Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Ahoj hráči, hráčky... Prosím podělte se o vaše zkušenosti s Diablem 3 po dosáhnutí levelu 60. Bohužel nemůžu nic soudit ze svého úhlu pohledu, protože bohužel ještě zakoupenou plnou verzi diabla 3 nemám, nicméně koupě mě čeká někdy za měsíc (po dokončení určitých povinností) a chtěl bych vědět, zda jakmile je hra jednou projetá, tak jestli to pak už je jen to klasické opakované huntění předmětů?
Možná mi uniklo pár informací typu: Dojedeš 60 lvl a stejně tu máš ještě inferno obtížnost, kterou jen tak neprojedeš...
Nicméně, dle vašeho soudu, jak na vás působí hra po dosáhnutí levelu 60?
Uvítal bych, kdyby vaše reakce obsahovaly více rozvité věty. Děkuji
Možná mi uniklo pár informací typu: Dojedeš 60 lvl a stejně tu máš ještě inferno obtížnost, kterou jen tak neprojedeš...
Nicméně, dle vašeho soudu, jak na vás působí hra po dosáhnutí levelu 60?
Uvítal bych, kdyby vaše reakce obsahovaly více rozvité věty. Děkuji
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Zaleží na tom, co tě na té hře baví. Mě softcore přestal bavit po dohrání normalu, respektive, když teď na tím tak přemýšlím, tak mě nezačal bavit vůbec. Neviděl jsem žádný důvod, proč do těch moster sekat, nedávalo to smysl.
Proto jsem přesedlal na HC a to je hned zábava královská a na mnohem delší dobu.
A co dělat po dosáhnutí lvl 60? Máš přece další 4 postavy.
Proto jsem přesedlal na HC a to je hned zábava královská a na mnohem delší dobu.
A co dělat po dosáhnutí lvl 60? Máš přece další 4 postavy.
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Lvl 60 dosáhneš někde ve třetim aktu na Hell. A než dáš Inferno, budeš mít šediny ve vlasech (z těch nervů)
- satik
- Wraith
- Příspěvky:191
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Satik#1911
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
60. lvl dostanes az pod dohrani hry na normal, nightmare a hell, takze uz ji mas projitou nejmin 3x.
Inferno je zatim docela tezke, zalezi dost na postave, jakou hrajes, planuji ho v patchi trochu zjednodusit a hlavne ma prijit PvP, ktere by to zase melo trochu ozivit.
Inferno je zatim docela tezke, zalezi dost na postave, jakou hrajes, planuji ho v patchi trochu zjednodusit a hlavne ma prijit PvP, ktere by to zase melo trochu ozivit.
- satik
- Wraith
- Příspěvky:191
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Satik#1911
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Neni problem napsat nejake 60ce s equipem, aby ti zabil diabla driv a mohl jsi rovnou na infernoHelljovany píše:Lvl 60 dosáhneš někde ve třetim aktu na Hell. A než dáš Inferno, budeš mít šediny ve vlasech (z těch nervů)
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
A proč bych to jako dělal?? Já chci hrát a ne aby hrál někdo za mě a já se koukal jak mi to tam čistí
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Musíš mít 60ku aby jsi mohl na inferno takže je to problém :-)
Co se týče mě tak pro mě to po 60ce teprve začalo, protože ta skutečná výzva je až ono inferno :-)
Co se týče mě tak pro mě to po 60ce teprve začalo, protože ta skutečná výzva je až ono inferno :-)
Bratři naše činy v životě se odrazí ve věčnosti!
Postavy
Softcore:
Raven - barbar lvl 70(67+)
Postavy
Softcore:
Raven - barbar lvl 70(67+)
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Takže v podstatě jde o výzvu přežít to inferno? Nebo případně začít to HC, jinak je to víceméně to samé?
Tak to jste mě nepotěšili pánové... Je to srdcovka, koupit si to koupím, i kdyby to mělo jen trvání půl aktu a nic víc.
Jsem zvědav, co s tím udělají, protože vidina toho, že něco začne být zábavné, až to projedete 3x... Nebo v případě, kdy můžete po smrti začít úplně znovu... Láká mě to, ale přesto mi tady chybí trochu promyšlenější zábavnostní faktor...
Napadá mě ještě jedna věc. Jaký smysl by mělo, kdybych si založil a dojel na level 60 dva barbary? De facto můžou být naprosto totožní, je to tak?
Tak to jste mě nepotěšili pánové... Je to srdcovka, koupit si to koupím, i kdyby to mělo jen trvání půl aktu a nic víc.
Jsem zvědav, co s tím udělají, protože vidina toho, že něco začne být zábavné, až to projedete 3x... Nebo v případě, kdy můžete po smrti začít úplně znovu... Láká mě to, ale přesto mi tady chybí trochu promyšlenější zábavnostní faktor...
Napadá mě ještě jedna věc. Jaký smysl by mělo, kdybych si založil a dojel na level 60 dva barbary? De facto můžou být naprosto totožní, je to tak?
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Ano můžou být úplně stejní. Tak pokud říkáš, že DIII je pro tebe srdcovka, tak si určitě hrál i DII, takže nechápu proč jsme tě nepotěšili, když DIII má daleko víc endgame obsahu než DII...
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Hrál jsem Diablo, Diablo: Hellfire, Diablo 2, Diablo 2: Lord of Destruction, a teď i samozřejmě betu Diabla 3 včetně starter edice, která je vlastně rozsahem stejná, jako beta.
Všechny hry jsem hrál na battle.netu, takže herní matematika byla pro mě něco, co mě denně naplňovalo. Příběh byl super, hltal jsem i knížky.
V diablu 2 bylo perfektní to pouto, které si hráč vytvořil se svojí postavou. Jakmile se rozdělily staty špatně (řekněme, že "špatně" je myšleno rozdělení bodů mimo nějaký návod), tak se celá postava poslala do kytek. Navíc mohla být specializovaná víceméně jen do jednoho konkrétního buildu. Což mi přijde takové více osobní. Tady si vytvoříte postavu, která vůbec nemá žádný charakter. Není to prostě například Barbar Basher... Není to Witch Doctor summonner. Není to čistě Wizard zaměřený na nějaký druh magických střel. To mě trošku mrzí, že ta motivace začít hrát od začátku tímto dost odpadá. Blizzard to udělal už u World of Warcraft. Hra byla docela těžká, lidi museli přemýšlet. Vydáváním patchů se ale hra natolik zjednodušila, aby oslovila i desetileté děti. No, ale to je jiné téma.
Zajímalo by mě, jestli se prostě nezastaví ten přísun motivace ze strany Diabla 3 tím, že dosáhnete lvl 60, nasbíráte relativně nejlepší předměty, a projedete Inferno. Příběh je víceméně dán rozsahem těch aktů, takže si ho vychutnáte 4x, co dál?
Napadá vás něco?
Všechny hry jsem hrál na battle.netu, takže herní matematika byla pro mě něco, co mě denně naplňovalo. Příběh byl super, hltal jsem i knížky.
V diablu 2 bylo perfektní to pouto, které si hráč vytvořil se svojí postavou. Jakmile se rozdělily staty špatně (řekněme, že "špatně" je myšleno rozdělení bodů mimo nějaký návod), tak se celá postava poslala do kytek. Navíc mohla být specializovaná víceméně jen do jednoho konkrétního buildu. Což mi přijde takové více osobní. Tady si vytvoříte postavu, která vůbec nemá žádný charakter. Není to prostě například Barbar Basher... Není to Witch Doctor summonner. Není to čistě Wizard zaměřený na nějaký druh magických střel. To mě trošku mrzí, že ta motivace začít hrát od začátku tímto dost odpadá. Blizzard to udělal už u World of Warcraft. Hra byla docela těžká, lidi museli přemýšlet. Vydáváním patchů se ale hra natolik zjednodušila, aby oslovila i desetileté děti. No, ale to je jiné téma.
Zajímalo by mě, jestli se prostě nezastaví ten přísun motivace ze strany Diabla 3 tím, že dosáhnete lvl 60, nasbíráte relativně nejlepší předměty, a projedete Inferno. Příběh je víceméně dán rozsahem těch aktů, takže si ho vychutnáte 4x, co dál?
Napadá vás něco?
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Zrzovous: Vidíš a zrovna nutnost zahodit postavu při špatném rozdělení statů mě docela srala, takže "zjednodušení" v D3 vítám. A paradoxně jsem vyzkoušel víc buildů, než v D2
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Dál jsou Archievementy, bude PvP, dalšíma patchema se do hry budou přidávat nový předměty. Já bych se toho nebál, než budeš mít jak píšeš relativně dobrý předměty, tak tu bude datadisk
- satik
- Wraith
- Příspěvky:191
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Satik#1911
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Neni to zase takova tragedie, jak to tu podle fora vypada, pokud te bavily predchozi diabla, tak te tohle bude bavit urcite taky (samozrejme prvni dohrani cloveka bavi nejvic, pak uz vis, co te ceka, ale je to zase nova vyzva na vyssi obtiznosti), pribeh neni svetobornej, ale mohlo to byt horsi (ono se tu uz moc vymyslet neda), animacni sekvence jsou jako vzdy u blizzu paradni, prostredi je taky vsude jiny a je videt, ze si s tim vyhrali a obcas je tam i neco vtipneho (viz treba chlapik v sudu).
Vetsina map je stejne jako v predchozich dilech generovana nahodne, takze je pokazde jina a jsou tady na nich obcas ruzne nahodne eventy (vedlejsi questy) a pro hromadu hracu jsou hracim motorem achievmenty(treba dohrat prvni akt za mene nez hodinu), za jejichz ziskavani dostavas vzory na vlajku (ta se ti ukazuje v profilu a ve hre u waypointu ve meste).
Co se tyce te moznosti kdykoliv prekopat ability postavy, tak ja tenhle pristup zase naopak vitam, nemam na hrani tolik casu, abych moh udelat 60. lvl a zjistit, ze mam postavu na vyhozeni a musim jit levlovat znova...
I kdyz mohli dat nejaky vetsi postih, treba poplatek 100k goldu (nebo podle lvlu postavy treba i min)
Vetsina map je stejne jako v predchozich dilech generovana nahodne, takze je pokazde jina a jsou tady na nich obcas ruzne nahodne eventy (vedlejsi questy) a pro hromadu hracu jsou hracim motorem achievmenty(treba dohrat prvni akt za mene nez hodinu), za jejichz ziskavani dostavas vzory na vlajku (ta se ti ukazuje v profilu a ve hre u waypointu ve meste).
Co se tyce te moznosti kdykoliv prekopat ability postavy, tak ja tenhle pristup zase naopak vitam, nemam na hrani tolik casu, abych moh udelat 60. lvl a zjistit, ze mam postavu na vyhozeni a musim jit levlovat znova...
I kdyz mohli dat nejaky vetsi postih, treba poplatek 100k goldu (nebo podle lvlu postavy treba i min)
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
ono stejne kdyz hrajes tak se ti ten skill moc menit nechce kvuli NV buffu...takze od 60tky to tak casto nemenim...predtim sem pri trashi a bossech menil skilly ted to kvuli NV buffu odpadlo
- satik
- Wraith
- Příspěvky:191
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Satik#1911
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Tady taky muzes ability preskupit do nejakyho jednotnyho buildu, ale samozrejme build nejsou jen ability, ale i itemy (nejaky build bez itemu si muzes dovolit jeste na hell, ale na inferno ti musej itemy ladit s abilitama, abys z toho buildu vyzdimal maximum), sice je tu AH, ale zatim jsou vsechny dobry itemy tak drahy, ze se je bud nevyplati kupovat vubec a nebo za to das skoro vsechno co mas, takze ono to "udelam si 60 a nahrabu top gear" zatim neni takovy terno, zabere to jeste porad relativne dost casu.Zrzovous píše:...
V diablu 2 bylo perfektní to pouto, které si hráč vytvořil se svojí postavou. Jakmile se rozdělily staty špatně (řekněme, že "špatně" je myšleno rozdělení bodů mimo nějaký návod), tak se celá postava poslala do kytek. Navíc mohla být specializovaná víceméně jen do jednoho konkrétního buildu. Což mi přijde takové více osobní. Tady si vytvoříte postavu, která vůbec nemá žádný charakter. Není to prostě například Barbar Basher... Není to Witch Doctor summonner. Není to čistě Wizard zaměřený na nějaký druh magických střel. To mě trošku mrzí, že ta motivace začít hrát od začátku tímto dost odpadá. Blizzard to udělal už u World of Warcraft. Hra byla docela těžká, lidi museli přemýšlet. Vydáváním patchů se ale hra natolik zjednodušila, aby oslovila i desetileté děti. No, ale to je jiné téma.
Zajímalo by mě, jestli se prostě nezastaví ten přísun motivace ze strany Diabla 3 tím, že dosáhnete lvl 60, nasbíráte relativně nejlepší předměty, a projedete Inferno. Příběh je víceméně dán rozsahem těch aktů, takže si ho vychutnáte 4x, co dál?
Napadá vás něco?
Navic je pak trochu problem, ze ma prijit PvP - bude jeste nutny dost balancovat vsechny ability - budou se menit, kdyz bys nemohl ability prohazet, tak build co je ted super muze byt po patchi useless...
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Ja ti to popise inac a kedze si fanda uz predchodcov tak to je tiez plu.
Vobec nieje pravda ze bavi iba inferno alebo hc. Mna osobne hra bavila od zaciatku kde na normal som sa otukaval s mechanikami a uzil si pribeh je skvely. potom nig. a hell som zacal hrat s kamosmi prca hrubeho zrna a teraz prisiel na rad inferno kde uz je zabava a tiez prca. A plus zacinas si riadne rysovat postavu podla vlastnych predstav. V diablo III nemas skill pointy a stat pointy takze odpada to ze si mozes s*at postavu. A hras tak ako vyhovuje tebe kde si tvoris obraz svojej postavy vecmi ktore maju milion moznosti ako si poskladas build. Napriklad nechapem hram barbara a vsetci hraju jeden build mec a stit. hovorili ze to inac nejde a ja som to nakombinoval tak ze to ide aj s two handu a dokonca si davam vsetky packy elitiek vecsinou vpohode az na neake neprijemnosty affixov kde exnem 2,3x .
Takze na zaver. Diablo III : pribeh , tvorba charakteru cez items a skill+ runy, zabijanie tony pekelnikoch, moznost hrat s kamosmi . a hodiny farmenia.
Vobec nieje pravda ze bavi iba inferno alebo hc. Mna osobne hra bavila od zaciatku kde na normal som sa otukaval s mechanikami a uzil si pribeh je skvely. potom nig. a hell som zacal hrat s kamosmi prca hrubeho zrna a teraz prisiel na rad inferno kde uz je zabava a tiez prca. A plus zacinas si riadne rysovat postavu podla vlastnych predstav. V diablo III nemas skill pointy a stat pointy takze odpada to ze si mozes s*at postavu. A hras tak ako vyhovuje tebe kde si tvoris obraz svojej postavy vecmi ktore maju milion moznosti ako si poskladas build. Napriklad nechapem hram barbara a vsetci hraju jeden build mec a stit. hovorili ze to inac nejde a ja som to nakombinoval tak ze to ide aj s two handu a dokonca si davam vsetky packy elitiek vecsinou vpohode az na neake neprijemnosty affixov kde exnem 2,3x .
Takze na zaver. Diablo III : pribeh , tvorba charakteru cez items a skill+ runy, zabijanie tony pekelnikoch, moznost hrat s kamosmi . a hodiny farmenia.
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Je to v pohode, chce se to proste jen neotravovat malickostma a doufat, ze hra jen pokvete, ze to Blizz nepusti... Osobne mam z D3 pocity, jako pri hrani D2. Dobry, ale neco tomu chybi. Verim, ze jako tehda muj pocit ukonejsil LoD, tak nyni prijdou patche a balanc, ktery me toho pocitu zbavi u D3.
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
ROFL Ty napiš nějaké "60ce s equipem", aby ti zabila diabla na infernu a máš hotovo...satik píše:Neni problem napsat nejake 60ce s equipem, aby ti zabil diabla driv a mohl jsi rovnou na inferno
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:68
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
Ja si myslim , ze mas pravdu tady nema smysl zacinat znova stejnou postavu a zkusit to nejak jinak. hra je super se mi lybi snad vse ,ale RPG kde si nemuzu rozdelit ani 1 bodik dle sveho vyberu to je podle mne spatne.
Re: Zábavnostní hodnota po dosáhnutí lvl 60
lybiondrous555 píše:Ja si myslim , ze mas pravdu tady nema smysl zacinat znova stejnou postavu a zkusit to nejak jinak. hra je super se mi lybi snad vse ,ale RPG kde si nemuzu rozdelit ani 1 bodik dle sveho vyberu to je podle mne spatne.