Monk a zbrane

Odpovědět
Reitak
Gorebelly
Příspěvky:254
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reitak#2702
Kontaktovat uživatele:
Monk a zbrane

Příspěvek od Reitak » 23.03.2012, 12:42 hod.

Mam taku malu otazku, neviem ako to funguje u monka, ci je to len kozmeticka chyba, alebo nieco ine.

Ked pouzijem skill Fist of Thunder, ktory myslim, ze pouziva skoro kazdy, jedna sa o uder iba pastami (rukami), alebo sa do toho zapocitava dmg zbrani ktore mam? A tie zbrane su aj mece, noze, ... alebo sa to tyka len claws?

Bo ked zacnem uplne od zaciatku hrat, tak nemam ziaden skill ale na lavom tlacitku mysi mam nabidnovane nieco, co ma popis, ze sa pouzivaju zbrane, ziaden skill. Ked uz si ale navolim nejaky primary skill, tak to uz nemozem dat do povodneho stavu a ten skill nejaky musi byt, neda sa vypnut.

Tak ako to teda je, mozem mat monka ozbrojeneho pazurmi, mecmi, nozmi, ci palicou, je to stale to iste pri skilloch? Lebo on tie zbrane drzi v ruke, ale proste ked klikam na monsters, tak sa zbrane schovaju a len bucha tym Fist of Thunder, tak ci tie zbrane pozuiva, len ich nevidiet, alebo pouziva len karate.
Potom aky zmysel tie zbrane maju, ked sa to v skille neda vypnut.

Uživatelský avatar
mafian89
Gorebelly
Příspěvky:337
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mafian89#2328

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od mafian89 » 23.03.2012, 13:08 hod.

Myslím, že některého skilu na oficiálních stránkách je použita v animaci zbraň. Jinak si myslím, že zbraně budou "estetické" (samozřejmně zvýší dps). K tomu "skilu" normální útok (tím myslím tu ikonku meče/luku/hůlky), je na to "trik". Např. na levém tlačítku más Dist of Thunder a na druhém Zombie dogs. Jdeš do skilů a nabinduješ na levé tlačítko zombie dogs. A na pravém máš zpátky útok (fungovalo v patchy 14). Možná to půjde i přes rychlý swap přímo mezi skily na té liště :)
Obrázek

Vozi

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od Vozi » 23.03.2012, 13:27 hod.

dmg i attack speed zbrane se promita do utoku .. zbran se ale nepromita zatim vizualne do utoku monka, ikdyz Blizzard ma v planu i na tom zapracovat

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od Programos » 25.03.2012, 10:32 hod.

Mělo to být už v plné, ale přesunuli to na wishlist, protože s tím je strašné práce.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Reitak
Gorebelly
Příspěvky:254
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reitak#2702
Kontaktovat uživatele:

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od Reitak » 04.04.2012, 20:57 hod.

Mam dalsiu otazku a neviem prist na to ako je to myslene.

Primary skilly ako Fist of Thunder, Deadly Reach ... vychadzaju zo zbrani, co mam v ruke, nie?

Ked mam zbran v rukach s rychlostou 1.50 a priklad DPS 15, ako je potom mozne, ze ked si dam Fist of thunder, tak sa mi rychlejsie generuje spirit ako Deadly Reach, ked killujem s nimi nepriatleov, tak ta rychlost je stale 1.50.

Ten fist mi navysuje nejak speed utoku, alebo ako je to myslene? Ved obe generuju po 6 spirit za utok a obe primarky mi idu rovnakou rychlostou 1.50.

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od ScreaM » 04.04.2012, 21:55 hod.

Reitak: V popisku Fist of Thunder je napsany: Generates spirit faster than other spirit-generating skills due to high attack speed.
Jednoduse ty utoky Fist of Thunder jsou rychlejsi uz primo ze skillu takze generuje spirit rychleji :-)

EDIT:
Fists of Thunder
Obrázek

Reitak
Gorebelly
Příspěvky:254
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reitak#2702
Kontaktovat uživatele:

Monk a zbrane

Příspěvek od Reitak » 05.04.2012, 07:28 hod.

Ale fist sa prejavuje v rychlosti zbrane, alebo je to zase o animacii?


Poslané cez Iphone 4S 64GB Tapatalk

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od ScreaM » 05.04.2012, 09:11 hod.

On ten skill sam o sobe je rychlejsi nez ty ostatni. Muzes si to predstavit tak ze kazdej skill ma zabudovanej nejakej soucinitel kterej urcuje rychlost skillu a ten soucinitel se vynasobi rychlosti zbrane a vyjde ti celkova rychlost. Vsechny skilly maji dejme tomu rychlost 1. Ale Fists of Thunder maji rychlost 0.8. Takze ty utoky s Fists of Thunder budou vzdycky rychlejsi protoze je to dany hrou. Doufam ze jsem to nevysvetlil krkolome a pochopis me :-D A rychlost animace je vzdycky vazana k te rychlosti pouziteho utoku. Tady to neni o rychlosti animace ale o tom ze ten skill je udelanej tak aby byl rychlejsi nez vsechny ostatni spirit generatory :-)
Obrázek

Reitak
Gorebelly
Příspěvky:254
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reitak#2702
Kontaktovat uživatele:

Monk a zbrane

Příspěvek od Reitak » 07.04.2012, 15:44 hod.

Neviem, ci sa to tu nespominalo, su v itemoch zahrnute spirit generatory, za kill, ci hit, alebo % z dmg?

A ak je generator z itemu, ked si dam primarne na lave tlacitko mysi skill, ktory mi zere spirit, ci vychadza zo zbrani, takze ci mi ten spirit narastie aj cez skill, ktorym som zabil niekoho a bere mi spirit.

Poslané cez Iphone 4S 64GB Tapatalk

Reitak
Gorebelly
Příspěvky:254
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reitak#2702
Kontaktovat uživatele:

Monk a zbrane

Příspěvek od Reitak » 08.04.2012, 09:48 hod.

Nik nevie?


Poslané cez Iphone 4S 64GB Tapatalk

Uživatelský avatar
Morishort
Wraith
Příspěvky:191
BattleTag:Morishort#1342

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od Morishort » 08.04.2012, 09:54 hod.

no o spirit generatore na otemu som ešte nepočul, ale ak by tam boli, tak skôr ako podpora normal spirit generator skillu... niečo ako +1 spirit generated per hit by Thunder fist, alebo čosi podobneho...
ak by bolo čosi ako +1 spirit za kill, tak by bolo jedno akym skillom by si ho zabil spirit by sa priratal... ak by teda ten generaotr nebol viazany priamo na skill, ale iba na zbra§, tak by ti pridavalo vyžd keď hitneš/zabiješ/critneš danou zbranou nezaležiac na skille...
ale to su len dohady, uvidime čo bude ak bude...
Dodržuj Pravidlá fóra... ak niečo hľadáš použi funkciu Hladaj...
Tvoj názor nie je prínosný.... Tvoj príspevok nie je vtipný.... Tvoje myšlienky nie sú zaujímavé, preto si ich nechaj pre seba... Nerob tu zbytočný bordel...

Uživatelský avatar
soptik
Quill Rat
Příspěvky:19
BattleTag:soptik#2277

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od soptik » 08.04.2012, 10:08 hod.

Moc se mi nezda, ze by byl affix/prefix, ktery by generoval spirit napr. za hit...to je divna (mozna i nebezpecna) duplicita ke skillum, ktere maji jako primarni ukol plnit tento ucel.
Byt tebou, tak bych se temato spekulacema nezabyval a pockal az hra vyjde. Tam to budes mit cerne na bilem ;-)

Reitak
Gorebelly
Příspěvky:254
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reitak#2702
Kontaktovat uživatele:

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od Reitak » 13.04.2012, 14:03 hod.

Zistil a otestil som velmi zaujimavu vec u monka, ze je pre neho jednoznacne lepsie mat Fist of Thunder s rychlejsiou zbranou ako silnejsiou (DPS sa =).

Mal som 2x fuscina s DPS 13.8 (1.20 speed) a sekal som s FoT vcelku rychlo.

Teraz mam 2 noziky (speed 1.50), ktore maju o malinko nizsi DMG, ale DPS je 14 (to uz nie je taky rozdiel medzi fuscinami).

A poviem vam, ze s tymi nozikmi sekam 2x rychlejsie ako s fuscinami a pritom je rychlost len o 0.3s viac, ale ked je na tom ten FoT tak to neskutocne zrychluje. Ked hram solo, tak Skeleton Kinga dam za 9 sekund s celkovym damage 62.

Takze pre vas, co hrate za monka odporucam s Fist of Thunder jednoznacne rychlejsie zbrane, aj ked maju o nieco nizsi dmg ako silne zbrane, pretoze FoT sa fakt prejavuje na zbraniach so speedom.

Uživatelský avatar
Madus
Wraith
Příspěvky:169

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od Madus » 13.04.2012, 15:29 hod.

Spirit ma len 1 affix na itemy: Spirit Regen stym ze 2,5spi/s je max

Uživatelský avatar
sirsimpi
Quill Rat
Příspěvky:5
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:SIRSIMPI#2866

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od sirsimpi » 10.06.2012, 09:01 hod.

Bylo by dobré aby zbraně nebyli jen vizuelní.Na příklad když dám monkovi do ruky meč tak ho nepoužívá a používá jen pěsti to je dost trapné.Postavi by měli používat to co mají v ruce .Nebo by jim to měl dovolit nějaký noví skill.Takto mi připadá že zbraně postrádají smisl.Jiste fungují jen pro zvíšení atributů ,ale když je nepoužívám doopravdy je to zarážející a hloupé.
Sir Šimpi

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od kojot » 10.06.2012, 09:08 hod.

On je používá. Akorát to není vidět :) . Na tohle si lidi stěžovali už v Betě a blizz k tomu řekl něco ve smyslu, že to nestihli udělat a v budoucnu to opraví.
Obrázek

Uživatelský avatar
R-2
Fallen Shaman
Příspěvky:62
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Arto#2669
Bydliště:Prague

Re: Monk a zbrane

Příspěvek od R-2 » 23.07.2012, 12:06 hod.

kojot píše:On je používá. Akorát to není vidět :) . Na tohle si lidi stěžovali už v Betě a blizz k tomu řekl něco ve smyslu, že to nestihli udělat a v budoucnu to opraví.
:lol: :lol: :lol: Soon ......
Když se probudíte v den, o kterém náhodou víte, že je to středa a všechno kolem připomíná neděli, začnete tušit, že něco není v pořádku.

WD - forever [/size]

Odpovědět

Zpět na „Monk“