Pozerám že ideš na šancu na kritik. Nieje lepšie používať sekeru, prida dalších 10% na šancu?
Nebolo by lepšie dať v skille
Furious Charge inú runu? Myslím že
Furious Charge začínaš útok a ideš s full HP, nebolo by teda lepšie zvíšiť jeho dmg?
Battering Ram- zvýší poškození v cílové lokaci na 286%..
Alebo ho vymeniť za
Leap a runa
Death from Above - 100% šance, že v místě doskoku budou nepřátelé na 3 sekundy omráčeni.
Ignore Pain(velmy oblúbený skill hlavne na bossov) Vymeniť za
War Cry 20% p.def na minutu a keď dáš runu
Hardened Wrath - bonus k brnění je navýšen na 40%. Viem nevracia to HP, ale predsa len 40% p.def na stálo si myslím že nieje na zahodenie.
Alebo skúsiť vymeniť pasivku
Ruthless za
Relentless -Pokud klesne zdraví pod 20%, skilly nestojí Fury a veškeré obdržené poškození je zredukováno o 50%. Síce ti klesne šanca na krit o 5% a sila kritu o 50% ale keď dáš sekeru tak sa zvíši o 10% šanca, čiže nakoniec budeš mať o 5% viac ako teraz a ak by mala zbraň socet na drahokam, tak pridáš
Emerald a máš zvýšenie kritického útoku.
Ale na čo chcem upozorniť pri pasivne
Relentless je to že pokial je aktívna nežerú ti skilly Fury. Nebolo by teda na mieste vymeniť
Seismic Slam za
Hammer of the Ancients-Úder obrovským kladivem s poškozením za 200%.
Šance na kritický zásah je navýšena o 5%. Dalších 5% kritickej šanci pri tomto skille a možeš ho spamovať neobmedzene, nakoľko máš HP pod 20%. Runu by som dal
Thunderstrike - kdykoliv je zabit nepřítel, všichni v 10 yardech budou omráčeni na 3 sekundy. Potrebuješ prežiť a preto potrebuješ aby sa to okolo teba čo najmenej hýbalo a dávalo dmg.
Rekapitulácia:
40% p.def naviac stále, pod 20%HP +50% celkovo 90%.
pod 20% HP skilly nestoja furry, nonstop spamovanie
Thunderstrike-STUN.
Pri mojom navrhe zmeny skillov, znížene DMG, ale zvýšena šanca na kontrolu davu, pernamentne v stune a vačšia šanca na prežitie.
Je to len môj skromný názor, ak ti v niečom pômože budem rád a ak nie tak snáď niekomu inému pri voľbe a zostavovaní buildu.