pred patchem a po patchi jsem zkusil act 1 a nejak se mi to vratilo az pres SIegebreakera a toho tedko take nedam, nestihnu ho zabit do limitu nez se mi objevi ta lebka nad hlavou. Chapu to u elitek ,ale aby to mel v podstate takovy boss to je cista ko*ot to nastaveni. Pritom mu vzdy chybi tak 1/10 a umru na tu lebku. Mno casem dam i ho ,ale nechapu to nastaveni u techto bossu.

Uživatelský avatar
JokerLuk
Wraith
Příspěvky:145
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Joker#2578

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od JokerLuk » 24.06.2012, 19:19 hod.

Pokud ti naskočí enrage timer, tak nemáš dostatečnou dmg. Easy. Potřeba vylepšit gear, nebo přehodit skilly na vyšší dmg. Před chvilkou jsem killoval Beliala a taky cca při 1/10 se navztekal a já byl death. Změnil jsem build na max dmg a zabil jsem ho do té doby, takže jsem ztm nemusel vylepšovat equip, což mě stejně čeká ve 3. actu :D

lakai
Fallen Shaman
Příspěvky:91

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od lakai » 24.06.2012, 20:06 hod.

Priznam se, ze ja sem rozdil mezi MF 0 a pres 200 nepoznal (v D3).

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od Alfajk » 24.06.2012, 20:21 hod.

lakai píše:Priznam se, ze ja sem rozdil mezi MF 0 a pres 200 nepoznal (v D3).
ja zkousel jeste pred nerfem ty vsemi opevovany vazy farmit s 350 mfind a vubec zadnej rozdil...

Uživatelský avatar
Lae
Quill Rat
Příspěvky:11

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od Lae » 24.06.2012, 20:40 hod.

Alfajk píše:...prodavaj se tam bezne itemy za 250e, z toho ma blizz az 30%,takze dalsi dojna krava,alias diablo 3,je na svete
Transaction Fee (Real-Money Auction House): €1 EUR per item
Transfer Fee (when sending proceeds to PayPal or other authorized payment-service provider): 15% of amount being transferred

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: OBTIZNOST INFERNA

Příspěvek od Alfajk » 24.06.2012, 21:05 hod.

jojo,myslel jsem ze je to 15+15%...a ono je tech 15% pro paypal nebo co

kukla
Quill Rat
Příspěvky:2
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:menor

Inferno obtížnost

Příspěvek od kukla » 25.06.2012, 10:58 hod.

Ahoj, prosím o radu... dohrála jsem bez větších obtížností s demon hunterem až do inferna, doposud mi přišla hra poměrně snadná. V infernu jsem ale se svojí luxusní výbavou bohužel skončila dřív, než jsem začla. Hned u první elity, což mě celkem zklamalo a dost odradilo. :( Chápu, že Blizz chce vydělat na všem a pro tuhle obtížnost už se asi musí nakupovat výbava za Eura. V aukcích totiž pro mě už nic moc lepšího ani není. A to že o trochu lepší zbraň nějaký trotl prodává za 10 mil goldů je trapné... Máte nějaký tip? V opačném případě mi totiž přijde dost nefér, že jsem si vlastně koupila nedohratelnou hru...

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Inferno obtížnost

Příspěvek od Quetak » 25.06.2012, 11:07 hod.

Sorry jestli to tak není, ale tvůj post (a datum registrace) mi smrdí trollingem nějakýho zdejšího častýho návštěvníka...a pokusem o rozpoutání další bezpředmětný diskuze....

marian_r
Doom Knight
Příspěvky:416
BattleTag:iAmTehLaw#2891

Re: Inferno obtížnost

Příspěvek od marian_r » 25.06.2012, 11:18 hod.

Choď na oficiálne fórum a pozri si buildy.

Pozeraj normálne AH každé ráno, naobed, večer, o polnoci, vlastne každú hodinu. :lol:

Stanov si max. gold level čo chceš dať za equip, povedzme 500k - 1M a drahšie nekupuj. Nemusíš hneď všeko vymeniť, stačí jedna vec za dva-tri dni.

Ak prejdeš Act 1, v Act 2 zažiješ rovnaký šok ako teraz. :lol: Uhýbať, behať, utekať. Pomôže Templar s vit buildom.

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Inferno obtížnost

Příspěvek od ReptileSVK » 25.06.2012, 11:38 hod.

kukla píše:Ahoj, prosím o radu... dohrála jsem bez větších obtížností s demon hunterem až do inferna, doposud mi přišla hra poměrně snadná. V infernu jsem ale se svojí luxusní výbavou bohužel skončila dřív, než jsem začla. Hned u první elity, což mě celkem zklamalo a dost odradilo. :( Chápu, že Blizz chce vydělat na všem a pro tuhle obtížnost už se asi musí nakupovat výbava za Eura. V aukcích totiž pro mě už nic moc lepšího ani není. A to že o trochu lepší zbraň nějaký trotl prodává za 10 mil goldů je trapné... Máte nějaký tip? V opačném případě mi totiž přijde dost nefér, že jsem si vlastně koupila nedohratelnou hru...
kuklik muklík najprv farmi act 1 a najdi si lepsi equip a bude sa ti darit. Po patchi dost oslabili DH a preto mas problemy. Ale to ma inferne od actu 2 kazdy.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“