Malá ukázka jak vypadá gameplay:
http://youtu.be/JpF7-mRXSwM
Základní pravidla, aneb o co přesně jde:
1) Na začátku se vytvoří všech 7 postav na Single Player, Hardcore a pochopitelně zaměřené na boj na dálku. Jakmile jsou hotové, přes Hero Editor se jim všem stáhnou HPčka na hodnotu "1".
2) Do vitality nesmí přijít ani jeden bod a to ani z výbavy, všechno jde do síly, obratnosti a many. Lze používat předměty s vlastností +X to life (to platí i pro rubíny, jewely nebo charmy). Cílem ovšem je využívat tuhle možnost co nejméně to půjde. Vytvořil jsem si pro to následující mustr:
Normal: Postava nesmí mít víc jak 80 HP během celé obtížnosti
Nightmare: -//- 140 HP
Hell: -//- 200 HP
Lektvar za 1. quest ve třetím aktu se smí vypít až po zabití Baala.
Jinak je tu ještě jedna věc ohledně HPček, jde o pevně danou mechaniku hry, se kterou nejde nic dělat. Za každý level up se vám navýší množství HP cca o 1,5, a to i když nedáte žádný bod do vitality. V praxi to znamená, že např. Necromancer bude mít na levelu 20 bez výbavy i charmů cca 30 HPček.
Vypadá to, jako velká výhoda, ale skutečnost je, taková, že i s tímhle množstvím HPček, které jsem vypsal v předchozím odstavci, vám kdeco dá one shot aniž byste se stihli pořádně rozkoukat. Takže ano, říkat tomu #1HP Challenge je stále adekvátní, i když máte víc než 1 HP.
3) Vynechávání questů a přeskakování nebezpečných zón je povoleno.
4) Jedeme celou dobu na /players 1.
Dále platí, že pokud některá z postav zemře, začíná odznovu, dokud všech 7 postav nedosáhne titulu Destroyer. V daších obtížnostech znamená smrt pro kteréhokoliv člena septavirátu definitivní konec.
Jelikož jde o velmi náročnou záležitost, rozhodl jsem se věci vybalancovat použitím sdílené truhly. To znamená, že postavy můžou nazvájem benefitovat z nálezů, pro které jiný člen septavirátu nemá využití.
Je také důležité zmínit, že pokud některý z dobrodruhů zařve, vymazávám i veškerý loot, kterou daná postava do sdílené truhly nastřádala a začíná střádat nanovo.
Aktuální status:

Čarodějka a Assasinka a Sorcka odpravily Mephista. Zbytek dobrodruhů parkuje v Upper Kurastu a čeká na bitku s Councily.
Dosavadní úmrtnost:
