Zdravou mírou opakování jsem mínil, že když něco vidím 3x proč ne, když něco vidím 5x proč ne. Ale když už někam jdu a očekávám, že to tam bude přesně takové, jako 1000x předtím, nepomáhá moc k tomu, abych se tam těšil
S tou nálepkou open world jsi to asi úplně nepochopil. Koridory mi nevadí, pokud se právě nesnažíš o co nejkomplexnější svět.
Můžu se zeptat, kde jsem řekl, že Skyrim je pitomina, která si nezasložuží pozornost a vývojáři, že by se měli jít zahrabat? :-) Je to dobrá hra, to bezpochyby. Každá druhá je proti ní horší (klasické spatlaniny typu TL), nicméně jak psal Tib, jedna z nejlepších her v historii? Né, to zase prrr. Je to kvalitně zpracovaná hra a odvedli dobrý kus práce, nicméně na titul hra tisíciletí to není
Alespoň imho ne. Kdybych to měl shrnout za sebe:
Gameplay je super, příběh vtáhne, akce je tam taky více než dost, nicméně já čím déle jsem to hrál, tím více jsem si říkal, že tahle nějak jsem to viděl u Whiterunu, podobné to bylo tam a tam atd... Až k tomu bodu, kdy jsem zjistil, že prakticky nemusím do té jeskyně chodit
Tahle stereotypní zábava prostě není pro mě
Jak jsem psal, hra je to super a rozhodně bych se nebál někde říct, že to hraju. Nicméně jsou tam takové ty ale: Konzolovej interface se dá překousnout, ale zrovna nic, co bych potřeboval vidět všude. Výše zmíněné postupem se zvyšující opakování některých věcí, celkově pár bugů v AI (viz šíp v oku apod.) atd. Respekt vývojářům za práci, kterou si s tím dali a doufám, že to inspiruje další lidi k tvoření podobných open world her. Jednu věc, kterou bych ve Skyrimu strašně rád viděl jsou random prvky jako v D3. Není dle mého důvod, proř by ty jeskyně nemohly být alespoň z části náhodně generované. Podle počtu vstupů se měnit - jsem tu poprvé - jeskyně stojí. Jsem tu podruhé - jeskyně se propadla a teče tu potůček. Jsem tu potřetí - jeskyně je už vymlená potůčkem, jsou tam krápníky a sutiny začíná nahlodávat eroze... Samozřejmě s pravděpodobností, že tohle se stane. Řekl bych, že tohle by tomu hodně pomohlo