Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Qoliker
Doom Knight
Příspěvky:522
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Planet Earth
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Qoliker » 03.04.2012, 15:29 hod.

Saeso, jseš ty vůbec rád, že D3 vyjde? :<
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.

Uživatelský avatar
saesa
Wraith
Příspěvky:183
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od saesa » 03.04.2012, 15:34 hod.

Však já těmi posty nemám v úmyslu snižovat d3, jen píšu, co si myslím o těch skillech. Kdyby sem někdo dal příklad 2 buildů v kalkulátoru, které mají pozměněné 2 skilly a 2 passivy, tak bych určitě netvrdil, že se herní styl nějak změnil. Prostě akorát co 25 sek místo threatening shoutu použiješ sprint, nebo co, nebo nějak vyvoláš ancienty co 2 minuty místo frenzy, které musíš co 5 vteřin nabíjet. Ale v infernu to určitě nebude mít vliv jiný než ten, že něco bude méně efektivní a něco jiného více. Tzn. že v prvém případě se budeš trápit a v druhém ti to půjde snáz.
ambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Hraju annihilus.net a projectdablo2.com

Uživatelský avatar
Qoliker
Doom Knight
Příspěvky:522
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Planet Earth

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Qoliker » 03.04.2012, 15:46 hod.

Vidíš to příliš černě a duálně. Customizace charakterů je větší, obtížnost je zjevně větší, měl bys být spokojený, a ne tu vymýšlet schémata, jak má D3 tolik nepoužitelných skillů a stejných buildů, čísla zatím hovoři jinak. Nakonec všichni uvidíme konečný výsledek v infernu sami. Do té doby bych to nepřeháněl ani s pozitivními, ani s negativními reakcemi. Když to bude stát za vyližprdel, tak to můžem po vydání a odzkoušení pěkně zkrouhnout všichni společně. V opačném případě zase vychválit inferno do nebes (ha, paradox). Buď rád, že D3 vůbec vyjde, D2 už je děsně ohrané za těch 12 let.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.

Uživatelský avatar
dejavu
Gorebelly
Příspěvky:200
Bydliště:Morava

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od dejavu » 03.04.2012, 15:48 hod.

No taky si nemyslim, ze to bude s tou ruznurodosti na Inferno nejak zhave. Ale urcite to nevidim tak skepticky jak vy. Blizzard ma velke reci... Ale kdo jiny nez Blizzard by tohle mohl dotahnout do konce? A splnit sen vsem hracum.

Uživatelský avatar
Tib3rian
Doom Knight
Příspěvky:443
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tiberian#2416

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Tib3rian » 03.04.2012, 16:02 hod.

RPG je o tom, hrat postavu urcitym sposobom a dosiahnut v nom co najlepsie vysledky. Je dobre, ze su tam favorizovane buildy/skilly. Tak to bolo aj v D2 napriklad u necromancera. Hraci chcu ine buildy nie preto, ze su silnejsie, ale preto ze su ine. Naviac Blizzard to utobil tak, ze hrac si nozaj taktiku boja(ano repetitivnu o tom to je) urcuje skladbou skillov. V skill calculatore je pekne vidiet ze je to taka skladacka, a je treba ju zlozit tak, aby to fungovalo, aby sa urcita taktika boja podporila. To je samozrejme princip, ktori fúnguje vo vsetkych RPG, ale tu je na uplne inej urovni.
"My old enemy. You cannot hide from me...no matter what form you choose to wear. Let your true self be revealed...Diablo!"

Uživatelský avatar
DeathHero
The Butcher
Příspěvky:1426
BattleTag:DeathHero#2204
Bydliště:Living in my own world

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od DeathHero » 03.04.2012, 16:05 hod.

ahoj vsichni tu mluvite o infernu jako by mely obtiznosti pred nim byt dost nudne.
@dejavu koukam ze mas novou tvar :D
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL

Vozi

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Vozi » 03.04.2012, 16:10 hod.

Na solovani inferna tech buildu bude urcite mene nez pro hru v parte.

Pro mne je velke plus ta nova a lepsi dynamika boje. Kazdy hrac bude muset zvladnout rychle vyhodnocovat situace (hlavne kdyz nastoupi smecky monster s temi affixy), drzet se optimalni rotace skillu, efektivnie vyuzivat CD / CC a mit dobry HP / resource management. Boj bude intenzivni a skill cap opravdu velky.

Uživatelský avatar
dejavu
Gorebelly
Příspěvky:200
Bydliště:Morava

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od dejavu » 03.04.2012, 16:22 hod.

Nesmirne se tesim, jak budu ty svoje buildy pilovat k dokonalosti. Hlavne bych nezatracoval ty vase oblibene buildy hned. Ten spravny equip je ta cesta. Verim, ze buildu bude dost. Ale na to slolovani infa, jak rika Vozi, jich bude par... Proste tech nejvyhodnejsich.
@DeathHero stavil jsem se dnes cestou ze skoly u plastickeho chirurga

Gorelord
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Gorelord » 03.04.2012, 16:32 hod.

Mnohem vic bude zalezet na vecech nez na buildu, skily nakonec jsou/budou zhruba vyvazene, aby nebyl nejaky OP. TOP veci muzou mit hodnoty nekolikanasobne prevysujici ty "obycejne", takze i se "spatnym" buildem, ale s TOP vecma to bude hratelne..

Te brutalni Inferno obtiznosti ale neverim, ani to ze to bude trvat mesic nez ji nekdo pokori.

Uživatelský avatar
dejavu
Gorebelly
Příspěvky:200
Bydliště:Morava

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od dejavu » 03.04.2012, 16:47 hod.

Gorelord píše:Te brutalni Inferno obtiznosti ale neverim, ani to ze to bude trvat mesic nez ji nekdo pokori.
Tak pro kazdeho slovo brutalni znamena neco jineho (narazka na skill hrace). Davam mu tyden maximalne dva!

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Javurek » 03.04.2012, 17:04 hod.

Tak asi je jasný, že Inferno se nedohraje s čímkoliv. Já se teď v poslední době začal zabývat kalkulátorem a vymýšlet si různé buildy. Když to promýšlíš i vs celá parta kdo co bude mít, má to obrovské možnosti. Myslím si že buildů bude hodně, když navíc spoustě skillů pomůžou třeba předměty, bude variabilita buildů ještě mnohem větší. Stačí modifikovat jeden skill nějakým předmětem a hned ve spojitosti s jinejma abilitama a pasivkama člověk může vymyslet něco nového.

Uživatelský avatar
DeathHero
The Butcher
Příspěvky:1426
BattleTag:DeathHero#2204
Bydliště:Living in my own world

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od DeathHero » 03.04.2012, 17:22 hod.

@Javurek co rikas neni nic novyyho zalezet bude opravdu na hodne malickosti s kazdym patchem budou uplne jiny moznosti nechame se prekvapit :D
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL

Uživatelský avatar
Peckoslav
Minion of Destruction
Příspěvky:878
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Peckoslav#2167

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Peckoslav » 03.04.2012, 20:30 hod.

kdyžtak nad tím přemýšlím, tak mi z toho vyplývá jednoduchý závěr:

1. bude jen pár buildů, které budou schopné pokořit či zvládat Inferno v sólo hře
2. při hře v partě bude větší variabilita ať už se jedná o setup skillů či složení party jako takové. Každopádně i pro hru v partě budou existovat více či méně efektivní varianty, ve finále často podobně těm, které fungují i na solo hru.
Obrázek
Od konce září 2015 jsem zpět a teprve se tu rozkoukám :D

EmhyrVarEmreis
Gorebelly
Příspěvky:301
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Příspěvek od EmhyrVarEmreis » 03.04.2012, 21:51 hod.

Outdated
Naposledy upravil(a) EmhyrVarEmreis dne 11.12.2016, 11:56 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Silblade
Wraith
Příspěvky:134
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Silblade#2187

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Silblade » 03.04.2012, 22:04 hod.

Já to vidím tak, že pokud se dostanu do inferna a nepůjde mi to s pár buildama, který jsem zamýšlel, tak jako správnej lenoch otevřu google a vygooglím si nějakej build, se kterým to lidi byli schopni dohrát.:D Nevím, nemám na to hlavu, budu rád, když sám dohraju hell.:D
Obrázek

Vozi

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Vozi » 04.04.2012, 09:07 hod.

Vypada to, ze neni ani pravda to, ze act 1 na infernu bude s timhle novym system lehci.

Z Bashiokova Twitteru:

Q: "With the recent revelation of the beginning of Inferno becoming slightly easier, did the rest become harder in compensation?"

A: "Sorry, to clarify, the beginning of Inferno is not any easier than it was before. We've only made Inferno harder."

A: "Yes, the Acts each get significantly more difficult than they were before when it was all one level."

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Programos » 04.04.2012, 09:13 hod.

Ani nevím proč by to mělo být lehčí s tím novým systémem. Přesně jak říká, bude to akorát těžší.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od HELLERcz » 04.04.2012, 09:18 hod.

Já se furt pozastavuju nad tím jeho výrokem, jak bylo přeloženo:
Opravdu jsme chtěli, aby hráči postupně postupovali a stále potkávali překážky, které nebude snadné překonat. Třetí a čtvrtý akt je jen pro elitní hráče, co mají dostatečně velkou zásobu klávesnic a myší, protože je skutečně velice, velice brutálně těžký. Vážně. Opravdu.
Jestli to bude tak těžké, tak to abych si fakt našel záložní low-endové klávesnice a myši :D z práce posbírat nějaké ty veterány.
Obrázek

Vozi

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Vozi » 04.04.2012, 09:20 hod.

@Programos ... Trochu si ten vyrok Bashioka odporuje s temi predchozimi v ramci oznameni toho noveho systemu pro rizeni obtiznosti inferna. Osobne doufam, ze je pravdivy ten aktualni.

..." for a more “casual but still hardcore” audience you want an obvious but milder increase in difficulty."

"For the “hardcore-casual” they will reach level 60 later and not get brick walled when they reach Inferno."

EDIT: Blizz developeri se dokonce mezi sebou sazi, kolik mesicu bude trvat nekomu pokorit inferno oO :)

"I'm aware of internal bets on how many months it will take someone to beat Inferno."

Uživatelský avatar
SynchR
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:SynchR#2411

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od SynchR » 04.04.2012, 15:09 hod.

Tak to vypadá docela slibně :D. Např. ve Starcraft 2 byla brutální obtížnost, ale tak brutální mi nepřipadala. Občas jsem některou misi musel hrát víckrát, nebo loadovat, ale zase to nebyl nějaký extrém. Tim nechci říct, že by to zvádl každý noob. Tak jsem zvědavej na tu velkou brutalitu v Diablu 3. Protože to bude výzva.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“