*SPOILER* Lvl 60 LIVE STREAM - Inferno Act 1

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
Aragorn
Gorebelly
Příspěvky:329
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: *SPOILER* Lvl 60 LIVE STREAM - Inferno Act 1

Příspěvek od Aragorn » 20.05.2012, 10:37 hod.

jestli něco podělali tak to, že smrt měla mít mnoherm větší postihy než jen goldy za opravu.
Pod tohle se podepíšu. Smrti se mají hráči vyhýbat a když je něco (kor několikrát) zabije (kromě nehod), tak si říct "au, to jsem tomu dal..asi bych měl zkusit předělat skilly, hrát opatrně, farmit nějakou dobu equip atd". Teď to jen spousta lidí rychle odklikne jako by se nic nedělo a dokud neumře v daném souboji Xkrát, tak ani nemění skilly.
Nevím jak vy ale , to že to prolezli nějací maníci stylem že všechno prokličkovali a seděli u toho 23h denně , to mi nijak žíly netrhá . Já osobně mám problémy i na Nigthmare :D To nechci vidět Hell natož to Inferno ...
A tohle mi taky mluví z duše. Přijde mi nepochopitelné jak to, že to dohráli/dohrají profesionální hráči s hromadou smrtí, skipováním monster (a sem tam i nějakou nezamýšlenou taktikou - viz nějaký ten Monk Glyph, co to mohli chainovat a být prakticky immortal) vadí tolika lidem a sahají hned k výrokům jako "hra je lehká", "hra je krátká", "za měsíc nebude v D3 co dělat" atd., když sami velmi pravděpodobně budou mít problémy už na Hell a co je ještě vtipnější, že vlastně třeba sami monstra neskipují. V dnesšní době progamerů, co sedí u kompů nonstop, když vyjde hra a udělají vše pro "world's first", by nastavení obtížnosti, aby to dohráli až za měsíce, znamenalo ve vývoji to prakticky nastavit na nemožnost dohrání. A to by pak zase lidi nadávali přesně naopak :-) Když nic jiného, tak bych s nějakým obecnějším hodnocením obtížosti počkal. Je naprostá pravda, že nějakou váhu má například až to, když to pár lidí dohraje na HC (a další věc je all-clear na HC).

Cimrman: Neříkám, že to tak je, ale je velmi pravděpodobné, že za některé postavy (či konkrétní buildy) to jde snáze. Což ostatně u tohoto typu her není žádné překvapení ani po letech hraní, natož po vydání.
A nevím, co je vtipného na vyjádření vlastního názoru ;) Nikdo ti nebrání říct, co neuznáváš ty. Pokud má někdo jinou definici výrazu "dohrát hru" než ty, tak to logicky vidí jinak.
D2R FanaZealer lvl 96 (SC SSF, bez runových slov)
Hledá do grálu - už 'jen' Tyraels Might 8-)

Sethanon
Quill Rat
Příspěvky:23

Re: *SPOILER* Lvl 60 LIVE STREAM - Inferno Act 1

Příspěvek od Sethanon » 20.05.2012, 10:49 hod.

Uplne suhlasim z Aragornom :)

Uživatelský avatar
lokijop
Quill Rat
Příspěvky:9
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zaxon#1601
Kontaktovat uživatele:

Re: *SPOILER* Lvl 60 LIVE STREAM - Inferno Act 1

Příspěvek od lokijop » 20.05.2012, 12:42 hod.

Mohol by Blizz len tak For Fun urobit obtiaznost kde by vas kazdy mob/spel zabil jednou ranou. Myslim ze nic tazsie sa vymysliet neda a ludia by sa nemohli stazovat ze je to priliz lahke (urcite by sa nejaky nasli). Nech si to ty ProGameri hraju :)

Uživatelský avatar
passco
Fallen Shaman
Příspěvky:61
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: *SPOILER* Lvl 60 LIVE STREAM - Inferno Act 1

Příspěvek od passco » 20.05.2012, 13:27 hod.

kto da Hardcore inferno (od nomralu) s normalnym killom nie utekaním .. bude pre mna pán hráč :D

Odpovědět

Zpět na „Obecně“