1. AKT NIGHTMARE
Ještě před tímto jsem si skočil na normal picnout pár Bossáků včetně Bejla, na players 1, přesto 1 level navíc se hodil. Nicméně mi Baal dal
Ravenfrost, jak jsem ho získal, zapomněl jsem ho blejsknout, takže ho uvidíte, až budu po nightmarz blejskat celou postavu včetně střev.
Nyní k aktu 1 NM: Players 8.
Tohle byla první věc, kterou jsem uviděl, rychlá byla jak čamrda a blesk i oheň i jed i merc příliš slabí, drahnou chvíli trval, než padl. V Den of Evil byly potvory
docela dárné, ten prsten byl druhej Nagelring, který byl však horší jak v AR, tak v MF, takže na vyhoz. Ihned po vlezu do Cold plains jsem narazil vedle waypointu na vlez do jeskyň, říkal jsem si,
proč ne, že? Jen sem si musel hodně hlídat životy, ony ty záporný rezisty byly přecijen znát, i s tím ravenfrostem. Pomalu jsem se dopižlat k Blood Raven, která dost trvala, mrcha, až do Tristramu na pohodu.
Po něm jsem snížil na Players 1 a vydal se ke
komtese...škoda že ten luk nebyla kuše, se stejnými vlastnostmi. Každopádně na players 1 se obraz hry totálně změnil, už žádná pižlačka, postup byl velmi svižný, a Thunderstorm byl najednou zabiják, jako málem The Smith. Pak v žalářích jsem se prošel opravdu málo: takhle vypadaly i patra nad
tímto, ale o to víc jsem pak bloudil v katakombách. Andariel dostala rychlou nakládačku a já mizerný
drop.
2. AKT NIGHTMARE
Celé na players 1, vzhledem k tomu, že s Bleskohnivkou to tady byl horor. Hned u Rádi
amulet, byl
tuším Cathans. Venku další
unikát k ničemu do sbírky a pak dál už nic.
Překvapilo mě, jak to bylo na pohodu, největší zábava byla, světe div se, Maggot Lair, kde prostě thunderstorm vraždil ty potvory za těmi, co blokovaly přístup a do blokátorů jsem sázel hydry a jedové šípy a merc ledové střepy. Ovšem málem jsem pak ve Far Oasis skapal. Ten parchant Beetleburst totiž asi věděl, že mám nízké rezisty, tak využil mých vlastních hyder k tomu, aby mě sundal...teda málem. Využil svou vlastnost teleportation a naprosto zákeřně se portnul přímo ke mě, hydry vedle mě okamžitě zacílily a byla z toho salva jak při multishotu LE. Naštěstí měl jen milimetr života, tak byl stejně hned potom a po úderu thunderstormu mrtvej, ten brouk, ale i tak mi zbylo jen asi 50 života, energy shield (ještě že jsem ho měl!!) sundanej pryč, a studenej pot na čele. Jinak zbytek aktu, kupodivu i chrám zmijí, byl na pohodu. Arcane Sanctuary se povedla až na třetí pokus, jen Summonerova ochranka byla tak početná, že bych nechtěl být meele charem

Souboj s
Durielem byl dost maso. Nejprv staticem na čtvrt, pak hydry, a modlit se....merc tankovat nemohl, tak jsem tankoval já a snažil se ho otrávit kuší...padlo dost láhví i fullek, ale dílo se nakonec
zdařilo.
Na konci aktu jsem si ještě zagemblil a výsledek?
Krása.
3. AKT NIGHTMARE
Také už celý na players 1. To proto, že tento build opravdu není na players 8 stavěný, ani dostatečně výkonný. Kdesi v džungli padl tento hezký
charm, který potěšil ani tak ne tím +dmg, jako spíš Attack Ratingem a Lifem, který není zrovna nejlepší. Šance na zásah potvory se pohybuje v rozmezí 65-75 %. Kdesi v džungli padla i tato
helma, kterou jsem svěřil do péče mercovi. V kobkách lidojedů jsem byl dost vyklepaný z dollek, páč měly ve zvyku se nahnat do protipohybu střel hyder přesně do míst, kde jsem zrovna stál, nechutné nervy.
Pak přišel na řadu Lower Kurast, který mě trochu
navnadil do nadcházejícího turnaje. Jinak ale nepadlo nic významného, i přesto, že mám 130 MF. Až dole v stokách tyhle
boty, které momentálně jsou k ničemu. Sarina byla kupodivu tentokrát klidná a někde poblíž padl pěkný materiál pro merce, který jsem drobátko
pozlatil. Koncilové byli trochu nepříjemní, protože jsem nevěděl, které hydry jsou jejich a které moje

Ale dali se, i
dole. Ještě doplním, že druhé patro jsem napůl proportil, bloudit tam mě moc nebaví, dollky. Souboj s
Mephistem byla pak sranda, při dodržování pitného režimu na mě a můj thunderstorm neměl...drop byl tomu vskutku
adekvátní.
Jsem zvědavý na akt 4.