Dotazy na mechanismy

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Johny
Fallen Shaman
Příspěvky:86
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Johny#2228
Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Johny » 15.05.2012, 23:12 hod.

Lucius, s tim ma vice lidi problem, uvidi se, jestli to ma blizz podchyceny a casem naskoci
Are you ever afraid in battle ? Fear is a part of life, if you live, you fear

JackobFish
Quill Rat
Příspěvky:1

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od JackobFish » 16.05.2012, 12:42 hod.

Ahoj ... je %better chance of finding magical item nějak spojený s hledáním žlutejch nebo oranžovejch věci?

Uživatelský avatar
16cmfan
Gorebelly
Příspěvky:247
BattleTag:sestnastka#2408
Bydliště:Slovakia, Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od 16cmfan » 16.05.2012, 12:59 hod.

Áno :)

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 16.05.2012, 20:11 hod.

Já mám dotaz jak, z čeho se vypočítává dmg kouzel...
Kde najdu to kouzelné číslo weapon dmg pls, z kterého se to počítá?
Třeba teď jsem našel amulet +20% atac speed a položku Damage mi to zdvihlo o dost...
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Uživatelský avatar
Johny
Fallen Shaman
Příspěvky:86
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Johny#2228

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Johny » 16.05.2012, 20:17 hod.

Vsak weapon dmg vidis na zbrani... 8 - 12 dmg, rychlost 1.0... takze pri kazdem zakouzleni, davas bud 8,9,10,11,nebo 12 dmg a na to se pak zapocitavaj dalsi ruzne promene.. inteligence, pasivky, shriny, cokoliv... kdyz najdes ruzne veci s atack speed, tak ti to samozrejme zveci hodnotu dps, ale ten dmg toho kouzla se nezmeni, jen ho hodis vyckrat

Jestli sem to napsal spatne, tak me nekdo opravte...
Are you ever afraid in battle ? Fear is a part of life, if you live, you fear

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 16.05.2012, 20:22 hod.

tak co potom ta polozka dmg znamena? :D
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Programos » 16.05.2012, 22:10 hod.

Prakticky nic :-) Je to uplne nepouzitelnej stat/polozka, která ti nic neřekne. Záleží na rozsahu dmg zbraně, ke kterému se připočítává tvůj primary stat a pak záleží i na atc speed, ale samotné DPS ti opravdu nic neřekne, nebo alespoň já mám takovou zkušenost.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od kojot » 16.05.2012, 22:55 hod.

Pana_Ruplahlava: V DPS je započítaná i rychlost. Ve Weapon Damege ne. V praxi se to projeví tak, že u skillu ako třeba Magic missile, záleží jak na DMG tak na AS, protože když máš větší rychlost, tak jich sešleš víc. Ale třeba u Wave of Force tě AS vůbec nezajímá, protože má CD.
Obrázek

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 16.05.2012, 23:12 hod.

jo tohle je mi jasný, jen bych rád viděl, kde najít to číslíčko, ze kterýho se mi počítá dmg
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od kojot » 16.05.2012, 23:16 hod.

Na zbrani.
Obrázek

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Programos » 16.05.2012, 23:44 hod.

Pana_Ruplahlava píše:jo tohle je mi jasný, jen bych rád viděl, kde najít to číslíčko, ze kterýho se mi počítá dmg
Máš tam napsané DPS a pod tím máš rozsah DMG, tak z toho se ti to počítá :-)
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
pejtrix_cz
Fallen Shaman
Příspěvky:90
BattleTag:pejtrixcz#2651
Bydliště:Karlovy Vary

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od pejtrix_cz » 17.05.2012, 09:46 hod.

asi trivialni otazka ale jak to je s magic find ? :D dam priklad ze z bose vypadne rare predmet s pravdepodobnosti 10% a kdyz na sobe budu mit equip kterej mi pri souctu hodi 100% tak mi z toho bosse vzdycky automaticky vypadne rare ? nebo jak to je diky moc :)

PeeDee
Quill Rat
Příspěvky:35
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:peedee#2683

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od PeeDee » 17.05.2012, 09:58 hod.

No akurát som na offic fóru čítal, že ak máš magic find napríklad 10% a equipneš niečo na seba niečo čo ti dá ďalších + 50% k MF, nebudeš mať 60, ale len 15% (po základoch matiky je to snáď jasné)....teda 100% MF nebudeš mať asi nikdy....
Môžme asi predpokladať, že obdobne to je aj s bossmi...ak má boss stanovený magic drop na 20% a ty máš MF na 50%, tak bossov drop bude 30%, nie 70%....

Uživatelský avatar
pejtrix_cz
Fallen Shaman
Příspěvky:90
BattleTag:pejtrixcz#2651
Bydliště:Karlovy Vary

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od pejtrix_cz » 17.05.2012, 10:15 hod.

joo aha takhle to je diky :)

Reitak
Gorebelly
Příspěvky:254
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reitak#2702
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Reitak » 17.05.2012, 10:38 hod.

Pana_Ruplahlava píše:tak co potom ta polozka dmg znamena? :D
no obe znamenaju to iste, ale neznamenaju :)

ked si das prsten, rukavy na speed, tak sa ti zmeni hodnota DPS na vyssie cislo, ale samotny DMG je rovnaky.

DMG zbrani mas 10
Attack speed na zbrani mas 1.0
Tym padom aj DPS sa rovna 10 - t.z. ze za 1 sekundu uberes niekomu za 10

Ked si vsak zoberes rukavice, pripadne prsten, ktore ti pridaju speed, tak to vyzera nejak takto

DMG zbrani budes mat stale 10
Attack speed na zbrani ti zostava 1.0
Celkovy attack speed vdaka rukaviciam a prstenu sa ti navysil priklad na 1.5
Tym padom DPS sa ti zvysil na 15 - t.z. ze uberes behom sekundy 15 hp

Ked najdes zbran s dmg 50 a speedom 2.0 tak to znamena, ze seknes s touto zbranou 2x za sekundu, cize das za 100 dmg behom sekundy.

A tu bud suhlaste,alebo ma opravte

Ked mas spell, ktory vychadza zo zbrane povedzme 300% a zbran ma dmg 50, t.z. ze s tym spellom davas za 150 dmg. Tam sa uz nebere do uvahy rychlost z rukavic, prstenov, ci ine navysenie, proste to bere len DMG zo zbrane, nie DPS.

PeeDee
Quill Rat
Příspěvky:35
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:peedee#2683

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od PeeDee » 17.05.2012, 11:21 hod.

Reitak píše:
Pana_Ruplahlava píše:tak co potom ta polozka dmg znamena? :D
A tu bud suhlaste,alebo ma opravte

Ked mas spell, ktory vychadza zo zbrane povedzme 300% a zbran ma dmg 50, t.z. ze s tym spellom davas za 150 dmg. Tam sa uz nebere do uvahy rychlost z rukavic, prstenov, ci ine navysenie, proste to bere len DMG zo zbrane, nie DPS.
No pokiaľ mi je známe čo sa týka toho spellovania, dmg sa neberie len čisto zo zbrane, ale so všetkými bonusmi ktoré získavaš equipom + statom ktorý pridáva tvojmu charu základný dmg (u wizarda int napríklad), a teda sa počíta dmg ktorý ti píše v statoch. Taktiež ale attack speed hrá svoju rolu v pri používaní spamovacích kúziel (teda spellov bez cooldownu)

dais
Quill Rat
Příspěvky:33
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:dais#2318

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od dais » 17.05.2012, 15:59 hod.

Jak bude fungovat farmeni? staci se vratit jen do lokace nebo si v menu vyberu quest a musim ho znova udelat?

Uživatelský avatar
16cmfan
Gorebelly
Příspěvky:247
BattleTag:sestnastka#2408
Bydliště:Slovakia, Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od 16cmfan » 17.05.2012, 16:06 hod.

Vybrať Quest. Už to nie je ako v D2. Ani teleport ťa neprenesie medzi Actami. Ak si nevyberieš správny Quest, tak nemusíš ani stretnúť Bossov akých chceš.

Ludo
Quill Rat
Příspěvky:1
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Ludo » 18.05.2012, 10:13 hod.

1) Jak to funguje, když máme hráče na rozdílných levelech a v rozdílných fázích hry (jedná se o přátelé). Scénář jedna. Hráč A s vyšším levelem je u nějakého questu v pozdější fázi hry. Připojí se k němu hráč B s nižším levelem, který tento quest ještě nemá? Pokud ano, jak bude probíhat plnění questů u hráče B? Bude mít vlastní linii questů nebo bude plnit questy které má za úkol hráč A? Když pak hráč B bude hrát singleplayer, bude mít questy, které plnil s hráčem A hotové? Tzn. může takto přeskakovat questy?

odpov.: moje zkušenost je takova, že když se připojim k hraci A, tak přeberu jeho questy, jeho waypointy, - pak se vrátím do single a kuva- mam jeho poslední quest, nejsem na checkpointu co jsem v singlu měl, to co již vyřešil mam vyřešeno a pokud jdu tam znova, questové řešení postava atd. se mi již neobjeví a nedostávám EX pointy, toho je asi chyba hry , nebo dělám blbě něco já - prostě člověk přijde o zábavu - nebo je to jinak ? - u mě ne.

Grca
Quill Rat
Příspěvky:43
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Grca » 18.05.2012, 13:49 hod.

ludo: maji to tak uplne vsichni a na jednu stranu je to dobry hravam s bratrama mame priblizne stejny lvl ale ja jsem treba o 3-4 q dal jak oni takhle se pripoji ke mne a muzeme hrat spolu aniz by oni museli nekde zdlouhave dodelavat q aby jsme byli spolu. Na druhou stranu mne to zase jebe ze neni volny pohyb mezi akty a pred zalozeni hry si musim vzdy vybrat spravny q

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“