HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:
HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 19.01.2011, 09:56 hod.

Jednou jsem se bavil s Damagedeathem o nových úchylných buildech a jeden z návrhů zněl: Inferno sosa s podporou Thunderstormu a ledového merce ze 3. aktu. Byl jsem s tím poslán do háje, že je tento build až moc úchylný, tak si ho DD mírně poupravil a jel raději místo inferna Fire wall. Já však zůstal tomuto nápadu věrný a rozhodl jsem se, že pojedu tento build já sám. Normal byl celkem pohodička, ale mnohými jsem byl varován, že na nightmaru budu mít velké problémy. Uvidíme.

Titul: Conqueror
Jméno: Bleskohnivka
Build: Inferno, Thunderstorm
Level: 78
Pravidla: Hardcore, Všechny lokace (vyjma Forgotten Tower, Kurast) procházím jen jednou, Untwinked, Players X povolen

Skilly:
Fire Spells
Warmth – 20 (29)
Inferno – 20 (32)
Blaze - 1 (7)
Fire Mastery – 14 (20)

Lightning Spells
Charged Bolt – 1 (6)
Static Field – 1 (6)
Telekinesis – 1 (6)
Nova – 1 (8)
Lightning – 1 (6)
Chain Lightning – 1 (6)
Teleport – 1 (6)
Thunderstorm – 12 (17)
Lightning Mastery – 12 (17)

Cold Spells
Frozen Armor – 1 (7)

Pořadí investovaných skillů:
Normal:
Warmth (2, 3, 4), Charged Bolt (5), Static Field (6), Inferno (6-Den of Evil), Inferno (7, 8, 9, 10, 11, 12, 13), Warmth (14), Nova (15), Lightning (16), Telekinesis (17), Teleport (18), Inferno (19, 20, 21), Inferno (21, 22), Chain Lightning (23 – Radament), Thunderstorm (24, 25, 26, 27, 28), Inferno (29), Fire Mastery (30), Lightning Mastery (31), Inferno (32), Warmth (32 – Izual, 32 - Izual), Warmth (33, 34, 35, 36), Inferno (37, 38), Fire Mastery (39), Thunderstorm (40), Lightning Mastery (41), Inferno (42, 43, 44), Warmth (45, 46, 47)

Nightmare:
Warmth (47-Den of Evil), Warmth (48, 49, 50, 51, 52, 53), Lightning Mastery (53-Radament), Lightning Mastery (54, 55, 56, 57, 58), Thunderstorm (59, 60, 61, 62, 63), Lightning Mastery (64), Frozen Armor (64 - Izual), Fire Mastery (64 - Izual), Lightning Mastery (65), Fire Mastery (66, 67, 68, 69, 70, 71, 72)

Hell:
Fire Mastery (73), Lightning Mastery (73-Den of Evil), Fire Mastery (74, 75, 76), Blaze (77), Thunderstorm (77-Radament), Ligghtning Mastery (78)

Statistiky:
Konec 5. aktu Normal
Konec 2. aktu Nightmare
Konec 3. aktu Nightmare
Konec 4. aktu Nightmare
Konec 5. aktu Nightmare
Konec 1. aktu Hell
Naposledy upravil(a) Fraxinus dne 05.05.2011, 11:18 hod., celkem upraveno 9 x.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Welwet » 19.01.2011, 11:40 hod.

něco podobného jsem hrál na pařeništi akorát že jsem místo TS dával ES..
hodně štěští, ale myslím být tebou kašlu na to..čísilka u infera jsou fakt hezká ale tím u ní vše hezké končí..

nebo hratelné to bude, jako vše co je v diablu, ale jen říkám že to žádná pohodovka prostě není.. :roll:

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 19.01.2011, 12:50 hod.

AKT 1 - Normal

(Celý normal players 8)
Jelikož jsem původně tento report vůbec neplánoval psát, bude prakticky celý normal, s výjimkami toho, čím jsem se chlubil pár lidem, bez screenshotů. I tak to ale doufám bude stát za to. Začínal jsem vlastně tak, že jsem příležitostně čaroval Fire bolty a časem sehnal jinou hůl, tentokrát na mrazení. A na switch jsem si dal pěkný scepter s dvěma dírami, do nichž jsem vkládal chipped smaragdy, aby potvory lépe chcípaly. S levlem 6 po opuštění Blood Mooru a vyčištění Den of Evil přišel můj hlavní útočný skill: Inferno. Na prvním levlu ale byl spíše k ničemu. Na players 8 byl ještě k tomu poměr cena many/výkon dost bídný. Tak jsem Využíval tento skill zatím spíše jako taktickou zbraň a řezal to vše raději ručně. Dosah raději nekomentuju.

Podobně jako u jiných charů, jsem i zde něco vygambloval. Záměrně vynechávám štíty, neboť je nebudu vůbec používat. A kupuji senza rukavice, pásek i boty i zbraň. Pak se šlo na Krvavou Raven. Inferno jsem už neměl naštěstí na pouhém 1. levlu a bylo už schopné i něco zabít (ty zombíky). Krvavou Raven jsem musel seřezat ručně. Po bitce jsem si zašel pro mercyni lučištnici, která mi svými ledovými šípy dost pomáhala udržet monstra na místě. S levlem 10 jsem už jen výjimečně něco řezal ručně a začal už jenom pálit oheň. Konečně měl aspoň trochu dosah a škody těm zmetkům v kryptě a mauzoleu také dokázal nějak napáchat. Na switch jsem tedy místo hole s Ice blastem dal hůl s +skillem na frozen armor a u Akary začal shánět cokoliv s +skillem k Infernu. Dočkal jsem se nejprve jednoho bodíku navíc, pak postupem času s holí s dvěma body, až se nakonec poštěstila hůl se 3 body navíc, která k tomu přidávala i 2 body do Warmthu. S manou byly ale dost velké problémy. Jednak byla vysoká spotřeba, jednak nepadaly chipped safíry (takže připravené brnění se 2 dírami bylo dost dlouho prázdné), jednak jsem se musel furt vracet do města pro lahvičky. Ale i přes to bylo zabíjení infernem již rychlejší, než ruční pižlání. Také jsem si sehnal něco málo na MF (2 chipped topazy do helmy). Pak, když se už rozpadaly ty gemy, jak jsem chtěl, jsem již tolik many nepotřeboval-jednak i jiné předměty již přidávaly, jednak jsem si na alkoholismus již zvykl. Tak jsem si udělal na MF i brnění. A docela to bylo znát. Padl Hsarus pásek například nebo Pelta Lunata štít. Pásek jsem nasadil, štít zahodil.

Moc detailů si již nevybavím, ale jedno jsem si pamatoval. Komtesa mi dala na quest drop pouhou El :ble: Také jsem často musel vyznávat sebevražednou taktiku a musel infernem pálit nepřátele a sám tankovat dmg. V 1. Aktu normal to ale nebyl zas tak problém, nicméně jsem se trochu obával toho, co bude. Ale Andariel se celkem vyznamenala. Dala mi skvělou rare hůl na switch. Jenže bitka s ní byla celkem komplikovaná. Inferno bylo sice na již solidní úrovni, ale nedokázalo jí zabránit v tom, aby se mi dostala k tělu. Její rány bolely hodně. Párkrát jsem se musel vracet do města pro nové lahvičky a dost se u ní natrápil, ale nakonec padla.


AKT 2 - Normal

Ve druhém aktu jsem vyměnil merce za deserta s aurou Prayer a šel si nejprve pro Horadrickou kostku. Bohužel Andariel byla předzvěstí problémů, jelikož inferno sice pálilo, ale dost pomalu-to znamenalo i návrat problémů s manou, které jsem neměl zas tak moc. Pak i skarabí blesky mě trápily hodně. Ke kostce jsem se však nakonec prokousal a lepší gemy poskládal. Sehnal jsem si nové děrované brnění a dal do nich normální topaz se safírem. Příležitostně jsem otravoval Drognana, kterej mě po asi 10. pokusu obdaroval dvojděrovanou holí s +3 k Infernu. Bohužel bez +skillů k Warmthu, takže se problém s manou ještě o něco zhoršil. Pro runové slovo Leaf jsem potřeboval Tir a Ral. Jenže Ralka mi zatím nepadla. Šel jsem tedy na Radamenta doufejíc, že mi tam padne. A cesta k němu nebyla moc příjemná. Inferno proti ohnivzdorným kostrám moc nepálilo a merc byl pomalý. K tomu přispělo i to, že jsem body přestal investovat do ohnivé větve skillů, ale připravoval jsem se na příchod sekundární mlátičky-Thunderstorm. Naštěstí u Radamenta to šlo ještě v pohodě, relativně.

Jenže jsem potřeboval konečně pořádný dmg v Infernu, tak jsem začal chodit ke komtese pro Ral, kterou nakonec dala až po asi 8. nájezdu. Runové slovo Leaf mi zvýšilo dmg inferna aspoň na dvojnásobek a dosah byl už přes celou obrazovku. (Obr. 1) (Obr. 2) Díky tomu šla cesta dál celkem snadno. Thunderstorm se navíc osvědčil jako skvělá plácačka na otravné mouchy (těmi myslím skákavce, co se po každé ráně sami knockbackují). Jenom mě šíleně štvala nízká doba účinnosti Thunderstormu. Tak jsem ho musel malinko nabouchat na úkor Inferna, které bylo ke konci aktu ještě docela silné. A hlavně plamen již pokrýval půl obrazovky, tak jsem nemusel tankovat sám a likvidoval své nepřátele zpovzdálí. V poušti jsem našel hůl i amulet k vycubení a pod palácem vstoupil do Arcane Sanctuary, kterou, jako vždy projíždím celou, abych nalezl Summonera v posledním neprozkoumaném místě. Po splnění tohoto questu zkouším opět gamble a dostávám nové, lepší rukavice s botami, které milerád nasazuji. A vydržely mi vlastně až do nightmaru, neboť mají vysoké rezisty, MF i jiné užitečné vlastnosti.

Tal Rashovy hrobky procházím všechny. Ancient Kaa nedělal vůbec žádné problémy, když jsem ho likvidoval z dálky. Souhra s mercem mi zde fungovala parádně. Až jsem si říkal, že mi bude líto ho pak vyměnit. Nicméně až na dost run a pár neužitečných setů v hrobkách nic nedroplo. Ale aspoň jsem parádně naexpil a nemusel se bát Duriela, který si dal odchod za ani ne 15 sekund.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 19.01.2011, 13:17 hod.

AKT 3 - Normal

Konečně džungle. Vyhodil jsem merce a najal si ledového Iron Wolfa. Mnozí považují Iron Wolfy za naprosto nemožné a neschopné, ale já s tím nesouhlasím. Pokud člověk dovede docenit jeho přednosti místo toho, aby neustále nadával na jeho umělou inteligenci a neúčinnost kouzel. Já ho potřeboval jako zmrazovače (totálního) a tvůrce překážek pro ostatní monstra, aby se potvory seřadily za sebe a já je mohl pěkně smažit. Ale přišel jsem o tanka, tak jsem se musel pomalu začít učit taktiku udeř a uteč. Mercovi jsem aspoň trochu vylepšil jeho útok brněním se Stealthem, co přidávalo 25% k Faster Cast Rate, tak jeho Ice Blasty lítaly trochu rychleji.

V džungli jsem na komplikace prakticky nenarazil, poněvadž fetišové proti ohni, co dával přes 350 poškození za sekundu, neměli šanci. A šlo to rychle a bavilo mě to. Jenom jsem si musel dávat pozor na to, které inferno je moje :D Přes moje inferno nebylo moc dobře vidět inferno šamanů a ti uměli být nebezpeční, neboť jsem neměl tenkrát moc dobré fire rezisty. Iron Wolf mě potěšil tím, že nejednal tak stupidně, jak se o něm furt píše a neodstřeloval stromy místo nepřátel. Dokonce občas zmrazil nepřátelský hlouček fetišů a pak dál i frajerů Glacial Spikem, což mi vyhovovalo ze všeho nejvíc. Většina hráčů tento akt považuje za vopruz, ale s touto sosou mě bavil.

Dostal jsem se do vesnice frajerů a vzal si Gidbinn a šel pozdravit šéfa tam dole, kterej byl malinko nepříjemný kvůli imunitě na oheň, ale merc se o něj postaral, Thunderstorm taky. A ještě že jsem trochu ten Thunderstorm nabouchal, jinak by to bylo dost zdlouhavé. U kurastských bran na mě čekal Hromosmrk (Stormtree) a ten mi činil docela potíže, protože on i jeho minioni hodně vydrželi a musel před nimi každou chvíli malinko utéct, asi sekundu dvě plivat inferno a pak zase poutéct. Měl jsem docela nízký počet životů, tak jsem si raději netroufl tankovat. Navíc po pádu do Hit Recovery by se dštění Inferna na momentík stejnak zcela zastavilo, a je pak úplně jedno, zda Inferno zastavím sám nebo mi ho přeruší nepřátelé a vystavím se riziku ripu. V Kurastu padaly runy i všelijaké rare předměty a unikáty, ale nic pro mě. :( Prozkoumal jsem všechny chrámy a upaloval do Travincalu. Rada nedělala tak velké problémy, jak jsem očekával, jen to trvalo malinko dlouho, dmg inferna, přestože už bylo aspoň na šesti stech, je nestačilo rychle zabíjet.

V Durance of Hate se to jenom hemžilo panenkami a já musel být opatrný. Dmg výbuchů sice nebylo moc veliké, ale stejně jsem si musel dát majzla, výbuch celého houfu bych přežít nemusel a inferno nebylo zas tak silné, aby je dokázalo účinně likvidovat před tím, než se mi dostanou na kůži. Často jsem spoléhal na to, že se zaměří na merce nebo že ten je všechny zmrazí dřív, než se ke mně dostanou. Ve třetím patře mě navíc vedle koncilů čekal dost nepříjemný panenkový boss a před ním jsem musel setsakra být na pozoru. Koncilové zas takový problém nebyli. Měl jsem natrénováno zeshora. Kdo ale dělal značné potíže, byl Mephisto.

Přestože jsem v Kurastu nebo z gamblu získal docela dobré další předměty, hlavně Nokozan Relic a rezistové prsteny či charmy, a měl rezisty až na poison skoro vymaxované, byla bitva s Mephem dost nebezpečná. Merce 1hitnul jedinou sněhovou koulí a druhá mi ubrala tak, že mi zbývalo pod 100 života. Po návratu z města už to šlo lépe, to jsem jeho kouzlům uhýbal a merc světe div se dvakrát úspěšně uhnul dalším sněhovým koulím a šetřil mou peněženku!!:!: (byla to spíš náhoda než záměr AI) Já však musel vypít 2 fullky, jinak bych tento report nesepisoval. Meph nakonec zdechnul a já mohl pokračovat dále do 4. aktu. Dropnul sice pár dobrých věcí, ale ne pro sosu ani pro Ironwolfa :(


AKT 4 - Normal

Ve čtvrtém aktu jsem si musel zvykat na nepříjemnost symbolizovanou vysokými fire rezisty mnohých potvor, jejichž likvidace byla celkem zdlouhavá, ale šel jsem směle pomalu a jistě dále. Izual byl trochu nepříjemný, jelikož si vybral jako tanka svých úderů mečem mě a na merce zvysoka kašlal. Na mou léčbu během bitky padlo vše léčivé, co jsem zrovna měl u sebe a stačilo to jen tak tak, abych se nemusel vracet do města. Příprava grilovaného Padlého anděla totiž nějakou dobu trvá. A ve městě jsem se pak rozhodl, že už nadále pro teď nebudu maxovat Inferno a zaměřím se na jeho jedinou synergii Warmth. To z toho důvodu, že nárůst dmg o 13% ze synergie byl dvakrát vyšší než nárůst dmg z navýšení Inferna o levl.

Moje tažení pokračovalo Městem zatracených, které jsem si do sytosti užil. Schody k řece byly téměř v posledním místě, co jsem navštívil. A v řece jsem opět narazil na drsné fire rezistentní potvory, kvůli nimž byl postup dost pomalý. Tento build tedy asi nebude nic pro netrpělivé hráče :D Brzy jsem našel kovárnu. Hephasto šel dolů relativně v pohodě. A kovárna mi dala runu Amn, což není špatné, ale mě by se více hodila Sol na Lore do helmy.

Pak jsem nahrál video zachycující mé poslední okamžiky ve 4. aktu. Je sestříhané a odstraněny jsou návštěvy měst a mnohé boje s obyčejnými monstry. (Video – 4. akt normal) Někdo by nazval můj styl za sebevražedný, ale není jiné možnosti. Až se naučím správně pracovat s teleportem, bude obraz mé hry možná jinačí. Během doby, která byla z videa vystřižená, jsem se snažil mercovi koupit circlet s 20% Faster Cast Rate, ale neuspěl. Místo toho jsem trochu obměnil svůj gear a zbavil se starého brnění se starými gemy a pořídil si trochu lepší, tentokrát s perfektními gemy, pokud možno. Video by bez střihů bylo dobrou hodinu dlouhé. Bitka s Diablem je ve stylu Inferno vs. Inferno. Chtěl jsem zkusit nechat ho schválně do sebe chvíli smažit, zatímco smažím já do něj, ale to bylo moc riskantní. Možná příště na Nightmare to zkusím. ;)


AKT 5 - Normal

Do pátého akt vstupuji rázně a díky odpadlému problému s rezistentními potvorami to jde rychle. Akorát mercovy útoky jsou poněkud neúčinné (vysoké rezisty na cold??) Jediní, kdo dělal problémy, byli ti odporní pícháci, co mě podzemím nabodávali. Skoro za branou vypadl unikát, co neurazí, ale já již mám v rukou lepší nástroj. (Obr. 3). Kousek dále padla runa Dol. (Obr. 4) Že může padnout i tady dole jsem netušil, ale asi to tedy možné je. Shenk padl tak, že jsem ho vlastně padnout neviděl, neboť při grilování prasat kolem něj jsem zároveň ukuchal mimo záběr i jeho. Zkusil jsem si i craft prstenu, není sice nic moc, ale je lepší než, co jsem dosud nosil.

Po osvobození barbarů a navštívení Abaddonu jsem se vydal nahoru směrem ku hoře Arreat a rychle expil a levloval. Brzy jsem měl dmg inferna přes 1000 a začal ho maxovat. Než ten parchant Nihlathak zmizel, jsem úspěšně vygambloval pro merce circlet s 20% Faster Cast Rate. Podle tabulek překonal 2 nebo 3 breakpointy, ale znát to bylo fakt až, když se člověk podíval pořádně. :D Ale jo, trochu rychlejší ta kouzla měl. V jeskyních byli docela problémoví Lordi, neboť je merc nemohl zmrazit. Musel jsem tedy neustále utíkat před jejich sekyrami a příležitostně smažit. Dmg inferna bylo dost vysoké na to, aby i jenom malé plivnutí stačilo ubrat dost životů a nemusel nad nimi ztrácet moc času. Osvobodil jsem Anču, která mi dala hůlku na houno, žádné překvapení.

U Pindla jsem si užil. Merc mi šikovně zmražením nemrtváky zasekl do jedné uličky a já si je pak všechny pěkně dělal na rožni. Pindle mi nic moc nedal. V doupěti jsem rychle postupoval až dolů a u Nihlathaka si znovu hezky užíval Inferna. Povedlo se mi stoupnout tak, že všechna prasata šla do merce, kterej se o sebe díky glacial spiku dokázal sám postarat a já mu pomáhal peklíčkem. Nihlathak zdechl hned potom a já mohl pokračovat dále. Tentokrát jsem jsem už ale spěchal, tak jsem Glacial Trail prolít tak, abych měl waypoint a šel rovnou dál, aniž bych celou lokaci prošel. Frozen Tundru jsem celou proteleportoval (ale pekelnou díru jsem navštívil, tam jsem absolvoval bitku s bossem lordů, co se mi vygeneroval skoro hned u portálu, ale naštěstí se dali poměrně bezpečně zpacifikovat zdálky po teleportaci na druhou stranu řeky, kde nikdo naštěstí nebyl). Pak pokračování přes Ancients Way a bez zbytečného zdržování šel na již 45. levlu na Ancíky.

Jenže jsem zapomněl jít do města pro lahvičky :D a všichni tři se do nás pustili dost zvostra. Merce jsem musel 2x zachraňovat léčivým lektvarem a sebe jednou fullkou. První zhebnul Korlic. Druhý Madawc a jako poslední „tasmanský čert“ Talic. A Talic byl z nich také nejnebezpečnější, fakt docela bolel. Asi to bylo zdání, ale měl jsem během celé bitky dojem, že jim nejvíce dmg udělil merc než já static fieldem a pak infernem. Lahviček mi moc nezbylo, ale fullky jsem nepotřeboval spotřebovat všechny, nakonec.

Přišel na řadu WK a trochu oddech, víceméně. Až na ty lordy, kteří když se o mě nebo merce (většinou merce) nefrenzovali, byli neodbytní a nebezpeční. Poslední momenty 5. Aktu jsem opět nahrával na video. (Video – 5. akt normal)

Poté jsem si zašel ještě ke krávám a ty padaly jak mouchy. (Obr. 5) Jenom drop mohl být nějaký. Padla akorát jedenkrát Amn a Eth. Jinak prakticky nic. Po nalezení celkem dobré koruny s dvěma dírami jsem složil runové slovo Lore, ale přišel jsem o dost MF a nějaké životy, ale to mě zas tolik netrápí. (Obr. 6)

Tímto ukončuji normal a těším se na vyšší obtížnosti. ;)
Zde jsou nějaké staty:
(Obr. 7) (Obr. 8)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Bemik » 19.01.2011, 13:30 hod.

Jelikož neznám moc sorcky zatím, asi mě setřeš, ale nemůžu si neodpustit dotaz: Proč si nepoužil Static field u diabla ? mě se u něj osvědčil skvěle..
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 19.01.2011, 13:48 hod.

Já ho použil :P
čas 18:00 např.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Bemik » 19.01.2011, 14:32 hod.

aha... ok :) moje chyba
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Sir_Mac » 20.01.2011, 17:24 hod.

Fraxinusi, ty mě umíš dycky dostat do stavu, že hledím s otevřenou pusou u monitoru...
Tentokráte to je tahle věc - na YouTube nemůžeš, pokud nejsi "YouTube Partner" nahrávat videa delší než 15 minut... Bác ho, tvoje první video má 25 minut.. Jak je to *** možný?
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Konig
Gorebelly
Příspěvky:320

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Konig » 20.01.2011, 17:26 hod.

Fraxovi totiž díky tomu, že tam nahrál již hodně videii, dali možnost delšího videa ;)
Untwinked & 1.13 Only

GUARDIAN GandalfBily; Hammerdin - level 81
GUARDIAN EXPENDABLE; Werewolf - level 84
GUARDIAN ImmortalCINDER; Werewolf - level 87 - HC Trio with PL8 always
GUARDIAN Windlord; Winddruid - level 82 - 1.14d

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Sir_Mac » 20.01.2011, 17:49 hod.

Konig - ale, že by? Nezpochybňuju tvá slova, nicméně bych rád, aby to bylo potvrzeno i od Fraxinuse... Prozatím je to tvé tvrzení :)
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 20.01.2011, 18:03 hod.

Mám takový dojem, že časový limit po Novém roce odstranili všem.
Jediným limitem jsou nyní už jen 2 GB.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Sir_Mac » 20.01.2011, 18:55 hod.

Aha... tak pak se to vysvětluje...
Nicméně i česká i anglická nápověda mlluví o 15ti minutách... :-(
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Bemik » 20.01.2011, 19:02 hod.

tak abych napsal taky někdy něco k tématu...
Tohle bude sranda :D fraxi... jestli tohle dáš na hell, budeš machr, jestli to dáš přez hell si bůh... jestli tenhle příběh bude nuda, tak sem romský bůh práce...
:) držím palce...
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 20.01.2011, 19:07 hod.

Tomu se nedivím, v tom googlu se pěkně flákají. Když zvyšovali na 15 minut, bylo v nápovědě ještě pěkně dlouho, že jen 10 minut :D

Bemik: Díky za podporu ;) Na nightmaru budu již pravidelně pořizovat screenshoty a nějaké to video také bude. Btw. Není náhodou romský bůh práce ztělesněním toho, jenž nese název této hry=Pán hrůzy? :lol:
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Bemik » 20.01.2011, 19:40 hod.

Pro ně asi jo hele :lol:
Jinak : škoda že nebylo video aspoň krátký z toho jak si dal ance... i na normal, to mohlo bejt pěkný peklo...
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Welwet » 20.01.2011, 20:04 hod.

no normal ještě jde..ale co jak začne potkávat extra fast fetishe nebo podobné svinstvo co má fanu a tak..osobně si myslím že ten TS ti tam oproti třeba ES nebo FO nepomůže....a Bemik to vystihl, že pokud to dáš tak velká poklona..

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 20.01.2011, 20:11 hod.

Extra fast fetishové budou instantně zmraženi mercíkem a mnou řádně opečeni. Bosse si pak vychutnám na konec samotného >:D A jednu HC sosu na fire, dost obtížnou, jsem už untwinked tady sepsal, takže vím, co mě kde čeká a nemine a na co si mám dávat bacha.
Věřím, že to dám, jinak bych sem tohle nedával. A já preferuji chary vyžadující trpělivé hraní.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Bemik » 20.01.2011, 20:35 hod.

nadruhou stanu se těším na 2 akt, respektive na lokace Maggot lair :D tam potvory stojí v řadě a takhle dlouhej fakýrskej ztlamyfire tam udělá dobrej bor.... (nepořádek) :lol:
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 20.01.2011, 20:36 hod.

To dělal už na normálu (už jsem měl Leaf >:D)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Bemik » 20.01.2011, 20:41 hod.

ooo téměř vzrušující představa >:D
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Odpovědět

Zpět na „HC příběhy“