A začínáme nerfovat...

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
Madus
Wraith
Příspěvky:169
Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Madus » 25.05.2012, 09:28 hod.

Gotha: hlavne necita posledne fixy co boli nasadene. :)

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od ScreaM » 25.05.2012, 11:25 hod.

Ehm stezoval jsem si snad ze inferno je imba tezky a nedohratelny ? NE ! Akorat rikam ze 99% buildu je nepouzitelnych... A pro ty co obhajujou legendary predmety - podivejte se na AH projdete si 50 stranek nejlepsich legndary predmetu a nenajdete jedinej kterej by byl lepsi nez top blue predmety :-)
Obrázek

Gotha
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Gotha » 25.05.2012, 11:34 hod.

Winty píše:Gotha: Ty si na infernu asi nebyl co? Tam si nikdo nemůže chodit jen tak v teplákách. A Wizz tam má problémy jako každý jiný.
Porovnani problemu mezi barbarem a wizzardem je pomerne velky. Proto jsem s nadsazkou napsal ty teplaky.

Gotha
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Gotha » 25.05.2012, 11:35 hod.

Madus píše:Gotha: hlavne necita posledne fixy co boli nasadene. :)
On hotfix z wizzarda udelal meele? :-)

Gotha
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Gotha » 25.05.2012, 11:40 hod.

ScreaM píše:Ehm stezoval jsem si snad ze inferno je imba tezky a nedohratelny ? NE ! Akorat rikam ze 99% buildu je nepouzitelnych... A pro ty co obhajujou legendary predmety - podivejte se na AH projdete si 50 stranek nejlepsich legndary predmetu a nenajdete jedinej kterej by byl lepsi nez top blue predmety :-)
Reagoval jsem na to, ze se opiras o tvrzeni Blizzu, ze k dani Inferna musis farmit a farmit. Jenze DH ci Wizz se nemusi tolik oprit o gear tak jako Barbar. Je proste nezpochybnitelne, ze Blizz slapnul hodne vedle kdyz mu dve classy dokazali proklouznout dale nez chtel. Uz jen to ze si Inferno davala ctyrka monku. Jenze tihle lide co proklouzli uz maji naskok oproti ostatnim.

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od AlterEgo » 25.05.2012, 11:46 hod.

ScreaM píše:Ehm stezoval jsem si snad ze inferno je imba tezky a nedohratelny ? NE ! Akorat rikam ze 99% buildu je nepouzitelnych... A pro ty co obhajujou legendary predmety - podivejte se na AH projdete si 50 stranek nejlepsich legndary predmetu a nenajdete jedinej kterej by byl lepsi nez top blue predmety :-)
Modrych predmetu pada mnohem vic nez legendary, proto je zakonite vetsi sance, ze se nekterych z nich vygeneruje se skoro perfekt affixama. Kdyby legendary veci padaly ve stejnem mnozstvi jako padaji ty modre, tak by byly urcite v top.

Gotha
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Gotha » 25.05.2012, 11:54 hod.

A proto legendary budou upravovat :-) Joooo neni nad poradny testovani :-)

Uživatelský avatar
Madus
Wraith
Příspěvky:169

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Madus » 25.05.2012, 12:01 hod.

Gotha píše:
Madus píše:Gotha: hlavne necita posledne fixy co boli nasadene. :)
On hotfix z wizzarda udelal meele? :-)
Ne wiz bol davno melee ;)

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Alfajk » 25.05.2012, 12:18 hod.

Gotha píše: On hotfix z wizzarda udelal meele? :-)
kez by jen tohle,hotfix z nej udelal temer nepouzitelnej char,dmg ma ted dost loupackej,protoze misto dmg itemu musis uz pridat i vitelitu a celkvoe resisty s obranou,protoze jedinej pouzitelnej armor kterej mu dal vyhodu kouzelnika(dobrej dmg za cenu maly vydrze) je v prdeli :cry:

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od ScreaM » 25.05.2012, 12:38 hod.

Gotha: jj v tom s tebou souhlasim. Psal jsem ze barbar je asi nejvic zavisla postava na gearu. Ale je velka skoda, ze hodne lidi si myslel jak pojede monka nebo barbara tezce ofenzivne s 4ma ofenzivnima abilitama ale uz od nightmaru to tak moc dobre nejde coz je skoda. Ja souhlasims tim ze se musi farmit a farmit abys daval vyssi obtiznosti ale stejne budes za barba/monka zavislej na hodne defenzivnich abilitach
Obrázek

Uživatelský avatar
Winty
Fallen Shaman
Příspěvky:99
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:WintyBadass#2859

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Winty » 25.05.2012, 12:44 hod.

Defenzivní ability musíš používat u každé classy. Já za DH mám 2 ofenzivní skilly, 3 defenzivní a jeden napůl (Entangling shot s runou na prodloužení trvání).

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od ScreaM » 25.05.2012, 12:47 hod.

Winty: ja mam za monka 4-5 defenzivnich a tak tak prezivam na hell. Jedu ho sice hodne tankovaciho ale nedokazu si predstavit ze bych jel vic ofenzivni build a prezil :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Winty
Fallen Shaman
Příspěvky:99
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:WintyBadass#2859

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Winty » 25.05.2012, 12:54 hod.

To máš dobrý když ho tak tak přežíváš. Já už na hellu ripoval slušně, natož 2 akt Inferno :P

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od ScreaM » 25.05.2012, 13:03 hod.

Hraju coop s kamosema a jsem ciste CC bot :-) takze tim akorat vlitnu dam blind, dam serenity, healnu se Braeth of heaven pak si dam inner sanctuary a zdrham pryc nez me nabehnou cooldowny :-D
Obrázek

Gotha
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Gotha » 25.05.2012, 14:06 hod.

Bliizu se nejak ztratila ta variabilita abilit kterou tak opevoval :-)

patopast
Quill Rat
Příspěvky:7
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od patopast » 25.05.2012, 15:27 hod.

Gotha píše:Bliizu se nejak ztratila ta variabilita abilit kterou tak opevoval :-)
blizzu se stratilo vela veci a dovodom bolo pozastavenie vyvoja hry firmou blizz north , ktora sa rozpadla a hlavni blizz entertaiment musel hru odznova vyvyjat a casovy tlak sposobil toto , hru maju cez launcher takze patche budu vychadzat , len neviem ci mam niaku motivaciu hrat tu hru na trvalo nakolko RMAH bude skaredy marketingovy tah...

Johnax
Quill Rat
Příspěvky:15
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Johnax » 26.05.2012, 22:43 hod.

Já nevím ale nepřijde mi chyba blizzardu že se nerfují chary. Asi se liším od 99% hráčů tady ale já za dobu co je hra venku prošel akorát normal a tak si tu teď nemusím stěžovat jak mi nerfnuli můj imba build na inferno. Běžte taky někdy lidi třeba ven každej se tu jenom předháníte kdo co nafarmil a pak jak to je lehký ale ukažte mi příklad kdyby vy jste byli programátoři her a někdo Vám vaši hru projel za týden a vy by jste chtěli něco zplešit a oni by Vám řekli: ne , my už jsme na tohle zvyklí tak nám nebourejte hru. Nejdřív všem vadí že to je lehký ( ano kdybych to hrál 24/7 tak to je pro mě taky lehký páč bych měl reakce rychlosti světla) a pak když se to nerfne tak je to najednou těžký a nemá cenu zakládat novou postavu úprotože mi trvalo celý jeden týden ! ji dostat na úroveň inferno. Já se opravdu musím jenom smát

Uživatelský avatar
zumik
Quill Rat
Příspěvky:25
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zumik#2114
Kontaktovat uživatele:

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od zumik » 27.05.2012, 09:12 hod.

Johnax: Mluvíš mi z duše. :)

Uživatelský avatar
Winty
Fallen Shaman
Příspěvky:99
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:WintyBadass#2859

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od Winty » 27.05.2012, 09:50 hod.

Tady nejde o to, že po nerfnutí je to moc těžké. Všem vadí že místo toho aby Blizz boostnul bosse, nebo jinak ztížil hru, tak nerfuje ability, které jsou po nerfu prakticky nepoužitelné. A tím se ztrácí variabilita buildů jak Blizz slíbil. Je sice hezké, že skillů je fakt hromada, ale jestli chceš uspět na infernu, tak musíš šáhnout po pár skillech které používá každý.

Uživatelský avatar
rainbowdash
Quill Rat
Příspěvky:46
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nxinyourface#2901

Re: A začínáme nerfovat...

Příspěvek od rainbowdash » 27.05.2012, 09:56 hod.

@ Winty: Moje řeč, všude kecají o tom jaké je množství buildů, ale když v infernu nesáhneš po určitých spellech (například u barbara), tak nemáš šanci.
Streamuji denně na http://www.justin.tv/noxicek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“