Dotazy na mechanismy

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
Uživatelský avatar
16cmfan
Gorebelly
Příspěvky:247
BattleTag:sestnastka#2408
Bydliště:Slovakia, Bardejov
Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od 16cmfan » 02.05.2012, 10:05 hod.

No veď ja som sa len pýtal :D Sa teším, keď budem max super gear a len tak z pr*ele si prídem na Normal obtiažnosti zabiť SK v 1 akte :D

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Programos » 02.05.2012, 16:17 hod.

216cmfan: Hezkej avatar.

Ono je to celkem logické, že ty opravy budou stále dražší. Protože čí vzácnější věc, tím dražší oprava. Taky tě vyjde dráž oprava nového mercedesu z nejvyšší třídy než oprava staré škodovky. Mysli chlape, mysli.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
16cmfan
Gorebelly
Příspěvky:247
BattleTag:sestnastka#2408
Bydliště:Slovakia, Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od 16cmfan » 02.05.2012, 16:21 hod.

To som vedel, mal som skôr na mysli nejaký napr. vymyslím koeficient, že na inferno budú ešte o niečo ťažšie opravy ako na normal, aj keď by sa jednalo o ten istý item. No ale to je blbosť :D

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Programos » 02.05.2012, 16:54 hod.

No, to máš pravdu, to je blbost :-) Bude to jak v D2, akorát jiné ceny, možná jiné fungováni durability.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Opicak
Quill Rat
Příspěvky:5

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Opicak » 08.05.2012, 08:34 hod.

Kolik se v betě pohybovaly životy u herních postav? Odhad kolik na 60 levelu? Např. Nejlepší úroveň ametystu (ve zbrani) umožní sát 600 HP na 1 ránu. Budou se pohybovat tedy životy v desítkách tisíc?

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od HELLERcz » 08.05.2012, 09:02 hod.

Ono v posledních fázích bety jsem já měl na lvl 13 asi 450 HP co si tak pamatuju. A to jsem měl minimum +VITality.

Nevím, na kolik až v betě mohlo jít vytáhnout HPčka, jestli na nějakých 800. V předchozích patchích bety jsem měl i přes 1k HP.

Životy v desetitisících si myslím, že určo budou a budu jako tank toho chtít i docílit .)
Obrázek

Uživatelský avatar
JamieChris
Gorebelly
Příspěvky:351
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JamieChris#2321

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od JamieChris » 08.05.2012, 10:12 hod.

Jsem přesvědčenej o tom, že životy budou v desítkách tisíc hp. Porovnání lvl-life z bety a odhadem lvl 60 asi nebude mít moc cenu, ale skilly a věci co se týče HP hodně napoví.

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Rakiii » 08.05.2012, 10:33 hod.

To si nemyslím, jelikož PVP chary @lvl 60 co před časem blizz předváděl měly něco přes 10k life. (ikdyž samozřejmě podrobnosti neznáme)

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od AlterEgo » 08.05.2012, 10:50 hod.

14. budou na webu predmety, tak to pujde vicemene mozne spocitat kolik cca life a dmg budou postavy mit.

Uživatelský avatar
Qoliker
Doom Knight
Příspěvky:522
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Planet Earth

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Qoliker » 08.05.2012, 11:41 hod.

Já monka vytáhnul na 13 s vitality gearem na 1300+ (s cca 50dps).

Na 60. levelu budou hp v desetitisících.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.

Opicak
Quill Rat
Příspěvky:5

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Opicak » 08.05.2012, 14:37 hod.

Ok, vidím, že člověk, co hrál betu má možnost lepšího odhadu. A jak to bude tedy s "damage"? Myslím hráčů (př. největší rank seker má dps asi nějak 600)? A mobové? Někde v diskuzi jsem četl že na infernu i klíďo 25 K (obyčejný příšerák). Lidi psali zde na fóru, že pomocí gearu to hodně zredukuješ, teď typuju, dejme tomu o 50%, pořád to pak bude 12,5 K damage. I kdyby měl př. Barbar 50 K života, tak jsou to cca 4 pecky od moba a je hráč mrtev...

Uživatelský avatar
Leon
Fallen Shaman
Příspěvky:93
BattleTag:Leon#2149

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Leon » 08.05.2012, 15:02 hod.

Ja sa spýtam, na jaku mariu Vám je treba vedieť koľko budete mať hp a jaký bude dmg ?

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Programos » 08.05.2012, 15:27 hod.

Opicak píše:Ok, vidím, že člověk, co hrál betu má možnost lepšího odhadu. A jak to bude tedy s "damage"? Myslím hráčů (př. největší rank seker má dps asi nějak 600)? A mobové? Někde v diskuzi jsem četl že na infernu i klíďo 25 K (obyčejný příšerák). Lidi psali zde na fóru, že pomocí gearu to hodně zredukuješ, teď typuju, dejme tomu o 50%, pořád to pak bude 12,5 K damage. I kdyby měl př. Barbar 50 K života, tak jsou to cca 4 pecky od moba a je hráč mrtev...
Redukce budou podle mě i větší, nicméně 4 pecky od moba-možná,... shrňme si to znova, proč se to jmenuje Inferno?
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Opicak
Quill Rat
Příspěvky:5

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Opicak » 08.05.2012, 16:12 hod.

Protože to má být víc než hellově těžké... Já jsem se ptal spíše proto, že si nemůžu zvyknout na tak vysoké číslo u HP nebo DPS. Nikdy jsem hru, kde se objevují takové cifry nehrál. Pokud si ale tyto čísla jdou vstříc tak je to jen relativní, jestli se pohybujeme v 10K nebo 100K; vliv to má jen na niance mezi těmito čísly.

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Drakkari » 08.05.2012, 16:18 hod.

Tam budou příserky co budou dávat neredukované hity za 200k, ne bossové u těch očekávám ještě trošku víc :)
Budeme mít hodně životů....

edit: teda na HC jen jeden no

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Programos » 08.05.2012, 16:46 hod.

Opicak píše:Protože to má být víc než hellově těžké... Já jsem se ptal spíše proto, že si nemůžu zvyknout na tak vysoké číslo u HP nebo DPS. Nikdy jsem hru, kde se objevují takové cifry nehrál. Pokud si ale tyto čísla jdou vstříc tak je to jen relativní, jestli se pohybujeme v 10K nebo 100K; vliv to má jen na niance mezi těmito čísly.
To si asi moc her nehrál, už jen wow je příklad za všechny, nebo Lineage. Já se těch čísel nebojím, bude to adekvátní vůči gearu, který se bude dát nasbírat na Hell.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Trhanec
Wraith
Příspěvky:182
BattleTag:Trhanec#2317

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Trhanec » 08.05.2012, 17:46 hod.

Zas to nepřhenánějte nemůže hráč chcípnout na 4 hity.. Jak by to takovej barbar pak asi dával, když musí jít do střetu s mobkama.

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Drakkari » 08.05.2012, 17:49 hod.

oneshot byl běžnej i v D2, alespoň v mém případě (i když já byl noob celých 10 let), inferno bude těžké a přehnané a věřím že budem umírat i na jednu ranu v počátcích i pozdějc :)

Uživatelský avatar
Cejkis
Fallen Shaman
Příspěvky:78
BattleTag:Cejkis#1290

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Cejkis » 08.05.2012, 18:06 hod.

Jay Wilson potvrdil, že pokud má hráč průměrný equip, tak ho nebudou zombíci sundavat na jednu ránu.
Hudba : Funk, rock'n'roll, jazz, deep a soulful house, REM, Bonobo
Tanec : Lockin', house dance, poppin'

Uživatelský avatar
Jersi
Quill Rat
Příspěvky:26
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jersi#2635

Re: Dotazy na mechanismy

Příspěvek od Jersi » 08.05.2012, 20:11 hod.

nikde jsem se nedočetl jak bude vypadat tankovani? bude to stejne jako v diablo 2
nebo bude system jako ve wow tzn aggro

ptam se protože chci hrat dmgera, a logicke je že jesliže bude tankovani jako v diablo 2 je dost naprd hrat barbara nebo monka na dmg, nabehnu tam a prvnim plosnakem je vemu na sebe od kazdeho jedna rana a budu mrtvy, na HC by to byla extremne rizikova role.
Odesláno klavesnici pomocí mých prstů

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“