Proc? Nic dalsiho se mi neodemkne, zatimco kdyz si 60ka v 3. aktu hellu necha odemknout inferno, tak ho muze chodit uz farmit...Kluuk píše:ROFL Ty napiš nějaké "60ce s equipem", aby ti zabila diabla na infernu a máš hotovo...satik píše:Neni problem napsat nejake 60ce s equipem, aby ti zabil diabla driv a mohl jsi rovnou na inferno
Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
- satik
- Wraith
- Příspěvky:191
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Satik#1911
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Mě po dosažení lvlu 60 baví, hlavně z hlediska, že můžu nosti všechno, mám všechny skilly odemčený, můžu experimentovat atd... no a pak tady je již zmiňované Inferno, já si vždy projdu hru od začátku ke skeleton kingovi, když je čas tak i dál a čas od času padne něco zajímavého, ale z padání deseti kuší/luků/toulců za hru mě fakt přivádí k šílenství... a přestává mě to bavit asi půjdu do A2
no a pak tady bude časem PVP, to bude další prodloužení životnosti hry
no a pak tady bude časem PVP, to bude další prodloužení životnosti hry
Programování je mým koníčkem (C#, wpf, java)
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Já bych se té zábavnosti zase tolik nebál. Pokud u toho nesedíš 24/7, tak než dohraješ 5 postav na všechny obtížnosti, tak už se pomalu můžeš koukat po Diablu 4. Případně tu máš již zmiňovaný HC, Achievmenty a případně docela herní rozdíl je i single/multi player.
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Popravdě se mi to ale tímpádem jeví, jako casual hra, co si zahraju při dlouhém zimním večeru a nemusím nic víc hrotit. U diabla 2 mě zabralo nějaký čas, než jsem si nastudoval, jaké předměty sehnat, co za build si připravit na papír, sledovat, jaké body rozdělit každým lvlupem...
Nemůžu kritizovat něco, co je opravdu hluboko v mém srdci a co obdivuji, ale možná jsem za těch 12 let čekal víc...
Děkuji za vyjádření, očividně zábava nekončí projetím hry, ale až se jako uživatel rozhodnu...
Nemůžu kritizovat něco, co je opravdu hluboko v mém srdci a co obdivuji, ale možná jsem za těch 12 let čekal víc...
Děkuji za vyjádření, očividně zábava nekončí projetím hry, ale až se jako uživatel rozhodnu...
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Přesně, v Diablu 3 mi chybí systém skillů z Diabla 2. Měl jsem radši, když jsem si postavu rozjel podle svého a experimentoval. Někdy sice špatně a někdy zase s dobrým výsledkem. To si myslím, že byla hlavní věc, která dokázala ze hry udělat znovuhratelnou záležitost, aniž by to člověka omrzelo.
Se systémem skillů u Diabla 3 tohle bohužel nemohu říct. Mě osobně tenhle systém vadí, ale jak říkám, je to jen můj názor.
Se systémem skillů u Diabla 3 tohle bohužel nemohu říct. Mě osobně tenhle systém vadí, ale jak říkám, je to jen můj názor.
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Musím souhlasit. Místo motivace pro nové expení si tady nejsnadnějším způsobem použitím osvědčeného "killer machine" buildu dostanu na nejvyšší úroveň a pak experimentuji různými kombinacemi dovedností. V tomhle smyslu se s tou postavou ale nesžiju tak, jako by to šlo ve chvíli, kdy postavu vedete za ručičku od začátku až do konce tím jedním způsobem. Ve chvíli, kdy jsem měl možnost si cvičit od začátku assasinku na kopance, vžil jsem se do toho konkrétního stylu souboje a dokázal jsem se do ní vcítit. Tím se jaksi otevřela ta zásadní myšlenka RPG her - Hra na hrdiny. Tam jsem tím hrdinou byl. Byl jsem jedinečný, unikátní, jiný...Necik666 píše:Přesně, v Diablu 3 mi chybí systém skillů z Diabla 2. Měl jsem radši, když jsem si postavu rozjel podle svého a experimentoval. Někdy sice špatně a někdy zase s dobrým výsledkem. To si myslím, že byla hlavní věc, která dokázala ze hry udělat znovuhratelnou záležitost, aniž by to člověka omrzelo.
Se systémem skillů u Diabla 3 tohle bohužel nemohu říct. Mě osobně tenhle systém vadí, ale jak říkám, je to jen můj názor.
Teď si vytvořím modifikovatelnou nástavbu na několik postav v jedné, kombinuji buildy a v zásadě se mi kdokoliv může jednoduchým přepnutím dovedností a přehozením předmětů vyrovnat.
Hledám něco, co mě uspokojí. Nechci být nejlepší, ale chci být jedinečný. Sám sebou.
Nechal jsem se unést trochou filozofična... Možná změním názor, až se ke skutečné hře dostanu. Uvidíme....
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Co po 60tce? Kdybych to shrnul - farmit farmit farmit a doufat, že tu budeme mít co nejrychleji pvp, aby to bylo aspoň k něčemu dobry.
- Ovce
- Quill Rat
- Příspěvky:10
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ovce#2707
- Bydliště:Valašské Meziříčí, Fryšták
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Po dosáhnutí 60 levelu mě hra nepřestává unavovat Item runy Gold runy a další věci rozhodně mě to zabaví ještě tak na 50 let
60 lvl DM (Female) - 15864 dps s buffem 27368 dps
21 lvl HC Wizzard
a dalších asi 5 postav...
21 lvl HC Wizzard
a dalších asi 5 postav...
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
No neviem ako vy ale build tak ako v DII bola maximalna blbost. Prave toto je to čo by aj DII vylepsilo, ziadna viazanost, mozete mat svoj vlastny build a experimentovat do nemoty. Typicky priklad je WoW, samotny devs porovnali viazany system skillov (talentov) a volny system DIII. Priznajme si, mas zly talent vo WoW ok si noob a nevies hrat tu klasu, na kazdu specification bol iba jeden build co mal kazdy, stacilo rozdelit par bodov a tie co zostali ste dali hocikam lebo to bolo jedno.
System v DIII mi maximalne vyhovuje a takto by sa mali uberat aj ostatne hry. Ziadne, ze za par goldov sa pretrenovat alebo rozdel body a mas smolu a ked chces byt fire mag namiesto frost maga tak si urob novu postavu...
System v DIII mi maximalne vyhovuje a takto by sa mali uberat aj ostatne hry. Ziadne, ze za par goldov sa pretrenovat alebo rozdel body a mas smolu a ked chces byt fire mag namiesto frost maga tak si urob novu postavu...
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Vie sa kedy bude patch 1.3? Nejaky orientacny datum?
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Celkom súhlasím, ale zas mohli urobiť niečo také, že po 60. lvl by si si musel locknúť build (a až tak by si dostával NV napríklad), a keby si ho chcel prestavať, tak zaplatíš pár (viac) goldov .... Takto si aj tak veľa hráčov tie skilly prehadzuje podľa toho na akého bossa idú, poprípade aký Act....sgtmajfoley píše:No neviem ako vy ale build tak ako v DII bola maximalna blbost. Prave toto je to čo by aj DII vylepsilo, ziadna viazanost, mozete mat svoj vlastny build a experimentovat do nemoty. Typicky priklad je WoW, samotny devs porovnali viazany system skillov (talentov) a volny system DIII. Priznajme si, mas zly talent vo WoW ok si noob a nevies hrat tu klasu, na kazdu specification bol iba jeden build co mal kazdy, stacilo rozdelit par bodov a tie co zostali ste dali hocikam lebo to bolo jedno.
System v DIII mi maximalne vyhovuje a takto by sa mali uberat aj ostatne hry. Ziadne, ze za par goldov sa pretrenovat alebo rozdel body a mas smolu a ked chces byt fire mag namiesto frost maga tak si urob novu postavu...
- Robo0000100
- Quill Rat
- Příspěvky:11
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Robo0000100#2364
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Tak keďže na 60tke ideš hrať Inferno, zábavnostná hodnota sa stráca, cítiš sa ako znásilnená žena, ktorá dokonca pri tom otehotnela a uzavrieš sa do seba. 8x ti praskne cievka v mozgu, 2x infarkt. 300x RAGE QUIT...
ale inak je to sranda
ale inak je to sranda
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Zábavnost se ztrácí, to je očividné, protože hra nic nového nenabízí. Item drop je velmi nízký, obtížnost od 2 aktu je vzhledem k vašemu gearu těžká a hlavně neodměnující. I když elitaky po uporném boji zabijete, tak vám vypadnou jen samé crapy. Legenrádky padaj děsně málo a sou vždy useless.
Všechno směřuje do AH a v end game budete mít 90% itemů z AH, což je strašně smutné. Snažil sem se, aby mi droplo něco pěkného, co by se mi hodilo do výbavy, ale neuspěšně. Je fakt, že itemy co vám padnou, jsou 99% pod vaší urovní nebo uplně k ničemu. Zbylé 1 % prodáte na AH
Nejvíce mě zklamal crafting, který je totálně na .....
Všechno směřuje do AH a v end game budete mít 90% itemů z AH, což je strašně smutné. Snažil sem se, aby mi droplo něco pěkného, co by se mi hodilo do výbavy, ale neuspěšně. Je fakt, že itemy co vám padnou, jsou 99% pod vaší urovní nebo uplně k ničemu. Zbylé 1 % prodáte na AH
Nejvíce mě zklamal crafting, který je totálně na .....
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Hra obecne hraca velmi malo odmenuje. Spravis quest, co dostanes? Gp a expy. Spravis dalsi quest, opet to iste. V d2 som dal kvest a vyfasoval som skill, ressisty, hp, prsten, body do vlastnosti. Tu clovek nema motivaciu robit kvesty, vlastne ich neriesi a su len ako neaka blbost v pozadi. (ktoru by velmi rad vypol pretoze ked harvi tak sa kazdy jeden zaciatok dialogu uci na spamet)
Zazitok z inferna by sa dal popisat ako
1. akt jee ono ma to zabije, ale ja to tiez dokazem ubuchat, bavim sa.
2. akt Boha jeho to je humus, pi**, ku*** , je*** na to.
3. akt **** **** **** *** **** **** ***** ****
4. akt ---------------------------------------------
Zazitok z dropu itemov prakticky popisuje tento obrazok.
Zazitok z inferna by sa dal popisat ako
1. akt jee ono ma to zabije, ale ja to tiez dokazem ubuchat, bavim sa.
2. akt Boha jeho to je humus, pi**, ku*** , je*** na to.
3. akt **** **** **** *** **** **** ***** ****
4. akt ---------------------------------------------
Zazitok z dropu itemov prakticky popisuje tento obrazok.
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
muzete farmit gobliny a truhly na infernu (act 1, 2, 3, 4) s MF kolem 200+ a obchodovat
dále pak můžete řešit vykradení účtu
tím výše popsaným se momentálně bavím na lvl 60 já
teda řeším to první .. to druhé jsem už snad včera vyřešil po rollbacku autentifikatorem
dále pak můžete řešit vykradení účtu
tím výše popsaným se momentálně bavím na lvl 60 já
teda řeším to první .. to druhé jsem už snad včera vyřešil po rollbacku autentifikatorem
Klan: Masters of Darkness CZaSK
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Anarkicz-2923/
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Anarkicz-2923/
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
No ono pokial si zmeníš build tak stacky NV stratíš a ver tomu, že keď ideš bez stackov na bossa tak to tam ani nemusíš ísť. Takže účel to splní možno tak isto ako locknutie buildu si myslim. Majú filozofiu, že ok AoE buildom si nazbieral 5 stackov a teraz trp na bossovi kde polku skillov ani nepouzijesPeeDee píše: Celkom súhlasím, ale zas mohli urobiť niečo také, že po 60. lvl by si si musel locknúť build (a až tak by si dostával NV napríklad), a keby si ho chcel prestavať, tak zaplatíš pár (viac) goldov .... Takto si aj tak veľa hráčov tie skilly prehadzuje podľa toho na akého bossa idú, poprípade aký Act....
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda