Pod tohle se podepíšu. Smrti se mají hráči vyhýbat a když je něco (kor několikrát) zabije (kromě nehod), tak si říct "au, to jsem tomu dal..asi bych měl zkusit předělat skilly, hrát opatrně, farmit nějakou dobu equip atd". Teď to jen spousta lidí rychle odklikne jako by se nic nedělo a dokud neumře v daném souboji Xkrát, tak ani nemění skilly.jestli něco podělali tak to, že smrt měla mít mnoherm větší postihy než jen goldy za opravu.
A tohle mi taky mluví z duše. Přijde mi nepochopitelné jak to, že to dohráli/dohrají profesionální hráči s hromadou smrtí, skipováním monster (a sem tam i nějakou nezamýšlenou taktikou - viz nějaký ten Monk Glyph, co to mohli chainovat a být prakticky immortal) vadí tolika lidem a sahají hned k výrokům jako "hra je lehká", "hra je krátká", "za měsíc nebude v D3 co dělat" atd., když sami velmi pravděpodobně budou mít problémy už na Hell a co je ještě vtipnější, že vlastně třeba sami monstra neskipují. V dnesšní době progamerů, co sedí u kompů nonstop, když vyjde hra a udělají vše pro "world's first", by nastavení obtížnosti, aby to dohráli až za měsíce, znamenalo ve vývoji to prakticky nastavit na nemožnost dohrání. A to by pak zase lidi nadávali přesně naopak :-) Když nic jiného, tak bych s nějakým obecnějším hodnocením obtížosti počkal. Je naprostá pravda, že nějakou váhu má například až to, když to pár lidí dohraje na HC (a další věc je all-clear na HC).Nevím jak vy ale , to že to prolezli nějací maníci stylem že všechno prokličkovali a seděli u toho 23h denně , to mi nijak žíly netrhá . Já osobně mám problémy i na Nigthmare To nechci vidět Hell natož to Inferno ...
Cimrman: Neříkám, že to tak je, ale je velmi pravděpodobné, že za některé postavy (či konkrétní buildy) to jde snáze. Což ostatně u tohoto typu her není žádné překvapení ani po letech hraní, natož po vydání.
A nevím, co je vtipného na vyjádření vlastního názoru Nikdo ti nebrání říct, co neuznáváš ty. Pokud má někdo jinou definici výrazu "dohrát hru" než ty, tak to logicky vidí jinak.