HC Assassin
Napsal: 27.05.2012, 15:54 hod.
Zdravím, zde na fóru jsem již nějaký čas před lety strávil, teď jsem bohužel vypustil heslo, tak jsem se malinko zaktualizoval.
Diablo II znám již hezkých pár let, hned od začátku s datadiskem. Hraji s češtinou (ou, jasně, tady to nemáte zrovna v lásce, ale pokusím se alespoň něco psát, aby jste mi rozumněli ), za těch pár let jsem začal mnoho postav, ale nikdy jsem to nedohrál, až na Amazonku, minulé léto. Obter!vr začal hrát HC, tak jsem si řekl, že to taky zkusím, ale po jeho zamítnutí, že hrát Assku a Druida HC společně radši nebudem, ze srandy jsem Assku zkusil. Dostal jsem se s ní na normální obtížnost nejdál do noční můry, takže to beru jako super výzvu a jsem zvědav, jak dlouho ji udržím naživu. Zezačátku si zaexperimentuju s dovednostmi a schopnostmi, pokud to přežiju, na noční můře to začnu brát vážně a udělám z ní po resetu schopností neviditelnou smrt. A nebo taky ne .
Berte mě s rezervou, mám rád srandu, ale pokud by jste někde viděli něco, co ani nemůžete vidět, napište, rád se poučím
Takže:
Jméno: Míra
☻ Postava: Assassin
☻ Build: Lightning Trapassin
☻ Build: To se uvidí, rozhodnu se na noční můře, když se jí dožiju, aktuální plán, dva katary + Venom
☻ Úroveň: 51
☻ Akt: II., Normal
Má pravidla:
☺ Diablo II + LoD v1.13c bez dalších pluginů
☺ Pouze padlé věci z monster
☺ Opakované nájezdy: Ano
☺ Esc: Vypnutí hry za účelem jít spát
☺ /Players x: Povoleno
/players 8
AKT I.
„Au, moje záda. Alespoň mi v noci nebyla zima.” Míra, jak ji všichni nazývají se po dlouhé pouti probudila u vyhasínajícího ohniště. Vedle sebe katar a štít, základní vybavení klanu Assassinek. „Akra, Akora...Akara! Akara, ta mě má seznámit se situací, má mít svůj stánek s nějakýma krámama...” Po zdlouhavém zasvěcení, co se v těchto krajích děje a co se od Míry čeká se bez vyčkávání a seznamování vydala za hradby. „Samej podivín tady, jak mohli přežít? Moc monster zde zrovna není, al...” Hlava zombie se válí po zemi, katar se třísní krví. „No nic, to byl ale hnusák, doufám, že fiknu mraky dalších hlav, teď ale vyčistit tuhle zatuchlou jeskyni.” V jeskyni nebyly problémy, našlo se zde obyčejný i solidně starý a rezavý vybavení, kupodivu to něco i vyneslo po vyčištění. „Hazard? Vy tu máte hazard? O co se jedná? Vybavení? Kde?” Z hromady rezavých, zašlých a starých krámů si vybrala 4 katary. „No a životní...denní úspory jsou v (technické problémy).” Jeden u nich byl vzácnější jak ostatní a byl použitelný. Takže jedeme se dvěma katarama. „Dvakrát víc hlav na zemi za stejný čas, výborně.” Problémy se vyskytly u Blood Raven, byla nutná trojnásobná návštěva města na nákup lektvarů. „(Technické problémy), šípy napuštěný nějakou mrazivou směsí, ještě že mám ty šťávičky od Aka..fuj,brrr, letím domů...” Ovšem drop nepoužitelný. Záchrana Kaina byla pohodová. „Griswold, starej, pomalej, tupej, ... mrtvej. Dobrej, škoda, že u sebe neměl nic zajímavýho, co by už nepotřeboval.” Drop je mizerný, v hazardu padl magický katar, nic extra, ale lepší jak základ. „Sakra, takových hlav a těl bez duše, ale něco se mi nezdá.” (hlubší myšlenka, snad v budoucnu nezapomenu )
Countess, jedna runa, nic zajímavýho. Tímto tempem se to táhlo až do Barracks. „Říkají mi Míra 14, co to jako má bejt? Jsou divnější, než jsem si myslela. To železný brnení je těžký, boty, rukavice ani prstýnky za nic nestojej. A to mám zabít tu čůzu, který se všichni bojej a nikdo se od ní nevrátil, no nejsem chlap, mě nedostane.” Přicházíme k velkému klášteru, navenek opuštěnýmu. Ovšem kostlivci a bojovnice s duchem ďábla přesvědčili o opaku. „Tahle Cathedral by byla hezká, nebýt těch monster. Bone Ash, o něm je takových legend, ale proč? Lehnul během vteřiny. No a ani ten šmejd neměl nic vzácnýho...”
Párkrát ještě pokecala s lidma v Rogue Encampment (Tábor tuláků), prohazardovala poslední peníze a odešla ve stejně bídném stavu jako sem přišla. „ANDARIEL, jdu si pro tebe!” „...(ticho)...” Během chvíle s drobnými zastávkami u skupinek monster různých povah se dostává k Andarieliným síňím. „Ty ohnivý pasti, to je věc, stačí jich pět vypustit, napít se povzbuzující modrý vody (ne, to není ta, která vás napadá, v týhle době o ní ještě nevěděli) a hnedka řvou v plamenný koupeli. Pak jen fik sem, fik tam a je klid.” Burst of Speed a Wake of Fire slouží, jde to sice pomalu, ale jde to.
„ANDARIEL! Jsem tu, nikam nechoď, ještě pokecám s tvejma kámošema.” Po rychlém vyčištění předsíně (Catacombs Level 4) jsme se se Shadow Warrior a kámoškou pustili do této paní. „To je tělo, ale ty ruce a ten puch, jak mohla někoho sbalit? Fuuj, uch, aaa...” Jedna návštěva tábora na koupi šťáviček a andariel ležela. Mrtvá. ... Jo, byla mrtvá, už se nezvedla. „Co to tu máme? Vzácnější meče, hmm, zase kulový. Ale aspoň jsou tu krásný kamínky. Za tyhle si koupím pořádnej kožich a nějaký uhlí na oční stíny, jo,jo, to je ono.” Odcházíme na 19. lvlu.
http://zvedak.rajce.idnes.cz/Diablo_II# ... hot002.jpg
Tak pro dnešek vše, až nachytám nějaký použitelnější zbraně či vybavení, hupsnu do II. aktu. Připomínky pište zde. Pro teď
Diablo II znám již hezkých pár let, hned od začátku s datadiskem. Hraji s češtinou (ou, jasně, tady to nemáte zrovna v lásce, ale pokusím se alespoň něco psát, aby jste mi rozumněli ), za těch pár let jsem začal mnoho postav, ale nikdy jsem to nedohrál, až na Amazonku, minulé léto. Obter!vr začal hrát HC, tak jsem si řekl, že to taky zkusím, ale po jeho zamítnutí, že hrát Assku a Druida HC společně radši nebudem, ze srandy jsem Assku zkusil. Dostal jsem se s ní na normální obtížnost nejdál do noční můry, takže to beru jako super výzvu a jsem zvědav, jak dlouho ji udržím naživu. Zezačátku si zaexperimentuju s dovednostmi a schopnostmi, pokud to přežiju, na noční můře to začnu brát vážně a udělám z ní po resetu schopností neviditelnou smrt. A nebo taky ne .
Berte mě s rezervou, mám rád srandu, ale pokud by jste někde viděli něco, co ani nemůžete vidět, napište, rád se poučím
Takže:
Jméno: Míra
☻ Postava: Assassin
☻ Build: Lightning Trapassin
☻ Build: To se uvidí, rozhodnu se na noční můře, když se jí dožiju, aktuální plán, dva katary + Venom
☻ Úroveň: 51
☻ Akt: II., Normal
Má pravidla:
☺ Diablo II + LoD v1.13c bez dalších pluginů
☺ Pouze padlé věci z monster
☺ Opakované nájezdy: Ano
☺ Esc: Vypnutí hry za účelem jít spát
☺ /Players x: Povoleno
/players 8
AKT I.
„Au, moje záda. Alespoň mi v noci nebyla zima.” Míra, jak ji všichni nazývají se po dlouhé pouti probudila u vyhasínajícího ohniště. Vedle sebe katar a štít, základní vybavení klanu Assassinek. „Akra, Akora...Akara! Akara, ta mě má seznámit se situací, má mít svůj stánek s nějakýma krámama...” Po zdlouhavém zasvěcení, co se v těchto krajích děje a co se od Míry čeká se bez vyčkávání a seznamování vydala za hradby. „Samej podivín tady, jak mohli přežít? Moc monster zde zrovna není, al...” Hlava zombie se válí po zemi, katar se třísní krví. „No nic, to byl ale hnusák, doufám, že fiknu mraky dalších hlav, teď ale vyčistit tuhle zatuchlou jeskyni.” V jeskyni nebyly problémy, našlo se zde obyčejný i solidně starý a rezavý vybavení, kupodivu to něco i vyneslo po vyčištění. „Hazard? Vy tu máte hazard? O co se jedná? Vybavení? Kde?” Z hromady rezavých, zašlých a starých krámů si vybrala 4 katary. „No a životní...denní úspory jsou v (technické problémy).” Jeden u nich byl vzácnější jak ostatní a byl použitelný. Takže jedeme se dvěma katarama. „Dvakrát víc hlav na zemi za stejný čas, výborně.” Problémy se vyskytly u Blood Raven, byla nutná trojnásobná návštěva města na nákup lektvarů. „(Technické problémy), šípy napuštěný nějakou mrazivou směsí, ještě že mám ty šťávičky od Aka..fuj,brrr, letím domů...” Ovšem drop nepoužitelný. Záchrana Kaina byla pohodová. „Griswold, starej, pomalej, tupej, ... mrtvej. Dobrej, škoda, že u sebe neměl nic zajímavýho, co by už nepotřeboval.” Drop je mizerný, v hazardu padl magický katar, nic extra, ale lepší jak základ. „Sakra, takových hlav a těl bez duše, ale něco se mi nezdá.” (hlubší myšlenka, snad v budoucnu nezapomenu )
Countess, jedna runa, nic zajímavýho. Tímto tempem se to táhlo až do Barracks. „Říkají mi Míra 14, co to jako má bejt? Jsou divnější, než jsem si myslela. To železný brnení je těžký, boty, rukavice ani prstýnky za nic nestojej. A to mám zabít tu čůzu, který se všichni bojej a nikdo se od ní nevrátil, no nejsem chlap, mě nedostane.” Přicházíme k velkému klášteru, navenek opuštěnýmu. Ovšem kostlivci a bojovnice s duchem ďábla přesvědčili o opaku. „Tahle Cathedral by byla hezká, nebýt těch monster. Bone Ash, o něm je takových legend, ale proč? Lehnul během vteřiny. No a ani ten šmejd neměl nic vzácnýho...”
Párkrát ještě pokecala s lidma v Rogue Encampment (Tábor tuláků), prohazardovala poslední peníze a odešla ve stejně bídném stavu jako sem přišla. „ANDARIEL, jdu si pro tebe!” „...(ticho)...” Během chvíle s drobnými zastávkami u skupinek monster různých povah se dostává k Andarieliným síňím. „Ty ohnivý pasti, to je věc, stačí jich pět vypustit, napít se povzbuzující modrý vody (ne, to není ta, která vás napadá, v týhle době o ní ještě nevěděli) a hnedka řvou v plamenný koupeli. Pak jen fik sem, fik tam a je klid.” Burst of Speed a Wake of Fire slouží, jde to sice pomalu, ale jde to.
„ANDARIEL! Jsem tu, nikam nechoď, ještě pokecám s tvejma kámošema.” Po rychlém vyčištění předsíně (Catacombs Level 4) jsme se se Shadow Warrior a kámoškou pustili do této paní. „To je tělo, ale ty ruce a ten puch, jak mohla někoho sbalit? Fuuj, uch, aaa...” Jedna návštěva tábora na koupi šťáviček a andariel ležela. Mrtvá. ... Jo, byla mrtvá, už se nezvedla. „Co to tu máme? Vzácnější meče, hmm, zase kulový. Ale aspoň jsou tu krásný kamínky. Za tyhle si koupím pořádnej kožich a nějaký uhlí na oční stíny, jo,jo, to je ono.” Odcházíme na 19. lvlu.
http://zvedak.rajce.idnes.cz/Diablo_II# ... hot002.jpg
Tak pro dnešek vše, až nachytám nějaký použitelnější zbraně či vybavení, hupsnu do II. aktu. Připomínky pište zde. Pro teď