Výpočet poškození

Herní postavy, NPC postavy, žoldáci.

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
MadBull
Fallen Shaman
Příspěvky:54
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Výpočet poškození

Příspěvek od MadBull » 01.06.2012, 17:03 hod.

Ahoj,
mám takovou otázku... V jakém pořadí se počítá zvětšování poškození?

Když mám (u barba) body v mastery k příslušné zbrani a frenzy, co se počítá dřív? Frenzy nebo mastery? Nebo součet?
A co když do toho ještě přimotám Might? :D

Protože když změním pořadí výpočtů, vychází mi dost jiná čísla (někdy i dvojnásobek :shock: )...

Díky,
Madbull

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpočet poškození

Příspěvek od Fraxinus » 01.06.2012, 17:23 hod.

1. Fyzické škody napsané na zbrani (včetně všech modifikátorů fyz. poškození na zbrani)
2. Přičtou se +min/max fyzické škody z ostatních věcí (kromě případné druhé zbraně) včetně charmů
3. Vypočítá se modifikátor útoku (enhanced dmg...ED), což je přepočet ze strength (100 do síly = 100% enhanced dmg) a ED ze skillů a aur a započítá se do toho i všechna enhanced dmg z věcí, co nejsou zbraně. (Takže dmg z might a mastery se přičítá rovnocenně jako dmg frenzy)
4. Pak se přičtou škody z elementů, zohlední se rezisty monster atd... A máme dmg.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
MadBull
Fallen Shaman
Příspěvky:54
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Výpočet poškození

Příspěvek od MadBull » 01.06.2012, 17:28 hod.

Takže se to procentuální zvětšení sečte? (jen ze skillů samozřejmě)

Doufal jsem, že to bude jinak... ale co se dá dělat :)

Díky za tak rychlou odpověď :wave:

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Výpočet poškození

Příspěvek od Attia » 01.06.2012, 17:32 hod.

takže když se zeptám takhle. Mám cruel polearmu se základním dmg 50-100. ed na zbrani je 350%, v helmě mám ed jewel 40% a brnění s 300%. Dále mám z masteries 50% a ze skillu 100%ed

takže to bude 50-100 a na to se aplikuje zatím jen 350% ze zbrane. to je 175-350 dmg. a na tenhle dmg 175-350 se aplikuje už součet všech ostatních %ed? tzn 490% z ostatních věcí a skillů? pokud sem to teda správně pochopil?

a charmy jsou teda tak, že se nejdřív vypočítá zbraň na 175-350, k tomu se přičte třeba +50 max dmg z dmg charmů, tzn že dmg je zatím 175-400 a na to se aplikuje 490% ed ze zbytku výbavy.

snad jsem to pochopil správně. zajímalo mě vždycky jak přesně to funguje...

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpočet poškození

Příspěvek od Fraxinus » 01.06.2012, 18:06 hod.

ED na zbrani +350 % způsobí, že na ní máš 225-400 (zapomněl jsi tam základ zbraně bez ed). Jinak uvažuješ správně.

V těch 4 krocích jsem popsal základ. Ve skutečnosti je jich asi 20 a souvisí hlavně se specifiky některých skillů.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Odpovědět

Zpět na „Charaktery“