Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Už mě jde z toho hlava kolem. Hele, kašlu na speedrun hráče, neodsuzuji je, ale podle mě jsou to lidi, kterým o skill a de facto o diablo ani nejde, spíš chtějí, aby se jejich jméno někdo vystavilo: "Já byl ten první, kdo..." Takovým lidem o hru nejde, spíš o prestiž. A to se potom můžeme bavit, jestli se takoví hráči dají označit jako "skilled".
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Speed runy jsou o nicem. Zvlsat v D3 kde bude hodne random eventu. Vem si ze v infernu narazis na Jar of Souls :-) Speedrun hrac to preskoci aby si na tom celej den nelamal zuby ale prijde o super loot :-) Ja si rad na takovych eventech vylamu zuby a doufam ze me za to hra dobre oceni :-) Fakt chci videt eventy jako Jar of Souls v infernu to muze byt solidni wipovacka :-D
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Však speedrun ani nikterak pořádně dělat nejde, když nevíš o d3 skoro nic.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
U "speed runu" se nejedna o dosazeni prvenstvi a zapsani se nekam. Je to spise pokus o dosazeni nejlepsiho casu (klasicky sprint) v ramci jiz bezne opakovane cinnosti.
Neco takoveho mohlo byt treba zajimave v bete. Nicmene s vyssi obtiznosti a povahou hry (farmeni, nephalem valor) takova zabava ztrati smysl.
Neco takoveho mohlo byt treba zajimave v bete. Nicmene s vyssi obtiznosti a povahou hry (farmeni, nephalem valor) takova zabava ztrati smysl.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Ještě bych chtěl dodat pár příkladů co se týče AH/RMAH a že skilled hráči ho nepotřebují / nenakupují.
V D2 byla spousta buildů založená nebo postavená okolo konkrétního itemu - předpokládám, že v D3 bude časem také. Takže když si chtěl někdo z nějakého důvodu udělat třeba enchanterku s lukem, tak si prostě nějak obstaral kuko/chukonu - bez toho to prostě nefungovalo. Ztrácí tím, že si ho koupil/vyměnil nějak skill? to asi ne.
Brácha hrál v D2 PvP na trochu vyšší úrovni, někdo by řekl že byl skilled, ale přitom měl většinu věcí z trade fór nebo od kamarádů. Degraduje to nějak jeho skill? Také asi nikoliv.
V MMO hrách ti, kdo kupují goldy od chinafarmerů jsou zpravidla hráči z top guild, aby mohli bezstarostně progresovat. Také to asi nemá vliv na jejich skill. atd atd. Když někdo tvrdí, že skilled hráč nepotřebuje aukci, tak má částečně pravdu, ale pak nemusí dosáhnout vytyčeného cíle který má.
V D2 byla spousta buildů založená nebo postavená okolo konkrétního itemu - předpokládám, že v D3 bude časem také. Takže když si chtěl někdo z nějakého důvodu udělat třeba enchanterku s lukem, tak si prostě nějak obstaral kuko/chukonu - bez toho to prostě nefungovalo. Ztrácí tím, že si ho koupil/vyměnil nějak skill? to asi ne.
Brácha hrál v D2 PvP na trochu vyšší úrovni, někdo by řekl že byl skilled, ale přitom měl většinu věcí z trade fór nebo od kamarádů. Degraduje to nějak jeho skill? Také asi nikoliv.
V MMO hrách ti, kdo kupují goldy od chinafarmerů jsou zpravidla hráči z top guild, aby mohli bezstarostně progresovat. Také to asi nemá vliv na jejich skill. atd atd. Když někdo tvrdí, že skilled hráč nepotřebuje aukci, tak má částečně pravdu, ale pak nemusí dosáhnout vytyčeného cíle který má.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
PvP bych do toho moc netahal, tam je jasné, že o farmení/koupě z AH/RMAH vůbec nejde a jedná se úplně o odlišnej typ skillu hráče. PvP a PvE hráče beru jako dvě odlišné kategorie.
Vozi: Tím speedrunem jsem myslel nejrychleji dohraný inferno ne časově, ale kalendářně: "Jako první obtížnost inferno dohrál dne X.X. hráč XXX." Je jasné, že v budoucnu se budou lidi snažit tento čas pokořit a podaří se jim to, ale speedrun vychází z velmi velmi dobré znalosti hry, a ten si žádá dlouhý čas.
Scream: Už jsem to taky někomu říkal: "Jar Souls Event bude v infernu fakt pecka, kdy vzduchem budou lítat nohy, ruce, krev, hlavy a hlavně dost vulgární slova."
Vozi: Tím speedrunem jsem myslel nejrychleji dohraný inferno ne časově, ale kalendářně: "Jako první obtížnost inferno dohrál dne X.X. hráč XXX." Je jasné, že v budoucnu se budou lidi snažit tento čas pokořit a podaří se jim to, ale speedrun vychází z velmi velmi dobré znalosti hry, a ten si žádá dlouhý čas.
Scream: Už jsem to taky někomu říkal: "Jar Souls Event bude v infernu fakt pecka, kdy vzduchem budou lítat nohy, ruce, krev, hlavy a hlavně dost vulgární slova."
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
No, předpokládám, že většina tady chce těžkou diablovku, ale asi jim nedochází, že větší část zábavy pocházela z jednoduchého principu, totiž že obtížnost byla docela nízká, a tak si každý hráč mohl postupem času nasbírat nějaké ty věci a chodit bezproblémově pity, cs, baaly atd. Člověk si mohl dát nohy na stůl a dát si pár runů. A nemusel se přitom čtvrt hodiny potit s nějakým boss-packem, jako to možná bude v d3? Podle toho, co vyprávějí, tzn. že hru dokončí ti největší maséři až po měsících namáhavého umírání. Kolik už bylo pokusů s těžkými modifikacemi, a málokdy to byl nějaký úspěch. Největšího se ještě dočkal Median, ale neumím si představit, že by diablo hru, kterou nelze hrát ani na hc, a nemá ani žádné smysluplné pvp, někdo mohl považovat za konkurenci plnohodnotnému novému dílu, který si ale bohužel na podobně nastavené obtížnosti zakládá. S tím rozdílem, že se snad bude víc trejdovat, pvpit atd. Ale pokud má být inferno těžké jako uberquesty v Medianu, tak je jasné, že bude záležet jen na buildu a věcech a klikacích dovednostech, eh. A rozhodně ne na nečem, co by se dalo nazvat herním umem - třeba znalostí různých mechanik. Protože jestliže každý bude mít podobný (neřku-li stejný) build a věci, pokud jedině tak tím infernem projde, kde je pak ta rozmanitost dropů a to vše, proč se d2 ještě pořád hraje.
Hraju annihilus.net a projectdablo2.comambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@sasesa ..
Cely tvuj prispevek by sel shrnout do nasledujiciho tvrzeni. D3 nebude uspesne kvuli velke obtiznosti a male customizaci ve srovnani s D2.
Zmeny te nezajimaji a jsou automaticky spatne. Jdi hrat D2 a zdokonalovat svuj herni "um" v klikani skill pointu. Lidem jako jsi ty se Blizzard nezavdeci nikdy.
A pokud by jsi zacal hrat D3, tak ocekavam to vysolovani inferna za pouziti 2 aktivnich skillu.
Cely tvuj prispevek by sel shrnout do nasledujiciho tvrzeni. D3 nebude uspesne kvuli velke obtiznosti a male customizaci ve srovnani s D2.
Zmeny te nezajimaji a jsou automaticky spatne. Jdi hrat D2 a zdokonalovat svuj herni "um" v klikani skill pointu. Lidem jako jsi ty se Blizzard nezavdeci nikdy.
A pokud by jsi zacal hrat D3, tak ocekavam to vysolovani inferna za pouziti 2 aktivnich skillu.
- Tib3rian
- Doom Knight
- Příspěvky:443
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Tiberian#2416
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Ako si pridiel nato, ze kazdy bude mat rovnaky build a veci?saesa píše:Protože jestliže každý bude mít podobný (neřku-li stejný) build a věci, pokud jedině tak tím infernem projde, kde je pak ta rozmanitost dropů a to vše, proč se d2 ještě pořád hraje.
Samozrejme ze okrem dobreho buildu a klikacej schopnosti budu dolezite znalosti, aby si ten build vobec vedel urobit.
"My old enemy. You cannot hide from me...no matter what form you choose to wear. Let your true self be revealed...Diablo!"
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
No tak znalosti snad nebudou třeba, když se budeš moct podívat na d3armory nebo tisíce jiných podobných. Myslel jsem znalosti typu, že d2 dohraješ i bez věcí s pěknou partou, d3 asi těžko? A pokud ano, tak je triviálně jednoduché jako d2, no ne?
Ale s těmi buildy. Tak si to vezmi. Když máš obrovské množství použitelných buildů, tak to přece znamená nejen to, že hra je vybalancovaná, ale taky hlavně to, že není třeba nijak zvlášť při dohrání hry kalkulovat s buildem. Že tvoří jen zanedbatelnou část úspěchu. A rozhodují převážně věci.
Když je naopak těch buildů, se kterým půjde dohrát inferno pomálu, tak to asi znamená, že všichni budou chtít mít jeden z těch mála buildů.
Každopádně obě ty možnosti jsou v rozporu s tím, co pořád říkají a vymýšlejí. Jednou je obtížnost flat, podruhé se zvyšuje.
Pokud bude inferno tak těžké, tak je jasné, že buildů hratelných na ten act4 bude málo, protože kdyby nebylo, tak záleží jen na věcech - a to přece není obtížnost.
Ale s těmi buildy. Tak si to vezmi. Když máš obrovské množství použitelných buildů, tak to přece znamená nejen to, že hra je vybalancovaná, ale taky hlavně to, že není třeba nijak zvlášť při dohrání hry kalkulovat s buildem. Že tvoří jen zanedbatelnou část úspěchu. A rozhodují převážně věci.
Když je naopak těch buildů, se kterým půjde dohrát inferno pomálu, tak to asi znamená, že všichni budou chtít mít jeden z těch mála buildů.
Každopádně obě ty možnosti jsou v rozporu s tím, co pořád říkají a vymýšlejí. Jednou je obtížnost flat, podruhé se zvyšuje.
Pokud bude inferno tak těžké, tak je jasné, že buildů hratelných na ten act4 bude málo, protože kdyby nebylo, tak záleží jen na věcech - a to přece není obtížnost.
Hraju annihilus.net a projectdablo2.comambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Také se obávám, že buildů ve finále až tak moc nebude. Blizzard zatím mistrně kličkuje tím, že řekne třeba:"ten kdo se dostane na nightmare už není běžný hráč". Tedy vlastně se to dá pochopit tak, že regulérní hra končí na konci normálu - pak přichází těžší mody. Takže výroky o tom, že to půjde dohrat s tisíci buildy možná berou v úvahu jen dohrání normálu. Na hell pak budou lidé vděčný za 3 použitelné buildy - jeden defenzivní, jeden ofenzivní a jeden supportní. A lišit se od sebe mezi lidmi budou jen v drobnostech.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@saesa .. Zijes proste ve svete D2, kde si stacilo "vygooglit" tech par buildu, pouzivat 2 aktivni ability, sehnat gear a jeste v idealnim pripade mit vetsi level a nez monstra na hell.
Napadlo te nekdy, ze obtiznost D3 bude dana dynamikou boje (6 aktivnich skillu, efektivni vyuzivani CDs a CC, drsne affixy a jejich kombinace u monster). Bonusy na gearu nekolikanasobne presahnou zakladni vlastnosti postavy a bude opravdu z ceho vybirat. Navic Blizzard slibuje na gearu i bonusy ovlivnujici silu skillu minimalne u legendary veci. Tvoje predstavy o minimalni customizaci a kopirovani buildu jsou naprosto zcestne. Hratelnych buildu bude daleko vice nez v D2 a vetsina lidi bude hrat v parte, kde bude pouzitelnych jeste vice buildu.
EDIT:
@PSK .. Kolik casu jsi stravil ve skill calculatoru? Ja desitky hodin a pro kazdou classu jsem si naklikal nekolik buildu, ktere maji slusnou dmg i utilitu. Zaroven vidim plno dalsich slusnych buildu jinych lidi, ktere urcite budou fungovat, jen to neni muj "salek kavy". Mam i nektere buildy, ktere nemaji takovou utilitu, hrozne se mne libi a pujdou urcite hrat velmi efektivne v parte. Samozrejme nejde matematicky spocitat maximalni pocet buildu a prohlasit, ze vsechny budou pouzitelne.
Napadlo te nekdy, ze obtiznost D3 bude dana dynamikou boje (6 aktivnich skillu, efektivni vyuzivani CDs a CC, drsne affixy a jejich kombinace u monster). Bonusy na gearu nekolikanasobne presahnou zakladni vlastnosti postavy a bude opravdu z ceho vybirat. Navic Blizzard slibuje na gearu i bonusy ovlivnujici silu skillu minimalne u legendary veci. Tvoje predstavy o minimalni customizaci a kopirovani buildu jsou naprosto zcestne. Hratelnych buildu bude daleko vice nez v D2 a vetsina lidi bude hrat v parte, kde bude pouzitelnych jeste vice buildu.
EDIT:
@PSK .. Kolik casu jsi stravil ve skill calculatoru? Ja desitky hodin a pro kazdou classu jsem si naklikal nekolik buildu, ktere maji slusnou dmg i utilitu. Zaroven vidim plno dalsich slusnych buildu jinych lidi, ktere urcite budou fungovat, jen to neni muj "salek kavy". Mam i nektere buildy, ktere nemaji takovou utilitu, hrozne se mne libi a pujdou urcite hrat velmi efektivne v parte. Samozrejme nejde matematicky spocitat maximalni pocet buildu a prohlasit, ze vsechny budou pouzitelne.
Naposledy upravil(a) Vozi dne 03.04.2012, 14:58 hod., celkem upraveno 1 x.
- Tib3rian
- Doom Knight
- Příspěvky:443
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Tiberian#2416
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
saesa: Ale ano je to obtiaznost, v RPG hrach urcite. A D3 ma RPG prvky. V RPG musi zalezat na sile tvojej postavy a zdaleka nie len na tvojich schopnostiach. No a v Diable je tato sila urcena predmetmi.
Rozdielnost v buildoch spociva hlavne v inom style hrania. Kto tvrdi, ze drobne zmeny(ako ina runa) su nepodstatne, tak potom nevie o tej mechanike nic. Uz v skill kolkulatore je jasne vidiet, aky vplyv na styl hrania budu mat rozne variacie skillov. V D3 ti build urci to, ako budes postupovat. Zistite si o tom nieco, spoznajte mechaniku hry a potom hodnotte.
Rozdielnost v buildoch spociva hlavne v inom style hrania. Kto tvrdi, ze drobne zmeny(ako ina runa) su nepodstatne, tak potom nevie o tej mechanike nic. Uz v skill kolkulatore je jasne vidiet, aky vplyv na styl hrania budu mat rozne variacie skillov. V D3 ti build urci to, ako budes postupovat. Zistite si o tom nieco, spoznajte mechaniku hry a potom hodnotte.
"My old enemy. You cannot hide from me...no matter what form you choose to wear. Let your true self be revealed...Diablo!"
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Napadlo, ale neumím si to nějak představit, jak toho chceš v klikačce docílit. Vždyť se to pořád hraje jako jednička a dvojka. Spousta skillů bude naprosto nevyužitých a nepoužitelných a ten zbytek nikdy nemůže být vybalancován na ostří nože.
Pořád něco slibují na gearu, ale ve statech zas mají obyčejné str, vita, intelligence, dex. To je přecejen vzorec, který i kdyby dával bonusy do dodge, rezistů a kdovíčeho, tak přecejenom můžeš v konečném důsledku vždycky přepočítat / vztáhnout na něco jako (sílu útoku + sílu obrany) = síla postavy.
Proč bys měl proměňovat nepřátele v kuřata nebo prasata, když je můžeš 6x za sekundu usmažit nějakým spellem.
Ale vždyť ty sám tu házíš "buildy", které mají 3 skilly stejné a liší se jen v passivech.
Je to čistě otázka počtů, ti, co budou chtít hrát nejefektivněji, prostě budou mít totožné skilly a postavy vůbec.
Tib3rian: Jak jako styl hraní? Mluvíme tady pořád o supertěžkém infernu? Tam asi nebude existovat celá galaxie způsobů, jak tu hru dohrát, nebo jo? Protože pokud to dohraješ s tisícem buildů (nebo řekněme tísicerým stylem hraní), tak prostě nerozumím, co je na tom tak supertěžkého. Může mi to někdo vysvětlit? Jestli je to jen o investovaném čase, tak to přece není pro hardcore hráče žádná překážka. Ale proč by takový gamer chtěl sedět a farmit u té hry "nějakým jiným herním stylem", když to může proletět se svým optimálním buildem daleko rychleji.
Pořád něco slibují na gearu, ale ve statech zas mají obyčejné str, vita, intelligence, dex. To je přecejen vzorec, který i kdyby dával bonusy do dodge, rezistů a kdovíčeho, tak přecejenom můžeš v konečném důsledku vždycky přepočítat / vztáhnout na něco jako (sílu útoku + sílu obrany) = síla postavy.
Proč bys měl proměňovat nepřátele v kuřata nebo prasata, když je můžeš 6x za sekundu usmažit nějakým spellem.
Ale vždyť ty sám tu házíš "buildy", které mají 3 skilly stejné a liší se jen v passivech.
Je to čistě otázka počtů, ti, co budou chtít hrát nejefektivněji, prostě budou mít totožné skilly a postavy vůbec.
Tib3rian: Jak jako styl hraní? Mluvíme tady pořád o supertěžkém infernu? Tam asi nebude existovat celá galaxie způsobů, jak tu hru dohrát, nebo jo? Protože pokud to dohraješ s tisícem buildů (nebo řekněme tísicerým stylem hraní), tak prostě nerozumím, co je na tom tak supertěžkého. Může mi to někdo vysvětlit? Jestli je to jen o investovaném čase, tak to přece není pro hardcore hráče žádná překážka. Ale proč by takový gamer chtěl sedět a farmit u té hry "nějakým jiným herním stylem", když to může proletět se svým optimálním buildem daleko rychleji.
Hraju annihilus.net a projectdablo2.comambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Ahoj to si nemyslim kolik buildu bude pouzitelnych ukaze jenom cas a urcite jich bude dost.PSK píše:Také se obávám, že buildů ve finále až tak moc nebude.
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL
PROFIL
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Desítky hodin to u mě asi nebudou, spíš jednotky, ale taky jsem si naklikal několik buildů, ale otázka je jak budou v praxi efektivní. Ve wow calculatoru si taky lidi naklikávaj nejrůznější buildy ale pak si stejně vezmou ten build co měl ten borec při world first killu a točil s tím 50k dps... , nebo ještě lépe v riftu je to vidět. - Tam je naprosto šílená variabilita buildů. Ale přesto v PvE používá většina lidí ten samý build pro danou roli. Je sice stovka možností, ale vždycky z nich je jedna ta nej. A tu bude pouzívat většina lidí. Neříkám, že to s ostatními buildy nepůjde vůbec - říkám jen, že nebudou třeba tak efektivní.Vozi píše: @PSK .. Kolik casu jsi stravil ve skill calculatoru? Ja desitky hodin a pro kazdou classu jsem si naklikal nekolik buildu, ktere maji slusnou dmg i utilitu. Zaroven vidim plno dalsich slusnych buildu jinych lidi, ktere urcite budou fungovat, jen to neni muj "salek kavy". Mam i nektere buildy, ktere nemaji takovou utilitu, hrozne se mne libi a pujdou urcite hrat velmi efektivne v parte. Samozrejme nejde matematicky spocitat maximalni pocet buildu a prohlasit, ze vsechny budou pouzitelne.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
A od toho tu je Blizzard. Patch nerfs & boosts => BalancePSK píše:Je sice stovka možností, ale vždycky z nich je jedna ta nej. A tu bude pouzívat většina lidí. Neříkám, že to s ostatními buildy nepůjde vůbec - říkám jen, že nebudou třeba tak efektivní.
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
věřím, že Blizzard bude natolik důsledný a bude to pečlivě sledovat a patchemi upraví skilly aby byly co nejvyrovnanější
Hudba : Funk, rock'n'roll, jazz, deep a soulful house, REM, Bonobo
Tanec : Lockin', house dance, poppin'
Tanec : Lockin', house dance, poppin'
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Pokud by velke % hracu pouzivalo stejny build, tak verim ze ho blizzard nerfne tak, aby tak nevycnival na ostatnima. Osobne mam taky pripraven svuj "build" tak jako hodne fanousku a pri prohlizeni ostatnich buildu sem nevidel zadny ktery by se opakoval
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Kazdemu se libi trochu neco jineho a jde to krasne videt na vsech tech buildech, ktere hraci zverejnuji. O nekterych kombinacich skillu si myslim, ze jsou OP a pak vidim deset dalsich buildu od jinych hracu, kteri preferuji zcela neco jineho. Tomu se rika customizace na zaklade osobnich preferenci. Kdyz budes mit 2 totozne buildy a u jednoho z nich zmenis 1-2 skilly, tak muzes docilit zcela odlisneho a stale funkcniho herniho stylu.