Azure's pvp wizardka
Tak já se taky s vámi podělím o můj pvp build. Je to pouze teoretický, nemyslím si že vymyšlený do detailu, hodně věcí se určitě bude překopávat až si za tento build zahraju. A nebo taky ne a bude to ownit jak nikdo xD
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... aXU!cYYaaa
Útočná kouzla
Magic missile (runa Seeker) - najde nejbližšího nepřítele a trefí ho za 121% (0 ap)
Arcane orb (runa Obliteration) - když zasáhnu nepřítele udělí dmg za 228% (35 ap)
Disintegrate (runa Convergence) - proud čisté energie která dává 155% dmg (20 ap)
Obraná kouzla
Diamond skin (runa Crystal shell) - absorbce 21707 na 6 sec (cd 15 sec)
Support kouzla
Familiar (runa Arcanot) - trefuje nepřátele za 20% a doplňuje 2 ap/sec (20 ap)
Energy armor (runa Force armor) - armor +65%, max ap -20, max udělené poškození mě 35% z max life (25 ap)
Pasivky
Blur - melee útočník udělí o 20% méně dmg
Astral presence - zvýší ap o 20 a regeneruje 2 ap/sec
Temporal flux - nepřátelé jsou spomaleni o 30% po 2 sec
Taktika
Nahodit armor a familiara. Střílet magic missile a arcane orb když se ke mě příblíží nějaký melee tak nahodit Diamond skin, a začít salvu v poslední sekundě pěkně odběhnout a ještě do něj narvat disintegrate.
Proti ranged útokům, snažit se vyhýbat a trefovat rangera, na to by se mohl hodit missile(aby jen tak neuhnul) a také disintegrate.
Také bude dobré hlídat si life a armor, spíš bych se ale asi nechal healovat po každé 240 sec
Taktika se změní podle potřeb uživatele
A teď do mě a mého buildu (ale něžně nebo si vás najde můj WD a nakope vás do zadních partií xD)
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... aXU!cYYaaa
Útočná kouzla
Magic missile (runa Seeker) - najde nejbližšího nepřítele a trefí ho za 121% (0 ap)
Arcane orb (runa Obliteration) - když zasáhnu nepřítele udělí dmg za 228% (35 ap)
Disintegrate (runa Convergence) - proud čisté energie která dává 155% dmg (20 ap)
Obraná kouzla
Diamond skin (runa Crystal shell) - absorbce 21707 na 6 sec (cd 15 sec)
Support kouzla
Familiar (runa Arcanot) - trefuje nepřátele za 20% a doplňuje 2 ap/sec (20 ap)
Energy armor (runa Force armor) - armor +65%, max ap -20, max udělené poškození mě 35% z max life (25 ap)
Pasivky
Blur - melee útočník udělí o 20% méně dmg
Astral presence - zvýší ap o 20 a regeneruje 2 ap/sec
Temporal flux - nepřátelé jsou spomaleni o 30% po 2 sec
Taktika
Nahodit armor a familiara. Střílet magic missile a arcane orb když se ke mě příblíží nějaký melee tak nahodit Diamond skin, a začít salvu v poslední sekundě pěkně odběhnout a ještě do něj narvat disintegrate.
Proti ranged útokům, snažit se vyhýbat a trefovat rangera, na to by se mohl hodit missile(aby jen tak neuhnul) a také disintegrate.
Také bude dobré hlídat si life a armor, spíš bych se ale asi nechal healovat po každé 240 sec
Taktika se změní podle potřeb uživatele
A teď do mě a mého buildu (ale něžně nebo si vás najde můj WD a nakope vás do zadních partií xD)
Naposledy upravil(a) Azure dne 13.05.2012, 14:03 hod., celkem upraveno 6 x.
Programování je mým koníčkem (C#, wpf, java)
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
Re: Azure's pvp wizard
@Azure..
1. Teleport bude pravdepodobne nutnost do PVP.
2. Arcanota moc nevyuzijes a o regen AP bych se zase tolik nebal v PVP (budes behat vetsinu casu). To same plati pro Astral Presence.
3. Debuff z frost novy moc nevyuzijes (redukce CC u postav), spise bych pouzil slow time nebo wave of force.
4. Arcane Orb je opravdu pouze proti meelerum. Oproti disintegrate dela sice vetsi dmg, ale stoji 2x tolik AP.
1. Teleport bude pravdepodobne nutnost do PVP.
2. Arcanota moc nevyuzijes a o regen AP bych se zase tolik nebal v PVP (budes behat vetsinu casu). To same plati pro Astral Presence.
3. Debuff z frost novy moc nevyuzijes (redukce CC u postav), spise bych pouzil slow time nebo wave of force.
4. Arcane Orb je opravdu pouze proti meelerum. Oproti disintegrate dela sice vetsi dmg, ale stoji 2x tolik AP.
Re: Azure's pvp wizard
Vozi: dík za postřehy...
2. no právě nevim jakej bude ten regen...
1. pokud regen problem nebude tak je jasna vymena familiara za teleport...
3. asi si myslel debuff z energy armoru ze ...
4. nad tim by bylo dobre zapremyslet
celkove takovehle buildy jsou jen teoreticke a chce si vsechny kouzla zkusit ve hre
2. no právě nevim jakej bude ten regen...
1. pokud regen problem nebude tak je jasna vymena familiara za teleport...
3. asi si myslel debuff z energy armoru ze ...
4. nad tim by bylo dobre zapremyslet
celkove takovehle buildy jsou jen teoreticke a chce si vsechny kouzla zkusit ve hre
Programování je mým koníčkem (C#, wpf, java)
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
Re: Azure's pvp wizard
@Azure ..
ad 3. Ne myslel jsem Frost Novu a tech extra 15% dmg v CC. Frost nova obecne asi nebude moc efektivni v PVP.
ad 3. Ne myslel jsem Frost Novu a tech extra 15% dmg v CC. Frost nova obecne asi nebude moc efektivni v PVP.
Re: Azure's pvp wizard
Vozi: tak to bych nenazval jako debuff (proto jsem myslel armor), ale ok chápu a asi dokonce máš i pravdu ... to bych vyměnil za to disintegrate s runou convergence, nic jinýho mi nepřijde rozumějšího
Programování je mým koníčkem (C#, wpf, java)
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
Re: Azure's pvp wizard
Kazdy PvP Wizard by mel do sveho buildu urcite pocitat s Teleportem a take Slow Timem. Uz v tech videich slo videt, kolikrat dokazaly tyto 2 spelly otocit vyvoj matche.
Takova Frost Nova s runou Cold Snap (CD 9 sec) + Evocation + CD Gear se muzeme dostat na CD 6 sec a to i pri CC redukci neni k zahozeni + jeste kdyz budem pouzivat Ray of Frost/Cold Hydru a Passivku Cold Blooded.
Ale pro PvP urcite Slow Time > Frost Nova
Takova Frost Nova s runou Cold Snap (CD 9 sec) + Evocation + CD Gear se muzeme dostat na CD 6 sec a to i pri CC redukci neni k zahozeni + jeste kdyz budem pouzivat Ray of Frost/Cold Hydru a Passivku Cold Blooded.
Ale pro PvP urcite Slow Time > Frost Nova
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Azure's pvp wizard
dejavu: s tim teleportem uvidim, a slow time se mi moc nelíbí xD
teď mám ještě větší chuť si to zkusit... už ať je úterý xD
teď mám ještě větší chuť si to zkusit... už ať je úterý xD
Programování je mým koníčkem (C#, wpf, java)
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
Re: Azure's pvp wizard
Urcite se najde spousta buildu co budou fungovat bez vyse zminenych spellu. Od toho jsme lidi, ze kazdy uprednostnuje neco jineho...
Jen jsem chtel poradit (:
Jen jsem chtel poradit (:
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Azure's pvp wizard
dejavu: jistě a já jsem taky za to rád ... proto jsem sem uložil ten build
Programování je mým koníčkem (C#, wpf, java)
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
Re: Azure's pvp wizard
Problémem wizarda bude v d3(narozdíl od d2, kde neměl tp cd) mobilita a ačkoliv je teleport teď o dost slabší než býval , stále je to schopný mobilní skill.
Klíčem k úspěchu bude kombinace teleportu a podpůrných skilů (zpomalovacích, ochranných aj.) které snad zajistí mágovi přežití a v pravou chvíli mu umožní opět udeřit.
* Samozřejmě zatím můžeme pouze spekulovat jak bude pvp vypadat
(jak budou fungovat modifikátory škody, CC , slow a další efekty..)
Klíčem k úspěchu bude kombinace teleportu a podpůrných skilů (zpomalovacích, ochranných aj.) které snad zajistí mágovi přežití a v pravou chvíli mu umožní opět udeřit.
* Samozřejmě zatím můžeme pouze spekulovat jak bude pvp vypadat
(jak budou fungovat modifikátory škody, CC , slow a další efekty..)