AKT 3 -
Normal
Konečně džungle. Vyhodil jsem merce a najal si ledového Iron Wolfa. Mnozí považují Iron Wolfy za naprosto nemožné a neschopné, ale já s tím nesouhlasím. Pokud člověk dovede docenit jeho přednosti místo toho, aby neustále nadával na jeho umělou inteligenci a neúčinnost kouzel. Já ho potřeboval jako zmrazovače (totálního) a tvůrce překážek pro ostatní monstra, aby se potvory seřadily za sebe a já je mohl pěkně smažit. Ale přišel jsem o tanka, tak jsem se musel pomalu začít učit taktiku udeř a uteč. Mercovi jsem aspoň trochu vylepšil jeho útok brněním se Stealthem, co přidávalo 25% k Faster Cast Rate, tak jeho Ice Blasty lítaly trochu rychleji.
V džungli jsem na komplikace prakticky nenarazil, poněvadž fetišové proti ohni, co dával přes 350 poškození za sekundu, neměli šanci. A šlo to rychle a bavilo mě to. Jenom jsem si musel dávat pozor na to, které inferno je moje
Přes moje inferno nebylo moc dobře vidět inferno šamanů a ti uměli být nebezpeční, neboť jsem neměl tenkrát moc dobré fire rezisty. Iron Wolf mě potěšil tím, že nejednal tak stupidně, jak se o něm furt píše a neodstřeloval stromy místo nepřátel. Dokonce občas zmrazil nepřátelský hlouček fetišů a pak dál i frajerů Glacial Spikem, což mi vyhovovalo ze všeho nejvíc. Většina hráčů tento akt považuje za vopruz, ale s touto sosou mě bavil.
Dostal jsem se do vesnice frajerů a vzal si Gidbinn a šel pozdravit šéfa tam dole, kterej byl malinko nepříjemný kvůli imunitě na oheň, ale merc se o něj postaral, Thunderstorm taky. A ještě že jsem trochu ten Thunderstorm nabouchal, jinak by to bylo dost zdlouhavé. U kurastských bran na mě čekal Hromosmrk (Stormtree) a ten mi činil docela potíže, protože on i jeho minioni hodně vydrželi a musel před nimi každou chvíli malinko utéct, asi sekundu dvě plivat inferno a pak zase poutéct. Měl jsem docela nízký počet životů, tak jsem si raději netroufl tankovat. Navíc po pádu do Hit Recovery by se dštění Inferna na momentík stejnak zcela zastavilo, a je pak úplně jedno, zda Inferno zastavím sám nebo mi ho přeruší nepřátelé a vystavím se riziku ripu. V Kurastu padaly runy i všelijaké rare předměty a unikáty, ale nic pro mě.
Prozkoumal jsem všechny chrámy a upaloval do Travincalu. Rada nedělala tak velké problémy, jak jsem očekával, jen to trvalo malinko dlouho, dmg inferna, přestože už bylo aspoň na šesti stech, je nestačilo rychle zabíjet.
V Durance of Hate se to jenom hemžilo panenkami a já musel být opatrný. Dmg výbuchů sice nebylo moc veliké, ale stejně jsem si musel dát majzla, výbuch celého houfu bych přežít nemusel a inferno nebylo zas tak silné, aby je dokázalo účinně likvidovat před tím, než se mi dostanou na kůži. Často jsem spoléhal na to, že se zaměří na merce nebo že ten je všechny zmrazí dřív, než se ke mně dostanou. Ve třetím patře mě navíc vedle koncilů čekal dost nepříjemný panenkový boss a před ním jsem musel setsakra být na pozoru. Koncilové zas takový problém nebyli. Měl jsem natrénováno zeshora. Kdo ale dělal značné potíže, byl Mephisto.
Přestože jsem v Kurastu nebo z gamblu získal docela dobré další předměty, hlavně Nokozan Relic a rezistové prsteny či charmy, a měl rezisty až na poison skoro vymaxované, byla bitva s Mephem dost nebezpečná. Merce 1hitnul jedinou sněhovou koulí a druhá mi ubrala tak, že mi zbývalo pod 100 života. Po návratu z města už to šlo lépe, to jsem jeho kouzlům uhýbal a merc světe div se dvakrát úspěšně uhnul dalším sněhovým koulím a šetřil mou peněženku!!:!: (byla to spíš náhoda než záměr AI) Já však musel vypít 2 fullky, jinak bych tento report nesepisoval. Meph nakonec zdechnul a já mohl pokračovat dále do 4. aktu. Dropnul sice pár dobrých věcí, ale ne pro sosu ani pro Ironwolfa
AKT 4 -
Normal
Ve čtvrtém aktu jsem si musel zvykat na nepříjemnost symbolizovanou vysokými fire rezisty mnohých potvor, jejichž likvidace byla celkem zdlouhavá, ale šel jsem směle pomalu a jistě dále. Izual byl trochu nepříjemný, jelikož si vybral jako tanka svých úderů mečem mě a na merce zvysoka kašlal. Na mou léčbu během bitky padlo vše léčivé, co jsem zrovna měl u sebe a stačilo to jen tak tak, abych se nemusel vracet do města. Příprava grilovaného Padlého anděla totiž nějakou dobu trvá. A ve městě jsem se pak rozhodl, že už nadále pro teď nebudu maxovat Inferno a zaměřím se na jeho jedinou synergii Warmth. To z toho důvodu, že nárůst dmg o 13% ze synergie byl dvakrát vyšší než nárůst dmg z navýšení Inferna o levl.
Moje tažení pokračovalo Městem zatracených, které jsem si do sytosti užil. Schody k řece byly téměř v posledním místě, co jsem navštívil. A v řece jsem opět narazil na drsné fire rezistentní potvory, kvůli nimž byl postup dost pomalý. Tento build tedy asi nebude nic pro netrpělivé hráče
Brzy jsem našel kovárnu. Hephasto šel dolů relativně v pohodě. A kovárna mi dala runu Amn, což není špatné, ale mě by se více hodila Sol na Lore do helmy.
Pak jsem nahrál video zachycující mé poslední okamžiky ve 4. aktu. Je sestříhané a odstraněny jsou návštěvy měst a mnohé boje s obyčejnými monstry.
(Video – 4. akt normal) Někdo by nazval můj styl za sebevražedný, ale není jiné možnosti. Až se naučím správně pracovat s teleportem, bude obraz mé hry možná jinačí. Během doby, která byla z videa vystřižená, jsem se snažil mercovi koupit circlet s 20% Faster Cast Rate, ale neuspěl. Místo toho jsem trochu obměnil svůj gear a zbavil se starého brnění se starými gemy a pořídil si trochu lepší, tentokrát s perfektními gemy, pokud možno. Video by bez střihů bylo dobrou hodinu dlouhé. Bitka s Diablem je ve stylu Inferno vs. Inferno. Chtěl jsem zkusit nechat ho schválně do sebe chvíli smažit, zatímco smažím já do něj, ale to bylo moc riskantní. Možná příště na Nightmare to zkusím.
AKT 5 -
Normal
Do pátého akt vstupuji rázně a díky odpadlému problému s rezistentními potvorami to jde rychle. Akorát mercovy útoky jsou poněkud neúčinné (vysoké rezisty na cold??) Jediní, kdo dělal problémy, byli ti odporní pícháci, co mě podzemím nabodávali. Skoro za branou vypadl unikát, co neurazí, ale já již mám v rukou lepší nástroj.
(Obr. 3). Kousek dále padla runa Dol.
(Obr. 4) Že může padnout i tady dole jsem netušil, ale asi to tedy možné je. Shenk padl tak, že jsem ho vlastně padnout neviděl, neboť při grilování prasat kolem něj jsem zároveň ukuchal mimo záběr i jeho. Zkusil jsem si i craft prstenu, není sice nic moc, ale je lepší než, co jsem dosud nosil.
Po osvobození barbarů a navštívení Abaddonu jsem se vydal nahoru směrem ku hoře Arreat a rychle expil a levloval. Brzy jsem měl dmg inferna přes 1000 a začal ho maxovat. Než ten parchant Nihlathak zmizel, jsem úspěšně vygambloval pro merce circlet s 20% Faster Cast Rate. Podle tabulek překonal 2 nebo 3 breakpointy, ale znát to bylo fakt až, když se člověk podíval pořádně.
Ale jo, trochu rychlejší ta kouzla měl. V jeskyních byli docela problémoví Lordi, neboť je merc nemohl zmrazit. Musel jsem tedy neustále utíkat před jejich sekyrami a příležitostně smažit. Dmg inferna bylo dost vysoké na to, aby i jenom malé plivnutí stačilo ubrat dost životů a nemusel nad nimi ztrácet moc času. Osvobodil jsem Anču, která mi dala hůlku na houno, žádné překvapení.
U Pindla jsem si užil. Merc mi šikovně zmražením nemrtváky zasekl do jedné uličky a já si je pak všechny pěkně dělal na rožni. Pindle mi nic moc nedal. V doupěti jsem rychle postupoval až dolů a u Nihlathaka si znovu hezky užíval Inferna. Povedlo se mi stoupnout tak, že všechna prasata šla do merce, kterej se o sebe díky glacial spiku dokázal sám postarat a já mu pomáhal peklíčkem. Nihlathak zdechl hned potom a já mohl pokračovat dále. Tentokrát jsem jsem už ale spěchal, tak jsem Glacial Trail prolít tak, abych měl waypoint a šel rovnou dál, aniž bych celou lokaci prošel. Frozen Tundru jsem celou proteleportoval (ale pekelnou díru jsem navštívil, tam jsem absolvoval bitku s bossem lordů, co se mi vygeneroval skoro hned u portálu, ale naštěstí se dali poměrně bezpečně zpacifikovat zdálky po teleportaci na druhou stranu řeky, kde nikdo naštěstí nebyl). Pak pokračování přes Ancients Way a bez zbytečného zdržování šel na již 45. levlu na Ancíky.
Jenže jsem zapomněl jít do města pro lahvičky
a všichni tři se do nás pustili dost zvostra. Merce jsem musel 2x zachraňovat léčivým lektvarem a sebe jednou fullkou. První zhebnul Korlic. Druhý Madawc a jako poslední „tasmanský čert“ Talic. A Talic byl z nich také nejnebezpečnější, fakt docela bolel. Asi to bylo zdání, ale měl jsem během celé bitky dojem, že jim nejvíce dmg udělil merc než já static fieldem a pak infernem. Lahviček mi moc nezbylo, ale fullky jsem nepotřeboval spotřebovat všechny, nakonec.
Přišel na řadu WK a trochu oddech, víceméně. Až na ty lordy, kteří když se o mě nebo merce (většinou merce) nefrenzovali, byli neodbytní a nebezpeční. Poslední momenty 5. Aktu jsem opět nahrával na video.
(Video – 5. akt normal)
Poté jsem si zašel ještě ke krávám a ty padaly jak mouchy.
(Obr. 5) Jenom drop mohl být nějaký. Padla akorát jedenkrát Amn a Eth. Jinak prakticky nic. Po nalezení celkem dobré koruny s dvěma dírami jsem složil runové slovo Lore, ale přišel jsem o dost MF a nějaké životy, ale to mě zas tolik netrápí.
(Obr. 6)
Tímto ukončuji normal a těším se na vyšší obtížnosti.
Zde jsou nějaké staty:
(Obr. 7) (Obr. 8)