Cau vsem,
muj build je zameren na to, co budeme asi vsichni ze zacatku vydani potrebovat, a to je dostat se "co nejdal" . Pod tim si predstavuji :
- rychle aoe zabijeni ( vcetne bednicek ! )
- moznost si bezpecne vyndat 1v1 vetsi problem-makery
- pohyb
- preziti
Zacal bych jmenem a tim kratkym, pro nekoho nudnym, pro nekoho naopak, pribehem.
Bylo mi 15 let, kdy vysel dil Scorecka s recenzi D2, a ja s udivem hltal kazdy screenshot v dane recenzi znova a znova Redaktor hral tenkrat postavu s jmenem Mrazilka. Z tohoto jmena mi bylo uplne jasne, cim se bude specializovat muj primarni charakter az budu mit D2 take . Den se dnem se sesel a ja si na sve vysnene 233MHz 16MB RAM 14"crt 640*480 rozjel Mrazilku. Samozrejme jsem narval body po jednom jak lama skoro vsude
Ale zpet k soucasnosti :
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... YXf!YaZYac
kazdy skill se pokusim objasnit, obhajit a dat docasnou nahradu do levelu 30 a 50 jelikoz si myslim, ze cca zde nastanout tuzsi leveling breakpointy.
Primary
Ray of Frost
s runou Cold Blood na levelu 42
Jelikoz existuje tato runa, nemusime hrat zadne signature spelly, jelikoz cas, kdy se nam regeneruje AP ( arcane power ) vyplnujeme RoF s AP 0 !
Pouzivame take na tuzsi prisery a bossy, kteri preziji aoe sprsku a cekaji na dalsi
Do levelu 42 bych docasne capl jeden ze dvou Signature spellu.
Magic missile s runou Attuement na generovani AP.
Ci Electrocute s chain lightningem na AOE.
Secondary
Arcane Orb
s runou Arcane Nova na levelu 7 ( wtf )
Nas "basic" utocny troll (rip bednicky) skill.
250% dmg za 35 AP neni moc a zvyseni AoE z 10 na 20 je vyrazne znat !
Tento skill jsem si hodne otestoval v bete a musim rict, ze 20 aoe je opravdu OP (overpowered pro lumky) - Arcane Orb pri kontaktu s objekty ( lavicky, ale hlavne i steny ) exploduje a zde se 20 aoe vyuziva opravdu extremne, netrefite cil ? Nevadi, vybuchne na lavicce ci na stene ci na dalsim monsteru za nim !
Nevyhoda, ktera muze byt vyuzita ve vyhodu je, ze AO leti, to se da vyzuit, ze muzete castit dopredu, kdyz uz vite, ze tam nekdo pujde, nebo se vynori.
Perfektni take na jiz zminene bednicky (mineno vsechny znicitelne objekty s pokladem) - je jich tam 5 a jeste se vam tam ani nechce chodit ? Kliknete jednou pravym tlacitkem OP
Press "1"
Teleport
s runou Wormhole na levelu 39
Zde si nejsem jist, jestli jsem pochopil Blizzard popisek, ale jestlize znamena 1 sekunda pred cooldownem moznost zakastit dalsi teleport za smesnych 15 AP bereme vsema deseti jako escape skill !
V dobach rushe a treasure huntu pouzivame jako obvious faster move.
Do levelu 39 bereme bez runy na 22
Press "2"
Meteor
s runou Comet na levelu 50
Nas hlavni utocny skill, perfektni do kazde domacnosti.
300 + 120% AOE weapon damage s 60% slow na 3 se-kundy, co vic dodat ? OP ?
Do levelu 50 vememe bez runy, jakoukoliv jinou runu ci jakykoliv skill, co se vam bude libit /budete si chtit hrat.
Press "3"
Familiar
s runou Sparkflint na levelu 35
Vas nezacilitelny moncicak aby jste se necitili sami a dobre se vam usinalo.
Nase "pasivka" na 120 se-kund, ktera bude hopsat okolo za 20%wd, ale hlavne nam zvysuje 15% nase dmg ! Why not : )
Do levelu 35 si vemte co chcete, jelikoz v early game tento skill nebude tak brake jako v late(cku).
Press "4"
Energy Armor
s runou Prismatic Armor na levelu 60
Dalsi nase "pasivka" , ktera nam sice snizi max AP vo dvacet, ale za to nam prida 65% armoru, 40% resistenci (ano, rezistence BUDOU potreba) a hlavne moznost promitnout dalsi OP vlastnost v pasivce, viz nize.
Do levelu 60 vzdy mejte jakykoliv armor vzdy zapnut. Osobne se mi libi Energy Trap v Energy Armoru na 48 ci Storm Armor s runou Power of the Storm na levelu 33.
Pasivky here, repraky here :
Glass Cannon na trinactce (zde neni zadny pedofilni podtext)
jako jo, budeme vo chlup z me kocky zranitelnejsi, ale co bychom pro 15% damage neudelali.
Astral Presence na osmnactce (takzvany legal)
toz +20 max AP se vzdycky hodi aj s to regeneracko dve apecka
Galvanizing Ward na ctyriadvacitce (takzvany early mature)
Tady konci veskera sranda, 890 zivotu za sekundu nema ani Chuck Norris, takze neni o cem diskutovat. Sice nevime kolik 890 bude v late game, ale jestlize vemu fakt, ze postava na 13 ma cca 400 zivotu, tak to je regenerace 200% hp / s ! wtf ! Vime obecne, ze ve hrach je dobre mit treba i 5%, coz bych tak nak odhadoval na late game. Takze cool.
Chtel bych zminit take jednu skromnou osobni domenku, ze ne nadarmo zde skilly maji DRUHY elemental damage jako je poison, arcane, cold etc. Vyssi obtiznosti budou podle meho na stejnem PvM resistance/imunne principu jako ve dvojce. Z toho vyplyva, ze jestli budete chtit dosahnout nejlepsi vysledky, budete nuceni svuj build dynamicky menit.
no-troll diskuze vitana
Doufam, ze se vsem bude darit, ale hlavne si uzijou kulervouci zabavu
Jo, a nezapomente chodit obcas ven a prohnat holky
legendarni Mrazilka
Re: legendarni Mrazilka
Ten ray of frost by na silnejsie kreatury hadam aj mal stačiť vďaka debuffu na mov. a attack speed což je iba fajn, len sa trochu bojim či by si mal na toto všetko dosť AP aj keď je pravda ze keď ti dojde stále možeš isť ten ray, arcane orb s arcane nova je fajn, ale predsa by som zvolil radšej Obliteration na väčší sústredený dmg, ostatné spelly vyzerajú fajn aby to fungovalo. Btw ten energy armor s prismatic armor runou v spojeni s galvanizing ward vyzera naozaj cool
We are not retreating - we are advancing in another direction.
Re: legendarni Mrazilka
Sranda je ze ten orb je uz tak OP ze v zaklade dava viac dmgu jak ta cometa.