HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Moderátor:Dark_Deamon

siroga
Gorebelly
Příspěvky:203
Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od siroga » 28.01.2011, 12:30 hod.

s tim dosahem inferna by meph nemusel bejt problem, to dosahne prez reku ne? - myslim ten figl jak je i tady na webu ze se stoji o kousek dal a jen se na nej hazou blizy nebo meteory, tak inferno by tam mohlo dopalit taky :d

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Bemik » 28.01.2011, 13:07 hod.

problém je, že nestačí přez řeku... protože meph bude po něm pálit svoje kouzla, musí stát ještě kus dál, na vzdálenost, kde meph nebude moct castit... takže problém dosahu je ještě těžší... ale myslím že by to mohlo jít.
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Uživatelský avatar
damagedeath
Zhar the Mad
Příspěvky:1956

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od damagedeath » 28.01.2011, 13:15 hod.

Tak to by byl fight nuda...to Frax to odjede face to face, i když ta Mephova držka stojí za houby.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 28.01.2011, 13:53 hod.

S infernem je jen ten problém, že jakmile se cíl hýbe, tak se do něj skoro nelze trefit. Kor když na cíl na tu dálku skoro nebo vůbec nevidím. Meph sice by měl stát v klidu, jenže z mé zkušenosti, jakmile někoho mimo obrazovku líznu infernem (a častokrát se ani nemusím trefit), proberu ho k životu a Meph tam bude lítat ze strany na stranui a dmg nebude dostávat skoro žádný.
Uvidím, jak to nakonec půjde. Bude záležet na tom, jak moc nebezpečná budou tentokrát Mephova kouzla.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Sir_Mac » 29.01.2011, 21:23 hod.

Fraxinus: Omlouvám se, pokud jsem něco zapomněl promyslet a můj dotaz tím ztratí smysl a já ze sebe udělám ještě hlupáka, ale co ti brání odhadnout tu vzdálenost, o které tu mluvíte a neházet inferno "na monstrum", ale se SHIFT, tj. budeš se chovat jako statický plamenomet ?
(Omlouvám se, pokud to v D2 nejde... já jsem na takový fígl zvyklý v Titan Questu...)
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 29.01.2011, 21:35 hod.

Já shift + kouzlo na levém tlačítku raději ve vlastním zájmu nepoužívám. Zrovna u inferna je to velmi riskantní. Jakmile bych kliknul, na koho neměl, ztratil bych drahocenné milisekundy a značně bych si omezil šanci úspěšně zdrhnout před nebezpečím. ;)

Odhadnout vzdálenost by problém nebyl. Ale inferno má dost pomalou animaci a z videí je to myslím dost zřejmé. Když by Mephisto lítal ze strany na stranu, není skoro šance se do něj pořádně trefit.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Bemik » 29.01.2011, 21:43 hod.

Vypadá to že bude zásadní to, jak dobře bude tankovat merc, protože s ním budeš muset i ty bojovat z celkem nebezpečné vzdálenosti...

BTW: skoro sem se pobrindal smíchem... drahocené seku-ndy a ono z toho výjde taková pitchovina
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 29.01.2011, 21:48 hod.

tvle ajo :D :D Drahocené seku*ndy
No, tankovat budu radši já. Merce budou Mephistovy šprýmy bolet 10x víc než mě.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Bemik » 29.01.2011, 21:57 hod.

:D taky je na to víc stavěnej... jak chceš, bude to zajímavý...
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 30.01.2011, 14:28 hod.

AKT 3 - Nightmare

Ve třetím aktu sem zas nejprv malinko bez úspěchu pogamblil a vydal se s players 8 do džungle. První boss figurínu nedal. Druhý už ano. (Obr. 112) V džungli to jde proti fetišům jedna báseň. Jenom musím být opatrný, aby mě neobklíčili, nemám to od nich rád. A Thunderstorm měl už damage dost velké na to, že byl schopen ubírat některým tvorům už i polovinu hápéček. Cílem mým je mít Thunderstorm tak silný, aby byl schopný dávat instanty fallenům na hellu. V džungli jsem měl vcelku o zábavu postaráno. (Obr. 113) Nejvíce mě bavil pohled na inferno versus inferno. (Obr. 114) Docela brzo jsem našel pavoučí jeskyni a potěšil mě drop. (Obr. 115) Jelikož byli pavouci dost nepříjemní, musel jsem často navštěvovat město, zejména kvůli shození jedu. Ten byl strašný. Docela mě prohnal i Sszark, který měl Extra fast, ale naštěstí mě neohrožoval zas tak moc. Někam nakonec zdrhnul, tak jsem si mohl jít pro oko. (Obr. 116) Ale pak jsem si ho stejně ještě našel a skoncoval s ním. (Obr. 117) Venku v džungli jsem se zas bavil :P (Obr. 119). A v druhé pavoučí díře konečně našel něco pěkného. Merc z této čelenky má velikou radost. (Obr. 120) Pak mě potěšil ještě tento prstýnek. (Obr. 121) Ale těšil mě, dokud jsem nevěděl, kterej…samozřejmě Nagelring. :(

Ve frajer džungli jsem si na úvod zas užíval plamenometných válek. (Obr. 123) A kousek dál padl další prsten, tentokrát Cathan. (Obr. 124) Ještě o další malý kousíček dál navštěvuji frajerskou vesnici, kde strašili tito dva bossáci, vůči nimž jsem musel uplatňovat poněkud opatrnější postup. (Obr. 125) (Obr. 126) Gidbinn získán (Obr. 127), prsten za odměnu na houby (Obr. 128) a slavím 60. levl (Obr. 129) V podzemí pod vesnicí mě vítali vskutku soudružsky. (Obr. 130) (Obr. 131) Bossů tam bylo fakt hodně, tito mi dělali největší problémy. Nebezpečnost toho druhého z nich byla veliká, musel jsem uplatnit stejnou strategii jako při udolávání akt bossů. Doktor byl potom v pohodičce. (Obr. 132) (Obr. 133) (Obr. 134)

Po řádném vyprázdnění vesnice se pokračovalo směr Kurast. Cestou jsem si užil i infernování 1 versus 2 :D (Obr. 136) a kousíček dále padla runa Io. (Obr. 137) Potom jsem se rozhodoval, zda nenavštívím i Swampy Pit. Šel jsem tam, pozabíjel spousty bossů panenek a bojoval proti mnoha nebezpečenstvím jenom proto, abych na samém dně našel tohle :D (Obr. 138) (pár úryvku nahráno na videu)

Poté jsem se střetl se Strormtree (viz video) a nechal se řádně uvítat dalšími dvěma bossy u vrat. (Obr. 139) Z prvních pár truhel jsem sesbíral pár magickejch prstenů, tak jsem zkusil craftit. A výsledek je ve všech případech na dvě věci. :ble: (Obr. 131) (Obr. 141) (Obr. 142)
A co se týče dropu, Dolní Kurast tentokrát stávkoval. Bylo tam jen pár nepříjemných bossů. Až teprve v Bazaaru to začalo zas jít. (Obr. 144) V momentě jedné návštěvy ve městě jsem si u Ormuse všiml této nádherné hole, kterou nahrazuji tu stávající na switchi. (Obr. 146) A šel si do Kurastu užívat. Tyto mouchy (Obr. 147) (Obr. 148) padaly jak mouchy ve vteřině. Ve stokách, kde jsem si řádně potykal s netopýry, jsem si došel pro srdce (Obr. 149) a šel i do druhého chrámu. V Horním Kurastu padá konečně něco, co už nějakej ten pátek hledám pro merce. (Obr. 150) (Obr. 151) Nárůst dmg sice není moc znát, ale doufám, že to i tak usnadní práci. V dalším chrámu mi nadělal dost vrásky tento boss. (Obr. 152) Ani ne tak pro to, jaký má vlstnosti, ale pro jeho miniony, kteří na mě furt castili mateor a fire bally. A moje rezistence na oheň nebyly zrovna kdovíjaké. Ze všeho nejhorší ale byli pavouci!!! Takhle jsem kvůli nim musel lítat z chrámů do přístavu každou chvíli. (Obr. 153) Pak jsem si užíval i zde. A bavilo mě to :) (Obr. 154, 155)

Pár chrámů jsem potom již vynechal a šel rovnou do Travincalu. Zde se objevil problém jménem hejrofanti. Bylo jich tam docela dost a já je téměř nebyl schopen ničit natolik rychle, aby se navzájem nevyléčovali. Tak jsem musel častokrát čekat, až na nějakého zapomenou. Ve videu je zřejmé, že pár jedinců se vygenerovalo i přímo u koncilů :OXO Na koncily jsem šel raději opatrně. Měl jsem štěstí, že v Travincalu padlo pár charmů, co mi pomohly s fire rezistencemi. I tento boj jsem natočil. (Obr. 156) Po jejich zdolání je cesta volná.

V Durance of Hate jsem bojoval zase s pár nepříjemnými bossy, jako tímhletím. (Obr. 158) Ten mě dokonce donutil stáhnout se až k vchodu do chrámu, protože se do bitvy s ním připletl i boss panenek. Bitka s ním byla náročnější, ale to, co mi dal, je super :) (Obr. 159) (Obr. 160) Jenom je smůla, že to nemá +skilly k Thunderstormu, jinak by šla okamžitě na switch. Nebezpečných bossů jsem potkal opravdu dost. (Obr. 161) A šampioni panenek také nic moc. Pak přišel na řadu boj s Mephem, ale likvidace jeho koncilů mi dost komplikovali upíři se svými meteory a firebally. Samotný boj s Mephistem nebyl zas tak těžký, jak jsem čekal. Nebylo ani nutné se uchýlit ke zbabělé taktice donutit ho vejít do růžků, kde by se ani nehnul a přestal bojovat. (Video – 3. akt nightmare) Posuďte sami.
Drop: (Obr. 163, 164)

Na konci 3. aktu jsem měl tyto statistiky předměty: (Obr. 165) (Obr. 166)(Obr. 167)

Zbraň: Leaf Short Staff – 1-5 DMG, runové slovo Leaf (Tir Ral) +3 to Fire Skills, Adds 5-30 Fire Damage, +3 to Telekinesis (Sorceress only), +6 to Inferno (Sorceress only), +3 to Warmth (Sorceress only), +3 to Fire Bolt (Sorceress only), +126 Defense (Based on Character Level), Cold Resist +33%, +2 to Mana After Each Kill, +50% Damage to Undead
Switch: Arch-Angel’s Battle Staff of the Magus – 6-13 DMG, +2 to Sorceress Skill Levels, 20% Faster Cast Rate, +1 to Shiver Armor (Sorceress only), +50% Damage to Undead
Switch2: Yew Wand of Lower Resist – 2-8 DMG, +1 to Poison Explosion (Necromancer Only), Level 1 Lower Resist (67 Charges), +50% Damage to Undead
Helma: Lore Casque – 67 Defense, runové slovo Lore (Ort Sol) +1 to All Skills, +10 to Energy, Lightning Resist +30%, Damage Reduced by 7, +2 to Mana After Each Kill, +2 to Light Radius
Brnění: Gothic Plate – 131 Defense, Socketed 4x (1x Perfect Ruby, 3x Perfect Topaz) +38 to Life, 72% Better Chance of Getting Magic Items
Rukavice: Soul Hand Gauntlets – 14 Defense, 12% Chance to Cast Level 4 Charged Bolt When Struck, +1 to Dexterity, Fire Resist +26%, Cold Resist +16%, Lightning Resist +26%, Poison Length Reduced by 25%
Pásek: Grim Lash Mesh Belt – 60 Defense, +53 to Life, +60% Enhanced Defense, +1 to Strength, Cold Resist +29%, Poison Resist +27%
Boty: Viper Stalker Boots – 4 Defense, 10% Chance to Cast Level 3 Nova When Struck, +20% Faster Run/Walk, +23% Enhanced Defense, +7 to Maximum Stamina, Poison Resist +6%, 22% Better Chance of Getting Magic Items
Amulet: Order Scarab Amulet – +1 to Sorceress Skill Levels, +27 to Life, +6 to Mana, Replenish Life +5, Poison Length Reduced by 25%
Prsten 1: Bitter Touch Ring – +4 to Vitality, Replenish Life +4, +32 to Mana, Damage Reduced by 4, Magic Damage Reduced by 1
Prsten 2: Grim Turn Ring – +4 to Minimum Damage, +4 to Energy, Fire Resist +7%, Cold Resist +7%, Lightning Resist +7%, Poison Resist +22%, 37% Extra Gold from Monsters
Charmy:
1) Crimson Small Charm (Fire Resist +5%)
2) Tangerine Small Charm (Lightning Resist +5%)
3) Coral Grand Charm of Pestilence (+25 Poison Damage Over 5 Second, Lightning Resist +24%)
4) Russet Small Charm of Greed (Fire Resist +7%, 7% Extra Gold From Monsters)
5) Grand Charm of Sustenance (+27 to Life)
6) Lapis Small Charm (Cold Resist +6%)
7) Garnet Grand Charm of Life (+15 to Life, Fire Resist +23%)
8) Small Charm of Sustenance (+13 to Life)
9) Large Charm of Sustenance (+16 to Life)
10) Ocher Large Charm (Lightning Resist +10%)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 11.02.2011, 12:52 hod.

AKT 4 - Nightmare

Vítám se s Tyraelem v předpeklí, nahazuji na 8 hráčů a jdu směrem peklo, které budu muset nějak přetrpět podobně, jako kdysi s Enchidnou. Jsou zde samé proti ohni odolné bestie a také pár imunních potvor, s nimiž jsem se celý tento akt celkem natrápil kvůli šílené době, než kdokoliv chcípnul. (Obr. 169) Hned u vchodu jsem musel čelit několika skupinám nepříjemných monster. Pak přišel na řadu tento boss, kterému se k zemi vůbec nechtělo. Hůlka s Lower rezisty se hodila víc než kdy jindy dosud.
(Obr. 170) Zde také. (Obr. 171) Souboj s tímto krasavcem byl omfg! (Obr. 172) Musel jsem ho nakonec zabíjet zase mezi dveřmi do Pandemonia. Nedaleko stál další boss. (Obr. 173) Nebyl zas tak nebezpečný, ale těsně před jeho smrtí se mu povedlo něco, s čím jsem nepočítal. (Obr. 174) Zahnal mě až na schodiště a stoupl si přesně na hranu města a divočiny. Jelikož jsem neměl TP, zůstal jsem uvězněný ve městě a nešlo se dostat ven ani s teleportem! Zkusil jsem tam přiběhnout asi ještě 5x, jestli se ten zmetek neuráčil pohnout, ale zůstal tam nehnutě. Musel jsem tedy chtě nechtě dát Save and Exit a zkusit to znovu :(

Na druhý pokus jsem se musel znova vypořádat s pár nepříjemně odolnými monstry a zároveň si musel dávat bacha, aby mě zas nezamkli, tak jsem pro jistotu nechával někde venku TP. (Obr. 175) (Obr. 176) Pak konečně přišly nějaké ty oddychové potvory, které šly k zemi rychleji než rytíři nemrtvých. (Obr. 177) A z nich aspoň spadlo něco sice cenného, ale pro mě nevyužitelného. (Obr. 178) (Obr. 179) Po nalezení cesty do Plání zoufalství jsem si potykal s dalšími šíleně odolnými bestiemi. (Obr. 180) (Obr. 182) Bestie, kvůli které jsem tam však lezl, naštěstí nemusela čekat moc dlouho. (Obr. 181)

Pak ve městě zatracených na mě číhali slabí netopýři jako třeba tento. (Obr. 183) Musel jsem si na ně však dát dobrýho bacha, neboť se mi jednou povedlo nevšimnout si jich a málem ripnout. Fullka + teleport pryč. Moc sice nevydrží, ale dmg mají ukrutný. V této lokalitě padla také nějaká ta věcička, co nepotěší moc, ale ani neurazí. (Obr. 184) U ohnivé řeky to šlo celkem dobře, až na pár zádrhelů. (Obr. 185) (Obr. 186) Těmhletěm jsem nesměl dovolit, aby se mě dotkli, jejich rány měly pro mě smrtící potenciál. (Obr. 187) Pak tam byli i tací nepřátelé, jejichž vlastnosti vypadaly hrůzostrašně, ale při boji s nimi si člověk ve skutečnosti mohl v klidu i popíjet čaj. :) (Obr. 188) To samé se však nedalo říci o tomto prevítovi, co hlídal cestu ke kovárně. Ten dost díky navýšeným rezistům vydržel. (Obr. 189) Bitka s kovářem Hephastem byla taková dost zajímavá, je obsažena ve videu. Kovárna mile potěšila. Sice nedala runu, co bych zrovna teď potřeboval, ale tahle se hodí vždycky. :) (Obr. 190)

Pak už zbývalo Chaos Sanctuary, kde nebylo jediné potvory neodolné vůči ohni. :OXO Kvůli tomu jsem asi 3x vyplejtval všechny charges na Lower resist a s vybíjením na players 8 od waypointu strávil téměř rovné 2 hodiny. Kdesi uprostřed padl Sigons pásek. (Obr. 191) Některé souboje jsou natočené a kvůli vysokým rezistům trvají neskutečně dlouho. Chaos Sanctuary na pl8 je pro tuhle postavu fakticky přípravou na hell. S touto postavou by to asi mnozí dávno vzdali a buď se na to vykašlali, nebo snížili players, já však vytrval. Stálo to i dost peněz, občas chcípal merc a já musel neustále běhat do města pro nové lahvičky, abych občas tankoval já sám, když jsem nechtěl platit dalších 30k zlata za merce. Bitka s Diablem stála docela za to, trvala asi tak 10 minut. Celé je to k dispozici zde: (Video – 4. akt nightmare)

Na konci 4. aktu jsem měl tyto statistiky předměty: (Obr. 192)
(Obr. 193)
Předměty viz konec videa.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Drakesis
Adviser
Příspěvky:1007

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Drakesis » 11.02.2011, 13:06 hod.

Máš železnou trpělivost a nejspíš i moře času. :lol: 2 hodiny kuchat Chaos, to už chce pevné nervy, ale pokud se u toho dobře bavíš, tak no problémo. :)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 11.02.2011, 15:59 hod.

Jak jsem psal, tenhle akt je pro ohnivé sosy dost náročnej, kor pro infernososu. 5. už bude víc v pohodě.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Vorvy
The Butcher
Příspěvky:1104

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Vorvy » 13.02.2011, 20:05 hod.

jo to je, ja ted taky jel sosu (meteor, FO) a vsechno jsem musel pizlat orbem, vzhledem k tomu ze to byl muj sekundarni skill tak to bylo celkem pomaly.. no vsimnete si toho minuleho casu.. holcicka skonala u anciku na NM :roll:
Kupodivu mě to stále baví..

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 14.02.2011, 19:26 hod.

tjn, podobné to měla i Enchidna.
Nejhorší byli Venom Lordi. Ti mají na nightmaru něco ke 3000 života (na players 1) a 80% fire resist. :OXO Bez merce a bez ostatních skillů bych jednoho infernem pižlal přes půl minuty!
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
damagedeath
Zhar the Mad
Příspěvky:1956

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od damagedeath » 24.02.2011, 09:43 hod.

Tak jak pokračuješ Fraxi...sem se díval na videjko a krása. Um runa na nm...to je best drop (mě teď s DDesdemonou padla Io :OXO )

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 24.02.2011, 09:50 hod.

Pokračuju tak, že Anya vysvobozena a ve srovnání se 4A je tohle procházka růžovou zahradou,...zatím. Dnes se pokusím ten akt dojet už do konce + udělat video. Docela mě potěšil drop, ale to až v reportu ;)

btw. Jak jsi na tom s tou, co jsme vymysleli v neděli?
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
damagedeath
Zhar the Mad
Příspěvky:1956

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od damagedeath » 24.02.2011, 09:55 hod.

10. lvl, ale budu mít teď týden prázdniny, tak k tomu sednu...ještě nevím, jakýho merce...snad možná rogue na fanaticismus.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 24.02.2011, 10:05 hod.

Já zas přemýšlím, že to pojedu taky, ale ve svém původním návrhu >:D -> PM
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Bleskohnivka (Inferno sosa)

Příspěvek od Fraxinus » 25.02.2011, 18:27 hod.

AKT 5 - Nightmare

V domnění, že to tu bude procházka růžovou zahradou, nahazuji bez rozmyslu players 8. U Nihlathaka vygembolávám pár prstenů a jelikož ani jeden není rare, nechávám poslední dva na pokusný craft. (Obr. 194, 195) A oba se celkem povedly, aspoň do té míry, že stojí za to si je nasadit. Venku se přesvědčuji, že 8 hráčů fakt moc dobrý nápad nebyl, ale řekl jsem si, že to vydržím. (Obr. 196, 197) Ti kostliví lučištníci nebyly problém ani tak kvůli vysokým rezistům, ale hlavně kvůli jejich dost vysokému dmg v šípech, kterým se téměř nedalo vyhýbat, když to po mě lítalo ze všech stran. Téměř nepřetržitě jsem se musel nalejvat lektvary a chodit do města pro nové. Cesta nahoru trvala hrozně dlouho, skoro tak jako postup ve 4. aktu, a prosekával jsem se jen jediným pruhem. Padly nějaké nižší runy a taky druhý tento mečík, kterej již nosí merc. (Obr. 198) Je škoda, že nemůže mít oba dva. Z jedné potvory padl i skiller. :) Jenže byl zrovna na ten jediný element, co nepoužívám. :( (kurňa kde je smajlík třískající hlavou o zeď!!!!). (Obr. 199) Bitka se Shenkem a jeho vepříky byla pak jednoduchoučká. (Obr. 200, 201)

Eldritch šel dolů také snadno, ale měl u sebe vcelku schopnou ochranku padající k zemi nesnadně. (Obr. 202) A o chvíli později jsem si oddychl, že u Eldritche byl tamten a ne tento bossík. (Obr. 203) Kromě prasátek a nemotorných zlobrů byli ve Frigid Highlands i kočičí oštěpařky, mezi kterými byly i dost nebezpečné holčiny jako tato s aurou Might. (Obr. 204) Po chvilce, kdy jsem stál těsně za mercem, kterej měl za úkol blokovat oštěpy, jsem málem ripnul. To proto, že je v Diablu snad bug, který způsobuje toto. (Obr. 205) Mercem bez jakéhokoliv poškození prostě prolétnou a pokračujou dále. No nic, s tímto novým poznatkem jsem mohl upravit svou taktiku a nechat čičiny pálit jen do něj. Inferno má dosah dlouhý dost, tak to nevadilo. Tato lokace byla docela pohodová jinak. Horší to bylo v Abaddonu. Tam se vygenerovaly sukuby a Balrogové, ale ti nepředstavovali problém. Horší pořízení bylo s tímhletím. Mají fire rezisty i brutální elementální dmg bez výjimky všichni. (Obr. 206) Po zdolání 3-4 kusů jsem se vracel do města pro lahvičky, častokrát i pro merce, velmi často otráven a v tomhle stavu. :OXO (Obr. 207) Ale drop docela slušivej, škoda že na tohle nebylo štěstí při hře s Kodiakem. :( (Obr. 208) A padl další skiller, dva v jediném aktu takhle krátce po sobě jsem ještě neměl. (Obr. 209) Na konci Frigid Highlands mě malinko polechtal Eyeback (Obr. 210, 211) a pustil celkem zajímavě vypadající sekyru, na nightmare si myslím, že není špatná.

O kousek dále mě čekala pořádná nepříjemnost-konva u kostlivých metačů ohně. (Obr. 212) A rezisty teda moc dobré nemám. Další nepříjemností byli Night Clani imunní na chlad, navíc poněkud zrychlení. Ústupová taktika byla nutností. (Obr. 213) Ale dalo se jim od té ledové imunity pomoct. Pak mohli i zmrznout. (Obr. 214) Cestou nahoru mi konečně padlo něco, kvůli čemu stále ještě nosím brnění se 72% MF. Skin of the Vipermagi by býval byl lepší, ale toto také není špatné. (Obr. 215) (Obr. 216) V Pit of Acheron se vygenerovali samí mrtvoložrouti, salamandři a impové-tedy žádný problém. Hned za dírou byla díra do skály, hlídaná Thresh Socketem. Uteleportovat ho nebyl žádný „problém“. (Obr. 217, 218, 219) V jeskyni to byla naprostá pohodička. Lordi si ani nešrtli a ledoví kostliví mágové nedělali lautr nic. (Obr. 220) Ani tohle kombo mě nijak nedokázalo ohrozit a průchod lokací byl velmi rychlý. (Obr. 221, 222) U vchodu do Frozen River jsem se příjemně bavil tím, jak merc ice blasty přikovává ke stěně ty leapery pokaždé, když se snažili dostat se z našeho obklíčení. :D (Obr. 223) Cestou za Ančou nacházím Trang-Oul rukavičky (Obr. 224, 225) a zběsilého Frozensteina, co mě prohnal pomalu přes půl mapy. (Obr. 226) Za odměnu mám pár rezistů navíc a k tomu Aničky předmět, který je nejhorší, jaký jsem od ní kdy dostal. (Obr. 227) Náladu si spravuji craftěním, ale něco tomu ještě chybí. (Obr. 228, 229)

Cestou za Nihlathakem nacházím nádhernou helmičku vhodnou třeba pro Delirium. (Obr. 230) Pohodička ze vstupu, kde se mi skoro nikdo nedostal na kůži, zmizela vevnitř, kde mě každý ježek a fetiš řádně popíchal, že má sosa musela vypadat jak ježek. (Obr. 231) Z jednoho miniona padl Headstriker. (Obr. 232, 233) Nihlathak dole chcípl a skoro si ani neškrtl. Pomalu neměl, co vyhazovat do vzduchu. Vracím se do jeskyní a v Glacial Trail padá prstýnek Cathan. Jinak se tam nic významného nedělo. V tundře lezu do pekelný díry, kde si mohu bezpečně užívat + získat nějaký ten předmět, co je však k ničemu. (Obr. 238) Až do teď to byla pohodička. Ve vchodu do Ancients way se na mě ze dvou stran sesypalo několik Hell Lordů obklopených rohatými potvorami chrlícími blesky. (Obr. 239) O merce se rychle nafrenzili a já se musel uchýlit k tp domů, hrozila rychlá smrt. Do teď s lordy problémy nebyly. Až teď kvůli značnému množství na malém prostoru. Po návratu jsem byl nucen se teleportovat dál od sekyr, jenže tam byl uhnízděný boss kostlivců mágů a sekyry mě pronásledovaly i tam. Teleport zase o kus dál do neznáma a tam mě z jedné strany pronásledovaly sekyry a z druhé strany boss pack dalších Hell Lordů. :shock: Teleport zase okamžitě pryč do jednoho růžku, kde byly monstra, co se dala zlikvidovat. Ale brzy jsem tam měl opět společnost těch, co se do mě pustili od začátku. Zbytek, když už byla situace klidnější, jsem natáčel.

Půl lokace jsem pak vymlátil na players 1 a najednou se mi všechny byť potenciálně kritické situace přišly až směšně jednoduché :D Bitka s ancíky jsem myslel, že bude obtížnější-trvala necelé 4 minuty, ale je natočena a doufám, že se pobavíte. Worldstone Keep jsem následně dělal také už jen na players 1 a mohl jsem sledovat, jak je inferno s thunderstormem vlastně účinné a postup byl v porovnání s dřívějškem velmi rychlý, ba až zběsilý. Cestou jsem potkával souly, oblivion knighty i lordy. Ale nikdo mě nedokázal ohrozit. Ve videu je obsažen boj s Baalovými miniony a pak i s Baalem. Tentokrát Baala chválím za to, že na mě nesesílal bratříčka. Až jednoho na konci, který ale zmizel po necelé vteřině. Drop sice není nic pro mě, ale nemyslím, že je úplně marný. (Obr. 240) (Obr. 241) (Obr. 242) Loučím se tedy s obtížností nightmare a na hellu uvidíme, jak to půjde. (Obr. 245) Do kravína se ještě hodlám vrátit.

Video: (Video - 5. akt nightmare)

Na konci 5. aktu jsem měl tyto statistiky předměty: (Obr. 243) (Obr. 244)


Zbraň: Leaf Short Staff – 1-5 DMG, runové slovo Leaf (Tir Ral) +3 to Fire Skills, Adds 5-30 Fire Damage, +3 to Telekinesis (Sorceress only), +6 to Inferno (Sorceress only), +3 to Warmth (Sorceress only), +3 to Fire Bolt (Sorceress only), +144 Defense (Based on Character Level), Cold Resist +33%, +2 to Mana After Each Kill, +50% Damage to Undead
Switch: The Iron Jang Bong War Staff – 24-56 DMG, +2 to Sorceress Skill Levels, 20% Faster Cast Rate, +100% Enhanced Damage, +50% Bonus to Attack Rating, +30 Defense, +3 to Frost Nova (Sorceress only), +2 to Blaze (Sorceress only), +2 to Nova (Sorceress only), +50% Damage to Undead
Switch2: Yew Wand of Lower Resist – 2-8 DMG, +1 to Poison Explosion (Necromancer Only), Level 1 Lower Resist (67 Charges), +50% Damage to Undead
Helma: Lore Casque – 67 Defense, runové slovo Lore (Ort Sol) +1 to All Skills, +10 to Energy, Lightning Resist +30%, Damage Reduced by 7, +2 to Mana After Each Kill, +2 to Light Radius
Brnění: The Spirit Shroud Ghost Armor – 295 Defense, +1 to All Skill Levels, +150% Enhanced Defense, Replenish Life +10, Magic Damage Reduced by 8, Cannot Be Frozen
Rukavice: Soul Hand Gauntlets – 14 Defense, 12% Chance to Cast Level 4 Charged Bolt When Struck, +1 to Dexterity, Fire Resist +26%, Cold Resist +16%, Lightning Resist +26%, Poison Length Reduced by 25%
Pásek: Grim Lash Mesh Belt – 60 Defense, +53 to Life, +60% Enhanced Defense, +1 to Strength, Cold Resist +29%, Poison Resist +27%
Boty: Bone Trample Light Plated Boots – 16 Defense, +20% Faster Run/Walk, +39% Enhanced Defense, +2 to Dexterity, +30 to Maximum Stamina, Poison Resist +28%, 18% Better Chance of Getting Magic Items
Amulet: Order Scarab Amulet – +1 to Sorceress Skill Levels, +27 to Life, +6 to Mana, Replenish Life +5, Poison Length Reduced by 25%
Prsten 1: Bitter Touch Ring – +4 to Vitality, Replenish Life +4, +32 to Mana, Damage Reduced by 4, Magic Damage Reduced by 1
Prsten 2: Grim Circle Ring – +1 to Maximum Damage, +2 to Vitality, +13 to Energy, Cold Resist +21%, +1 to Mana After Each Kill, Damage Reduced by 1, Magic Damage Reduced by 1
Charmy:
1) Crimson Small Charm (Fire Resist +5%)
2) Tangerine Small Charm (Lightning Resist +5%)
3) Coral Grand Charm of Pestilence (+25 Poison Damage Over 5 Second, Lightning Resist +24%)
4) Russet Small Charm of Greed (Fire Resist +7%, 7% Extra Gold From Monsters)
5) Ocher Large Charm (Lightning Resist +10%)
6) Tangerine Small Charm of Vita (Life +19, Lightning Resist +4%)
7) Lapis Small Charm (Cold Resist +6%)
8) Garnet Grand Charm of Life (+15 to Life, Fire Resist +23%)
9) Small Charm of Sustenance (+13 to Life)
10) Large Charm of Sustenance (+16 to Life)
11) Small Charm of Balance (5% Faster Hit Recovery)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Odpovědět

Zpět na „HC příběhy“