
Act II (Hell)
Už když jsem byl na té pomyslné cestě do Lut Gholeinu jsem si promýšlel jednotlivé momenty, které si každý spojí s nástrahami těchto končin. A vyloženě jsem se těšil, protože jsme měl v hlavě především boje s nemrtvými. Jenže vše probíhalo trochu jinak, než jsem očekával...
Lut Gholein´s Sewers & Radament
Poté, co má člověk možnost osobně zažít zoufalství místní krčmářky, jsem se vydal skoncovat se zlem, jež neustále trápí místní měšťanstvo. Nastavil jsem players 3 a začal, jako správný svatý muž

Rocky Waste
Vyprahlé kopce mne vrátily do nemilé reality. Uvědomil jsem si totiž, že na nemrtvé, s výjimkou těch nemrtvých supů, nenarazím. Aspoň ne mezi písečnými dunami. Po tomto boji (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Fight-in-Wa ... ml#foto136) jsem se vrátil k nastavení třech hráčů.
Stony Tomb
Zde jsem opět nastavil pět hráčů a jal se čistit od nemrtvé špíny. Boj s nemrtvými mne velmi bavil. To se však jistě změní, až změním i postavu.

Už ve stokách jsem si však začal uvědomovat jednu podstatnou věc. A to, že boj pod otevřeným nebem bude přeci jen o něco snazší, než v uzavřených prostorách. Měl jsem totiž na paměti, že se může lehce přihodit situace, kdy mne něco nemile překvapí hned u vchodu do hrobky.
Kamenná hrobka se ukázala být příjemným místem (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Drop-in-Sto ... ml#foto137).
Dry Hills
Tato lokalita opět nabídla souboje s monstry typu Animal, takže chvílemi jsem se notně přemáhal a přemáhal nechuť pokračovat. To se samozřejmě vyplatilo. Trpělivost růže přináší... Aspoň se to traduje. Důležitým úkolem zde bylo najití waypointu a následně pokračování smělým krokem do síní mrtvých.
Vyčištěno na players 3.
Halls of the Dead
Opět nemrtví, kam až jen oko dohlédne. Především však mumie, které měly představovat složitější překážky. To by ovšem nesměl mít paladin auru Redemption, čehož si můžete všimnou na následujícím obrázku (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Zweihander.html#foto139). Když se podíváte na podlahu, nevšimnete si žádných hnijících těl.

Players 5.
Far Oasis
Tahle oblast je krajně nepříjemná díky broukům, kteří se tu mají tendenci hemžit jako houby po dešti. Do toho se tu ještě nachází jejich superunikát s oblíbenou vlastností Fire Enchanted.
Players sníženo zpět na 3 a trpělivost zvýšena na 8.

Maggot Lair
Doupě červů pro mne byl křest ohněm. Zprvu to tak nevypadalo, protože jsem první dvě patra chodeb prošel až podezřele snadno. Velká zkouška se však odehrála v patře nejnižším. (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Fight-in-Ma ... ml#foto146) Na obrázku již máte možnost vidět situaci pod kontrolou a tudíž zdánlivě bezproblémovou. Při bližším prohlédnutí si však můžete všimnout, že se vedle bosse ukrývá vybuchlé tělo dalšího. Krom toho, že měl také vlastnost Fire Enchanted měl ještě auru might. Dokážete si tedy představit, jak náročné mohlo být udržet tuto dvojitou vlnu. I přesto by však nešlo o problém neobvyklý. Ještě se člověk může vrátit zpět. Jenže i zde si při bližších prohlédnutí můžete všimnouti dvou hmyzích rojů, které přilétly ze vzdálenější postranní chodby, aby mi pod vlivem aury might zle zatápěly. Suma sumárum. Vychází z toho nepěkná situace. Svitek portálu jsem záměrně nepoužil, neboť jsem si nebyl jist, jestli bych do něj mohl opravdu projít.
Zde pár obrázku z doupěte červů. (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Maggot-Lair.html#foto142) Především z té kořisti z hlavního červa jsem měl radost. A to jsem ještě nečekal, co si pro mne hra nachystá do budoucna.

Players zachováno na čísle 3.
Lost City
Ztracené město jsem si prošel především s myšlenkami na Ancient Tunnels. Doufal jsem totiž, že budu mít šanci najít nějakou zvláštnost, co by stála zmínku, ale tunely byly v tomto ohledu zklamáním, tudíž z nich nemám co nabídnout na ukázku.
Jedinou zajímavostí je pouze tato truhla nacházející se v jednom rozpadlém domě (http://kodiak.wz.cz/2011/05/A-chest-in- ... ml#foto141).
layers zachováno na čísle 3.
Valley of Snakes & Claw viper Temple
V údolí jsem zničil věž metající oheň a vstoupil jsem do chrámu. Hned v prvním patře jsem nebyl sto schopen uvěřit svým očím (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Claw-Viper- ... ml#foto149). A byl dokonce o něco lepší než ten předchozí (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Claw-Viper- ... ml#foto150). V druhém patře jsem pak očekával více problému, které by mi Fangskin mohl způsobit, ale nestalo se tak. Posuďte sami dle obrázku proč tomu tak bylo (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Claw-Viper- ... ml#foto151). Pak už jen zbývalo zničit oltář a začít se chystat do paláce (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Claw-Viper- ... ml#foto152).
Opět počet hráčů 3.
Harem & Palace Cellar
Zbavit harém démonů a další havěti bylo jenom otázkou chvíle. To palácové sklepení mělo tendenci táhnout se díky démonům Blunderbore a mrchám typu Sand Rider. Samozřejmě v čele s velitelem jménem Fire Eye, který dokáže neopatrným zatopit. Já však zastávám heslo: "Opatrnosti není nikdy nazbyt." Výsledkem byl vstup do portálu tajemné svatyně.

Zajímavý nález (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Frostburn.html#foto147).
Nastavení: Players 3.
Arcane Sanctuary
Tajemná svatyně je dle mého většinou nepříjemným místem pro většinu postav a to díky spektrům a upírům. Pro mne však nikoliv. Jediný problém, který jsem byl nucen řešit, jsem viděl ve schopnosti mého žoldáka se zaseknout na jednom místě a nehnout se z něj.
Při průchodu jedné ze stran, jsem našel, jako už několikrát s touto postavou, následující boty (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Arcane-Sanc ... ml#foto153). Abych se přiznal, tak jsem jen pořídil obrázek a nechal je tam ležet.

Nastavení players 3.
Canyon of the Magi
Abych se přiznal, tak do této lokality jsem se vůbec netěšil. Vzhledem ke stylu, jaký jsem se rozhodl praktikovat u této postavy, mělo jít o hodně dlouhou a náročnou zábavu, což se mi také potvrdilo. Nicméně. Pár chvil po vstupu do kaňonu jsem měl možnost nalézt tuto zbraň (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Razors-Edge.html#foto155). Zapůsobilo to na mne jako motivační faktor pokračovat ve hře. Ale kaňon měl být tou jednodušší částí. Čekalo mne totiž projití všech sedmi hrobek.
Některé byly o něco jednoduší jednak svojí délkou a také složením protivníků.
Vůbec v první hrobce se mi podařilo nalézt zajímavý kámen

Druhá hrobka mi moc radosti neudělala, přestože mi tam padl artefakt (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Tal-Rashas- ... ml#foto158).
Obrázek z následující hrobky mi doteď staví vlasy vzhůru (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Tal-Rashas- ... ml#foto160). Opět již jde o situaci, kterou jsem prvně raději dořešil a až pak udělal screen, abych celou situaci následně zkusil popsat. V místech, kde se nachází kurzor, je i vchod do hrobky. Hned o pár kroků směrem dolů číhal extra rychlý gorbelly boss a než jsem se stačil vzpamatovat, vytlačili mne z hrobky ven. Rozhodl jsem se tak použít artefaktovou sekeru Spellsteel a odteleportovat se na nějaké klidnější místo. S dávkou umu a dobrého načasování se to podařilo, neboť jsem se rozhodl pro cestu dolů, kde na mne čekali šampióni v podobě skupiny scarabů. Zde jsem se dostal do hit recovery a smrt se vznášela ve vzduchu. V jeden moment se mi ale podařilo zmizet z jejich dosahu a dál už nebyl problém. Jen to bylo docela dlouhé.
Následující obrázky jsou jen ukázkou toho, s čím jsem se byl nucen vypořádat a jakou taktiku jsem používal (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Tal-Rashas- ... ml#foto161);(http://kodiak.wz.cz/2011/05/Tal-Rashas- ... ml#foto162).
Všechny hrobky vyčištěny na players 3.
Tal Rasha´s Chamber
Duriel byl záležitostí na dvacet minut, protože se mi občas povedlo přijít nesmyslně o Razana. Holt. Všichni víme jaké výhody mají závěreční bossové proti žoldákům a přesto si občas nedáme pozor. Teď už mne nemusí zajímat. Kurast a jeho džungle čekají.
Duriel: (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Duriel-The- ... ml#foto163);(http://kodiak.wz.cz/2011/05/Duriel-The- ... ml#foto164).
Zajímavé nálezy: (http://kodiak.wz.cz/2011/05/Special-Weapons.html)
Jméno: Cleric
Zaměření paladina: Priest (Cleric)
Současná úroveň: 84
Stávající titul: Conqueror
Styl hraní: Hard Core; Single Player
Pravidla hry:
- Zákaz používat ESC jako záchranu před smrtí.
- Vyčistit všechny oblasti, včetně uren.
- Chodit pouze sám.
- Neopakovat nájezdy.
- Program ATMA jako rozšířená truhla.