Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
http://us.battle.net/d3/en/calculator/d ... bcX!bYcYaZ
Charakteristika
Chci hrát Demon Huntera (DH) stylem, který jsem ukazoval ve svém představení 5. beta patche s tím, že budu hrát výhradně v partě. Chci aby ta hra byla dynamická, aby se obrazovka hýbala, abych využil dobrý postřeh a znalosti čísel ve svůj prospěch a aby mě hra především bavila a celý ten výsledek vypadal zatraceně cool.
Autoattack
První věcí co potřebujeme je abilita, kterou budeme moci používat pořád. Tato abilita bude jedna, protože neexistuje hatred generator abilita, která by se nějak moc situačně vyplácela. Potřebujeme obrovský damage output, protože to za nás v partě nikdo jiný neudělá a to bude má role.
Hungering arrow - se zvýšenou průrazností ~150% weapon damage a nic víc. Jiné runy slibují menší aoe damage v místě zásahu. Zatím nevíme jak to bude vypadat, ale bojím se, že radius výbuchu bude malinký jako u ostatních abilit a monstra tudíž nemohou být pouze "u sebe" aby se toto vyplácelo, ale doslova "namačkaná na sobě". Pokud si spočítáte, že arrowem trefíte cca 1-2 další monstra to ještě se štěstím, tak jsme zpátky na 150% weapon damage. Hungering arrow dává k tomu mizerný hatred.
Evasive Fire - tento skill je velmi ošemetný, protože ne vždy se postava flipne tam kam chcete a pokud vás monstra více obklopí, tak je sice backflip hezký, ale nemusíte se zrovna hodit tam kam potřebujete. Sice dává solidní hatred, ale ubírá nám discipline (často zbytečně), což nechci. (více níže) Runa Shrapnel slibuje opět nějaký aoe damage, ale pořád to není to co hledám, i když je to už použitelnější.
Bola shot - žhavý adept, ale má dva velké zápory. Těmi zápory je málo hatred per attack a 1s delay před výbuchem, což snižuje značně efektivitu vašeho vynaloženého hatred, protože v partě je asi 90% šance, že během té jedné sekundy protivník zemře. To znamená, že jste ztratili čas, hatred a efektivní výsledek žádný.
Grenades a Spike trap - obě ability docela trpí svým úzkým využitím. Grenades se špatně trefují do single targetu a po zkušenostech z bety nikdy nepadnou tam, kde byste chtěli, a ani runy mě moc nepřesvědčují. Spike trap je doplňující skill s omezeným použitím, takže na naši pozici spamovatelného skillu nesedí.
Entangling shot(ES) - můj favorit. Po přidání Golden runy získáme 8 hatred per attack a k tomu má ES krásných 200% damage per attack + slow na 2 targety, což je akce jak od Bédy Trávníčka, takže podle mě není co řešit. Dalším plusem je využití Golden runy, která je nejméně oblíbená u všech hráčů, ale mně bude posilovat hlavní abilitu!
Dobrou alternativou je passive skill Fundamentals, kdy získáme to samé jako u ES, akorát máme 200% damage, který se nedělí a přijdeme o slow a trochu hatred. Hlavním plusem této alternativy je ušetřeí active skill slotu na úkor passive, ale to my nepotřebujeme.
Main skill
První kategorii jsem docela pitval, u druhé se moc nezdržím, protože tu nechci rozepisovat celého DH a prozradím vám, že skill combo, které jsem si vybral na tento build je Shadow power (SP) + Rapid fire (RF). Do RF chci dát Indigo runu, která dává každému z obrovského množství projektilů 55% šanci na pierce target se 4. rankem runy, což dává úžasnému single target skillu využití v davech, jelikož tento skill nemusíte mířit přesně na jeden target, ale můžete "sprejovat". Máme tak heavy damage single target skill a taky poměrně slušný aoe, který má rádius takový, jaký chceme. Runa v SP je otázka. Původní myšlenka byla hatred per sec abych to mohl déle tahat. To je sice krásné, ale já nebudu stát na Inferno HC 10s na jednom místě a kropit. Stačí mi nějakých max 5s, popoběhnout, mezitím ze dva skilly a zase krosit, s čímž nám úžasně pomůže passive Vengeance + obrovský hatred z ES. Zatím nejlepší možností vypadá buď Golden runa na menší discipline cost, což se mi ale nelíbí. Zato se mi líbí 40% dodge chance v SP - budu stojící = zranitelný, a toto mi v tom pomůže, takže prozatím volím Obsidian runu.
Party support
Tady se zdržím nejméně. Myslím si, že naběhnout do davu, hodit na první target Marked for Death (MfD), která se po killu monstra rozšíří na dalších 5 (na 4. ranku runy) dá partě úžasný aoe damage boost. Nevýhodou je druhá Indigo runa, což můžeme vyřešit Alabaster runou, která má také krásný efekt pro partu - naší prioritou je velký pierce našeho main skillu.
Smoke screen vs. Vault
Ne, nebudeme věřit našim spoluhráčům a necháme si zadní vrátka. U obou skillů se mi líbí nejvíc Alabaster runa. U Vaultu nám dá stan na nejbližší nepřátele a odhodí nás do pryč, což je hodně efektivní způsob, jak se zbavit nepřátel. Osobně se mi víc líbí Smoke screen (SS), protože vás monstra úplně ignorují několik vteřin a jde použít i preventivně a na bosse. Problém je, že se nedostanete z obklopení nepřátel a neznegujete letící projektily. S Alabaster runou nám dá krásný speed boost na 2 sekundy, což se hodí i když nebudeme v ohrožení a snad to pořeší i ty letící projektily. Další pro SS je, že se aktivuje okamžitě a ne po několika milisekundách jako Vault.
Passives
Jeden passive skill už jsem zmínil - Vengeance. Druhý, který je pro tento build nádherný je Night Stalker. Chci hrát s dual xbows kvůli rapid fire damage, rychlému hatred a obecně velkému spádu hry. Pokud máte rychlé dual xbows, tak mají 1,6-1,7 aps. Pokud máte dual wield, tak existuje hidden +15% as boost. SP mi dá dalších +30% as, RF mi dá +600% as. Z tohoto vám vyletí nechutný počet výstřelů za sekundu (30 výstřelů za sekundu). K tomuto se vyloženě nabízí passive Night Stalker, která mi za každý crit dá +1 discipline. Statisticky by mi potom stačila ~10% crit chance, abych si během trvání SP vrátil vynaložený discipline zpět. A to ani nepočítám regeneraci discipline z Vengeance.
Poslední passive volím Cull the Weak (CtW), protože některý z mých teamm8s bude mít plošný slow. Prostě se domluvíme. Při představě 30 výstřelů za vteřinu z RF s 55%+ pierce chance a +20% damage z CtW mi běhá mráz po zádech.
Free slot?
Ano, používám jen 5 active skillů, jedno místečko je volné. Sem přijde nějaký hatred spender skill, který ale nebudu zatím vybírat, protože z hatred spenders jsou zatím známé jen 4 z 9 skillů a proto si chci počkat na zbytek, abych se rozhodl. Nicméně build jako takový se bez tohoto skillu nejspíš obejde, takže půjde o něco situačního - uvažoval jsem defensivně pojatý Fan of Knives nebo pro další živel Elemental arrow (EA) s Crimson runou, která dá aoe damage, přidá živel a použijeme Crimson runu, kterou jsme jako jedinou zatím nepoužili.
Tactics
Máme tu build velmi náročný na hatred i discipline, takže hlídat si pravý dolní roh obrazovky bude klíčové. Hatred i discipline nám bude lítat nahoru a dolů a bude to chtít trochu cviku osvojit si časování abilit, ale aspoň to nebude tak lehké. Odměnou nám bude masivní single target a hodně velký aoe damage.
Hru za tento build jsem si částečně mohl vyzkoušet v betě a po mém videjku mi hodně lidí psalo, že to vypadá šíleně silné. Nutno poznamenat, že postavy v betě už máme docela vymazlené a vím jaké věci sbírat atd. Každopádně boj vypadá tak, že monstra začínají nabíhat, vyhodíte MfD na první target v davu, vysolíte do něj tak ze dva ES, mezitím se přesunete na nějaké krásné místečko a podle počtu nepřátel začnete s nebo bez SP kropit dav s RFem. Tím si zrušíte všechen hatred, potom budete muset proložit své smažení několika adlšími ES, přičemž váš tým asi začne sbírat HO, takže vám hatred naskáče zpátky a můžete kosit znovu. Mezitím se vám MfD začne krásně šířit na všechna monstra a vy se můžete posunout na výhodnější pozici. Docela riskantní je vyhodit hned druhý SP jakmile máte discipline, protože by vám pak nemuselo zbýt na SS, pokud byste byli v ohrožení.
K tomuto buildu se hodí typicky pro DH 2x xbows pro extrémně rychlý regenerate hatred a velký damage RF, k tomu ofensivní gear přdevším na attack a precision. Žádné blbosti jako regenerace hatred nebo discipline na itemech nás nemusí moc zajímat, takže všechno pumpovat do základních statů a pokusit se sehnat kuše s nějakým elementem. Na botech určitě vycraftit movement speed, pokud na vyšších levelech craftů bude.
vysvětlivky
aoe - area of effect
aps - attack per second
as - attack speed
ho - health orb
xbow - crossbow
hatred generators jsou oranžově, hatred spenders jsou červeně, tactics jsou fialově, passives jsou černou
crimson je hnědě, albaster je světle béžovou, golden je žlutě, indigo je modrou a obsidian je takovou divnou
Disclaimer: Ke čtení buildu je potřeba vzít si velké množství antidepresiv, anglicko-český slovník a hodně trpělivosti. Build je založen na změnách v beta patchi 6.
Charakteristika
Chci hrát Demon Huntera (DH) stylem, který jsem ukazoval ve svém představení 5. beta patche s tím, že budu hrát výhradně v partě. Chci aby ta hra byla dynamická, aby se obrazovka hýbala, abych využil dobrý postřeh a znalosti čísel ve svůj prospěch a aby mě hra především bavila a celý ten výsledek vypadal zatraceně cool.
Autoattack
První věcí co potřebujeme je abilita, kterou budeme moci používat pořád. Tato abilita bude jedna, protože neexistuje hatred generator abilita, která by se nějak moc situačně vyplácela. Potřebujeme obrovský damage output, protože to za nás v partě nikdo jiný neudělá a to bude má role.
Hungering arrow - se zvýšenou průrazností ~150% weapon damage a nic víc. Jiné runy slibují menší aoe damage v místě zásahu. Zatím nevíme jak to bude vypadat, ale bojím se, že radius výbuchu bude malinký jako u ostatních abilit a monstra tudíž nemohou být pouze "u sebe" aby se toto vyplácelo, ale doslova "namačkaná na sobě". Pokud si spočítáte, že arrowem trefíte cca 1-2 další monstra to ještě se štěstím, tak jsme zpátky na 150% weapon damage. Hungering arrow dává k tomu mizerný hatred.
Evasive Fire - tento skill je velmi ošemetný, protože ne vždy se postava flipne tam kam chcete a pokud vás monstra více obklopí, tak je sice backflip hezký, ale nemusíte se zrovna hodit tam kam potřebujete. Sice dává solidní hatred, ale ubírá nám discipline (často zbytečně), což nechci. (více níže) Runa Shrapnel slibuje opět nějaký aoe damage, ale pořád to není to co hledám, i když je to už použitelnější.
Bola shot - žhavý adept, ale má dva velké zápory. Těmi zápory je málo hatred per attack a 1s delay před výbuchem, což snižuje značně efektivitu vašeho vynaloženého hatred, protože v partě je asi 90% šance, že během té jedné sekundy protivník zemře. To znamená, že jste ztratili čas, hatred a efektivní výsledek žádný.
Grenades a Spike trap - obě ability docela trpí svým úzkým využitím. Grenades se špatně trefují do single targetu a po zkušenostech z bety nikdy nepadnou tam, kde byste chtěli, a ani runy mě moc nepřesvědčují. Spike trap je doplňující skill s omezeným použitím, takže na naši pozici spamovatelného skillu nesedí.
Entangling shot(ES) - můj favorit. Po přidání Golden runy získáme 8 hatred per attack a k tomu má ES krásných 200% damage per attack + slow na 2 targety, což je akce jak od Bédy Trávníčka, takže podle mě není co řešit. Dalším plusem je využití Golden runy, která je nejméně oblíbená u všech hráčů, ale mně bude posilovat hlavní abilitu!
Dobrou alternativou je passive skill Fundamentals, kdy získáme to samé jako u ES, akorát máme 200% damage, který se nedělí a přijdeme o slow a trochu hatred. Hlavním plusem této alternativy je ušetřeí active skill slotu na úkor passive, ale to my nepotřebujeme.
Main skill
První kategorii jsem docela pitval, u druhé se moc nezdržím, protože tu nechci rozepisovat celého DH a prozradím vám, že skill combo, které jsem si vybral na tento build je Shadow power (SP) + Rapid fire (RF). Do RF chci dát Indigo runu, která dává každému z obrovského množství projektilů 55% šanci na pierce target se 4. rankem runy, což dává úžasnému single target skillu využití v davech, jelikož tento skill nemusíte mířit přesně na jeden target, ale můžete "sprejovat". Máme tak heavy damage single target skill a taky poměrně slušný aoe, který má rádius takový, jaký chceme. Runa v SP je otázka. Původní myšlenka byla hatred per sec abych to mohl déle tahat. To je sice krásné, ale já nebudu stát na Inferno HC 10s na jednom místě a kropit. Stačí mi nějakých max 5s, popoběhnout, mezitím ze dva skilly a zase krosit, s čímž nám úžasně pomůže passive Vengeance + obrovský hatred z ES. Zatím nejlepší možností vypadá buď Golden runa na menší discipline cost, což se mi ale nelíbí. Zato se mi líbí 40% dodge chance v SP - budu stojící = zranitelný, a toto mi v tom pomůže, takže prozatím volím Obsidian runu.
Party support
Tady se zdržím nejméně. Myslím si, že naběhnout do davu, hodit na první target Marked for Death (MfD), která se po killu monstra rozšíří na dalších 5 (na 4. ranku runy) dá partě úžasný aoe damage boost. Nevýhodou je druhá Indigo runa, což můžeme vyřešit Alabaster runou, která má také krásný efekt pro partu - naší prioritou je velký pierce našeho main skillu.
Smoke screen vs. Vault
Ne, nebudeme věřit našim spoluhráčům a necháme si zadní vrátka. U obou skillů se mi líbí nejvíc Alabaster runa. U Vaultu nám dá stan na nejbližší nepřátele a odhodí nás do pryč, což je hodně efektivní způsob, jak se zbavit nepřátel. Osobně se mi víc líbí Smoke screen (SS), protože vás monstra úplně ignorují několik vteřin a jde použít i preventivně a na bosse. Problém je, že se nedostanete z obklopení nepřátel a neznegujete letící projektily. S Alabaster runou nám dá krásný speed boost na 2 sekundy, což se hodí i když nebudeme v ohrožení a snad to pořeší i ty letící projektily. Další pro SS je, že se aktivuje okamžitě a ne po několika milisekundách jako Vault.
Passives
Jeden passive skill už jsem zmínil - Vengeance. Druhý, který je pro tento build nádherný je Night Stalker. Chci hrát s dual xbows kvůli rapid fire damage, rychlému hatred a obecně velkému spádu hry. Pokud máte rychlé dual xbows, tak mají 1,6-1,7 aps. Pokud máte dual wield, tak existuje hidden +15% as boost. SP mi dá dalších +30% as, RF mi dá +600% as. Z tohoto vám vyletí nechutný počet výstřelů za sekundu (30 výstřelů za sekundu). K tomuto se vyloženě nabízí passive Night Stalker, která mi za každý crit dá +1 discipline. Statisticky by mi potom stačila ~10% crit chance, abych si během trvání SP vrátil vynaložený discipline zpět. A to ani nepočítám regeneraci discipline z Vengeance.
Poslední passive volím Cull the Weak (CtW), protože některý z mých teamm8s bude mít plošný slow. Prostě se domluvíme. Při představě 30 výstřelů za vteřinu z RF s 55%+ pierce chance a +20% damage z CtW mi běhá mráz po zádech.
Free slot?
Ano, používám jen 5 active skillů, jedno místečko je volné. Sem přijde nějaký hatred spender skill, který ale nebudu zatím vybírat, protože z hatred spenders jsou zatím známé jen 4 z 9 skillů a proto si chci počkat na zbytek, abych se rozhodl. Nicméně build jako takový se bez tohoto skillu nejspíš obejde, takže půjde o něco situačního - uvažoval jsem defensivně pojatý Fan of Knives nebo pro další živel Elemental arrow (EA) s Crimson runou, která dá aoe damage, přidá živel a použijeme Crimson runu, kterou jsme jako jedinou zatím nepoužili.
Tactics
Máme tu build velmi náročný na hatred i discipline, takže hlídat si pravý dolní roh obrazovky bude klíčové. Hatred i discipline nám bude lítat nahoru a dolů a bude to chtít trochu cviku osvojit si časování abilit, ale aspoň to nebude tak lehké. Odměnou nám bude masivní single target a hodně velký aoe damage.
Hru za tento build jsem si částečně mohl vyzkoušet v betě a po mém videjku mi hodně lidí psalo, že to vypadá šíleně silné. Nutno poznamenat, že postavy v betě už máme docela vymazlené a vím jaké věci sbírat atd. Každopádně boj vypadá tak, že monstra začínají nabíhat, vyhodíte MfD na první target v davu, vysolíte do něj tak ze dva ES, mezitím se přesunete na nějaké krásné místečko a podle počtu nepřátel začnete s nebo bez SP kropit dav s RFem. Tím si zrušíte všechen hatred, potom budete muset proložit své smažení několika adlšími ES, přičemž váš tým asi začne sbírat HO, takže vám hatred naskáče zpátky a můžete kosit znovu. Mezitím se vám MfD začne krásně šířit na všechna monstra a vy se můžete posunout na výhodnější pozici. Docela riskantní je vyhodit hned druhý SP jakmile máte discipline, protože by vám pak nemuselo zbýt na SS, pokud byste byli v ohrožení.
K tomuto buildu se hodí typicky pro DH 2x xbows pro extrémně rychlý regenerate hatred a velký damage RF, k tomu ofensivní gear přdevším na attack a precision. Žádné blbosti jako regenerace hatred nebo discipline na itemech nás nemusí moc zajímat, takže všechno pumpovat do základních statů a pokusit se sehnat kuše s nějakým elementem. Na botech určitě vycraftit movement speed, pokud na vyšších levelech craftů bude.
vysvětlivky
aoe - area of effect
aps - attack per second
as - attack speed
ho - health orb
xbow - crossbow
hatred generators jsou oranžově, hatred spenders jsou červeně, tactics jsou fialově, passives jsou černou
crimson je hnědě, albaster je světle béžovou, golden je žlutě, indigo je modrou a obsidian je takovou divnou
Disclaimer: Ke čtení buildu je potřeba vzít si velké množství antidepresiv, anglicko-český slovník a hodně trpělivosti. Build je založen na změnách v beta patchi 6.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
Antidepresiva možná kvůli těm barvám, které nejdou vidět(přečíst) a zkratkám, které sem musel hledat zpětně v textu:D.
No každopádně já jsem taky fanda Demon Huntera a rozhodně bude moje první postava. Build to je moc dobrý! V Diablu 2 hraju poslední 3 roky hardcore, takže to vidím tak, že "proběhnu" hru na softcore a jedem R.I.Pat
Jde vidět že tě to fakt zajímá a baví, tak supr.
No každopádně já jsem taky fanda Demon Huntera a rozhodně bude moje první postava. Build to je moc dobrý! V Diablu 2 hraju poslední 3 roky hardcore, takže to vidím tak, že "proběhnu" hru na softcore a jedem R.I.Pat
Jde vidět že tě to fakt zajímá a baví, tak supr.
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
Garne, víš, že mám slabost pro DH, ale tvůj post mě nabuzuje čím dál víc, asi si to s tebou budu muset desátýho vyřídit jinak....
Díky za dobrej text, po dlouhé době zde v sekci d3 čtu něco hodně smysluplného...
Díky za dobrej text, po dlouhé době zde v sekci d3 čtu něco hodně smysluplného...
Re: Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
They are the prey and I ... am the hunter!
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- LizardWizard
- Wraith
- Příspěvky:113
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Papin#2195
Re: Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
zdravicko, mozna jsem neco kompletne minul, kazdopadne nejak nechapu tuto vetu:
"Nevýhodou je druhá Indigo runa, což můžeme vyřešit Alabaster runou, která má také krásný efekt pro partu - naší prioritou je velký pierce našeho main skillu."
To plati nejake omezeni, kdyz mam dve runy stejne barvy, nebo jak tomu mam rozumet?
"Nevýhodou je druhá Indigo runa, což můžeme vyřešit Alabaster runou, která má také krásný efekt pro partu - naší prioritou je velký pierce našeho main skillu."
To plati nejake omezeni, kdyz mam dve runy stejne barvy, nebo jak tomu mam rozumet?
- Secondface
- Gorebelly
- Příspěvky:328
- BattleTag:Malobrach#2322
- Bydliště:Prostějov
Re: Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
LizardWizard: to ne omezení tam podle mě není a nebude ale taky mi to vrtá hlavou jak jsi na to upozornil...
Možná si myslí že 2 Indigo runy na vysokým lvl půjdou těžce sehnat... tak tam vymyslel 2 možnost...
Jak už jsem psal někde jinde tak podle zákonu schválnosti vám bude padat jedna a ta samá runa a zrovna ta kterou jste si na build nenamysleli takže nejen finalní kouzla se budou měnit u buildů podle toho kdo měl jaké štěstí na runu a nebo kdo je zdatný obchodník
Jinak Garne vypadá to nejen pěkně na papíře ale podle toho jak to popisuješ si to dovedu i dobře představit. PALEC HORE!!
Možná si myslí že 2 Indigo runy na vysokým lvl půjdou těžce sehnat... tak tam vymyslel 2 možnost...
Jak už jsem psal někde jinde tak podle zákonu schválnosti vám bude padat jedna a ta samá runa a zrovna ta kterou jste si na build nenamysleli takže nejen finalní kouzla se budou měnit u buildů podle toho kdo měl jaké štěstí na runu a nebo kdo je zdatný obchodník
Jinak Garne vypadá to nejen pěkně na papíře ale podle toho jak to popisuješ si to dovedu i dobře představit. PALEC HORE!!
>>>>>> --- MF turnaj vol. 10 --- <<<<<<
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
MF vol. 9 ---/--- MF vol. 8 ---/--- Survival Challenge ---/--- MF vol.5 ---/--- Ironman Challenge
- LizardWizard
- Wraith
- Příspěvky:113
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Papin#2195
Re: Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
secondface: to mi prijde zvlastni, vzhledem k tomu ze o drop ratu se nevi jeste vubec nic, kdyz hra nevysla... (pokud se mylim, opravte me ) takze by me zajimalo co tim chtel basnik rici
Re: Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
Ano, myslel jsem to tak, že bude problém sehnat dvě top runy. Pokud mě paměť neklame, tak poslední info je takové, že top ranky run se budou skládat, ne dropovat, takže se vždycky budeš muset rozhodnout, který ze skillů je prioritní. Samozřejmě počítám se situací, že budou runy dropovat rovnoměrně.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- LizardWizard
- Wraith
- Příspěvky:113
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Papin#2195
Re: Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
aha, tak to zni zajimave. a je nekde vypis tech run v zavislosti na sile? uvedu priklad-imaginarni-dejme tomu ze rank jedna by daval plus 10 procent damage, rank 2 15 procent, rank 3 20 procent, rank 4 30 procent? vsude vidim jen runy na poslednim ranku, takze to je takove zkreslujici
Re: Alpha build "Garn's choice" (HC/PvE)
Není, no.
EDIT 3.4. - Lock - out of date.
EDIT 3.4. - Lock - out of date.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.