Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Commik
Quill Rat
Příspěvky:29
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Commik#2250
Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od Commik » 11.06.2012, 11:59 hod.

Ja by som navrhol maximálny mesačný obrat na jeden účet 5 eur, a jeden účet by mohol poslať peniaze iba na jeden bankový účet.
Tým by sa zároveň zabezpečilo že všetky predmety nepôjdu na aukciu za peniaze a pri obrate 5eur na mesiac by sa im vrátili peniaze za hru až za 10 mesiacov, a riziko že za ten čas dostanú ban je obrovské.

Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od Still-Alive » 13.06.2012, 21:36 hod.

Absurdní, 5 "éček" je směšné málo... 100"eček" by byl můj návrh

neis
Quill Rat
Příspěvky:9
BattleTag:neis

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od neis » 13.06.2012, 21:44 hod.

Je jasné, že AH a goldy jako takové pomalu skončí. Protože díky farmení nastává ohromná inflace a díky tomu půjde cena itemu výrazně nahoru, ale to zabije poptávku od normálních hráčů, protože ti na legální cestou jednoduše mít nebudou a raději vytáhnou z pěněženky 100kč a vyberou si co chtějí, než 50 hodin farmit bezcenné goldy, nebo ho dokonce kupovat goldy za real peníze, protože za něj nebude pořádná nabídka. Je to jak v realu, kde peníze přestávají mít hodnotu, naproti posílení věcných hodnot (zlato). Pak to krachne a může se začít od píky, ale to už bude asi pozdě...

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od sklb » 13.06.2012, 22:00 hod.

Podla mna to skor vacsina ludi prestane hrat ako keby do toho mali tlacit dalsie peniaze..
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

werty1
Quill Rat
Příspěvky:24
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:werty1#2932

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od werty1 » 14.06.2012, 09:19 hod.

Tak problem je imo v tom, ze goldy nejdou za co utratit. Ceny za opravy jsou smesne, pomocnik je nesmrtelny. Takze pocet goldu ve svete roste a roste. Bylo by zajimave, kdyby kovar dovedl vyrabet pouze za goldy - pak by pri urcitem lvlu cen bylo vyhodnejsi riskovat kovare za stale stejnou cenu, a inflace by se zastavila (byl by odbyt zlata).

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od Houp » 14.06.2012, 09:27 hod.

Inflace si tedy nevšímám (zatím nezkoumám lvl 60+ itemy). Musíte si uvědomit, že nejen peněz ve světě přibývá, ale i předmětů, které chtějí ostatní udat.

Já bych třeba zavedl, že každé prodání předmětu je navýšeno o další poplatek 15% a zastavilo by se to u 90%, pak by ubylo prodávání stejného předmětu dalším a dalším zákazníkům.

A další pravidlo, že by vytvořené předměty u řemeslníka mohly být vždy o něco lepší než ty nalezené a zároveň by takové předměty patřily pouze tomu, kdo je vyrobil. Vyrobené předměty by nešly prodávat na aukci.

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od Majky_majk » 14.06.2012, 09:35 hod.

Still-Alive píše:Absurdní, 5 "éček" je směšné málo... 100"eček" by byl můj návrh
Jenže těch 100E by už nic neřešilo, když hra stojí 50. Farmář se 100 účty by první měsíc vydělal 5k euro a každý další měsíc 10k. Tobě 1/4 míče měsíšně nepřijde jako celkem slušná motivace k naprogramování BOTa a vytížení 15ti PC? Jestli ne, tak si uvědom, že v Číně je reálná mzda asi na úrovni 1/3-1/2 ČR. Ve skutečnosti je nižší, ale ceny (i PC komponent) jsou tam nižší. Takže pro čínského farmáře je našich 0,25M cca 0,5-0,75M za měsíc.

Za necelé dva měsíce provozu má tedy zaplacenou svou 3 měsíční práci, D3 účty a všechny počítače a vybavení (které ale může používat i dál). Vše navíc už je jen jackpot.
Naposledy upravil(a) Majky_majk dne 14.06.2012, 09:38 hod., celkem upraveno 1 x.

TrackThor
Doom Knight
Příspěvky:491

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od TrackThor » 14.06.2012, 09:37 hod.

neprodávat vyrobené itemy je blbost, když do toho člověk vrazí takový peníze + za to craftění itemů, tak se mu prostě stane, že mu padne item, který by někdo využil a koupil ho dobře a pro výrobce je na postavu bezcenný
s tím, že by mohli z craftu padnout lepší itemy souhlasím (pidi procento na item, kterej třeba dostane +2 affixy navíc nebo tři vlasnosti blížící se top hodnotě) nebo prostě by už byli v základu dobrý, ale nesměli by být tak velká šance, aby zas milion lidí nešlo dělat předměty
jinak jak se zvedli peníze za opravu, tak by se mohl trochu změnit suicide styl hry, uvidíme jak se to projeví při hře, klidně bych ten postih pak ještě zvednul (už ale teď pláču, když dám za opravu skoro 11k)
Obrázek

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od Houp » 14.06.2012, 10:37 hod.

S tou neprodejností předmětů to bylo myšleno tak, že by to mohlo být místo na "mizení" peněz, které ve hře vznikají. Prostě by to byla alternativa k AH. Pokud se craftěné předměty můžou prodávat na AH, tak stále člověku stačí být jen na AH.

Nebo třeba jiný systém. Předmět by mohl být prodán, ale pokud by si ho nějaká osoba oblíkla, tak už by ten samý předmět nemohl použít nikdo jiný.

werty1
Quill Rat
Příspěvky:24
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:werty1#2932

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od werty1 » 14.06.2012, 10:52 hod.

houp: Osobne si teda myslim ze craft a jewlery je potencialne nejlepsi mozne misto na mizeni penez. Mit treba alternativu vyrobit predmet draz jen za penize a nebo levneji, ale i za itemy. Samotna neprodejnost nejakych itemu mnozstvi penez v obehu nesnizi. Ten prvni navrh o zvysujici se dani pri preprodeji, nebo vseobecne vyssi dani ano.

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od Houp » 14.06.2012, 10:57 hod.

Takže bys byl svým způsobem pro přidání gamblingu z D2? A já i souhlasím. Mohla by to být zajímavá možnost získat legendární/setové předměty.

Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od Still-Alive » 14.06.2012, 11:02 hod.

Ono by možná stačilo zavést degradaci předmětu... Čím víc ho opravuješ, tím víc se ti snižuje durabilita...až se ti ten předmět rozpadne. Jen nevím co na to hráčí, když to koupí za real

Commik
Quill Rat
Příspěvky:29
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Commik#2250

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od Commik » 14.06.2012, 11:14 hod.

No a čo tak spraviť typ hry ako je Hardcore, Softocore, A pridať typ hry kde by bol povolený market za reálne peniaze a je na každom ako chce tu hru hrať.
Ak chce niekto na tom zarábať nech ide tam. Osobne sa mi nepáči varianta obchodu za reálne peniaze. A chcem mať na výber. Ak sa uvoľní PVP a nejaký hráč čo si kúpil výbavu od nejakého Číňana bude všetkých drviť tak ako sa majú cítiť ľudia čo k tomu prišli zložitou cestou? A takto by hráči mali sami voľbu ako chcú diablo hrať.

werty1
Quill Rat
Příspěvky:24
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:werty1#2932

Re: Interview s farmerem (o ekonomice, botech, apod.) [ENG]

Příspěvek od werty1 » 14.06.2012, 11:22 hod.

houp: no kovar svym zpusobem uz gambling je, ale prakticky ano. Myslim, ze to vyresi problemy se zlatem a navic to hracum nijak neublizi - naopak. Imo urcite lepsi cesta, nez se snazit o ruzne omezeni, restrikce, dane, ztraceni predmetu a veci, co budou hrace jen a jen stvat.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“