
1)Barbarian - Javurek - http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... cYU!aYZcYc
2)Demon Hunter - Peckoslav - http://us.battle.net/d3/en/calculator/d ... TeX!aZaacb
3)Witch Doctor - Rogar - http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... cbV!cacabb
4)Mnich - Neobsazeno - http://us.battle.net/d3/en/calculator/m ... XZe!ZbZbca
Výhody jaké budou pro celou partu od jednotlivých postav:
Barbarian:
Stun na 4 sekundy z Ground Stomp
+15% dodge
+20% armor
Demon Hunter:
+12% damage z Marked of Death
+15% damage redukce ze Sentry:Guardian Turret
Witch Doctor:
+20% rychlost útoku a pohybu, + 30% damage z Big Bad Voodoo
+20% redukce poškození z Poison poškození
Mnich:
30% snížení rychlosti pohybu, 20% snížení rychlosti útoku a 20% snížení poškození na 3 sekundy z Crippling Wave
80% zpomalení pohybu nepřátel na 2 sekundy z Tempest Rush
Léčení z Breath of Heaven
2 sekundová imunita proti zpomalení a zmrazení(možná i poškození, to z popisu skillu není jasné)
+20% armor
+15% dodge
Jak to bude fungovat(jestli vůbec

Myšlenka je taková, že Barbarian a Mnich na sebe budou lákat nepřátele a snažit se je uspořádat do úhledného hloučku. Tomu má pomáhat hlavně Ground stomp s přitažením nepřátel blíže. Mnich nebude zaměřen na poškození ale obranu a různé negativní efekty na nepřátele. také bude léčit partu v případě, že to bude potřeba. Barbarian je zaměřen spíše na poškození a vzhledem k tomu že bude potřeba HP udržovat pod 20% budus se ho snažit držet spíš na okrajích než úplně uprostřed, kde bude spíš mnich. Demon hunter bude střelecká podpora a Witch Doctor bude asi největší damage dealer v partě a bude se držet z dosahu nepřátel poblíž Demon Huntera.
Něco víc k jednotlivým postavám:
Barbarian - nebudu to nějak víc rozepisovat, build už je popsán ve speciálním tématu zde: viewtopic.php?f=106&t=4350
V případě, že build nebude tak funkční v partě, tak ho asi předělám aby se více s ostatními doplňoval.
Demon Hunter - měl by nosit Hand crossbow, díky kterým dostane +10% critical strike, také jeho další pasivní skilly přidávají nebo využívají critical strike. Runa ve strafe opět využívá critical strike a přidává extra +100% poškození. Smoke screen s runou na +35% rychlost pohybu slouží jako záchraná schopnost v případě nebezpečí a pro rychlý přesun. Další skilly myslím nemá smysl nějak rozepisovat.
Witch Doctor - pasivní skilly zajišťují lepší regeneraci many, snižují Cooldown u některých skillů a poison poškození snižuje poškození nepřátel o 20%. Díky používání Locust Swarm a Acid cloud by se sníženým poškozením měla skončit většina nepřátel. Passivka spirit vessel také funguje jako záchrana života v případě kdy hrozí smrt. Big Bad Voodoo je podpůrný skill pro Barbariana a Mnicha, Soul Harvest slouží pro obnovu many a extra bonus k poškození před použitím útočných skillů Fire Bom, Locust Swarm a Acid Cloud. Horrify v případě, že se nepřátele dostanou do blízkosti Demon Huntera a Witch Doctora.
Monk - vzhledem k tomu, že bude nejblíže nepřátel zvolil jsem pasviní dovednosti, které přidají 75% odolnost proti poškození v případě negativních stavů jako charm, fear nebo stun. Poškození nepřátel je díky útokům mnicha sníženo o 20% a Armor je navýšeno o 100% dexterity. Mantra of Evasion dodáva Dodge a navýšení Armor. Seven-Sided strike bude nejefektivnější ve velkém hloučku nepřátel, kde by měl způsobit pořádnou paseku

To je zatím asi vše .) jaký je Váš názor na uvedenou partu? Jakékoliv postřehy a návrhy na vylepšení samozřejmě uvítám.
Tímto také vyhlašuji výběrové místo na pozici mnicha
